شستشوی فرش ماشینی

شستشوی فرش ماشینی


5/5 - (3 امتیاز)

شستشوی فرش ماشینی یک دغدغه جدی برای مردم، بخصوص مردمی است که در شهرهای بزرگی مانند تهران زندگی می کنند. زندگی در شهرهای بزرگ و صنعتی مانند تهران، سختی های مخصوص به خودش را دارد. یکی از بزرگترین مشکلات زندگی در این مناطق، آلوده شدن منزل و وسایلی مانند فرش، موکت، قالیچه و … است.

به همین دلیل پیدا کردن بهترین قالیشویی تهران برای شستشوی فرش ماشینی اهمیت زیادی پیدا کرده است. انتخاب یک قالیشویی مناسب ممکن است سردرگم کننده باشد. اما تجربه و تخصص ده ساله ما در قالیشویی تک شور در هر نقطه ای از تهران در خدمت شماست. با استفاده از خدمات قالیشویی تک شور دیگر برای شستشوی فرش ماشینی نگرانی نخواهید داشت.

شستشوی فرش ماشینی در قالیشویی تک شور

تقاضا برای شستشوی فرش ماشینی در تک شور بسیار زیاد و یکی از خدمات معمول ما در قالی شویی تک شور است. در گذشته از روش های قدیمی و سنتی برای شستشوی فرش ماشینی استفاده می شد. شست و شو به روش سنتی معایب بی شماری داشت و با استفاده از آن نتیجه مطلوبی نیز حاصل نمی شد.

در زندگی امروز استفاده از روش های سنتی منسوخ شده است. البته همچنان برخی افراد تصمیم به شستشوی فرش ماشینی در منزل می گیرند که با این کار علاوه بر صدمه ای که به خود فرد می رسد، فرش هم به خاطر عدم شست و شوی اصولی آسیب خواهد دید.

شستشوی فرش ماشینی
شستشوی فرش ماشینی

در قالیشویی تک شور شستشوی فرش ماشینی به وسیله دستگاه های مجهز و اتوماتیک انجام می شود. با استفاده از این دستگاه ها فرش به شکلی استاندارد شسته و خشک می شود. شست و شوی فرش ماشینی از طریق دستگاه های مجهز باعث می شود فرش به خوبی شسته شده و هیچ گونه آسیب و صدمه ای متحمل نشود.

مراحل شستشوی فرش ماشینی در تک شور

شستشوی فرش ماشینی طی مراحل مختلفی انجام می شود و اجرای اصولی هر مرحله اهمیت بسیار زیادی دارد. در ادامه به توضیح مراحل شستشوی فرش ماشینی در قالی شویی تک شور می پردازیم.

بررسی دقیق فرش قبل از شستشوی فرش ماشینی

هر فرشی پیش از شست و شو باید توسط یک کارشناس متخصص فرش بررسی شود. این بررسی به این منظور صورت می پذیرد که بهترین روش شست و شو برای هر فرش انجام شود. برای مثال قسمتی از فرش شما ممکن است دچار پوسیدگی یا سوختگی شده باشد. در این حالت مهم است که شستشوی فرش ماشینی به روشی محتاطانه انجام شود که فشار جریان آب به فرش صدمه وارد نکند. بنابراین بررسی فرش پیش از شست و شو مهم است.

بررسی فرش در قالیشویی تک شور توسط یک یا چند کارشناس پیش از شستشوی فرش ماشینی انجام می شود تا مراقبت های لازم برای هر فرش در نظر گرفته شود. شما مشتریان گرامی می توانید با استفاده از قالیشویی آنلاین تک شور سفارش خود را از سایت ثبت کنید. در اسرع وقت با شما تماس می گیریم.  

غبارگیری از فرش

قبل از شستشو، باید غبارگیری از فرش انجام شود. پیش از شستشوی فرش ماشینی در قالیشویی تک شور با استفاده از دستگاه های غبارگیری، غبار و گرد و خاک بدون هیچ آسیبی از فرش گرفته می شود. 

لکه برداری از فرش

ممکن است فرش دچار لکه هایی شده باشد که در اثر آلودگی های خاصی به وجود آمده اند. این لکه ها با مواد شوینده‎ی رایج از بین نمی روند و با توجه به انواع مختلفشان، به شیوه های مختلف و متفاوتی برای شست و شو نیاز دارند. بنابراین پیش از شستشوی فرش ماشینی این لکه ها توسط کارشناس در قالیشویی تک بررسی و با استفاده از شوینده های مخصوص پاک می شود.

شستشوی فرش ماشینی
شستشوی فرش ماشینی

شستشوی فرش ماشینی

در این مرحله شستشوی فرش ماشینی به وسیله دستگاه های مجهز و اتوماتیک در قالیشویی تک شور انجام می شود. برای شستشوی فرش ماشینی از مواد شست و شوی درجه یک استفاده می شود تا فرش به خوبی تمیز شود.   

مطالعه ادامه مطلب!  قالیشویی بزرگراه چمران تهران | 02122176291

آبکشی فرش ماشینی

در این مرحله آبکشی انجام می شود تا کف و موادشوینده ای که برای شستشوی فرش ماشینی به استفاده شده اند از فرش پاک شوند.

خشک کردن فرش ماشینی

بعد از شستشو و آبکشی فرش ماشینی در قالیشویی تک، فرش ها با استفاده از دستگاه های خشک‌کن مخصوص آبگیری می شوند و به سالن های گرمخانه منتقل شده تا به طور کامل خشک شوند.   

استفاده از دستگاه های اتوماتیک برای شستشوی فرش ماشینی در قالیشویی تک شور، مزایای بسیاری دارد. از جمله اینکه:

  1. صرفه جویی بسیار زیاد در مصرف آب
  2. افزایش سرعت کار و صرفه جویی در زمان
  3. شست و شوی تخصصی و حرفه ای فرش
  4. رعایت استانداردهای بهداشتی مختلف
  5. جلوگیری کردن از صدمه های مختلف و پارگی فرش
  6. عدم تاثیرگذاری خستگی نیروی کار در نتیجه نهایی
  7. نتیجه گیری بسیار مطلوب
  8. رضایت‌مندی مشتریان

در قالی شویی تکشور از دستگاه های اتوماتیک برای شستشوی فرش ماشینی استفاده می شود. شستشوی فرش ماشینی توسط دستگاه های اتوماتیک در پنج مرحله خیس کردن، جارو زدن فرش، شامپو و برس زدن فرش، شستشو با آب و برس و شست و شو با آب بدون برس به شکل خودکار انجام می شود. به طور کلی دو نوع دستگاه اتوماتیک برای شست و شوی فرش ماشینی وجود دارد:

  • دستگاه اتوماتیک میزی
  • دستگاه اتوماتیک ریلی

دستگاه اتوماتیک میزی ثابت است و در آن فرش به کمک نقاله های مخصوص زیر برس های دستگاه حرکت داده و شسته می شود. اما در دستگاه اتوماتیک ریلی فرش به کمک بورس های دیسکی و استوانه ای دستگاه، شسته می شود.

معایب شستن فرش ماشینی به شکل سنتی

گفتیم که شستشوی فرش ماشینی به شکل ماشینی معایب بسیاری داشت؛ به همین علت به طور کلی منسوخ شده است. با این وجود همچنان ممکن است برخی تصور کنند شستشوی فرش ماشینی در منزل و از طریق روش های قدیمی، ثمربخش است.

در حالی که ما تاکید داریم برای شستشوی فرش ماشینی باید از خدمات یک قالیشویی تخصصی بهره برد. معایب مختلف شستشوی فرش ماشینی به شکل ماشینی را به طور خلاصه می توان این طور توضیح داد:

  • در روش سنتی نمی توان به شکل موثری گرد و غبارهای فرش را پیش از شستشو از بین برد. در حالی که در روش مدرن این کار توسط دستگاه انجام می شود. بنابراین در شکل سنتی فرش به همراه گرد و غبارهای تثبیت شده در تار و پودش شسته می شود و نتیجه مطلوبی از شست و شو به دست نمی آید.
  • خستگی نیروی انسانی بر روی کیفیت شستشوی فرش ماشینی تاثیر مستقیمی می گذاشت. به طوری که ممکن بود در حین شستن فرش با توجه به انرژی زیادی که صرف می شد، توان شخص برای شست و شو کمتر شود. در نتیجه شستشوی فرش یکدست انجام نمی شد.
  • خشک شدن فرش در روش های سنتی متاثر از شرایط جوی بود. در حالی که با استفاده از روش های مدرن، سرما و گرما تاثیری بر زمان خشک شدن فرش ها نخواهند گذاشت و خشک شدن به وسیله دستگاه های مخصوص در قالیشویی تک شور انجام می شود.
شستشوی فرش ماشینی

  • در روش شستشو به شکل سنتی، فرش برای خشک شدن در فضای آزاد رها می شد. طبعا در این فاصله آلودگی های مختلفی را به خود جذب می کرد.
  • یکی از بزرگترین معایب روش های سنتی شستشوی فرش ماشینی هدر رفتن بسیار زیاد آب بود. شستن فرش با شلنگ و پارو و روش سنتی، آب زیادی مصرف می شد. در حالی که با استفاده از دستگاه های مجهز و به‌روز، در مصرف آب به شکل چشمگیری صرفه جویی خواهد شد.          

چرا برای شستشوی فرش ماشینی تک شور را انتخاب کنیم؟

  1. قالیشویی تک شور بیش از یک دهه تجربه، در حوزه قالیشویی به شکلی تخصصی در حال فعالیت است. فعالیت ما در تک شور به صورت رسمی و قانونی و زیر نظر اتحادیه قالیشویان تهران است.
  2. کیفیت خدمات ما برای شستشوی فرش ماشینی و خدمات دیگر تضمین شده است. به همین علت برای اطمینان خاطر بیشتر مشتریان، هنگام ثبت سفارش ضمانت‌نامه رسمی اعطا می شود.
  3. برای اینکه هرکس در هر نقطه ای از تهران بتواند از خدمات ما استفاده کند، اقدام به تاسیس شعبه های مختلف قالیشویی تک شور در تهران کرده ایم.
  4. به غیر از شستشوی فرش ماشینی خدمات مختلف دیگری از جمله رفوگری، ترمیم و احیای فرش، قلم زنی، ریشه بافی، شست و شوی مبلمان و … در تمامی شعب قالیشویی تک شور انجام می شود.
  5. برای راحتی بیشتر مشتریان، سفارشات درب منزل از شما تحویل گرفته شده و درب منزل یا هر مکان دیگری که مشتری درخواست کند، تحویل داده می شوند.   
  6. همکاران ما در قالیشویی تک شور نهایت دقت را برای حفظ و نگهداری هر فرش اعمال می کنند. بنابراین برای جلوگیری از شکستگی، فرش ها به شکل لوله شده از شما تحویل گرفته شده و به همین شکل نیز به شما تحویل داده خواهند شد. 
  7. در تمامی شعب قالیشویی تک شور کارشناسان مجرب و متخصصی مشغول به فعالیت هستند تا بهترین خدمات به شما ارائه شود.
  8. شستشوی فرش ماشینی و دیگر خدمات در سریع ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.
مطالعه ادامه مطلب!  قالیشویی ارزان غرب تهران

قیمت شستشوی فرش ماشینی در تک شور

قیمت گذاری خدمات مختلف در قالیشویی تک شور بسیار مناسب و بر اساس نرخی است که اتحادیه قالیشویان تهران اعلام کرده است. با این حال اعلام قیمت دقیق برای شستشوی فرش ماشینی بستگی به عوامل مختلفی از جمله حجم و ابعاد فرش، میزان آلودگی، نوع شست وشوی مورد نیاز، ترمیم و … دارد.

بنابراین به شما توصیه می کنیم برای برآورد دقیق هزینه شستشوی فرش ماشینی با همکاران ما در قالیشویی تکشور تماس بگیرید تا مشاوره های لازم را به شما ارائه کنند.

ثبت سفارش برای شستشوی فرش ماشینی

در هر نقطه ای از تهران زندگی کنید، تنها به اندازه یک تماس تلفنی با قالیشویی تک شور فاصله دارید. برای شستشوی فرش ماشینی و دیگر خدمات مورد نیاز، با نزدیک ترین شعبه به محل زندگی تان تماس بگیرید تا همکاران ما سفارش شما را ثبت کرده و هماهنگی های لازم را برای تحویل گرفتن سفارشات انجام بدهند.   

اگر شما ساکن محله های شرقی تهران همانند پیروزی، تهرانپارس، حکیمیه، رسالت،هفت حوض، نارمک، خاک سفید، سراج، افسریه، نظام آباد، سرخه حصار و … هستید نگران نباشید قالیشویی شرق تهران شعبه تک شور آماده ارسال خدمات به تمامی این مناطق میباشد..

✅ شماره تلفن تماس شعبه شرق تهران:

02166534594

ساکنین محله های غرب تهران همانند صادقیه، پونک و جنت آباد، شهران، کوهسار، صادقیه، کاشانی، فرحزاد، شادمان، تهرانسر، چیتگر و… می توانند تنها با یک تماس از تمامی خدمات قالیشویی غرب تهران شعبه ی تک شور بهره مند گردند.

✅ شماره تلفن تماس شعبه غرب تهران:

02144151366

ما در مرکز قالیشویی شمال تهران شعبه ی تک شورعلاوه بر شستشوی انواع فرش، تمامی خدمات رفوگری، تعمیر فرش های نفیس و دست بافت گرانبها ، ریشه زنی و … ارائه می دهیم.

شستشوی فرش ماشینی با تک شور
شستشوی فرش ماشینی با تک شور

✅ شماره تلفن تماس شعبه شمال تهران:

02122176291

مژده به ساکنین محله های جنوبی تهران : همانند آذری، یافت آبادف مهرآباد، منیریه، بازار تهران، راه آهن ، مولوی و … ، قالیشویی جنوب تهران شعبه تک شور آماده ارسال تمامی خدمات شستشوی فرش ( اعلاشویی و معمولی ) با قیمت منصفانه به شما عزیزان میباشد.

✅ شماره تلفن تماس شعبه جنوب تهران:

02155417480

در قالیشویی تک شور علاوه بر شستشوی انواع فرش و موکت می توانید از خدمات مبل شویی در منزل یا محل کار هم استفاده کنید، اگر ساکن یکی از محل های مرکزی تهران ( توپخانه، استانبول،آذربایجان، فاطمی، توحید ، آپادانا، سهروردی، تخت جمشید، تخت طاووس و … ) می باشید تنها با تماس با پشتیبانی قالیشویی مرکز تهران می توانید از این خدمات بهره مند گردید.

پشتیبانی قالیشویی تک شور به گرمی پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.

✅ شماره تلفن تماس شعبه مرکز تهران:

02144151366

سوالات متداول از قالیشویی تک شور برای شستشوی فرش ماشینی

متداول ترین سوالاتی که مشتریان در زمینه شستشوی فرش ماشینی از ما می پرسند را در این بخش به طور خلاصه جمع کرده ایم. در صورتی که سوال شما در این بخش وجود ندارد با ما تماس بگیرید یا زیر همین مطلب کامنت کنید. پشتیبانی قالیشویی تک شور به گرمی پاسخگوی شما می باشد.

نحوه ی ثبت سفارش برای شستشوی فرش ماشینی چگونه است؟

برای شستشوی فرش ماشینی شما می توانید با مراجعه با سایت قالیشویی تک شور و پرکردن فرم درخواست سفارش خود را ثبت نمایید یا با پشتیبانی شعب قالیشویی تک شور تماس حاصل نمایید.

7 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *