قالیشویی جوادیه تهران

قالیشویی جوادیه تهران


5/5 - (6 امتیاز)

قالیشویی جوادیه تهران یکی از شعب قالیشویی تک شور است. این قالیشویی در جنوب تهران قرار دارد. مبلشویی در محل، خشکشویی فرش و شستشوی موکت در محل، لکه بری و ترمیم فرش و … از خدمات این قالیشویی است. این قالی شویی آماده ارائه ی تمامی این خدمات به هم محلی های جنوب تهران است. ساکنان محلات جنوبی تهران شامل جوادیه، شوش، مولوی، دروازه غار، فلاح، نعمت آباد، خزانه، راه آهن، تختی، کوی سیزده آبان، نازی آباد، بازار تهران، عبدل آباد، یافت آباد، آذری، صالح آباد، خانی آباد نو، شهر ری، یاخچی آباد، شهرک ولیعصر، شهرک رسالت، دولت آباد و … نیز می‌توانند با مراجعه به قالیشویی جنوب تهران شعبه ی تک شور از خدمات نوین و باکیفیت آن استفاده کنند.

استفاده از خدمات قالیشویی برای شست‌وشوی فرش، مبل و موکت در دنیای مدرن امروزی رواج زیادی دارد و امری طبیعی محسوب می‌شود. با توجه به پیشرفت تکنولوژی و سکونت عمده مردم در آپارتمان‌ها شست‌وشوی فرش‌ها به روش‌های قدیمی و سنتی امکان‌پذیر نیست. به همین دلیل انتخاب یک قالیشویی با خدمات و شیوه‌های نوین اهمیت زیادی دارد.

قالیشویی جوادیه تهران یکی از بهترین قالیشویی‌های شهر است. استفاده از دستگاه‌های مجهز و شیوه‌های نوین برای ارائه خدمات، قالیشویی جوادیه تهران را به یکی از قالیشویی‌های مشهور و پرطرفدار در جنوب تهران تبدیل کرده است. استفاده از دستگاه‌های مجهز از هر گونه آسیب به بافت و ظاهر فرش و مبل جلوگیری می‌کند.

قالیشویی جوادیه تهران
قالیشویی جوادیه تهران

شماره تماس قالیشویی جوادیه تهران

شماره تماس قالیشویی جوادیه تهران 2155417480 و 09122270931 است. با شماره‌گیری این شماره‌ها می‌توانید سفارشات خود را ثبت کنید و یا از راهنمایی و مشاوره کارشناسان استفاده کنید. پس از ثبت سفارشات سایر مراحل از سوی مجموعه پیگیری شده و کارشناسان به محل فرستاده می‌شوند.

قالیشویی جوادیه تهران دارای صفحه اختصاصی در بستر اینترنت نیز می‌باشد. با مراجعه به سایت می‌توانید فرم سفارش آنلاین را پر کنید. بعد از ثبت و بررسی سفارشات شما، هماهنگی‌ها از طریق همکاران ما صورت می‌گیرد.

کلیه مراحل کار در کمال احترام و امنیت انجام می‌شوند. سفارشات شما در سریع‌ترین زمان ممکن پیگیری و انجام می‌شوند. قالیشویی جوادیه تهران همواره به دنبال انجام سفارشات با بالاترین کیفیت و سریع‌ترین زمان ممکن است.

خدمات قالیشویی جوادیه تهران

خدمات قالیشویی جوادیه تهران بسیار متنوع می باشد، که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم. تمامی این خدمات با دستگاه‌های تمام اتوماتیک و مجهز انجام می‌شوند.

مطالعه ادامه مطلب!  قالیشویی تهران ویلا تهران | 02144151366

شست‌وشوی انواع فرش : انواع فرش‌های دستبافت و ماشینی(کرک و ابریشمی) در قالیشویی جوادیه تهران با متدهای روز دنیا، زیر نظر بهترین کارشناسان و متخصصان با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته و اتوماتیک شسته و با دستگاه‌های ویژه خشک می‌شوند.

فرش‌ها بعد از تحویل از مشتری، مورد بررسی کارشناسی قرار می‌گیرند. جنس فرش، نوع الیاف و نخ به‌کار رفته در بافت فرش، میزان و نوع آلاینده‌های موجود بر روی فرش در این بررسی‌ها مشخص می‌شود. روش شست‌وشو، نوع شوینده و دستگاه مصرفی با توجه به این بررسی‌ها تعیین می‌شود‌.

شست‌وشوی مبل : سفارشات مربوط به شست‌وشوی انواع مبل‌های اداری و مبلمان منزل شامل استیل، راحتی، کلاسیک، مدرن، اسپرت، سلطنتی و …. با رویه های مختلف چرمی، پلی استر، مخمل، پارچه، کتان، پشمی و جیر در قالیشویی جوادیه تهران پذیرفته می‌شود. مبل‌های شما در این قالیشویی با روش‌های نوین و شوینده‌های تخصصی شسته می‌شوند.

شست‌وشوی تخصصی فرش‌های دستباف : فرش‌های دستباف بافت ظریف و آسیب‌پذیری دارند. در نتیجه انتخاب دستگاه و شوینده مناسب در شست‌وشوی آن‌ها اهمیت ویژه‌ای دارد. در قالیشویی جوادیه تهران با استفاده از روش‌های نوین و شوینده‌های ویژه فرش‌های دستبافت بدون هر گونه آسیبی شسته می‌شوند.

خدمات قالیشویی جوادیه تهران
خدمات قالیشویی جوادیه تهران

شست‌وشوی موکت : انواع مختلف موکت شامل موکت‌های طرح دار، ساده، کبریتی، چمن مصنوعی، تایل، پشمی و … در قالیشویی جوادیه تهران شسته می‌شوند.

قلم زنی و رنگ زنی : اگر رنگ الیاف فرش‌های شما با هم ترکیب شده و زیبایی ظاهری فرش شما از بین رفته است؛ می‌توانید از خدمات قلم زنی در قالیشویی جوادیه تهران استفاده کنید. در این روش رنگ های ترکیب شده با دستگاه‌های ویژه از هم جدا می‌شوند.

رفو گری : رفوگری به معنای تعمیر قسمت‌های سوخته، پوسیده شده و یا پاره شده فرش است. در قالیشویی جوادیه تهران خدمات رفوگری برای انواع مختلف فرش انجام می‌شود.

ریشه زنی : ریشه زنی به معنای ترمیم ریشه‌های پاره و پوسیده شده است. در این روش ریشه‌های آسیب‌دیده ترمیم می‌شوند و بافت ریشه‌های جایگزین صورت می‌گیرد. این خدمت برای انواع فرش و تابلو فرش در قالیشویی جوادیه تهران انجام می‌شود.

خشکشویی مبل : سفارشات مربوط به خشکشویی انواع مختلف مبل در قالیشویی جوادیه تهران با دستگاه‌های ویژه و سه موتوره خشک کن انجام می‌شود.

اعلاشویی و شست‌وشوی معمولی : با توجه به میزان آلاینده‌های فرش خدمات اعلاشویی و شست‌وشوی معمولی برای انواع فرش در این قالیشویی انجام می‌شود. در فرآیند اعلاشویی فرش‌ها طی چندین بار شست‌وشو از هر گونه آلودگی سطحی و عمقی پاکیزه می‌شوند.

شست‌وشوی صندلی : انواع مختلف صندلی (صندلی ماشین و صندلی ناهارخوری) با رویه‌های مختلف در این قالیشویی شسته می‌شوند.

مطالعه ادامه مطلب!  8 روش پاک کردن لکه بستنی از فرش

سایر خدمات ارائه شده در قالیشویی جوادیه تهران :

  • شست‌وشوی انواع تابلو فرش
  • شست‌وشوی انواع کوسن و پشتی
  • شست‌وشوی خوشخواب و بالشت
  • خشکشویی انواع کوسن و پشتی
  • ارائه خدمات خشکشویی و لکه بری در محل زندگی و محل کار مشتری
  • لکه بری انواع مبل و تابلو فرش
  • خشکشویی انواع موکت با دستگاه‌های مجهز به سیستم سه موتوره (جلوگیری از آسیب به بافت و الیاف موکت و همچنین جلوگیری از ضخیم شدن سطح موکت)
  • خشکشویی تابلو فرش
  • پاک کردن انواع لکه و گرد و غبار از روی سطح مبل
  • کاور کشی فرش‌ها بعد از شست‌وشو برای جلوگیری از کثیف شدن مجدد

هزینه قالیشویی جوادیه تهران

هزینه قالیشویی جوادیه تهران همانند دیگر شعب قالیشویی تک شور زیر نظر اتحادیه تهران دریافت می گردد. قالیشویی جوادیه تهران با داشتن مجوز رسمی همواره در پی ارائه بهترین خدمات با نازل‌ترین هزینه ممکن بوده است. همین امر سبب جلب توجه بسیاری از ساکنان جنوب تهران شده است.

هزینه قالیشویی جوادیه تهران
هزینه قالیشویی جوادیه تهران

قیمت قالیشویی در این مرکز کاملا منصفانه است. بعد از ثبت سفارشات شما به هر سه روش تلفنی، آنلاین و حضوری اطلاعات شما مورد بررسی قرار می‌گیرد و قیمت کل اعلام می‌گردد.

هزینه مربوط به بخش تعمیرات وابسته به میزان آسیب‌دیدگی فرش است. هزینه مربوط به شست‌وشوی مبل مربوط به جنس و تعداد آن و هزینه مربوط به شست‌وشوی موکت به اندازه و جنس آن بستگی دارد. شست‌وشوی فرش نیز با توجه به جنس و میزان آلاینده‌های آن تعیین می‌شود.

مزایای قالیشویی جوادیه تهران

مزایای قالیشویی جوادیه تهران با توجه به تنوع خدمات ارائه شده در این مرکز بسیار چشمگیر است. در ادامه به بررسی این مزایا می پردازیم.

  • وجود امنیت بالا در مجموعه و تلاش برای حفظ اموال مشتری
  • مجهز بودن قالیشویی به سرویس حمل و نقل مجهز بودن قالیشویی به مجوز رسمی
  • تحویل کلیه سفارشات درب منزل یا محل کار شما
  • سرعت بالا در انجام پیگیری و ارسال سفارشات مشتری
  • حضور متخصصان زبده و ماهر برای نظارت بر تمامی مراحل کار (با نظارت مستقیم متخصصان، کیفیت خدمات و بازدهی فرآیندها افزایش می‌یابد.)
  • استفاده از شوینده‌های تخصصی با فرمولاسیون ویژه با توجه به نوع آلاینده
  • ارائه ضمانت‌نامه به همراه فاکتور به جهت اعتماد مشتریان
  • ارائه خدمات با بهترین کیفیت و قیمتی نازل و منصفانه
  • وجود شعب متعدد از قالیشویی تک شور برای دسترسی راحت کلیه شهروندان
  • استفاده از دستگاه‌های مجهز و اتوماتیک برای انجام سفارشات
  • تلاش همه جانبه برای کسب رضایت مشتری و مشتری مداری به شیوه عالی
  • پشتیبانی تمام عیار از مشتری
  • مشاوره رایگان به افراد به صورت تلفنی و حضوری

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *