قالیشویی اکباتان تهران

قالیشویی اکباتان تهران


5/5 - (1 امتیاز)

قالیشویی اکباتان تهران یکی از شعب پرطرفدار قالیشویی تک شور در غرب تهران است. این مجموعه با استفاده از جدیدترین دستگاه‌ها تمامی خدمات خشکشویی خوشخواب در محل، مبل شویی در محل، قالی شویی در محل، شستشوی انواع فرش و موکت را به صورت ویژه ارائه می دهد. اهالی ساکن در سایر مناطق غرب تهران مانند چیتگر، ستارخان، پونک، جنت آباد، شهران، کاشانی، همت ، باکری، فکوری، دهکده المپیک، و … می‌توانند با خیال راحت پاکیزگی فرش، مبل و تابلوفرش خود را به قالیشویی غرب تهران شعبه ی تک شور بسپارند.

در این مجموعه از بهترین شوینده‌ها و به‌روزترین دستگاه‌ها استفاده می‌شود. بنابراین ضمن تمیزی کامل فرش، از بافت و الیاف آن محافظت می‌شود. شما می‌توانید با اعتماد کامل به این مجموعه، کالاهای نفیسی چون فرش و مبل را به این مرکز تحویل دهید.

قالیشویی اکباتان با سال‌ها تجربه، یکی از بهترین قالیشویی‌های تهران است چرا که استفاده از نیروی انسانی مجرب و دستگاه‌ها و متدهای نوین، خود گواه بر این موضوع می باشد. این قالیشویی از دیرباز تاکنون مورد استقبال اهالی ساکن در غرب تهران قرار گرفته است.

شماره تماس قالیشویی اکباتان تهران

شماره تماس قالیشویی اکباتان تهران، 02144151366 و 09122270931 است. قالیشویی اکباتان پاسخگوی مشتریان عزیز خواهد بود. پس از ثبت درخواست شما، کارشناسان مربوطه به محل اعزام می‌گردند تا خدمات را با حفظ امنیت و احترام، در محل شما ارائه دهند.

همچنین شما می‌توانید با مراجعه به سایت قالیشویی اکباتان، درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید. کارشناسان در سریع ترین زمان درخواست شما را پیگیری می‌کنند. از خدمات قالیشویی آنلاین ما استفاده کنید.

حین پر کردن فرم درخواست آنلاین، نسبت به وارد کردن اطلاعات صحیح خود توجه ویژه داشته باشید. زیرا با توجه به اطلاعات شما، سفارش شما پیگیری و انجام می‌شود.

شماره تماس قالیشویی اکباتان تهران
شماره تماس قالیشویی اکباتان تهران

خدمات قالیشویی اکباتان تهران

خدمات قالیشویی اکباتان تهران باعث گردیده تا نسبت به سایر قالیشویی های در منطقه ی غرب متمایز گردد، چرا که قالیشویی اکباتان تهران با داشتن بهترین دستگاه‌ها، از مجهزترین قالیشویی‌های شهر تهران است. در این مجموعه خدمات متعددی به مشتریان ارائه می‌شود. در ادامه به بررسی بخشی از خدمات ارائه شده در قالیشویی اکباتان تهران می‌پردازیم.

رفوگری انواع فرش دستباف: رفوگری همان ترمیم فرش‌ دستباف است. در این مجموعه انواع فرش با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت ترمیم و تعمیر می‌شوند. ترمیم فرش‌ها در این قالیشویی زیر نظر کارشناسان مجرب و متخصصان صورت می‌گیرد.

شست‌وشوی فرش دستباف: فرش دستباف بافت ظریف و حساسی دارد؛ بنابراین نحوه شست‌وشوی آن از اهمیت زیادی برخوردار است. در قالیشویی اکباتان تهران از تلفیقی از روش‌های مدرن و سنتی برای شستن این فرش‌ها استفاده می‌شود.

ترکیب این روش‌ها از وارد شدن هرگونه آسیب احتمالی به فرش‌های شما جلوگیری می‌کند. برای شست‌وشوی فرش‌ها از شوینده‌های تخصصی با فرمولاسیون ویژه استفاده می‌شود.

مطالعه ادامه مطلب!  قالیشویی کامرانیه تهران 02122176291

مواد استفاده شده غالبا ترکیبات طبیعی و گیاهی هستند. این مواد در کنار محافظت از بافت فرش، به تمیزی بیشتر آن کمک می‌کند.

اعلا شویی انواع فرش: اگر میزان آلودگی فرش شما زیاد است؛ می‌توانید از خدمات اعلا شویی قالیشویی اکباتان تهران بهره ببرید. در این روش فرش‌های شما چندین بار با دستگاه‌های پیشرفته شسته می‌شوند‌. تمامی آلودگی‌های سطحی و عمقی فرش در این روش برطرف خواهد شد. اعلاشوئی انواع مختلف فرش در این مرکز ارائه می‌شود.

رنگ بری و قلم زنی فرش: گاهی در اثر شست‌وشوی اشتباه و یا در اثر گذر زمان، رنگ الیاف‌های مختلف فرش مخلوط می‌شود. در این صورت فرش به رنگ بری و قلم زنی نیاز دارد. در این مجموعه با استفاده از دستگاه‌های تخصصی، رنگ بری انواع فرش انجام می‌شود.

ترمیم ریشه و ریشه زنی: ریشه‌های فرش با گذر زمان زرد رنگ و یا پوسیده می‌شوند. در این مجموعه ریشه های فرش با دستگاه‌های پیشرفته ترمیم می‌شوند. همچنین در صورت از بین رفتن کامل ریشه‌ها، ریشه‌های فرش از نو مجددا بافته می‌شوند.

خدمات قالیشویی اکباتان تهران
خدمات قالیشویی اکباتان تهران

شست و شوی انواع مختلف فرش: تمامی فرش ها از جمله دستباف، ابریشمی، ماشینی و …… در این مرکز با دستگاه‌های ویژه و روش‌های نوین شسته و خشک می‌شوند. برای هر فرش با توجه به نوع فرش و نوع لک بر روی آن، از شوینده‌های مخصوص استفاده می‌شود. عمل خشک شدن فرش‌ها بعد از شستشو با دستگاه‌های ویژه انجام می‌گیرد.

سایر خدمات دیگر به شرح زیر است :

  • شستشوی انواع مبلمان منزل و اداری (مانند مبلمان راحتی و یا استیل و یا کلاسیک)
  • شستشوی و خشکشویی انواع پافرها و شاه نشین ها و صندلی ماشین و صندلی نهار خوری
  • خشکشویی و لکه بری تخصصی انواع مبلمان بدون آسیب به بافت آن با روکش هایی مانند :  کتان، روکش پارچه ای، پشمی، چرم، نخی، مخمل، جیر، ریون، پلی استر و …
  • شستشو خشکشویی و لکه بری انواع موکت (
  • طرح فرش، موکت‌های نمدی، طرح دار، چمن مصنوعی، پرز بلند و موکت پرز کوتاه، کبریتی و)
  • خشکشویی و لکه بری تخصصی انواع پافرها و شاه نشین ها
  • شستشوی انواع تابلو فرش ها
  • شستشوی انواع کوسن و پشتی
  • خدمات لکه بری انواع تابلوفرش و کوسن و پشتی
  • خدمات خشکشویی انواع کوسن و پشتی

✅ لازم به ذکر است تمامی خدمات ذکر شده در محل نیز ارائه می شود و همچنین تمامی خدمات فوق نیز به صورت ویژه در قالیشویی شهرآرا تهران نیز ارائه می گردد.

هزینه قالیشویی اکباتان تهران

هزینه قالیشویی اکباتان تهران بر اساس نرخ اتحادیه قالیشویان تهران محاسبه می شود . در این مجموعه خدمات با بهترین کیفیت و با نازل‌ترین قیمت به مشتریان گرامی ارائه می‌شوند.

مبلغ شست‌وشوی فرش‌ها با توجه به نوع فرش( دستباف، ابریشمی، ماشینی و….. )، اندازه آن و نوع شستشوی آن (اعلاشوئی و معمولی)و خدمات لکه بری بر روی آن محاسبه می‌شود.

قیمت شست‌وشوی مبل‌ها با توجه به جنس پارچه مبل، خدمات لکه بری بر روی آن و تعداد مبل محاسبه و اطلاع رسانی می‌شود.

مطالعه ادامه مطلب!  7 اصول مهم در نگهداری از فرش های ابریشم

هزینه شست‌وشوی موکت نیز با توجه به نوع و اندازه موکت تخمین و به مشتری اطلاع رسانی می‌شود. در این مجموعه به کمک کارشناسان مجرب، کلیه هزینه‌ها تخمین زده شده و به اطلاع مشتری می‌رسد.

ما به شما اطمینان می دهیم نرخ نهایی قیمت قالیشویی بر اساس نرخ اتحادیه محاسبه می شود.همچنین این قالیشویی به عنوان منصف ترین قالیشویی در منطقه ی غرب شناخته می شود.

اگر به دنبال مجموعه‌ای هستید که کیفیت بالا را در کنار قیمت مناسب ارائه دهد؛ قالیشویی اکباتان تهران یکی از بهترین گزینه‌ها خواهد بود.

هزینه قالیشویی اکباتان تهران
هزینه قالیشویی اکباتان تهران

لازم به ذکر است در این مرکز برای تکریم به مشتری و احترام به حقوق کصرف کننده به همراه فاکتور ضمانت نامه نیز ارسال می گردد.

مزایای قالیشویی اکباتان تهران

مزایای قالیشویی اکباتان تهران به شرح زیر است:

کارشناسان مجرب و متخصص : قالیشویی اکباتان تهران دارای نیروی انسانی ماهر است تا انواع فرش‌ها با به‌روزترین متدها و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های روز دنیا، شسته و خشک شوند.

این نیروها در ابتدا نوع لک و میزان آلودگی را تشخیص می‌دهند. سپس با توجه به نوع و میزان آلودگی، نوع شست و شو، نوع و مقدار شوینده و دستگاه مصرفی را انتخاب می‌کنند.

این امر در افزایش بازدهی و سرعت کار این قالیشویی تاثیر فراوانی دارد.

امنیت بالا: حفظ اموال شما برای اعتبار مجموعه اهمیت فراوانی دارد. به همین جهت کارکنان این قالیشویی در حفظ هر چه بیشتر امنیت لوازم کوشا هستند.

سرعت و کیفیت بالا: به دلیل استفاده از از کارشناسان باتجربه و دستگاه های پیشرفته، تمامی خدمات قالیشویی اکباتان با بیشترین سرعت ممکن و بالاترین کیفیت به مشتریان ارائه خواهند شد.

قیمت مقرون به صرفه: قیمت خدمات در این مجموعه منصفانه و مقرون به‌صرفه است. کلیه هزینه‌ها بر اساس قیمت مصوب اتحادیه صنف قالیشویان تهران مشخص می‌شود.

مجوز رسمی قالیشویی: قالیشویی اکباتان تهران دارای مجوز رسمی است. این مجوز تضمین می‌کند که این مجموعه امنیت بالایی دارد و از اموال شما به طور کامل محافظت می‌کند.

بنابراین شما می‌توانید با خیالی آسوده فرش و یا مبل‌های خود را به این مجموعه بسپارید.

ارائه طیف وسیعی از خدمات: خدمات متعددی از جمله شست و شو، رفوگری، ریشه زنی، قلم زنی و …. در این قالیشویی با دستگاه‌های پیشرفته و به‌روز ارائه می‌شوند.

تحویل درب منزل: فرش‌ها به صورت لول درب منزل تحویل گرفته شده و به صورت لول درب منزل به مشتری تحویل داده می‌شوند.

مزایای قالیشویی اکباتان تهران
مزایای قالیشویی اکباتان تهران

سایر مزایا:

  • امکان استفاده از مشاوره رایگان و صحبت با کارشناسان
  • پشتیبانی تمام عیار از مشتری و ارائه تمامی خدمات با بالاترین کیفیت
  • ارائه خدماتی چون شست‌وشوی مبل، موکت، تابلو فرش و … به صورت ویژه
  • ارائه ضمانت‌نامه برای فرش‌های شسته شده به منظور اعتماد بیشتر مشتری
  • استفاده از شوینده‌های طبیعی و گیاهی و خارجی (شامپوتگزافوم آلمان) با فرمولاسیون ویژه
  • بررسی تخصصی هر فرش پیش از شروع شست‌وشو

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *