مبل شویی غرب تهران

مبل شویی غرب تهران


5/5 - (8 امتیاز)

بهترین مبل شویی غرب تهران در همین نزدیکی شماست. اگر به دنبال قالیشویی ارزان غرب تهران می گردید، قالیشویی تک شور با چندین سال سابقه در  زمینه ی شستشوی انواع مبلمان ( اداری و منزل ) و خشکشویی انواع مبلمان را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت در محل غرب تهران آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

استفاده از نیروی زبده و استاد کار ماهر و همچنین استفاده از مواد مرغوب و با کیفیت جهت شستشوی انواع مبلمان نشان از تعهد بالای قالیشویی تک شور و احترام به حقوق مصرف کننده می باشد.

لازم به ذکر است کلیه خدمات شستشو و خشکشویی مبلمان کاملا تخصصی و زیر نظر کارشناسان قالیشویی تک شور صورت می پذیرد.

در مبل شویی غرب تهران شعبه تک شور ما با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های به روز دنیا، اقدام به شستشوی انواع مبلمان ( اداری و منزل شامل استیل، کلاسیک، راحتی و… ) می کنیم.

✅ شما می توانید تنها با ثبت سفارش در سایت و یا تماس با شماره  02144151366 مبل شویی غرب تهران شعبه تک شور از تمامی خدمات مبل شویی غرب تهران بهره مند گردید.

مبل شویی غرب تهران
مبل شویی غرب تهران

مبل شویی ارزان در غرب تهران

 مبل شویی ارزان در غرب تهران در کدام منطقه قراردارد؟ قالیشویی تک شور با داشتن چندین شعبه در تهران توانسته به عنوان یکی از نزدیکترین و ارزانترین مبل شویی در منطقه خدمت رسانی انجام دهد.

در این اوضاع اقتصادی نا به سامان همه به دنبال مبل شویی هایی هستند که هم از لحاظ ارائه خدمات در حد مطلوب باشند و هم از لحاظ نرخ ارائه خدمات که نسبت به رقبا پایین تر باشد.

مبل شویی در غرب تهران شعبه تک شور این نوید را به شما می دهد که  به عنوان منصف ترین قالیشویی غرب تهران و همچنین با جلب اعتماد چندین ساله ی مشتریان خود در منطقه غرب تهران آماده ی ارائه خدمات مبل شویی و خشکشویی مبلمان به شما عزیزان می باشد

هزینه مبل شویی در غرب تهران

هزینه مبل شویی در غرب تهران شعبه تک شور بر اساس نرخ اتحادیه قالیشویان تهران می باشد. در مبل شویی غرب تهران تمامی خدمات شستشوی انواع مبلمان ( اداری و منزل ) انجام می گردد.

هزینه مبل شویی در تهران متناسب با اندازه و ابعاد مبلمان و همین طور نحوه ی شستشوی مبلمان ( اعلاشویی و معمولی) و همچنین نوع پارچه ی مبل و … می باشد.

لازم به ذکر خدمات لکه بری مبل نیزدر این شعبه قابل ارائه می باشد. همچنین برای رعایت حقوق مصرف کننده، مبل شویی غرب تهران شعبه تک شور به همراه اصل فاکتور، ضمانت نامه نیز ارسال می کند.

مطالعه ادامه مطلب!  7 روش پاک کردن لکه چسب از فرش
عنوان خدمت مبل شویی و خشکشوییهزینه ( تومان)
خشکشویی مبل 5 نفرهاز 300,000
خشکشویی مبل 7 نفرهاز 490,000
خشکشویی صندلی نهارخوری ( 1 عدد)از 60,000
لکه بری مبل و صندلی نهار خوریتوافقی
شستشو و لکه بری کوسنتوافقی
شستشوی کاناپه تختخوابشو 3 نفرهاز 290,000
شستشوی کاناپه تختخوابشو 2 نفرهاز 220,000
شستشوی کاناپه تختخوابشو تک نفرهاز 150,000
شستشوی خوشخواب 1 نفرهاز 225,000
شستشوی خوشخواب 2 نفرهاز 300,000
شستشوو خشکشویی مبل چرم ( 1 نفره ، 2 نفره ، ست کامل)توافقی
شستشو و خشکشویی مبل پارچه ای ( 1 نفره ، 2 نفره ، ست کامل)توافقی
لکه بری انواع مبلمان در محلتوافقی
شستشوی موکت در محلاز متری 15,000
شستشوی فرش در محلاز متری 15,000

قالیشویی تک شور با رعایت شرط انصاف و درک اوضاع کنونی کشور هزینه ای منصفانه برای ارائه ی این خدمات تنظیم کرده است. مبل شویی غرب تهران شعبه ی تک شور با جلب اعتماد مشتریان در سال های متمادی توانسته این مهم را به اثبات برساند.

هزینه مبل شویی در غرب تهران
هزینه مبل شویی در غرب تهران

خشکشویی و لکه بری مبل در غرب تهران 

خشکشویی و لکه بری مبل در غرب تهران یکی دیگر از خدمات پر طرفدار قالیشویی تک شور می باشد.

وجود نم حاصل از شستشوی مبلمان و عدم امکانات جهت خشک کردن مبلمان پس از شستشو در منزل باعث گردید تا بانوان از خدمات خشکشویی مبلمان استفاده نمایند.

در اینجا باید گفت که خشکشویی مبلمان امری تخصصی می باشد. زیرا که وجود نم باعث رشد باکتری های مضر در الیاف مبل می گردد و چه بسا باعث آسیب به بافت مبل هم می شود.

پس داشتن تخصص کافی در خشکشویی شرط لازم این کار است . مبل شویی غرب تهران شعبه ی تک شور با استفاده از سیستم های مجهز اقدام به خشکشویی انواع مبلمان در منزل می نماید. اگر در ستارخان، آریاشهر، پونک، جنت آباد جنوبی، سردار جنگل و… دیگر نقاط غرب تهران زندگی می کنید، از خدمات مبل شویی در منزل ما نیز می توانید استفاده کنید.

مبلشویی در منزل غرب تهران

مبلشویی در منزل غرب تهران کار بسیاری از بانوان منطقه را برای شستشوی مبلمان راحت کرده است.

امروزه به دلیل مشغله ی بسیار بانوان و چه بسا شاغل بودن اکثر آن ها در بیرون از منزل شستشوی مبلمان در منزل کاری وقت گیر و پر هزینه محسوب می شود.

همچنین نبود تخصص کافی در شستشوی مبلمان و آسیب رسانی به بافت مبل و پر هزینه بودن مواد شوینده همه و همه باعث گردیده تا آن ها از خدمات قالیشویی برای شستشوی انواع مبلمان استفاده کنند.

مبلشویی غرب تهران شعبه تک شور خدمات تخصصی دیگری در زمینه شستشوی مبلمان همانند لکه بری انواع مبلمان با روکش های متفاوت از جمله ( روکش پارچه ای، چرم، نخی،پشمی، کتان، مخمل، جیر، ریون، پلی استر و …)  ارائه می دهد.  روی مبل شویی غرب تهران شعبه ی تک شور حساب کنید.

مبلشویی در منزل غرب تهران
مبلشویی در منزل غرب تهران

مبل شویی در غرب تهران با دستگاه

مبل شویی در غرب تهران با دستگاه های پیشرفته در قالیشویی تک شور انجام می شود. مبلمان همانند دیگر لوازم منزل نیاز به نظافت اساسی سالیانه دارد. از این رو باید این شستشو و نظافت کاملا اصولی انجام شود.

مطالعه ادامه مطلب!  قالیشویی شهرزیبا تهران | 02144151366

بسیاری از مبلمان های رنگ روشن خیلی زود دچار آلودگی و لک می شوند، علی الخصوص اگر در مسیرهای پر رفت و آمد از آن ها استفاده شود،

پس نیاز به یک شستشوی کاملا تخصصی دارند که علاوه بر از بین بردن آلودگی ها و چرک ها بتواند لک ها را نیز از بین ببرد مخصوصا زمانی که لک ها در نسوخ و الیاف پارچه مبل رفته باشد.

ما در مبل شویی غرب تهران شعبه تک شور با استفاده از دستگاه های مجهز به صورت اصولی شستشویی یکنواخت و عمقی انجام می دهیم به طوری که به بافت پارچه مبلمان آسیب وارد نشود.

محله ها و محدوده مبل شویی غرب تهران

محله ها و محدوده مبل شویی غرب تهران در قالیشویی تک شورکه بهترین مبل شویی غرب تهران است شامل محله های زیر می گردد:

ایرانپارس ، آزادشهر، آزادی، یافت آباد، پونک، فرحزاد، گلاب، آریاشهر، مرزداران، سیمون بولیوار، کیهان، سازمان برنامه، کاشانی، ستاری، طرشت، چیتگر، تهرانسر، حصارک، شهرک آزمایش، استاد معین، فرودگاه مهر آباد، نعمت آباد، شادمان، شاهین، شهرک گلستان، باکری، جاده مخصوص، حکیم، جناح، آزادی، دهکده المپیک، شهرک راه آهن، زیبادشت بالا، فکوری، همت، اشرفی، جنت آباد و …

شما در هر کجای این مناطق که باشید نگران نباشید، قالیشویی تک شور با ایجاد شعبه ی غرب تهران برای دسترسی آسان مشتریان و پوشش دهی عالی در تمامی این مناطق به شما این اطمینان را می دهد که در سریعترین زمان ممکن می توانید از خدمات مبل شویی غرب تهران شعبه تک شور استفاده نمایید.

مبل شویی ارزان غرب تهران
مبل شویی ارزان غرب تهران

شما تنها از طریق پر کردن فرم درخواست و ثبت سفارش در سایت و یا تماس با شماره 02144151366  مبل شویی غرب تهران شعبه تک شور می توانید از خدمات مبل شویی تک شور در غرب تهران استفاده نمایید.

خدمات مبل شویی در غرب تهران

خدمات مبل شویی در غرب تهران شامل موارد زیر می شود:

  • آماده سازی مبلمان برای شستشو در محل همانند نظافت و غبار روبی از آن
  • شستشوی انواع مبلمان ( اداری و منزل شامل : استیل، کلاسیک، راحتی و… ) با روکش های مختلف ( چرم، نخی،پشمی، روکش پارچه ای، کتان، مخمل، جیر، ریون، پلی استر و … ) 
  • خشکشویی انواع مبلمان با استفاده از دستگاه های مدرن
  • از بین بردن لک ها با استفاده از مود شوینده عالی بدون آسیب به بافت مبل

لازم به ذکر مبل شویی غرب تهران شعبه تک شور خدمات دیگری همانند شست و شوی انواع تشک خوشخواب، تابلو فرش، صندلی نهار خوری و صندلی ماشین ، پشتی و … در منزل شما بدون ذره ای جابجایی و به دور از هر نوع ریزش آب حاصل از شستشو را ارائه می دهد.

پشتیبانان دلسوز مبل شویی غرب تهران شعبه تک شور در هر ساعت از شبانه روز به گرمی پاسخ گوی شما عزیزان خواهند بود. روی قالیشویی غرب تهران شعبه تک شور حساب کنید. برای استفاده از بهترین مبل شویی غرب تهران می توانید با ما تماس بگیرید یا از ثبت سفارش در سایت اقدام کنید.

سوالات متداول مبل شویی در غرب تهران

مبل شویی ارزان در غرب تهران کجاست؟

قالیشویی تک شور یک مبل شویی ارزان درغرب تهران است. خدمات لکه بری، شستشوی انواع مبل، صندلی نهارخوری، خشکشویی مبل استیل در منزل، شستن مبل راحتی در منزل و .. در تخصص ماست. با شماره 02144151366 برای دریافت خدمات مبلشویی در غرب تهران تماس بگیرید.

آیا مبل شویی ارزان غرب تهران شعبه تک شور خدمات با کیفیت ارائه می کند؟

قالیشویی تک شور عضو رسمی اتحادیه قالیشویی است. تمامی خدمات ما با قیمت مناسب و منصفانه و هم چنین با کیفیت در خور مشتری ارائه می شود. علاوه بر مبل شویی، از خدمات شستشوی خوشخواب و موکت شویی و قالیشویی در محل ما نیز می توانید استفاده کنید.

7 دیدگاه

    • سلام برای مشاوره رایگان خدمات مبلشویی در غرب تهران با کارشناس تک شور تماس بگیرید.

    • ما تو مبل شویی غرب تهران خدمات شستشوی انواع مبلمان که مبل چرم هم شاملش میشه رو انجام میدیم باید تماس بگیرید تا کارشناسامون در محل حاضر بشن که هم مبل و اندازه اش رو ببینن و هم میزان لک رو تا برآورد قیمت کنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *