قالیشویی افسریه تهران

قالیشویی افسریه تهران


5/5 - (1 امتیاز)

قالیشویی افسریه تهران یکی از قالیشویی‌های شرق تهران و از شعب قالیشویی تک شور است. شستشوی انواع فرش و موکت و مبلمان در محل، اعلاشویی، خشکشویی مبل در محل، لکه بری انواع فرش و موکت و مبل و … در این مرکز ارائه می شود. علاوه بر آن عموم مردم ساکن مناطق شرق تهران مانند پیروزی، رسالت، نارمک، تهرانپارس، خیابان هنگام، فرجام، هروی، تهران نو، علم و صنعت، سهروردی، شمیران نو، دماوند، خاک سفید، نظام آباد، عشرت آباد و … نیز می‌توانند از خدمات قالیشویی شرق تهران شعبه تک شور استفاده کنند.

قالیشویی افسریه تهران با استفاده از جدیدترین دستگاه‌ها و بروزترین روش‌ها برای شست‌وشوی قالی و فرش، یکی از بهترین قالیشویی‌های تهران است که مورد توجه عموم ساکنین مناطق شرق تهران است.

شست‌وشوی فرش‌ها یکی از مهم‌ترین مسائل در امور خانه‌داری و نظافت است. با توجه به تغییرات زندگی امروزی و وجود فضای آپارتمانی، استفاده از روش‌های کهن و سنتی برای شست‌وشوی فرش‌ها ممکن نیست. به همین دلیل در دنیای امروز استفاده از خدمات قالیشویی برای پاکیزگی فرش‌ها، امری رایج و طبیعی است.

به دلیل حساسیت بالای کالاهای نفیس و گران قیمتی چون فرش و مبل، استفاده از خدمات درجه یک و باکیفیت برای شست‌وشوی آن‌ها، امری مهم و خطیر است. از این رو امروزه انتخاب یک قالیشویی با مزیت‌های فراوان، به یکی از دغدغه‌های مردم تبدیل شده است.

قالیشویی افسریه تهران یکی از بهترین قالیشویی‌های شرق تهران است که می‌تواند خدمات باکیفیتی را در زمینه شست‌وشوی فرش و مبل ارائه دهد.

قالیشویی افسریه تهران
قالیشویی افسریه تهران

شماره تماس قالیشویی افسریه

شماره تماس قالیشویی افسریه تهران 02166534594 و 09122270931 است. با شماره‌گیری این شماره‌ها می‌توانید با قالیشویی افسریه تهران ارتباط برقرار کنید و از خدمات آن استفاده کنید. پس از ثبت اطلاعات شما، سفارشات در اسرع وقت بررسی شده و کارشناسان به منزل شما مراجعه می‌کنند تا خدمات را انجام دهند.

قالیشویی افسریه تهران دارای صفحه اینترنتی نیز می‌باشد. با مراجعه به سایت می‌توانید فرم سفارش را پرکنید. بعد از ثبت اطلاعات شما در سایت، سفارش مورد بررسی همکاران قرار می‌گیرد و پیگیری می‌شود. همکاران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما به صورت فوری، از طریق سایت و تماس تلفنی هستند.

خدمات قالیشویی افسریه تهران

خدمات قالیشویی افسریه تهران باعث گردیده تا نسبت به سایر قالیشویی ها در منطقه شرق تهران متمایز گردد. ارائه بهترین خدمات با بالاترین کیفیت ممکن، سبب شده قالیشویی افسریه تهران در سال‌های فعالیت خود به یکی از قالیشویی‌های معروف تهران تبدیل شود.

خدمات درجه یک و تخصصی این قالیشویی تاثیر زیادی در جذب مشتریان داشته است. در ادامه به بررسی تعدادی از خدمات قالیشویی افسریه تهران می‌پردازیم.

مطالعه ادامه مطلب!  قالیشویی میدان آرژانتین تهران| 02122176291

شست‌وشوی تخصصی انواع فرش : انواع مختلف فرش‌های دستباف و ماشینی در قالیشویی افسریه تهران، با جدیدترین دستگاه‌ها و استفاده از برترین روش‌ها شسته می‌شوند. در این قالیشویی با توجه به نوع آلاینده، از شوینده‌های تخصصی و دارای فرمولاسیون خاص استفاده می‌شود.

شست‌وشوی موکت : انواع مختلف موکت شامل موکت‌های طرح دار، موکت‌های پرزدار، چمن مصنوعی و … در قالیشویی افسریه تهران شسته می‌شوند.

شست‌وشوی انواع مبل و صندلی : انواع مختلف مبل و صندلی با رویه‌های چرم، جیر، پلی استر، پارچه، کتان، مخمل و … در این مرکز با دستگاه‌های ویژه شسته می‌شوند.

خشکشویی مبل و موکت : خدمات مرتبط با خشکشویی موکت و مبل با دستگاه‌های سه موتوره و مجهز به  سیستم مکش قوی برای جذب آلاینده و رطوبت، انجام می‌شود.

خدمات ترمیم و تعمیر فرش‌ها : خدمات مربوط به تعمیر فرش‌ها شامل ریشه زنی، قلم زنی و رفوگری با دستگاه‌های پیشرفته در قالیشویی افسریه تهران انجام می‌شود.

خدمات قالیشویی افسریه تهران
خدمات قالیشویی افسریه تهران

رفوگری فرش‌ها : رفوگری ترمیم فرش‌های آسیب دیده، سوخته، پوسیده شده و یا بید زده است. در این قالیشویی سفارشات مربوط به رفوگری انواع فرش ماشینی و دستباف پذیرفته می‌شود.

ترمیم ریشه‌های فرش : ریشه‌های فرش در گذر زمان پوسیده و یا زرد می‌شوند. ترمیم ریشه‌های انواع فرش و تابلو فرش در این مجموعه انجام می‌گیرد.

قلم زنی : ممکن است رنگ الیاف بخش‌های مختلف فرش‌های شما بعد از مدتی با یکدیگر ترکیب شوند. در این صورت زیبایی ظاهری فرش از بین می‌رود. در این قالیشویی رنگ های ترکیب شده با دستگاه‌های ویژه،جداسازی می‌شوند.

لکه برداری و رنگ برداری : هر گونه لک و رنگ بر روی فرش،مبل و موکت بدون آسیب به بافت و الیاف آن‌ها، در این مرکز با دستگاه‌های خاص از بین می‌روند.

ارائه ضمانت‌نامه : به منظور جلب اعتماد و نظر مشتری، در کنار فاکتور نهایی ضمانت‌نامه ارائه می‌شود تا خیال شما از کیفیت ارائه ی خدمات آسوده باشد.

ارائه خدمات در محل : خدمات شستشو و خشکشویی و لکه بری در محل کار و یا محل سکونت شما توسط کارشناسان ارائه می‌شود.

استفاده از دستگاه‌های اتوماتیک و تخصصی : در شعب مختلف قالیشویی تک شور، از جمله قالیشویی افسریه تهران از دستگاه‌های مجهز و اتوماتیک استفاده می‌شود. استفاده از این دستگاه‌ها ضمن تمیزی فرش و مبل، حفاظت از الیاف آن‌ها را نیز تضمین می‌کند.

اعلاشویی انواع مختلف فرش: خدمات اعلاشویی انواع مختلف فرش‌های دستباف و ماشینی در قالیشویی افسریه تهران انجام می‌شود. اعلاشویی برای فرش‌هایی با میزان بالای آلودگی توصیه می‌شود. در این روش فرش‌ها چندین بار شسته می‌شوند تا هر گونه آلودگی سطحی و عمقی رفع شود.

سایر خدمات قالیشویی افسریه تهران به شرح زیر است:

  • ارائه خدمات لکه بری و پاک کردن گرد و خاک از روی انواع مبل و خوشخواب ها و تشک تخت
  • شست‌وشوی انواع صندلی‌ها و پافرها
  • شست‌وشوی انواع پشتی، بالشت و کوسن و خوشخواب و …
  • لکه بری انواع کوسن و پشتی
  • ارائه خدمات لکه بری، خشکشویی و شستشو تابلوفرش
مطالعه ادامه مطلب!  پاک کردن لک خمیر و اسلایم از فرش یا موکت

✅لازم به ذکر است کلیه خدمات فوق الذکر در قالیشویی پیروزی تهران نیز به صورت ویژه ارائه می گردد.

هزینه قالیشویی افسریه تهران

هزینه قالیشویی افسریه تهران کاملا منصفانه می‌باشد. کلیه هزینه‌ها زیر نظر اتحادیه صنف قالیشویان تهران است، بنابراین از قیمت قالیشویی مطمئن باشید.

هزینه قالیشویی افسریه تهران
هزینه قالیشویی افسریه تهران

شما می‌توانید به صورت تلفنی، حضوری و آنلاین سفارشات خود را در قالیشویی افسریه تهران ثبت کنید. پس از ثبت، در اسرع وقت سفارشات شما پیگیری می‌شود. ضمن پیگیری و بررسی تخصصی، هزینه کل نیز به مشتری اعلام می‌شود.

هزینه شست‌وشوی فرش‌ها با توجه به نوع فرش و میزان آلودگی و لک بر روی آن و شمار شانه‌های فرش محاسبه می‌شود‌. همچنین نوع شست‌وشو (اعلاشویی یا معمولی) در هزینه نهایی موثر است.

هزینه شست‌وشوی مبل و صندلی با توجه به تعداد و جنس آن‌ها تعیین می‌شود. هزینه مربوط به شست‌وشوی موکت نیز با توجه به اندازه موکت و میزان لک بر روی آن بررسی می‌شود. هزینه مربوط به خدمات ترمیم و تعمیر انواع فرش، با توجه به میزان آسیب‌دیدگی مشخص می‌شود‌.

✅ برای احترام به حقوق مصرف کننده قالیشویی افسریه تهران به همراه فاکتور ضمانت نامه ارسال می کند.

مزایای قالیشویی افسریه تهران

مزایای قالیشویی افسریه تهران شامل موارد زیر است:

  • استفاده از مشاوره رایگان کارشناسان و استفاده از نظرات آنان
  • پاسخگویی دلسوزانه پشتیبانان (آنلاین و تلفنی)
  • استفاده از دستگاه‌های پیشرفته و اتوماتیک
  • استفاده از شوینده‌های خاص و منحصربه‌فرد
  • بازدهی و سرعت بالای فرآیندهای شستشو و خشکشویی و لک بری
  • حضور کارشناسان و نیروی انسانی خبره برای نظارت بر کلیه فرآیندها و بالا بردن سرعت و کیفیت کار
  • امنیت بالای مجموعه و تلاش برای حفظ امنیت تمامی اموال مشتری
  • داشتن شعب متعدد در سراسر تهران، برای دسترسی راحت‌تر کلیه شهروندان به شعب مختلف قالیشویی تک شور
  • تحویل دادن و تحویل گرفتن کلیه سفارشات درب منزل
  • استفاده از سرویس حمل‌ونقل قالیشویی افسریه تهران
  • ارائه ی خدمات درب منزل و یا در محل کار شما
  • مشتری مداری و پشتیبانی از مشتریان
  • ارائه خدمات با کیفیت بالا و قیمت منصفانه و نسبتا ارزان
  • فعالیت به صورت قانونی و رسمی زیر نظر اتحادیه صنف قالیشویان
  • بررسی تخصصی فرش‌ها پیش از شست‌وشو و اطلاع رسانی هزینه
  • در قالیشویی افسریه تهران کلیه فرش‌ها قبل از شست‌وشو توسط کارشناسان بررسی می‌شوند. هر فرش با توجه به جنس، بافت، الیاف، رنگ و نوع آلاینده با روش خاصی شست‌وشو می‌شود.
  • تحویل به موقع و سریع سفارشات

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *