مبل شویی در منزل

مبل شویی در منزل


5/5 - (4 امتیاز)

مبل شویی در منزل یکی از خدمات پرطرفدار در قالی شویی شور است. مبلشویی در تک شور بدون خیس شدن فوم مبل و اسکلت چوبی آن انجام می شود. لکه بری مبل و شستشوی مبل پارچه ای و شستن مبل چرمی از دیگر خدمات قالی شویی ماست. افزایش طول عمر مبل شما را با شستشوی حرفه ای تضمین می کنیم. اگر در تهران زندگی می کنید قطعا به دنبال خدمات مبل شویی در منزل می گردید که علاوه بر کیفیت، به صرفه و ارزان قیمت هم باشد. ارزان ترین مبل شویی در تهران کجاست؟!

سوای آلودگی حاصل از ریختن نوشیدنی و یا مواد خوراکی بر روی آن ها، حتی ممکن است که چرک مرده و پر از گردوغبار شوند، علی الخصوص اگر در مکان هایی که بسیار رفت و آمد است، این مسئله پر رنگ تر نیز می شود.

مبل شویی در منزل در قالیشویی تک شور به صورت کاملا تخصصی به مشتریان عزیز ارائه می گردد. استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های دنیا این امر را به راحتی برای قالیشویی تک شور میسر کرده است. و ما باسیستمی کاملا مدرن و نیروی متبحر مبل شویی در منزل را انجام می دهیم.

مبل شویی در منزل تهران

بهترین مجموعه ی مبل شویی در منزل تهران کجاست؟ شماره شرکت مبل شویی در منزل تهران چیست؟

 شما برای شستشوی سالیانه مبل ها و یا حتی سالی دوبار قطعا به مبل شویی های زیادی مراجعه کرده اید و چه بسا در بسیاری از موارد مراجعه حضوری نیز داشته اید یا اصلا خود اقدام به شستشوی مبلمان کرده اید.

اما لازم است بدانید با توجه به شرایط کنونی و داشتن درگیرهای متعدد، بسیاری از مشتریان قادر به شستشوی مبلمان خود در منزل نمی باشند. پس به دنبال نزدیکترین مبل شویی در منزل تهران میگردند که علاوه بر کیفیت خدمات ارائه شده، بتوانند در وقت خود صرفه جویی کنند.

 پس در اینجا لازم است از یک مبل شویی در منزل معتبر کمک بگیرید که عقبه درخشانی در ارائه خدمات به مشتریان را دارد.شما میتوانید با تماس با شماره مبل شویی در منزل نزدیکترین شعبه تک شور به شما به راحتی از این خدمات بهره مند گردید.

شماره مبل شویی در منزل تهران
شماره مبل شویی در منزل تهران

ارزان ترین مبل شویی در تهران

ارزان ترین مبل شویی در تهران کجاست؟ شرایط استفاده از خدمات مبل شویی در تهران چیست؟ بسیاری از مبل شویی ها اقدام به شستشوی مبلمان اداری و منزل در محل را انجام می دهند. اما این بسیار مهم است که چگونه این خدمات ارائه می شود و نحوه ی ارائه بر روی قیمت چه تاثیری می گذارد.

همچنین پیدا کردن ارزانترین مبل شویی در تهران کار دشواری است که بتواند قیمت مبل شویی در منزل منصفانه ای داشته باشد.

قالیشویی تک شور با چندین سال سابقه در امر شستشوی انواع مبلمان اداری و منزل این نوید را به شما می دهد که با رعایت تمامی حقوق مصرف کننده و ارج نهادن به مشتریان عزیز، قیمت مبل شویی در منزل را با توجه به نرخ اتحادیه دریافت می کند. برای دریافت خدمات مبل شویی ارزان در تهران روی قالیشویی تک شور حساب کنید.

ارزان ترین مبل شویی در تهران
ارزان ترین مبل شویی در تهران

مبل شویی در منزل با دستگاه

مبل شویی در منزل با دستگاه در قالیشویی تک شور نیز ارائه می گردد. حتی به جرات می توان گفت به دلیل تقاضاهای زیاد مخصوصا در فصول شلوغ سال مبل شویی در منزل با دستگاه مشتریان پرو پا قرص خود را پیدا کرده است.

البته لازم به ذکر است که استفاده از دستگاه های مدرن کمک شایانی به شستوی انواع مبلمان می کند، زیرا شستشوی مبلمان یک امر تخصصی است و اگر به دقت انجام نشود باعث آسیب به مبلمان می شود.

در بسیاری موارد دیده شده است که به دلیل شستشوی غیر اصولی مبلمان نهار خوری باعث گردید تا شکل ظاهری آن از برین رفته و شما دیگر قادر به نشستن بر روی آن نخواهید بود. پس مبل شویی در منزل با دستگاه های با کیفیت باید انجام شود.

قالیشویی تک شور با سابقه ای طولانی در زمینه مبل شویی در منزل و استفاده از ماشین آلات پیشرفته به صورت تخصصی کار شستشوی مبلمان در منزل را انجام می دهد.

مبل شویی خوب در تهران

مبلشویی خوب در تهران  کجاست؟ قیمت مبل شویی در منزل تهران چقدر است؟ بهترین پاسخ برای این پرسش ها این است که اولا مقایسه ای بین مبل شویی های معتبر در تهران داشته باشید.

از نحوه ارائه خدمات و پاسخگویی آن ها گرفته تا نحوه شستشوی مبل در منزل و میزان رضایت مندی مشتریان آن ها و همین طور مقایسه قیمت مبل شویی در منزل .

همه و همه به شما کمک می کند تا قضاوتی عادلانه برای انتخاب مبل شویی در منزل تک شور داشته باشید و چه از این بهتر که ما به شما مشتریان عزیز و آگاه خدمات ارائه کنیم.

جدول قیمت مبل شویی در منزل

قیمت مبل شویی در منزل، قالیشویی تک شور بر اساس نرخ مصوب اتحادیه قالیشویان تهران می باشد. البته لازم به ذکر است در این اوضاع اقتصادی قالیشویی تک شور شرط انصاف در قیمت گذاری خدمات خود کرده است و به قول معروف شعار” از هر دستی بدیم از همون دست می گیریم .” را سرلوحه ی کار خود کرده ایم.

قیمت مبل شویی در منزل قالیشویی تک شور  به نوع شستشو ( اعلاشویی و معمولی ) و همین طور ابعاد مبلمان و همچنین به نوع مبلمان ( با روکش پارچه ای ، نخی، چرم، کتان، پشمی، مخمل، جیر، ریون، پلی استر و …) نیز بستگی دارد. ما در قالیشویی تک شور علاوه بر خدمات شستشوی انواع مبلمان در منزل، خدمات لکه بری  مبلمان با استفاده از مواد عالی (طوری که به بافت مبلمان آسیبی وارد نشود) نیز ارائه می دهیم. قیمت قالیشویی در تک شور منصفانه و مطابق بر نرخ اتحادیه است.

مطالعه ادامه مطلب!  قالیشویی مهرآباد تهران | 02155417480
عنواناز قیمتتا قیمت
نرخ شستشوی مبل تک نفرهتماس بگیرید
هزینه شستن مبل 5 نفرهاز 450,000 تومان
شستشوی یک دست مبل راحتی 7 نفرهتماس بگیرید
هزینه شستن صندلی نهارخوری (هر عدد)از 20,000 تومان
مبل تخت خواب شو یک نفرهاز 50,000 تومان
مبل تختخواب شو دو نفرهتماس بگیرید
شستشوی یک دست مبل کلاسیک 7 نفرهتماس بگیرید
هزینه شستشوی مبل استیل 7 نفرهتماس بگیرید
قیمت شستشو و لکه بری مبل 3 نفرهتوافقی
اجرت شستن خوشخواب 2 نفراز 250,000 تومان
هزینه شستشوی کوسن یا بالشتکتوافقی
هزینه شستشوی مبل پارچه ایتماس بگیرید
قیمت شستشوی مبل چرمی 7 نفرهتماس بگیرید
جدول قیمت شستشوی انواع مبل و صندلی نهار خوری

همچنین برای اطمینان خاط مشتریان عزیز از خدمات مبل شویی در منزل، قالیشویی تک شور اقدام به ارسال ضمانت نامه همراه با فاکتور می نماید.

قیمت مبل شویی در منزل
قیمت مبل شویی در منزل

مراحل مبل شویی در منزل

مراحل مبل شویی در منزل در قالی شویی تک شور به چه صورت است؟ اول از همه باید گفت خدمات مبل شویی در منزل  توسط قالیشویی تک شور در جلوی دید مشتری انجام می شود چیزی که باعث جلب اعتماد مشتریان نسبت به شستشوی مبل توسط قالیشویی تک شور می گردد.

همین فرآیند شستشوی مبل در منزل در جلو دیدگان مشتری باعث می شود تا مشتری از تمامی مراحل شستشوی مبل در منزل مثل استفاده از چه موادی و چه ابزاری و یا نحوه شستشو مطلع گردد.

مبل شویی در منزل توسط قالیشویی تک شور طبق مراحل زیر انجام می گردد:

  • ثبت درخواست از طریق سایت تک شور و و یا تماس با شماره مبل شویی در منزل نزدیکترین شعب قالیشویی تک شور
  • ارسال نیروی ماهر به محل درخواست
  • نظافت اولیه مبل همانند گرفتن گردو خاک آن و یا جمع آوری آشغال های لا به لای مبلمان
  • پاک کردن لک بر روی مبلمان
  • شستشو با مواد مرغوب و با کیفیت ( عدم آسیب به بافت مبلمان یا شکل ظاهری مبلمان )
  • خشکشویی مبلمان توسط دستگاه های مجهز و پیشرفته
مراحل مبل شویی در منزل
مراحل مبل شویی در منزل

دستگاه شستشوی مبل در آپارتمان

دستگاه شستشوی مبل در آپارتمان یک از دستگاه های پیشرفته در قالیشویی تک شور می باشد. این دستگاه با موتور قدرتمندی که دارد می تواند شستشوی انواع مبلمان را در حد عالی و با کیفیت انجام دهد.

این دستگاه دارای یک مخزن شستشوی تمیز جهت مخلوط کردن آب با مواد شوینده ( سمپاش) یک دریل فرچه ای برای شستشوی مبل با دو فرچه یکی متحرک و دیگری ثابت و همچنین یک مخزن آب بزرگ برای جمع کردن آب و مواد شوینده روی مبل (راداکتور یا مکش) برای خشکشویی مبل است.

بر خلاف سیستم سنتی که به سختی لک را از روی مبل پاک می کرد، از قابلیت های دیگر این دستگاه می توان به شستشوی انواع لک ها اشاره کرد، چیزی که در ظاهر اولیه مبل علی الخصوص مبلمان رنگ روشن بسیار توی چشم می زند وجود همین لکه هاست که در اثر ریختن نوشیدنی و یا حتی نشستن گرد و غبار بر روی آن پدیدار می گردد.

پس نمی توان این دستگاه را ساده در نظر گرفت. در مبل شویی در منزل تک شور ما با استفاده از چنین دستگاه های پیشرفته ای می توانیم به شما در شستشوی انواع مبلمان کمک کنیم . فراموش نشود استفاده از این دستگاه ها کار ساده ای نیست بلکه باید نیروی متخصص و با دانش کافی اقدام به شستشوی انواع مبلمان ( منزل یا اداری ) بکند. روی قالیشویی تک شور حساب کنید.

مبل شویی در غرب تهران

مبل شویی درغرب تهران مناسب افرادی ازهر نقطه ی غرب تهران می باشد. تمامی ساکنین غرب تهران از جمله ساکنین محله های جناح، آزادی، شهرک راه آهن، مرزداران، سیمون بولیوار، آریا شهر، مرزداران، پونک ، جنت آباد، شاهین، تهرانسر، حصارک، شادمان ، اشرفی، همت، دهکده و … می توانند از قالیشویی غرب تهران شعبه تک شور برای استفاده از خدمات مبل شویی در منزل استفاده کنند.

خدمات مبل شویی در منزل شامل شستشوی انواع مبلمان ( استیل، کلاسیک، راحتی و… ) با روکش های مختلف ( مثل : روکش پارچه ای، چرم، نخی،پشمی، کتان، مخمل، جیر، ریون، پلی استر و … ) می باشد. علاوه بر ارائه این ها خدماتی مانند شست و شوی انواع تشک خوشخواب. قالیچه، تابلو فرش، پشتی، صندلی نهار خوری و صندلی ماشین در منزل شما بدون جابجایی و بدون ریزش آب و آلودگی ارائه می گردد.

ما در قالیشویی تک شور با استفاده از تکنولوژی های به روز دنیا و با استفاده از بهترین مواد شوینده و دستگاه های مجهز به خشکن سه موتوره جهت مکش چرک و رطوبت بیشتر آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم و شما تنها با شماره مبل شویی در منزل تک شور به شماره 02144151366 می توانید از خدمات مبل شویی ارزان در تهران بهره مند گردید.

مبل شویی در منزل شمال تهران

مبل شویی در منزل شمال تهران یکی از خدمات مهم و اساسی قالیشویی تک شور برای ساکنین شمالی تهران می باشد. اگر شما ساکن یکی از مناطق اصلی شمال تهران شامل قیطریه، جردن، الهیه ، زعفرانیه، پاسداران، آجودانیه، نیاوران، تجریش، دزاشیب، فرمانیه، اقدسیه، اختیاریه، پارک وی ، میرداماد، ونک و … هستید نگران نباشید، قالیشویی شمال تهران شعبه تک شور آماده ی ارائه ی انواع خدمات مبل شویی در منزل به شما عزیزان می باشد.

قالیشویی تک شور با بیش از ده سال سابقه درخشان در امر شستشوی انواع مبل در منزل و محل، به عنوان یکی از منصف ترین قالیشویان محلی شمال تهران شناخته می شود

مبل شویی در منزل قالیشویی تک شوربا استفاده از به روز ترین تجهیزات صورت می پذیرد که علاوه بر شستشوی انواع مبلمان ( استیل، کلاسیک، راحتی و…) خدماتی از جمله لک بری مبلمان با استفاده از دستگاه های فوق پیشرفته و همچنین خشکشویی مبلمان نیز ارائه می دهد. اگر در هر یک از محله های شمالی شهر تهران استفاده می کنید، از خدمات قالیشویی شمال تهران شعبه تک شور استفاده کنید.

شما عزیزان می توانید با پر کردن فرم درخواست در سایت و ثبت سفارش خود و یا با شماره مبل شویی در منزل شمال تهران 02122176291 تماس حاصل نمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت و سریعترین زمان ممکن در محل حاضر شده و به شما کمک نمایند.

مبل شویی در منزل شمال تهران
مبل شویی در منزل شمال تهران

مزایای مبل شویی با دستگاه در منزل

مزایای مبل شویی با دستگاه در منزل چیست؟ و چه تاثیری بر روی قیمت مبل شویی در منزل دارد ؟ از حق نگذریم سیستم ماشینی امروز کمک شایانی به بانوان عزیز در امر شستشوی لوازم منزل کرده است. از محسنات پیشرفت تکنولوژی همین بس که وجود چنین دستگاه هایی می تواند برای شستشوی انواع مبلمان در منزل به کار آیند.

مطالعه ادامه مطلب!  قالیشویی چیتگر تهران | ۰۲۱۴۴۱۵۱۳۶۶

اما فراموش نشود که فقط صرف استفاده از این دستگاه ها نمی تواند کار را به سرعت انجام دهد بلکه داشتن دانش و تخصص لازم در استفاده از این دستگاه ها لازمه ی آن نیز می باشد. که مبل شویی تک شور در منزل با بکار گیری نیروی متخصص می تواند کمک خوبی برای کمک به شما در شستشوی انواع مبلمان منزل باشد و همچنین کمکی برای کاهش قیمت مبل شویی در منزل برخلاف سیستم سنتی شستشوی مبلمان باشد.

اگر بخواهیم از مزایای مبل شویی با دستگاه در منزل و مزایای استفاده از این دستگاه نام بریم می توانیم به اولین مزیت آن یعنی سرعت در انجام کار اشاره کنیم . زیرا بر خلاف شستشوی بانوان در منزل که بسیار زمان بر بود این دستگاه با موتوری بسیار قوی کار شستشو را با سرعت هرچه تمام تر انجام می دهد.

همچنین برخلاف شستشوی خانگی که ممکن بود نحوه ی شستشو بر روی رنگ مبل اثر بگذارد این دستگاه با شستشوی یکنواخت بر روی انواع مبل بدون قاطی شدن رنگ ها این کار را انجام می دهد. همچنین این دستگاه در بسیاری موارد می تواند لکه بری را تا حدود عالی انجام دهد . این دستگاه با قدرت مکنده ای که هم دارد می تواند به سرعت مبلمان را خشک نموده تا قابل استفاده گردد.

لازم به ذکر است این دستگاه سازگاری عالی با انواع پوشش مبل ها داردو همه را به نحو عالی شستشو و خشک می کند.

شستشوی مبل چرمی با تک شور

شستشوی مبل چرمی با تک شور یکی از خدمات پر طرفدار در مبل شویی در منزل شعبه تک شور می باشد.

استفاده روز افزون از مبلمان علی الخصوص مبلمان با روکش چرم در بسیاری در ادارات و یا حتی منزل و مخصوصا مطب ها باعث گردیده تا مبلمان در معرض آلودگی قرار بگیرد.

همچنین حمل و نقل سخت مبلمان چرم به دلیل سنگینی کار شستشوی آن ها در محل کار و یا منزل بسیار دشوار می کند.

در این موارد استفاده از یک مبل شویی ارزان در تهران می تواند به تمامی عزیزان کمک کند.

مبل شویی در منزل شعبه تک شور با استفاده از مواد شوینده مناسب مبل چرمی و دستگاه های مخصوص روکش چرم اقدام به شستشوی  مبلمان چرمی می کند.

همچنین مبل شویی در منزل شعبه تک شور  با استفاده از دستگاه مدرن خشکشویی مبل چرم (  برای خشک کردن سریع مبل پس از شستشو تا آب به نسوخ چرم نفوذ نکند و باعث پوسیدگی چرم نشود، استفاده می شود. ) تمامی آب حاصل از شستشوی مبل را خشک می نماید.

شستشوی مبل چرمی با تک شور
شستشوی مبل چرمی با تک شور

شستشوی مبل پارچه ای با تک شور

شستشوی مبل پارچه ای با تک شور یکی دیگر از خدمات مبل شویی ارزان در تهران شعبه ی تک شور می باشد. استفاده مکرر از مبلمان با روکش پارچه در منازل باعث گردید تا بیشترین میزان آلودگی را به خود بگیرند مخصوصا اگر مبلمان رنگ روشن باشد این آلودگی و لک بیشتر خود را نمایان می کند.

همچنین در بسیاری موارد وجود کودکان در منزل و استفاده از مبلمان در مسیر رفت و آمد کودکان و یا انجام کارهای متفرقه مثل خوردن نوشیدنی روی مبلمان پارچه ای باعث می شود زودتر کثیف شوند.

در نتیجه ی این موارد نیاز به شستشوی مبل در منزل نیز احساس می شود.

مبل شویی در منزل تک شور با به کار گیری نیروی ماهر و استفاده از مواد شوینده مناسب مبل پارچه ای و همچنین استفاده از تجهیزات مدرن و با جلب اعتماد چند ساله ی مشتریان خود می تواند به شما در امر مبل شویی در منزل کمک نماید.

روی مبل شویی ارزان در تهران تک شور حساب کنید.

شستشوی مبل پارچه ای با تک شور
شستشوی مبل پارچه ای با تک شور

نزدیک ترین خشکشویی مبل در محل

نزدیک ترین خشکشویی مبل در محل دغدغه ای است که بیشترین بانوان امروزه با آن سروکار دارند. امروزه با توجه به زندگی ماشینی و همچنین شاغل بودن بسیاری از بانوان در بیرون از منزل دیگر فرصت شستشوی انواع مبلمان در منزل وجود ندارد.

 همچنین به دلیل شرایط اقتصادی کنونی شستن مبلمان و یا حتی خشکشویی مبل در منزل کار به صرفه ای نیست، چه بسا گرانتر هم می شود. در این مواقع تنها گره ی کار بدست یک مبل شویی در منزل معتبر باز می شود.

قالیشویی تک شور با بیش از چندین سال سابقه درخشان در شستشوی انواع مبلمان توانسته رضایت مشتریان خود را کسب نماید همچنین با داشتن چندین شعبه متعدد در تهران می تواند به عنوان یکی از نزدکیترین خشکشویی مبل در محل شما باشد.

شما می توانید با ثبت سفارش در سایت قالیشویی تک شور و یا با تماس با نزدیکترین شعبه به محل زندگی خودتان از این خدمات بهره مند گردید.

امید است قالیشویی تک شور با جلب رضایت شما مشتری عزیز گامی موثر در خدمت رسانی به هم میهنان عزیز بردارد.

لکه بری مبل در محل

لکه بری مبل در محل یکی دیگر از خدمات مبل شویی ارزان در تهران شعبه تک شور می باشد. این فرآیند به دلیل تخصصی بودن، نیاز به مهارت بالا دارد و تنها کسانی که دانش استفاده از آن را می دانند بهتر می توانند لکه بری مبل را انجام دهند.

لکه بری مبل در محل
لکه بری مبل در محل

مبلمان با روکش های مختلف هر کدام نیاز به مواد مخصوص برای از بین لکه ها دارند. ما در مبل شویی در غرب تهران شعبه تک شور با استفاده از مجهزترین دستگاه ها و مواد شوینده درجه ی یک و عالی اقدام به شستشوی انواع مبلمان می کنیم.

استفاده از تکنولوژی به روز دنیا باعث گردیده که پس از شستشوی مبل با مواد درجه ی یک به بافت مبل آسیب وارد نشود و همچنین استفاده از دستگاه خشکشویی مبل در محل باعث می گردد تا پارچه ی مبل بدون تا شدن و جمع شدن بعد از خشکشویی، به سرعت قابل استفاده شود.

هزینه مبل شویی در محل چقدر است؟

هزینه شستن مبل در محل بستگی به این دارد که مبل شما چند نفره است. در هر منطقه از تهران که زندگی می کنید برای دریافت خدمات مبلشویی در محل تهران با ما تماس بگیرید. مشاوره ما رایگان است.02122176291 

آیا مبل شویی در محل لکه مبل را از بین می برد؟

با استفاده از بهترین مواد اولیه مبل شما را لکه گیری و شستشو می کنیم. نیازی به جابه جایی نیست! خدمات شستن مبل ما در منزل یا محل کار شما انجام می شود. برای مشاوره رایگان تماس بگیرید.

آیا تک شور علاوه بر مبل شویی در محل، خدمات در محل دیگری دارد؟

بله. شما می توانید از سرویس شستشوی خوشخواب در منزل و خشکشویی انواع فرش و موکت در منزل ما نیز استفاده کنید.

9 دیدگاه

  • سلام و خسته نباشید
    من از طریق شرکت با شما آشنا شدم قبلا برای شستشوی مبلمان محل کار تشریف آوردید یه سوال داشتم هزینه ی شستشوی مبل پارچه ای تو مبل شویی در منزل چقدره؟

  • سلام رنگ روشن هم لکه بری میکنین از مبل ها؟ من ست 7 نفره پارچه ای دارم روش قهوه ریخته یکی از مبل های تک نفره. ممنون

    • سلام بله
      کلیه خدمات لک بری مبل و مبل شویی در منزل در تمامی شعب تک شور قابل ارائه می باشد. ما با استفاده از مواد شوینده ی عالی مخصوص مبل چرم اقدام به لک زدایی میکنیم. شما می تونید برای دریافت مشاوره و ثبت سفارش با تک شور تماس بگیرید و یا از طریق پر کردم فرم درخواست در سایت سفارش خود را ثبت کنید.

    • سلام بله شما می توانید با تماس با قالیشویی غرب تهران و یا ثبت سفارش در سایت درخواست خدمات مبل شویی نمایید.

  • همه ی ماها دقیقه نودیم امسال گفتم زودتر اقدام کنم برای مبل شویی در منزل دستگاه خاصی دارید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *