قیمت شستن فرش 9 متری

قیمت شستن فرش 9 متری


3.8/5 - (6 امتیاز)

شستن فرش یکی از دغدغه های هر خانه‌ی ایرانی، بخصوص خانه هایی است که در شهرهای بزرگی مانند تهران زندگی می کنند. زندگی در این شهرها با مشکلات مختلف مواجه است از جمله اینکه وسایل مختلف هر خانه مدام در معرض کثیف شدن قرار می گیرند. ویس رضایت مشتری قالیشویی تک شور را قبل از دیدن قیمت های ما چک کنید. خدمات رسانی با کیفیت باعث افتخار ماست. برای مشاوره رایگان تماس بگیرید: 09122270931

در هر خانه ای حداقل یک فرش 9 متری پیدا می شود. از آنجایی که خانواده‌های ایرانی اهمیت زیادی برای پاکیزگی قائل هستند، انتخاب و استفاده از یک قالیشویی حرفه‌ای و معتبر نیز به دغدغه مهمی تبدیل شده است. با توجه به وضعیت اقتصادی، قیمت شستن فرش 9 متری یکی از مهم ترین معیارها برای انتخاب یک قالیشویی است. قالیشویی تک شور به عنوان بهترین قالیشویی تهران آماده ارائه انواع خدمات در حوزه قالیشویی به شماست. قیمت شستن فرش 9 متری متاثر از عوامل مختلفی است که در این مقاله به بررسی آن می پردازیم.

جدول قیمت شستشوی فرش

در این جدول هزینه خدمات قالی شویی را نوشته ایم برای مشاوره رایگان مبلشویی، لکه بری مبل، خشکشویی خوشخواب در محل، موکت شویی و شستشوی انواع کوسن و مبل چرمی و پارچه ای با ما تماس بگیرید و بهترین قیمت را دریافت کنید.

عنوان خدمت در قالیشویی تک شوراز قیمتتا قیمت
شستشوی فرش دستی (هر متر مربع)از 22,000 تومانتوافقی
قیمت شستن فرش ماشینی (هر متر مربع)از 22,000 تومانتوافقی
اعلاشویی فرش دستباف (هر مترمربع)تماس بگیرید
خشکشویی فرش و موکتتماس بگیرید
شستشوی موکت در منزلتوافقیتوافقی
قیمت رفو فرش (هر متر مربع)توافقی
هزینه شستشوی مبل تک نفرهتماس بگیریدتوافقی
نرخ شستن مبل 5 نفرهاز 450,000 تومان
شستشوی یک دست مبل راحتی 7 نفرهتماس بگیرید
هزینه شستن صندلی نهارخوری (هر عدد)از 20,000 تومانتوافقی
خدمات لک بری انواع فرشتوافقیتوافقی
مبل تخت خواب شو یک نفرهاز 50,000 تومانتوافقی
مبل تختخواب شو دو نفرهتماس بگیرید
شستشوی یک دست مبل کلاسیک 7 نفرهتماس بگیریدتوافقی
هزینه شستشوی مبل استیل 7 نفرهتماس بگیرید
قیمت شستشو و لکه بری مبل 3 نفرهتوافقیتوافقی
اجرت شستن خوشخواب 2 نفراز 250,000 تومان
هزینه شستشوی کوسن یا بالشتکتوافقیتوافقی
هزینه شستشوی مبل پارچه ایتماس بگیرید
قیمت شستشوی مبل چرمی 7 نفرهتماس بگیرید
جدول قیمت قالیشویی

قیمت شستن فرش 9 متری در قالیشویی تک شور

فعالیت رسمی و قانونی موجب می شود هر کسب و کاری اعتبار و رسمیت بیشتری نزد مشتریانش پیدا کند. از طرف دیگر فعالیت مجوزدار و رسمی یک قالیشویی باعث می شود قیمت‌گذاری برای خدمات مختلف به شکلی قانونی و منصفانه تعیین شود.

مطالعه ادامه مطلب!  نکات مهم در تحویل فرش از قالیشویی

قالیشویی تک شور بیش از یک دهه مشغول به فعالیت رسمی و قانونی زیر نظر اتحادیه قالیشویان تهران است. کلیه قالیشویی هایی که زیر نظر اتحادیه کار می کنند موظف هستند از نرخی که در روزهای پایانی سال از سمت صنف و اتحادیه قالیشویان اعلام می شود پیروی کنند. در واقع هر یک از قالیشویانی که قیمتی متفاوت از این نرخ از مشتریان‌شان درخواست کنند، متخلف محسوب می شوند و تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

با توجه به این توضیحات، قیمت شستن فرش 9 متری در کلیه شعب قالیشویی تک شور بر اساس نرخ ارائه شده از سمت اتحادیه قالیشویان تعیین شده است. اما عوامل مختلفی بر روی قیمت شستن فرش 9 متری موثر هستند که در ادامه این عوامل را توضیح خواهیم داد.

فاکتورهای موثر بر قیمت شستن فرش 9 متری

اتحادیه قالیشویان تهران یک قیمت پایه برای برای شست و شوی هر متر مربع فرش را اعلام می کند اما عوامل متعددی بر روی تعیین قیمت شستن فرش 9 متری دخیل هستند که هر کدام به نوعی بر روی این مبلغ تاثیر می گذارند. برخی از این عوامل عبارت اند از:

میزان آلودگی فرش 9 متری

یکی از موثر ترین عوامل بر قیمت شستن فرش 9 متری میزان آلودگی آن است. شست و شوی فرشی که در بازه های زمانی منظم شسته می شود نسبت به فرشی که سال هاست شسته نشده راحت تر انجام می شود. مواد مختلفی می توانند منجر به آلودگی فرش شوند که هر کدام از آن ها روش خاصی برای پاک شدن احتیاج دارند. یک موضوع دیگر هم این است که فرش ممکن است دچار لکه هایی شده باشد با روش ها و مواد شوینده رایج از بین نرود و احتیاج به لکه گیری تخصصی داشته باشد. تمامی این عوامل بر قیمت شستن فرش 9 متری اثر می گذارند.

نفیس بودن فرش

اگر صاحب فرش های نفیس هستید نگرانی عظیم برای حفظ و نگهداری این فرش ها را به خوبی درک می کنید! فرش های دستبافت مجلل طی فرآیند مخصوصی شسته می شوند و نیاز به احتیاط بخصوص هنگام شست و شو دارند. در قالیشویی تک شور این فرش ها پیش از شست و شو به خوبی بررسی می شوند تا بهترین روش شست و شو برای‌شان در نظر گرفته شود.

جنس و رنگ فرش 9 متری

رنگ، جنس و نوع فرش شما تاثیر زیادی بر قیمت شستن فرش 9 متری می گذارد. هر چقدر فرش متراکم تر باشد شستن آن هم سخت تر می شود. فرش های دستبافت هم همانطور که گفته شد احتیاج به مراقبت و شست وشوی خاص دارند. در قالیشویی تک شور قبل از شست و شو جنس، بافت و الیاف فرش مورد بررسی قرار می گیرد تا به روش مناسب شسته شود.

مطالعه ادامه مطلب!  قالیشویی اقدسیه تهران

مواد شوینده

شوینده های فرش انواع مختلفی دارند که هر کدام موارد استفاده‌شان متفاوت است. هرقدر شوینده فرش شما کیفیت بیشتری داشته باشد، هزینه آن هم بیشتر می شود. در فرش های عموما از الیاف رنگ طبیعی استفاده می شود، به همین دلیل اگر به شکل غیر تخصصی شسته شوند، به شدت صدمه می بینند و دچار تداخل رنگ یا بهم ریختگی رنگ خواهند شد. به همین علت برای شستشوی این فرش ها باید از مواد شوینده تثبیت کننده‌ی رنگ استفاده شود.

هزینه حمل و نقل

هزینه حمل و نقل سفارش های شما یکی از عوامل موثر بر قیمت شستن فرش 9 متری است. قالیشویی تک شور برای راحتی خاطر بیشتر مردم، دارای سرویس حمل و نقل است و سفارشات را درب منزل از شما تحویل خواهد گرفت. با وجود اینکه تک شور در تمامی نقاط تهران شعبه های مختلفی دارد، اما باز بسته به مسافتی که تا منزل یا محل کار شما طی می شود، هزینه حمل و نقل متغیر خواهد بود.

خدمات دیگر

فرش شما ممکن است دچار آسیب های مختلفی مثل سوختگی، پوسیدگی، بیدزدگی و … شده باشد. یا ممکن است ریشه های فرش آسیب دیده یا از بین رفته باشند. بنابراین فرش شما ممکن است احتیاج به ترمیم، احیا، ریشه دوزی و … داشته باشد. در مواردی هم به علت تداخل پیدا کردن رنگ در فرش، نیاز به عملیات تخصصی‌ای مانند قلم زنی است. کلیه این موارد بر قیمت شستن فرش 9 متری موثر هستند.  

نوع شست و شو

یکی دیگر از عوامل موثربر قیمت شستن فرش 9 متری نوع شست و شوست. سه روش دستی، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک برای شست و شوی فرش ها وجود دارد. هرقدر دستگاه های شست و شو به روز تر و مجهزتر باشند، آسیب به فرش کمتر خواهد شد. هرچند در تمامی شعب قالیشویی تک شور از مجهزترین دستگاه ها استفاده می شود، اما همانطور که توضیح دادیم، برخی فرش ها احتیاج به شست و شوی دستی دارند. این مسئله بر قیمت شستن فرش 9 متری موثر است.

نرخ شستن فرش نه متری

مبالغی که در ادامه مشاهده می کنید، نرخ مصوب اتحادیه قالیشویان در سال 1401 است. توجه داشته باشید که این مبالغ پایه و حدودی است و با توجه به موارد مختلفی که در این مقاله شرح دادیم، قیمت شستن فرش 9 متری می تواند تغییر کند.

قیمت شستن فرش 9 متری
قیمت شستن فرش 9 متری

شست و شوی فرش ماشینی: متری 22.000 تومان

شست و شوی فرش ماشینی ابریشمی و فانتزی: بعد از کارشناسی های لازم تعیین خواهد شد.

شست و شوی فرش زرونیم: 60000 تومان

شست و شوی فرش دست‌بافت معمولی: بعد از کارشناسی های لازم تعیین خواهد شد.

شست و شوی فرش دست‎باف اعلا: بعد از کارشناسی های لازم تعیین خواهد شد.

شست وشوی فرش گل ابریشم: بعد از کارشناسی های لازم تعیین خواهد شد.

شست و شوی فرش دست‎بافت زمینه کرم: بعد از کارشناسی های لازم تعیین خواهد شد.

شست و شوی فرش دستباف زمینه لاکی: بعد از کارشناسی های لازم تعیین خواهد شد.

شستش وشوی موکت ساده: توافقی

شست و شوی پالاز موکت: توافقی

هزینه سرویس: از 43000 تومان

نرخ شستشوی قالیچه 4 متری: 100000 تومان

نرخ شستشوی قالیچه 3 متری: 60000 تومان

نرخ شست و شوی مبلمان: 430000 تومان

ثبت سفارش برای شستن فرش 9 متری

در هر نقطه ای از تهران که ساکن باشید به راحتی می توانید از خدمات قالیشویی تک شور استفاده کنید. چرا که برای راحتی بیشتر شما در تمامی نقاط تهران شعبات مختلف تاسیس شده اند. در هر قسمتی از شهر تهران که ساکن هستید، کافیست یا نزدیک ترین شعبه تماس بگیرید.

سفارشات شما توسط همکاران ما ثبت شده و هماهنگی های لازم برای تحویل فرش ها با شما انجام می شود. کلیه سفارشات در قالیشویی تک شور در سریع ترین زمان ممکن انجام خواهند شد.

شماره تلفن تماس شعبه غرب تهران:

02144151366

شماره تلفن تماس شعبه شمال تهران:

02122176291

شماره تلفن تماس شعبه مرکز تهران:

02144151366

شماره تلفن تماس شعبه شرق تهران:

02166534594

شماره تلفن تماس شعبه جنوب تهران:

02155417480

 

7 دیدگاه

  • سلام. هزینه های قالیشویی رو بر اساس هر مترمربع نوشتین؟ اگر فرش ما گل ابریشم ظریف باشه چه تضمینی وجود داره مشکلی براش پیش نیاد؟

    • سلام کلیه خدمات قالیشویی تک شور با ضمانت ارائه میشود دوست گرامی. برای شستن فرش دستباف کارشناس اعزام می شود.

  • سلام هزینه شستن 9 متری مگه فرق داره ؟! با شستن حالا یه متراژ دیگه؟! منظورم اینه هر مترمربع که فرق نداره! کلا هزینه قالیشویی رو بزنین نه اینکه فقط 9 متری چند!

    • سلام هزینه لکه بری معمولا جدا نیست. ولی باز بستگی به لکه باید کارشناس قالیشویی تک شور ببین. ممکنه فرش شما دستی و نفیس باشه. یا ماشینی باشه و نوع لکه هم اهمیت داره.

  • سلام
    کجا میتونم هزینه شستشوی فرش رو کامل ببین جدول قیمت قالیشویی دارید ؟ آخه این فقط قیمت شستشوی فرش 9 متری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *