قالیشویی دهکده المپیک تهران

قالیشویی دهکده المپیک تهران


5/5 - (5 امتیاز)

قالیشویی دهکده المپیک تهران یکی از شعب پر طرفدار قالیشویی تک شور در غرب تهران است. خشکشویی فرش، موکت و خوشخواب در محل، مبل شویی ، اعلاشویی و شستشوی انواع فرش ماشینی و دستباف در این شعبه انجام می شود. تمامی ساکنین غرب تهران همچون پونک، باکری، اکباتان، صادقیه، ستارخان، شهران، شهرزیبا، جنت آباد، سردار جنگل، کاشانی، صادقیه، کوهسار، همت، فکوری، جنت آباد شمالی، 20 متری گلستان و … نیز می‌توانند از خدمات قالیشویی غرب تهران شعبه ی تک شور برخوردار شوند.

در قالیشویی دهکده المپیک تهران به جهت حفظ بافت فرش در کنار تمیزی کامل آن، از بهترین شوینده‌ها و جدیدترین روش‌ها استفاده می‌شود. بنابراین می‌توانید وسایل ارزشمندی چون فرش و مبل را به این مرکز تحویل داده و از خدمات منحصر به‌ فرد این قالیشویی استفاده کنید.

این قالیشویی با استفاده از جدیدترین دستگاه‌ها و ارائه بهترین خدمات، می‌تواند تمامی نیازهای مشتریان را در حوزه مربوطه برطرف کند. بنابراین شما با خیالی آسوده می‌توانید پاکیزگی فرش‌های خود را به این مجموعه بسپارید.

قالیشویی دهکده المپیک تهران بیش از چندین سال است که در این حیطه فعالیت دارد. در طی این سال‌ها به عنوان یکی از بهترین قالیشویی‌های تهران شناخته شده و مورد استقبال زیادی از اهالی ساکن در غرب تهران واقع شده است.

قالیشویی دهکده المپیک تهران
قالیشویی دهکده المپیک تهران

شماره تماس قالیشویی دهکده المپیک تهران

شماره تماس قالیشویی دهکده المپیک تهران 02144151366 و 09122270931 است. با شماره‌گیری این تلفنها می‌توانید با این مرکز ارتباط برقرار کنید. پشتیبانان مرکز تماس، به گرمی پاسخگوی سوالات شما هستند. بعد از تماس، اطلاعات شما در این مرکز ثبت می‌شود. کارشناسان در کوتاه ترین زمان ممکن به محل سکونت شما مراجعه می‌کنند. این کارشناسان ضمن حفظ امنیت و احترام، آماده خدمت‌رسانی به مشتریان هستند.

این مرکز همچنین دارای پنل اختصاصی برای ثبت سفارشی آنلاین است. مردم با مراجعه به سایت قالیشویی تک شور، می‌توانند سفارش مورد نظر خود را در این سامانه ثبت کنند. پس از ثبت سفارشات، همکاران در اسرع وقت سفارش شما را پیگیری می‌کنند و کارشناسانی را برای تحویل گرفتن فرش‌ها و … به درب منزل اعزام می‌کنند.

پس از ثبت سفارشات، کلیه هزینه‌ها محاسبه و اطلاع رسانی می‌شود. قالیشویی دهکده المپیک تهران یکی از بهترین قالیشویی‌های تهران است. بنابراین با اطمینان خاطر می‌توانید از خدمات آن به صورت تلفنی، آنلاین و یا حضوری استفاده کنید.

خدمات قالیشویی دهکده المپیک تهران

خدمات قالیشویی دهکده المپیک تهران چیست ؟ برای پاسخ به این پرسش باید گفت که قالیشویی دهکده المپیک تهران با استفاده از نیروی انسانی متخصص و دستگاه‌های مجهز خدمات متعددی را به مشتریان ارائه می‌دهد. ارائهی این نوع خدمات باعث گردیده تا این مرکز نسبت به سایر مراکز قالیشویی در غرب تهران متمایز گردد. در ادامه تعدادی از خدمات قالیشویی ارائه شده در این مجموعه را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

شست‌وشوی انواع فرش‌ها : تمامی انواع فرش( از جمله ماشینی، ابریشمی، دستباف و … ) در قالیشویی دهکده المپیک تهران با بهترین روش‌ها شسته شده و با جدیدترین دستگاه‌ها خشک می‌شوند.

مطالعه ادامه مطلب!  شستشوی خوشخواب در منزل

برای شست‌وشوی فرش‌ها و قالی‌ها از شوینده‌های ویژه با فرمولاسیون خاص (شامپو تگزافوم آلمان) استفاده می‌شود که به تمیزی هر چه بیشتر فرش می‌انجامد.

با وجود دستگاه‌های پیشرفته، عمل شست‌وشو و خشک شدن فرش‌ها، با سرعتی بالا انجام می‌شود.

رنگ برداری و لکه برداری : تمامی لکه‌ها و رنگ های اضافه موجود بر روی فرش، بدون هر گونه آسیب به الیاف و بافت فرش، با دستگاه‌های تخصصی در قالیشویی دهکده المپیک برطرف می‌شوند.

ترمیم ریشه‌های فرش : ریشه‌های فرش به مرور پوسیده و زرد رنگ می‌شوند. بنابراین ریشه‌های فرش پس از مدتی به ترمیم نیاز دارند. در قالیشویی دهکده المپیک ریشه‌های آسیب دیده انواع فرش‌های ماشینی و دستباف، ترمیم و تعمیر می‌شود. همچنین در صورت عدم وجود ریشه، ریشه بافی نیز صورت می‌گیرد.

قلم زنی و رنگ بری : در گذر زمان رنگ الیاف بخش‌های مختلف فرش با هم مخلوط می‌شود و از زیبایی فرش کاسته می‌شود. در قالیشویی دهکده المپیک با استفاده از دستگاه‌های ویژه رنگ‌های ترکیب شده جدا می‌شوند. این روش قلم زنی نام دارد که از جمله خدمات ویژه ارائه شده در این مرکز است.

رفوگری فرش‌ها : اگر فرش‌های شما در گذر زمان پوسیده و یا پاره شده است؛ می‌توانید از خدمات رفوگری قالیشویی دهکده المپیک تهران استفاده کنید. با استفاده از دستگاه‌های مخصوص قسمت‌های آسیب‌دیده فرش‌ها و تابلوفرش های شما ترمیم می‌شود.

خشکشویی انواع فرش : خدمات خشکشویی انواع فرش‌ها و موکت ها در قالیشویی دهکده المپیک تهران با دستگاه‌های تخصصی ارائه می‌شود.

خدمات شستشوی اعلا شویی انواع فرش‌ها و … : در این روش فرش‌های شما چندین بار با دستگاه‌های نوین و مجهز شسته می‌شوند‌. تمامی آلودگی‌های سطحی و عمقی فرش در این روش با استفاده از شوینده‌های تخصصی از بین می‌روند.

از دیگر خدمات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شستشو وخشکشویی انواع مبلمان منزل و اداری (مانند مبلمان راحتی و یا استیل و یا کلاسیک) انواع پافرها و شاه نشین ها و صندلی ماشین و صندلی نهار خوری
  • لکه بری تخصصی انواع مبلمان با روکش هایی مانند :  کتان، روکش پارچه ای، پشمی، چرم، نخی، مخمل، جیر، ریون، پلی استر و …
  • لکه بری انواع موکت (طرح فرش، موکت‌های نمدی، طرح دار، چمن مصنوعی، پرز بلند و موکت پرز کوتاه، کبریتی و)
  • شستشو و خشکشویی انواع تابلو فرش ها، انواع کوسن و پشتی
  • خدمات لکه بری وخکشویی انواع تابلوفرش و کوسن و پشتی

✅ لازم به ذکر است تمامی خدمات ذکر شده در محل نیز ارائه می شود و همچنین تمامی خدمات فوق نیز به صورت ویژه در قالیشویی اکباتان تهران نیز ارائه می گردد.

هزینه قالیشویی دهکده المپیک تهران

هزینه قالیشویی دهکده المپیک تهران زیر نظر اتحادیه صنف قالیشویان، محاسبه و تعیین می‌گیرد. همواره این قالیشویی سعی کرده است بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت، به مراجعه‌کنندگان ارائه دهد. این قالیشویی یکی از قالیشویی‌های ارزان پایتخت محسوب می‌شود.

پس از ثبت سفارش آنلاین، تلفنی و یا حضوری شما در قالیشویی دهکده المپیک تهران، در ابتدا این سفارشات توسط کارشناسان بررسی می‌شوند. نرخ نهایی قیمت قالیشویی پس از بررسی و پیش از شروع کار، به مشتری اطلاع رسانی می‌شود‌.

مطالعه ادامه مطلب!  قالیشویی اکباتان تهران | 02144151366

قیمت نهایی شست‌وشوی فرش‌ها، قالی‌ها و موکت ها با توجه به میزان لک، عمق لک و اندازه موکت یا فرش و نوع فرش یا موکت محاسبه می‌شود. قیمت خدمات مربوط به مبل نیز با توجه به نوع لک، جنس پارچه مبل و تعداد آن مشخص می‌شود.

همچنین نوع شستشو (معمولی و اعلاشوئی) نیز در تعیین قیمت نهایی آن موثر خواهد بود. قیمت استفاده از خدمات مربوط به ترمیم و تعمیر فرش نیز با توجه به میزان آسیب‌دیدگی و پوسیدگی فرش و همچنین نوع آسیب مشخص و اطلاع رسانی می‌شود.

این قالیشویی به دلیل داشتن قیمت‌های مناسب و ارائه ضمانت‌نامه به همراه فاکتور نهایی، به عنوان یکی از قابل اعتمادترین قالیشویی‌های پایتخت شناخته شده است.

مزایای قالیشویی دهکده المپیک تهران

مزایای قالیشویی دهکده المپیک تهران به شرح زیر است:

حضور کارشناسان مجرب : در قالیشویی دهکده المپیک تهران از نیروی انسانی ماهر و باتجربه استفاده می‌شود. کارشناسان پس از بررسی فرش‌ها، با توجه به وسعت، نوع و عمق آلودگی را مشخص می‌کنند. این امر به بالا بردن کیفیت، سرعت و بازدهی کار کمک شایانی می‌کند. همچنین این کارشناسان بر تمامی مراحل کار از شروع تا پایان نظارت دارند که به بالاتر بردن کیفیت کار می‌انجامد.

مبل شویی در قالیشویی دهکده المپیک
مبل شویی در قالیشویی دهکده المپیک

تنوع خدمات : در قالیشویی دهکده المپیک تهران ضمن ارائه خدمات مربوط به شست‌وشوی فرش، خدماتی در حیطه ترمیم و تعمیر فرش‌ها نیز ارائه می‌شوند. ریشه زنی، قلم زنی و ….. از جمله این خدمات است. کلیه این خدمات با بالاترین کیفیت ممکن انجام می‌شوند.

امنیت بالا : حفظ امنیت کامل اموال مشتری از جمله مهم‌ترين اصول و قوانین در صنف قالیشویی است. قالیشویی دهکده المپیک تهران تمام تلاش خود را در زمینه حفظ اموال شما انجام می‌دهد؛ بنابراین می‌توانید به طور کامل به این مجموعه اعتماد کنید.

سرعت و بازدهی بالا : به دلیل وجود نیروی کاری متخصص، کلیه خدمات این مجموعه با بالاترین سرعت ممکن انجام می‌شود. میزان شلوغی مجموعه و تعداد سفارشات موجود در تعیین زمان انجام سفارشات تاثیری ندارد.

به جرات می توان گفت این قالیشویی حتی در فصول شلوغ نیز در کمترین زمان آماده ارائه خدمات خواهد بود.

مجوز رسمی : قالیشویی دهکده المپیک تهران دارای مجوز رسمی است. و این مجوز امنیت بالای این مجموعه را تایید و تصدیق می‌کند.

قیمت مناسب : این قالیشویی خدمات خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب ارائه می‌دهد.

تحویل درب منزل : پس از ثبت سفارش شما، کارشناسان ما فرش‌های شما را به صورت لول شده درب منزل تحویل می‌گیرند. پس از اتمام فرآیند شست‌وشو، فرش را به صورت لول شده درب منزل به شما تحویل می‌دهند. لول کردن فرش از چروکیدگی و آسیب دیدن بافت فرش جلوگیری می‌کند.

سایر مزایای استفاده از خدمات قالیشویی دهکده المپیک تهران به شرح زیر است.

  • پشتیبانی همه جانبه از مشتری و تلاش برای جلب رضایت مراجعه کننده
  • ارائه خدمات شست‌وشوی انواع مبل و موکت
  • ارائه ضمانت‌نامه در کنار فاکتور نهایی
  • استفاده از شوینده‌های مخصوص و روش‌های منحصربه‌فرد با توجه به نوع فرش
  • ارائه مشاوره توسط کارشناسان به مشتری به صورت رایگان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *