بهترین مبل شویی جنوب تهران 

بهترین مبل شویی جنوب تهران 


4.7/5 - (3 امتیاز)

بهترین مبل شویی جنوب تهران در کجاست و چه خدماتی ارائه می دهد؟ مبل شویی ارزان جنوب تهران کجاست؟ هزینه مبلشویی جنوب تهران چقدر است؟ برای پاسخ به این پرسشها تنها کافیست یک پرس و جوی ساده در محل خود انجام دهید و یا حتی گشتی سریع در اینترنت بزنید. قطعا به سایت مبل شویی در جنوب تهران یعنی قالیشویی تک شور می رسید. مبل شویی در منزل جنوب تهران یکی از خدمات تک شور است.

مبل شویی در منزل جنوب تهران

با یک جستجوی ساده در اینترنتی به راحتی می توانید مبل شویی تک شور را پیدا کنید که در جلب رضایت مشتریان خود همواره کوشیده است. بهترین گزینه ی انتخابی برای یک قالیشویی، رضایت مندی مشتریان آن مجموعه است. اگر در محله های جنوب تهران مثل فلاح، بازار تهران، شوش، مولوی، راه آهن، جوادیه، نازی آباد و… زندگی می کنید برای مبل شویی جنوب تهران روی تک شور حساب باز کنید. اگر به دنبال شماره قالیشویی منطقه ۱۷ هستید، با تک شور تماس بگیرید.

مبل شویی جنوب تهران شعبه ی تک شور با چندین سال سابقه درخشان در امر مبل شویی و خشک شویی مبل جنوب تهران نه تنها به عنوان معتبرترین و بهترین بلکه به عنوان منصف ترین و ارزان ترین قالیشویی در جنوب تهران شناخته می شود.

لازم به ذکر است تمام خدمات مبل شویی در جنوب تهران شعبه تک شور به صورت کاملا تخصصی انجام می شود. هزینه مبل شویی در منزل جنوب تهران در تک شور منصفانه و منطبق بر نرخ اتحادیه است. برای استفاده از خدمات بهترین مبل شویی جنوب تهران روی قالیشویی جنوب تهران شعبه تک شور حساب کنید.

مبل شویی ارزان در جنوب تهران

مبل شویی ارزان در جنوب تهران یکی از پر سرچ ترین کلید واژه هایی است که به طور حتم افراد زیادی به دنبال آن هستند. خدمات ارزان و با کیفیت مبلشویی تکشور آن را نسبت به سایر مبل شویی های جنوب تهران متمایز ساخته است. مبل شویی جنوب تهران شعبه تک شور با درک شرایط اقتصادی کنونی و همچنین همسو بودن با مشتریان عزیز این نوید را به اهالی جنوب تهران می دهد که با قیمت هایی منصفانه برای خدمت گزاری به شما عزیزان آماده است.

در مبل شویی ارزان جنوب تهران شعبه تک شور تمامی خدمات شستشوی انواع مبلمان و حتی لکه بری مبلمان نیز انجام می شود. برای استفاده از این خدمات می توانید با شماره تلفن 02155417480، دفتر شعبه جنوب تهران قالیشویی تک شور تماس حاصل نمایید و یا با ثبت سفارش در سایت از این خدمات بهره مند گردید.

در تمامی ساعات شبانه روز پشتبانان دلسوز و صبور مبل شویی جنوب تهران شعبه تک شور به گرمی پاسخگوی شما عزیزن خواهند بود.

مبل شویی ارزان در جنوب تهران
مبل شویی ارزان در جنوب تهران

هزینه مبلشویی در جنوب تهران

هزینه مبلشویی جنوب تهران در قالیشویی تک شور بر اساس نرخ مصوب اتحادیه می باشد. این هزینه متناسب با اندازه و ابعاد مبل و تعداد آن ها و همچنین نوع روکش مبل ( روکش پارچه ای، چرم، نخی،پشمی، کتان، مخمل، جیر، ریون، پلی استر و …) و همچنین نحوه ی شستشوی مبل که به دو صورت اعلاشویی یا معمولی انجام می شود، دریافت می گردد.

البته نا گفته نماند خدمات دیگری مانند پاک کردن انواع لک  با استفاده از مواد شوینده متناسب و مرغوب نیز در این شعبه ارائه می گردد.

مطالعه ادامه مطلب!  قالیشویی ولنجک تهران

در تمامی موارد ذکر شده مبل شویی جنوب تهران شعبه تک شور عایت شرط انصاف را پیشه ی خود ساخته است. هزینه مبل شویی در منزل جنوب تهران مطابق این جدول محاسبه می شود ولی برای بررسی دقیق تر می توانید از مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

عنوان خدمت خشکشویی و مبل شویی جنوب تهران شعبه تک شورهزینه ( تومان)
شستشوو خشکشویی مبل چرم ( 1 نفره ، 2 نفره ، ست کامل)توافقی
شستشو و خشکشویی مبل پارچه ای ( 1 نفره ، 2 نفره ، ست کامل)توافقی
خشکشویی مبل 5 نفرهاز 300,000
خشکشویی مبل 7 نفرهاز 490,000
خشکشویی وشستشوی صندلی نهارخوری ( 1 عدد)از 60,000
شستشوی کاناپه تختخوابشو 3 نفرهاز 290,000
شستشوی کاناپه تختخوابشو 2 نفرهاز 220,000
شستشوی کاناپه تختخوابشو تک نفرهاز 150,000
لکه بری صندلی نهار خوریتوافقی
شستشو و لکه بری کوسنتوافقی
شستشوی موکت در محلاز متری 15,000
شستشوی فرش در محلاز متری 15,000
لکه بری انواع مبلمان در محلتوافقی
هزینه مبل شویی جنوب تهران

خشکشویی و لکه بری مبل در جنوب تهران

خشکشویی و لکه بری مبل در جنوب تهران یکی از خدامت ارائه شده در مبل شویی جنوب تهران شعبه ی تک شورمی باشد. امروزه به دلیل اینکه مبلمان جایگاه ویژه ای در اسباب منزل دارد و همواره از آن استفاده می گردد، بنابراین بیشتر دچار آلودگی می شود.

چه بسا اگر در مسیر پر رفت و آمد و یا حتی مکانی برای انجام فعالیت های دیگر مثل غذا خوردن باشد باعث می شود لک ها بیشتری  بر روی آن قرار بگیرد و طبعا باید سالیانه مبلمان مورد نظافت قرار بگیرد .

نا گفته نماند این نظافت و شستشو باید اصولی باشد حتی نحوه خشکشویی مبلمان پس از شستشو نیز بسیار اهمیت دارد تا نم حاصل از شستشو در آن باقی نماند.

مبل شویی جنوب تهران شعبه تک شور مفتخر است این مژده را به هم محلی های عزیز اعلام کند که خشکشویی و لکه بری انواع مبلمان در جنوب تهران کاملا تخصصی و با استفاده از دانش روز دنیا صورت می پذیرد.

اگر در محله های جنوبی تهران زندگی می کنید از خدمات قالیشویی نازی آباد تهران که بهترین مبل شویی در جنوب تهران است، استفاده کنید.

مبلشویی در منزل جنوب تهران

مبلشویی در منزل جنوب تهران یکی از خدمات پر طرفدار در جنوب تهران می باشد. ارائه این خدمات در منزل بسیاری از مشکلات و دردسرهای شستشوی مبل را در منزل رفع کرده است. مبل شویی در منزل جنوب تهران یکی از پردرخواست ترین خدمات قالی شویی تک شور است.

چرا شستشوی مبل در منزل اینقدر اهمیت دارد؟  واقعیت ماجرا این است که با توجه به اوضاع نا به سامان اقتصادی خرید مبل هر ساله، هم کار غیرعاقلانه و هم هزینه بردار می باشد پس با یک شستشوی اصولی می توان به روز اول بازگشت.

بنابراین باید در شستشوی مبل در منزل دقت شود و کاملا تخصصی به آن نگاه شود. همچنین به دلیل مشغله بانوان عزیز که فرصت شست و شوی مبلمان را ندارند و همچنین عدم آشنایی با مواد شوینده خوب و … همه و همه باعث گردید تا بانوان از مبل شویی ها برای شستشوی انواع مبلمان خود در منزل نیز استفاده کنند.

مبل شویی جنوب تهران شعبه تک شور به عنوان بهترین مبل شویی جنوب تهران محسوب می شود و اعلام می دارد آماده خدمت رسانی به هم محلی های عزیز جنوب تهران با بهترین کیفیت و نازلترین نرخ در منطقه می باشد.

مبلشویی در منزل جنوب تهران
مبلشویی در منزل جنوب تهران

مبل شویی در جنوب تهران با دستگاه

مبل شویی در جنوب تهران با دستگاه  به صورت تخصصی در قالیشویی تک شور ارائه می شود. ما به عنوان مبل شویی ارزان جنوب تهران، خدمات مبل شویی با دستگاه را بر اساس نرخ اتحادیه و با رعایت شرط انصاف به مشتری های عزیز ارائه می دهیم.

مطالعه ادامه مطلب!  قالیشویی سعدآباد تهران |02122176291

امروزه به دلیل مشغله ی بانوان  و همچنین نبود تخصص کافی در شستشوی مبلمان و آسیب رسانی به بافت مبل و  همین طور عدم شناخت مواد شوینده مرغوب  و پر هزینه بودن مواد شوینده همه و همه باعث گردیده تا آن ها از خدمات قالیشویی برای شستشوی انواع مبلمان استفاده کنند.

مبل شویی جنوب تهران شعبه تک شور تنها با استفاده از دستگاه های پیشرفته و به روز دنیا انجام می شود. استفاده از همین تکنولوژی باعث گردیده تا به بافت روکش مبلمان و حتی نسوج مبلمان آسیب وارد نشود. این دستگاه با شستشوی یکنواخت بر سطح مبلمان از آسیب به بافت مبل جلوگیری می نماید. اگر در جنوب تهران زندگی می کنید می توانید از خدمات قالیشویی منطقه ۱۷ تهران استفاده کنید.

این دستگاه قابلیت لک بری انواع لک بر روی مبلمان با انوع روکش ها را نیز دارد.

 همچنین قابلیت خشکشویی مبل در منزل نیز یکی دیگر از ویژگیهایی این دستگاه نیز محسوب می شود تا نم حاصل از شستشو را نیز به خوبی خشک نماید. زیرا وجود نم باعث رشد باکتری های مضر  در الیاف مبل می گردد. هزینه مبلشویی جنوب تهران با دستگاه بسیار منصفانه است.

محله ها و محدوده مبل شویی جنوب تهران

محله ها و محدوده مبل شویی جنوب تهران در قالیشویی تک شور شامل همه ی محله های جنوبی تهران مثل :

 ( خزانه، شهرری، یافت آباد، منیریه، جوادیه، شمشیری، دولت، مهرآباد، فلاح، بلوار ابوذر، دروازه غار، کوی سیزده ابان، بازار تهران، نعمت آباد، آذری، بریانک، باقرشهر،  شوش، راه آهن، مولوی، هاشمی  و …) می گردد.

در واقع مبل شویی جنوب تهران شعبه ی تک شور تمامی مناطق جنوبی تهران را با سریعترین و با کیفیت ترین خدمات و با مناسبترین قیمت پوشش دهی می کند.

شما تنها از طریق ثبت سفارش در سایت قالیشویی تک شور شعبه جنوب و یا تماس با شماره 02155417480 مبل شویی جنوب تهران شعبه تک شور می توانید از خدمات مبل شویی تک شور در جنوب تهران استفاده نمایید.

مبل شویی جنوب تهران
مبل شویی جنوب تهران

خدمات مبل شویی در جنوب تهران

خدمات مبل شویی در جنوب تهران  به دلیل ارائه ی خدمات با کیفیت در منطقه و جلب رضایت مشتریان عزیز توانسته شهرت خوبی در منطقه داشته باشد، به نحوی که کیفیت مطلوب و بالای ارائه ی خدمات باعث گردیده تا به عنوان بهترین مبل شویی جنوب تهران به دیگر مشتری های عزیز معرفی گردد. روی تک شور به عنوان بهترین مبل شویی جنوب تهران حساب باز کنید. خدمات ارائه شده در مبل شویی جنوب تهران شامل موارد زیر می شود:

  • نظافت اولیه مبلمان برای آماده سازی فرآیند شستشو مثل گرفتن گرد و خاک اولین مرحله از خدمات مبل شویی جنوب تهران است.
  • شستشوی انواع مبلمان ( استیل، کلاسیک، راحتی و… ) با روکش های مختلف ( مثل : روکش پارچه ای، چرم، نخی،پشمی، کتان، مخمل، جیر، ریون، پلی استر و … ) 
  • خشکشویی انواع مبلمان با استفاده از مجهزترین و بروز ترین دستگاه ها بدون تا شده پارچه مبل
  • از بین بردن تخصصی لک ها با استفاده از مواد شوینده مناسب پارچه ی مبل و درجه یک بدون آسیب به بافت مبل در مبل شویی در جنوب تهران انجام می شود.

استفاده از نیروی متخصص و زبده و همچنین استفاده از مواد درجه یک برای شستشوی انواع مبلمان ( اداری و منزل ) نشان از تعهد بالا و احترام به حقوق مصرف کننده مبل شویی جنوب تهران شعبه تک شورمی باشد.

لازم به ذکر است کلیه خدمات شستشو و خشکشویی مبلمان به صورت کاملا تخصصی و زیر نظر کارشناسان مبل شویی ارزان جنوب تهران شعبه ی تک شور در محل شما صورت می پذیرد. هزینه مبلشویی جنوب تهران در تک شور منصفانه و مطابق نرخ اتحادیه است.

شماره مبلشویی جنوب تهران رو میخواستم؟

در مبل شویی ارزان جنوب تهران شعبه تک شور تمامی خدمات شستشوی انواع مبلمان و حتی لکه بری مبلمان نیز انجام می شود. برای استفاده از این خدمات می توانید با شماره تلفن 02155417480 ، دفتر شعبه جنوب تهران قالیشویی تک شور تماس حاصل نمایید و یا با ثبت سفارش در سایت از این خدمات بهره مند گردید.

هزینه مبل شویی جنوب تهران چقدره؟

هزینه با توجه نرخ اعلامی اتحادیه قالی شویی اعلام می شود. برای مشاوره رایگان تماس بگیرید.

10 دیدگاه

    • خیابان هاشمی هم جزو مبل شویی جنوب تهران و هم جزو مبل شویی مرکز تهران در هر دو صورت با هر یک از دو شعبه تماس بگیرید پشتیبانان ما در زودترترین زمان ممکن کارشناس مربوطه رو میفرستن

    • سلام شما میتونید با ثبت سفارش در سایت و پر کردن فرم درخواست سفارشتون رو ثبت کنید و یا باتماس با شماره 02155417480 با مبل شویی جنوب تهران ارتباط بگیرید

  • سلام لکه بری از مبل تیره هم دارین؟ شاید عجیب باشه. ولی با اینکه مبل من قهوه ای سوخته هست یک لکه روغن روش ریخته که اصلا نمیره. نمیدونم چیکار کنم.

  • من تعریف شما رو از جاریم شنیدم و شرق تهرانم مبل شویی تو شرق تهران هم دارید ؟ یا از همین مبل شویی جنوب تهران باید ثبت سفارش کنم ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *