قیمت شستن فرش 12 متری

قیمت شستن فرش 12 متری


3/5 - (3 امتیاز)

قیمت شستن فرش 12 متری چقدر است؟ فرش از دیرباز یک کالای بسیار ارزشمند، گرانبها و محبوب بوده است. مطابق نرخ اتحادیه قالی شویی و با قیمت منصفانه. بهترین قیمت شستن فرش، مبلشویی، اعلاشویی و رفو فرش را با ما تجربه کنید. قالیشویی تک شور در این مطلب به اعلام مبلغ شستشو و توضیح عوامل موثر بر قیمت شستن فرش 12 متری خواهد پرداخت. اغلب خانه های ایرانی حداقل یک فرش 12 متری را در خود جا داده اند. یکی از مهم ترین فاکتورها برای شستشوی این نوع فرش، قیمت شستن فرش 12 متری است.

لطفا قبل از ثبت سفارش نمونه صدای گرم رضایت مشتری قالی شویی تک شور را بشنوید!

رضایت از نحوه شستشوی فرش قالی شویی تک شور

جدول قیمت شستشوی فرش

علاوه بر قالی شویی، خدمات خشکشویی فرش و موکت در منزل، خشکشویی خوشخواب در محل، رفو فرش دستباف و اعلاشویی انواع فرش و قالی را در تک شور انجام می دهیم.

عنوان خدمت در قالیشویی تک شوراز قیمتتا قیمت
شستشوی فرش دستی (هر متر مربع)از 32,000 تومانتوافقی
قیمت شستن فرش ماشینی (هر متر مربع)از 22,000 تومانتوافقی
اعلاشویی فرش دستباف (هر مترمربع)از 32,000 تومان
خشکشویی فرش و موکتتماس بگیرید
شستشوی موکت در منزلتوافقیتوافقی
قیمت رفو فرش (هر متر مربع)توافقی
هزینه شستشوی مبل تک نفرهتماس بگیریدتوافقی
نرخ شستن مبل 5 نفرهاز 450,000 تومان
شستشوی یک دست مبل راحتی 7 نفرهتماس بگیرید
هزینه شستن صندلی نهارخوری (هر عدد)از 20,000 تومانتوافقی
خدمات لک بری انواع فرشتوافقیتوافقی
مبل تخت خواب شو یک نفرهاز 50,000 تومانتوافقی
مبل تختخواب شو دو نفرهتماس بگیرید
شستشوی یک دست مبل کلاسیک 7 نفرهتماس بگیریدتوافقی
هزینه شستشوی مبل استیل 7 نفرهتماس بگیرید
قیمت شستشو و لکه بری مبل 3 نفرهتوافقیتوافقی
اجرت شستن خوشخواب 2 نفراز 250,000 تومان
هزینه شستشوی کوسن یا بالشتکتوافقیتوافقی
هزینه شستشوی مبل پارچه ایتماس بگیرید
قیمت شستشوی مبل چرمی 7 نفرهتماس بگیرید
جدول قیمت قالیشویی در تک شور منطبق بر نرخ اتحادیه قالیشویی تهران است.

تمامی قالیشویی هایی که به طور رسمی زیر نظر اتحادیه قالیشویان تهران مشغول به فعالیت اند، موظف به پیروی از نرخ هایی هستند که در روزهای پایانی سال از سمت صنف و اتحادیه قالیشویان اعلام می شود. هر کدام از قالی‌شویی‌ها که قیمت‌گذاری‌شان خلاف این نرخ ها تعیین شود، متخلف محسوب می شوند و تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت. فرش حساسیت بالایی دارد و شست و شوی آن هم نیازمند روش های تخصصی و کارشناس متخصص این حوزه است.

فاکتورهای موثر بر قیمت شستن فرش 12 متری

عوامل مختلفی بر قیمت شستن فرش 12 متری تاثیرگذار هستند. اتحادیه قالیشویان تهران قیمت پایه را برای شستشوی هر متر مربع فرش، تعیین می کنند اما عوامل متعددی وجود دارند که هر کدام به شکلی می توانند بر روی قیمت شستن فرش 12 متری تاثیر داشته باشند و آن را کم یا زیاد کنند. در ادامه به سراغ این عوامل می رویم.

مطالعه ادامه مطلب!  بیدخوردگی فرش

رنگ و جنس فرش 12 متری

رنگ، نوع و جنس یک فرش بر روی قیمت شستن فرش 12 متری تاثیر زیادی می گذارد. برای مثال فرش های دست بافت احتیاج به شست و شوی تخصصی تر و مراقبت بیشتری دارند.

 هر چقدر فرش شما متراکم تر باشد، شست و شوی آن سخت تر است. هر فرش باید به مناسب ترین روش که مختص به خود آن است، شسته شود. یک قالیشویی مناسب قبل از اقدام به شست و شو، فرش را بررسی کرده و بافت و الیاف آن را شناسایی می کنند.

قیمت شستن فرش 12 متری
قیمت شستن فرش 12 متری در قالیشویی تک شور منصفانه و منطبق بر نرخ اتحادیه قالیشویی تهران است.

مواد شوینده

شوینده ها انواع مختلفی داشته و هر کدام موارد استفاده مخصوص خود را دارند. برخی از فرش ها احتیاج به استفاده از مواد شوینده تخصصی‌تر و حرفه‌ای‌تری دارند که طبعا قیمت بالاتری دارد. هرچقدر شوینده ای که برای شستن فرش شما استفاده می شود باکیفیت تر باشد، قیمت شستن فرش 12 متری بیشتر خواهد شد.

فرش های دستبافت به این علت که عموما از الیاف رنگ طبیعی در آن ها استفاده شده است، اگر به شکل معمولی و غیر تخصصی شسته شوند، دچار مشکل بهم ریختگی رنگ یا تداخل رنگ خواهند شد و به شدت آسیب خواهند دید. به همین دلیل نیاز است از مواد شوینده تثبیت کننده‌ی رنگ برای شستشوی آن ها استفاده شود.

میزان آلودگی فرش 12 متری

میزان آلودگی هر فرش یکی از عوامل موثر بر قیمت شستن فرش 12 متری است. طبعا شست و شوی فرشی که 6 ماه پیش شسته شده، با فرشی که سال هاست شسته نشده یا فرشی که تنها پاک کردن چند لکه بخصوص دارد، یکسان نیست. یک نکته مهم دیگر این است که برخی لکه ها با مواد شوینده رایج از بین نمی روند و احتیاج به شوینده های مخصوص و عملیات تخصصی لکه برداری دارند. تمامی این موارد از یک فرش به فرش دیگر متفاوت هستند و بر قیمت شستن فرش 12 متری تاثیر می گذارند.

نفیس بودن فرش

همان طور که لباس های مجلسی را نمی توان به شیوه معمول شست و شوی لباس تمیز کرد، شیوه‌ی فرش های نفیس هم باید به شکل متفاوتی از دیگر فرش ها شسته شوند. اگر شما صاحب فرش های نفیس باشید، حتما اهمیت و نگرانی برای مواظبت و نگهداری از این فرش ها را درک خواهید کرد. فرش های مجلل دستبافت باید طی فرآیند مخصوصی شسته شوند.

همکاران ما در بهترین قالیشویی تهران این فرش ها به صورت تخصصی بررسی کرده و بهترین روش شست و شو برای هر یک از آن ها را استفاده می کنند.

نیاز فرش به اجرای خدمات دیگر

ممکن است فرش به خدمات مختلف دیگری احتیاج داشته باشد. مثلا دچار سوختگی، پوسیدگی، بیدزدگی و … شده باشد و نیاز به ترمیم داشته باشد. ممکن است ریشه های فرش دچار آسیب شده باشد و احتیاج به ریشه دوزی و ترمیم ریشه داشته باشد. این احتمال وجود دارد که فرش دستبافت شما دچار تداخل رنگ شده باشد و نیاز به عملیاتی تخصصی به نام قلم زنی وجود داشته باشد. کلیه این عوامل بر قیمت شستن فرش 12 متری اضافه خواهند کرد.

قیمت شستن فرش 12 متری
قیمت شستن فرش 12 متری

هزینه حمل و نقل

برای راحتی خاطر بیشتر شما مشتریان گرامی، همکاران ما سفارشات شما را درب منزل از شما تحویل خواهند گرفت. بعد از اجرای عملیات لازم برای هر فرش، سفارشات شما در نهایت مراقبت درب منزل به شما تحویل داده خواهند شد. قالیشویی تک شور در سراسر تهران شعب مختلفی برای سهولت دسترسی شما تاسیس کرده است. با این وجود نرخ هزینه حمل و نقل ثابت نیست و بسته به مسافتی که همکاران ما برای تحویل فرش طی خواهند کرد، متفاوت خواهد بود.

مطالعه ادامه مطلب!  قالیشویی چیتگر تهران | ۰۲۱۴۴۱۵۱۳۶۶

بنابراین هزینه حمل و نقل نیز یکی از عوامل موثر بر قیمت شستن فرش 12 متری است.

قیمت شستن فرش 12 متری در قالیشویی تک شور

نوع شست و شو یکی از عوامل موثر بر هزینه خدمات یک قالیشویی است. سه روش معمول برای شست و شو وجود دارد: دستی، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک. در تمامی شعب قالیشویی تک شور از دستگاه های مجهز و به روز برای شست و شو استفاده می شود. با این حال همانطور که توضیح دادیم برخی فرش ها احتیاج به شستن به شکل دستی دارند.

هر چقدر ماشین های شست و شو مجهزتر و به روز تر باشند، مراحل انجام شست و شو بهتر انجام خواهد شد و احتمال آسیب به فرش کمتر خواهد بود. در قالیشویی تک شور از پیشرفته ترین دستگاه ها برای شست و شو استفاده می شود. همچنین هر فرش پیش از شستشو توسط کارشناسان مجرب بررسی می شود تا بهترین روش شست و شو برای هر فرش انجام شود. قیمت شستن فرش 12 متری در قالیشویی تک شور بر اساس نرخ های اعلام شده اتحادیه قالیشویان و با محاسبه دیگر عوامل تاثیر گذار بر هزینه تعیین می شود.

نرخ شستن فرش دوازده متری

مبالغی که در زیر مشاهده می کنید، نرخ مصوب اتحادیه قالیشویان تهران در سال 1401 است. توجه به این نکته ضروری است که این مبالغ پایه و حدودی هستند. موارد مختلفی از جمله هزینه ایاب و ذهاب، خدمات رفوگری و ترمیم، خدماتی قلم زنی و… به قیمت شستن فرش 12 متری اضافه خواهند کرد.

قیمت شستن فرش 12 متری
قیمت شستن فرش 12 متری

  • شست و شوی فرش ماشینی: متری 22.000 تومان
  • شست و شوی فرش زرونیم: 60000 تومان
  • شست و شوی مبلمان: 430000 تومان
  • هزینه سرویس: از 43000 تومان
  • شست و شوی مبلمان: 430000 تومان
  • نرخ شستشوی قالیچه 3 متری: 60000 تومان
  • نرخ شستشوی قالیچه 4 متری: 100000 تومان
  • شست و شوی فرش دست‌بافت معمولی: پس از کارشناسی های لازم اعلام خواهد شد.
  • شست و شوی فرش دست‎باف اعلا: پس از کارشناسی های لازم اعلام خواهد شد.
  • شست وشوی فرش گل ابریشم: پس از کارشناسی های لازم اعلام خواهد شد.
  • شست و شوی فرش ماشینی ابریشمی و فانتزی: بعد از کارشناسی های لازم تعیین خواهد شد.
  • شست و شوی فرش دست‎بافت زمینه کرم: پس از کارشناسی های لازم اعلام خواهد شد.
  • شست و شوی فرش دستباف زمینه لاکی: پس از کارشناسی های لازم اعلام خواهد شد.
  • شستش وشوی موکت ساده: توافقی
  • شست و شوی پالاز موکت: توافقی

ثبت سفارش برای شستن فرش 12 متری

قالیشویی تک شور در سرتاسر تهران شعبه های مختلفی افتتاح کرده است تا دسترسی به خدمات یک قالیشویی تخصصی برای همه افراد در هر نقطه ای از تهران راحت و سریع باشد. در هر منطقه ای از تهران که ساکن باشید، تنها به اندازه یک تماس با خدمات ما فاصله دارید. همکاران ما سفارش شما را در سریع ترین زمان ممکن ثبت کرده و هماهنگی های لازم برای تحویل گرفتن و تحویل دادن سفارشات با شما انجام خواهد شد.

شماره تلفن تماس شعبه شرق تهران:

02166534594

شماره تلفن تماس شعبه غرب تهران:

02144151366

شماره تلفن تماس شعبه شمال تهران:

02122176291

شماره تلفن تماس شعبه جنوب تهران:

02155417480

شماره تلفن تماس شعبه مرکز تهران:

02144151366

 

6 دیدگاه

    • سلام خدمات مبلشویی تک شور در تمامی تهران انجام میشود. با ما تماس بگیرید برای مشاوره رایگان

  • من قیمت شستن فرش 12 متری رو تو جدول دیدم اینا دقیقا نرخ اتحادیه است بعد چه جوریه حمل و نقلم هم حساب میشه ؟ یا این کلا نرخ همه خدمات شستشو که زدین؟

    • با سلام و احترام
      شما برای اطلاع دقیق از قیمت ها علی الخصوص شستن فرش 12 متری میتوانید به صفحه ی قیمت قالیشویی مراجعه نمایید ضمن اینکه تمامی قیمت ها براساس نرخ اتحادیه می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *