قالیشویی جنوب تهران

قالیشویی جنوب تهران


5/5 - (4 امتیاز)

قالیشویی جنوب تهران یکی از چندین شعبه قالیشویی تک شور است که انواع خدمات تخصصی یک قالیشویی حرفه ای مثل مبل شویی، شستشوی خوشخواب در منزل و اعلاشویی و.. را در اختیار مشتریان گرامی‌ای که در جنوب شهر تهران ساکن هستند ارائه می دهد. بهترین قالیشویی جنوب تهران کجاست!؟ تجربه چندین و چند ساله ما در قالیشویی تک شور و کیفیت خدمات ما، موجب شده از سراسر شهر خدمت‌گزار مشتریان عزیز در منطقه جنوب تهران باشیم.

خدمات قالی شویی تک شور درجنوب تهران منحصر به قالی شویی نیست! شستشوی انواع مبل، خشکشویی فرش و موکت در منزل و رفو انواع فرش ماشینی و دستباف از دیگر خدمات ما در تمامی شعب جنوب تهران است. با افتخار آماده ارائه خدمات قالی شویی به شما هستیم.

این موضوع باعث شده است برای راحتی بیشتر مشتریان گرامی، شعبات مختلفی در تهران تاسیس کرده و تا هرکس در هر نقطه ای از شهر تهران زندگی می کند به راحتی بتواند از خدمات بهترین قالیشویی تهران استفاده کند. شما می توانید سفارش خود را در شعب جنوب شهر تهران به صورت تلفنی ثبت کنید یا از خدمات قالیشویی آنلاین تک شور استفاده کنید.

قالیشویی تک شور بهترین قالیشویی جنوب تهران

تک شور واحد نمونه و بهترین قالی شویی جنوب تهران از نظر مشتریان انتخاب شده است. قالیشویی تک شور برای احترام به حقوق مصرف کننده و همسو بودن با شرایط اقتصادی آن ها برای خدمت گذاری بهتر، نرخ ارائه خدمات خود تنها بر اساس نرخ مصوب اتحادیه قالیشویان تهران تنظیم کرده است.

قالیشویی ارزان جنوب تهران
قالیشویی ارزان جنوب تهران

شما می توانید از تمامی خدمات قالیشویی ارزان در جنوب تهران شامل شستشوی انواع فرش و  انواع موکت و مبلمان و … با نرخ اتحادیه استفاده نمایید.

همچنین این نوید را به همه ساکنین جنوب تهران اعم از آذری، بریانک، باقرشهر،  شوش، راه  آهن، مولوی، هاشمی ، شهرری، یافت آباد، منیریه، جوادیه، شمشیری و … می رسانیم که می توانید از خدمات دیگری از جمله رفوگری انواع فرش و لک بری و ریشه زنی و …. تنها با تماس با شماره  02155417480 و یا ثبت سفارش از سایت بهره مند گردید.

 پشتیبان ما به گرمی پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.

مناطق جنوبی تهران جمعیت زیادی را به خود اختصاص داده است. طبیعتا این جمعیت نیاز بیشتری به خدمات قالیشویی دارند. تک شور بهترین قالیشویی جنوب تهران است. به طور خلاصه می توانیم خدمات قالیشویی جنوب تهران را اینطور عنوان کنیم:

  • شست و شوی تخصصی انواع فرش ها و قالی ها
  • شست و شوی حرفه ای تابلو فرش ها
  • شست و شوی حرفه ای انواع موکت
  • پاک کردن لکه های بخصوصی که با مواد رایج شوینده تمیز نمی شوند.
  • شست و شوی تخصصی انواع مبلمان و از بین بردن پرز و گرد و خاک در مبل های اداری یا خانگی
  • رفوگری حرفه ای و تخصصی فرش های آسیب دیده
  • انجام خدمات تخصصی مثل قلم زنی در صورت درخواست مشتری
  • ترمیم ریشه فرش به صورت تخصصی
قالیشویی جنوب تهران
قالیشویی جنوب تهران

شماره تماس قالیشویی جنوب تهران

  برای استفاده از خدمات ما در قالیشویی جنوب تهران می توانید با شماره تلفن 02155417480 تماس بگیرید. کارشناسان ما سفارش شما را ثبت کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن فرش ها درب منزل یا محل کار از شما تحویل گرفته می شوند. سفارش های شما بعد از شست و شوهای تخصصی، در محل کار یا درب منزل به شما تحویل داده خواهند شد. علاوه بر خدمات قالی شویی، دیگر خدمات نیز در قالیشویی جنوب تهران ارائه می شود. خشکشویی خوشخواب در محل، مبل شویی و لکه بری مبل، شستشوی موکت در محل، اعلاشویی و ارائه خدمات رفو فرش در شعبه قالیشویی جنوب تهران ارائه می شود.

قالیشویی ارزان جنوب تهران

بهترین قالیشویی جنوب تهران کجاست؟ آیا قالیشویی ارزان جنوب تهران خدمات در خور مشتری ارائه می کند؟ تک شور یک قالی شویی منصف در جنوب شهر تهران است که کلیه هزینه های قالی شویی در آن زیر نظر اتحادیه قالی شویی تهران به مشتریان ارائه می شود.

در دریافت خدمات از قالیشویی ارزان توجه کنید که همیشه هم قیمت مناسب دلیل بر ارائه خدمات با کیفیت نیست. قبل از دریافت هر خدماتی از قالی شویی ها بررسی کنید که آیا این قالیشویی مجوز لازم از اتحادیه قالی شویی را دارد یا خیر! قیمت قالیشویی در تک شور منصفانه است. اگر میخواهید با هزینه مناسب تمیزی را برای منزل خود به ارمغان بیاورید، با تک شور تماس بگیرید.

مطالعه ادامه مطلب!  شعبه قالیشویی تک شور در غرب تهران

مبل شویی و خشکشویی موکت در قالیشویی ارزان جنوب تهران

مبل شویی در قالیشویی ارزان جنوب تهران از دیگر خدمات مهم در قالیشویی تک شور محسوب می گردد.

قالیشویی تک شور با استفاده از نیروهای مجرب و زبده و استفاده از دستگاه فوق پیشرفته برای شستشوی انواع مبلمان توانسته به عنوان یک مبل شویی در قالیشویی ارزان جنوب تهران شهرت پیدا کند. شما کافی است تنها با یک بار تماس و استفاده از خدمات مبل شویی در قالیشویی ارزان جنوب تهران شعبه تک شور مشتری پرو پا قرص این مجموعه شوید.

افتخار ما خدمت رسانی به شما عزیزان هموطن با بلاترین کیفیت و منصف ترین قیمت می باشد.

همانطور که در ابتدای این مطلب نیز گفتیم، خدمات تک شور در شعب جنوب شهر تهران منحصر به شستشوی فرش نیست. انواع خدمات مبل شویی در محل، شستشوی خوشخواب، رفو ترمیم انواع ریشه و شیرازه، شستشوی فرش و موکت در محل و .. اشاره کرد.

نحوه ی شستن فرش ماشینی در قالیشویی ارزان جنوب تهران

نحوه ی شستن فرش ماشینی در قالیشویی ارزان جنوب تهران شعبه تک شور با استفاده از پیشرفته ترین و مجهزترین تکنولوژی های به روز دنیا انجام می گیرد.

قالیشویی تک شور با چندین سال سابقه عالی در امر قالیشویی توانسته خودرا به عنوان یکی از منصف ترین و متخصص ترین قالیشویی ها به اهالی جنوب تهران معرفی کند. 

قالیشویی تک شور با راه اندازی سیستم پاسخگویی آنلاین و احترام به وقت مشتریان توانسته به نحوه ارائه خدمات خود کیفیت ببخشد.

اگر به طور خلاصه بخواهیم مراحل شستن فرش ماشینی در قالیشویی ارزان جنوب تهران شعبه تک شور مطرح کنیم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ثبت سفارش در سایت  قالیشویی تک شور و یا تماس با مرکز قالیشویی ارزان جنوب تهران شعبه تک شور
  • حضور کارشناسان متخصص قالیشویی تک شور در محل و جمع آوری فرش ها به صورت تخصصی
  • آماده سازی فرش برای شستشو (زدودن گرد و خاک از فرش ماشینی)
  • شستن فرش ماشینی با استفاده از تجهیزات مدرن و مواد شوینده عالی
  • خشکشویی فرش با استفاده از دستگاه های مدرن
مبل شویی در قالیشویی ارزان جنوب تهران
مبل شویی در قالیشویی ارزان جنوب تهران
  • در صورت نیاز به خدمات دیگری از جمله  رفوگری و ریشه زنی و قلم زنی فرش و یا لک بری با مواد عالی و …
  • تحویل فرش به صورت لوله شده همراه با کاور به مشتری

محل دقیق قالیشویی جنوب تهران روی نقشه

برای اطلاع دقیق شما از محل قالیشویی جنوب تهران شعبه تک شور نقشه گوگل را در این بخش قرار داده ایم. اگر چه با یک تماس کارشناس تک شور در محل حضور پیدا می کند و نیاز به حمل فرش از سوی شما نیست. ما فرش را درب منزل تحویل می گیریم.

تک شور تنها خدمات شستشوی فرش ارائه نمی کند! خشک شویی انواع خوشخواب در محل، شستشوی فرش دستباف و گل ابریشم، مبل شویی در محل، رفع لکه مبل های روشن، موکت شویی در محل، اعلاشویی فرش و رفو قالی از دیگر خدمات تک شور است. شما می توانید به صورت آنلاین نیز سفارش خود را در قالی شویی تک شور ثبت کنید

مزایای قالیشویی جنوب تهران

بهره مندی از خدمات بهترین قالیشویی تهران، مزایای بسیاری دارد که خیال شما را بابت حفظ و نگهداری فرش ها و شسته شدن آن ها با بهترین دستگاه ها راحت می کند.

مزایای خدمات بهترین قالیشویی جنوب تهران عبارت اند از:

  • در قالیشویی جنوب تهران تک شور از دستگاه های مجهز و تمام اتوماتیک به روز دنیا برای شست و شو استفاده می شود.
  • مواد شوینده ای که در قالی شویی تک استفاده می شود درجه یک، استاندارد و خارجی است.
  • فعالیت های تخصصی دیگری مانند ترمیم فرش های پوسیده، سوخته و آسیب دیده انجام می شود.
  • قالیشویی تک شور به طور رسمی و قانونی زیر نظر اتحادیه قالیشویی فعالیت می کند.

یکی از مهم ترین مزایای قالیشویی جنوب تهران شعبه تک شور این است که سبد خدمات ما کامل است!

شستن فرش دستباف در قالیشویی ارزان جنوب تهران

شستن فرش دستباف در قالیشویی ارزان جنوب تهران یکی از خدمات پر طرفدار قالیشویی تک شور در جنوب تهران است. قالیشویی تک شور با سابقه چند ساله در شستشوی تخصصی فرش های دست بافت به خوبی توانسته توانایی خود را در زمینه شستشوی انواع فرش های دست بافت به هم محلی های جنوب تهران ثابت کند.

 بسیاری از مشتریان ساکن در جنوب تهران علاوه بر استفاده از خدمات شستشوی فرش دست بافت در قالیشویی جنوب تهران شعبه ی تک شور از خدمات دیگری همانند رفوگری و ترمیم فرش یا حتی لکه بری و یا ریشه زنی و قلم زنی فرش دست بافت در قالیشویی تک شور استفاده می نمایند.

بدلیل جایگاه ویژه ای که فرش های دست بافت در زندگی ایرانیان دارند شستشوی آن باید اصولی و با حساسیت ویژه صورت پذیرد.

مطالعه ادامه مطلب!  قالیشویی شمال تهران | 02122176291

این امر میسر نمی گردد مگر با سپردن کار به کاردان.  قالی شویی تک شور با استفاده از دانش به روز دنیا کار شستشو و خشکشویی فرش دست بافت را به صورت تخصصی به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

همچنین مشتریان عزیز با اعتماد چند ساله ی خود به قالیشویی تک شور توانسته اند در نحوه ارائه خدمات کیفیت ببخشند. روی قالی شویی تک شور حساب کنید.

ویدئو قالیشویی جنوب تهران

در این ویدئو از بهترین قالیشویی جنوب تهران ، گوشه ای از خدمات قالی شویی تک شور را ببینید. آماده شنیدن نظرت شما عزیزان هستیم.

  • برای راحتی مشتریان گرامی سفارش ها درب منزل از شما تحویل گرفته شده و بعد از اتمام فرآیند شست و شو، درب منزل تحویل داده می شوند.
  • برای نگهداری و احتیاط بیشتر فرش ها و جلوگیری از شکستن آنها، فرش ها به شکل لوله شده تحویل گرفته شده و به شکل لوله شده تحویل داده می شوند.
  • اگر شما در مرکز تهران زندگی می کنید، نگران نباشید. میتوانید از خدمات قالیشویی مرکز تهران تک شوراستفاده بکنید.
  • از آنجایی که ما کیفیت خدماتمان را تضمین می کنیم، به همراه فاکتور برای مشتریان گرامی ضمانت نامه هم ارائه می شود تا با اطمینان خاطر بیشتری ثبت سفارش انجام دهید.
قالیشویی جنوب تهران
قالیشویی جنوب تهران

هزینه قالیشویی جنوب تهران و دیگر مزایای تک شور

هزینه قالیشویی جنوب تهران چقدر است؟ نرخ قالیشویی جنوب تهران همانند دیگر خدمات قالیشویی تک شور بستگی به عواملی از جمله نوع فرش (دست بافت ، ماشینی)، همچنین متراژ فرش و همین طور خدمات شستشوی معمولی یا اعلاشویی دارد. درقالی شویی جنوب تهران خدمات دیگری از جمله شستشوی خوشخواب و موکت و پادری و حتی مبل شویی ارائه میگردد. همچنین درشعبه ی قالیشویی جنوب تهران ما به تمامی نقاط جنوب تهران علاوه بر ارائه خدمات کامل ارسال هم داریم. برای دریافت قیمت دقیق خدمات با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیگر مزایای استفاده از خدمات قالیشویی جنوب تهران شعبه تک شور:

  • علاوه بر شست و شو حرفه ای فرش ها، خدمات تخصصی دیگری مثل رفوگری فرش، قلم زنی، ترمیم ریشه و … به درخواست مشتری انجام می شود.
  • امکان ارائه برخی از خدمات قالیشویی تک شور در منزل یا محل کار شما وجود دارد.
  • در تمامی شعب قالیشویی تک کارشناسان متخصص و مجرب مشغول به فعالیت هستند.
  • قیمت گذاری در قالیشویی جنوب تهران مانند تمامی شعب قالیشویی تک شور، منصفانه و مناسب و مطابق با نرخ اتحادیه قالیشویان تهران انجام شده است.
  • سفارش های شما در سریع ترین ترین زمان ممکن انجام شده و در موعد مقرر به شما تحویل داده خواهند شد.
  • ما تلاش می کنیم بهترین خدمات را به مشتریان مان ارائه دهیم. در این مسیر حاضر به شنیدن تمامی نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما هستیم.
قالیشویی جنوب تهران
قالیشویی جنوب تهران

مناطق تحت پوشش در قالیشویی جنوب تهران 

    جنوب تهران منطقه‌ی گسترده ایست که ما در قالیشویی تک تلاش کرده ایم تمام نقاط این منطقه را برای ارائه خدماتمان پوشش بدهیم. در هر نقطه ای از جنوب شهر که باشید به اندازه یک تماس تلفنی با ما فاصله دارید. اگر محل زندگی شما در این لیست نیست برای دریافت خدمات از بهترین قالیشویی جنوب تهران با ما تماس بگیرید.

  • آذری
  • بریانک
  • باقرشهر
  •  شوش
  • راه آهن
  • مولوی
  • هاشمی
  • شهرری
  • یافت آباد
  • منیریه
  • جوادیه
  • شمشیری
  • جوادیه
  • خزانه
  • مهرآباد
  • فلاح
  • بلوار ابوذر
  • دروازه غار
  • کوی سیزده ابان
  • بازار تهران
  • نعمت آباد

سوالات متداول خدمات قالیشویی جنوب تهران تک شور

متداولترین سوالاتی که مشتریان در زمینه ارائه خدمات شستشوی فرش ها یا مبلمان و موکت و … از ما می پرسند را در این بخش جمع آوری کردیم. در صورتی که سوال شما در این بخش وجود ندارد با ما تماس بگیرید یا زیر همین مطلب کامنت کنید.

پشتیبانی بهترین قالیشویی جنوب تهران به گرمی پاسخگوی شماست. فرش در همه جای دنیا طرفدار دارد!

نمونه رضایت مشتریان در شعبه قالیشویی جنوب تهران

نمونه هایی از لطف شما عزیزان که همیشه حامی و پشتیبان مجموعه قالیشویی تک شور بوده اید.

قالیشویی جنوب تهران
قالیشویی جنوب تهران
قالیشویی جنوب تهران
قالیشویی جنوب تهران

قالیشویی جنوب تهران به کدام مناطق ارائه خدمات دارد؟  

ما در قالیشویی تک شور تلاش کرده ایم تمام نقاط جنوب تهران را برای ارائه خدماتمان پوشش بدهیم. مولوی، شوش، راه آهن، عبدل آباد، هاشمی، منیریه، شمشیری، فلاح، خزانه، بازار تهران، نعمت آباد، جوادیه، کوی سیزده آبان و … است. برای مشاوره ی رایگان با ما تماس بگیرید. شماره قالیشویی جنوب تهران : 09122270931

قیمت قالیشویی جنوب تهران چقدر است؟

نرخ قالیشویی جنوب تهران بستگی به عواملی از جمله نوع فرش (دست بافت ، ماشینی)، همچنین متراژ فرش و همین طور خدمات شستشوی معمولی یا اعلاشویی دارد. برای دریافت لیست هزینه حتما با شماره قالیشویی جنوب تهران 02155417480 تماس بگیرید. مشاوره قالیشویی در تک شور رایگان است.

در قالیشویی جنوب تهران خدمات شستشو به چه صورت انجام میشود؟

همانند دیگر شعب تک شور شستشوی انواع فرش ماشینی و دستباف با دو نوع معمولی و اعلاشوئی ارائه میگردد.

16 دیدگاه

  • سلام میخواستم بدونم تو شعبه قالیشویی های جنوب تهران شما خدمات خشکشویی خوشخواب در محل هم میدین؟

    • سلام برای همشهریان عزیز در جنوب شهر تهران خدمات قالیشویی، خشکشویی خوشخواب، شستشوی موکت و فرش در محل و… کلیه مواردی که در شعب دیگر قالیشویی ارائه میشود، انجام می شود. موفق باشید.

  • برای منیریه شعبه جنوب محسوب میشه؟ من میخواستم خشکشویی خوشخواب در محل انجام بدین. هزینه اش چقدر میشه؟

    • سلام. بله باید با قالیشویی جنوب برای منطقه منیریه تماس بگیرین. مشاوره رایگان هست. خشکشویی خوشخواب در محل انجام میدیم.

  • خسته نباشین. از تک شور به خاطر خدمات خوب در محل تشکر میکنم. موکت ما چسبیده به سطح و نمیشه فرستاد قالیشویی.

  • اگر یه حدود قیمت از خدماتتون تو قالیشویی جنوب تهران بخوام بدونم چه جوری میشه فهمید؟

  • سلام و وقت به خیر
    شستشوی تابلو فرش جزو خدمات قالیشویی جنوب تهران محسوب میشه ؟ بعد تو خونه انجام میدین ؟ ممنون میشم راهنماییم کنین.

    • سلام بله کلیه خدمات شستشو و خشکشویی و لکه بری انواع تابلو فرش در قالیشویی جنوب تهران ارائه میشود.
      با سپاس

    • سلام بله از همین الان هم میتونید برای ثبت سفارش در قالیشویی جنوب تهران در سایت اقدام کنید.

  • من پیروزی هستم تو یه روز بخوام موکت شویی و مبل شویی در محل با هم انجام میدین؟ و اینکه پیروزی شعبه قالیشویی جنوب میشه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *