مبل شویی مرکز تهران

مبل شویی مرکز تهران


5/5 - (1 امتیاز)

بهترین مبل شویی مرکز تهران در کجا قراردارد؟ مبل شویی ارزان مرکز تهران چه خدماتی ارائه می دهد؟ برای پاسخ به این پرسش باید گفت مبل شویی مرکز تهران ، قالی شویی تک شور است که با چندین سال سابقه ی درخشان در امر مبل شویی به صورت تخصصی و هم چنین جلب اعتماد و رضایت مشتریان خود تا کنون توانسته به عنوان بهترین مبل شویی مرکز تهران به هم محلی های عزیز در مرکز تهران خدمت رسانی کند.

مبل شویی مرکز تهران شعبه تک شور نه تنها به عنوان بهترین بلکه به عنوان مبل شویی ارزان مرکز تهران در منطقه شناخته می شود.

همچنین استفاده از تکنولوژی و دستگاه های پیشرفته برای مبل شویی و خشکشویی مبل و استفاده از مواد عالی برای شستشو و لک بری انواع مبلمان با روکش های مختلف نیز باعث گردیده تا نسبت به سایز رقبا متفاوت گردد.

ما همه و همه ی اینها را مرهون اعتماد مشتریان عزیز مبل شویی مرکز تهران شعبه تک شور می دانیم.

مبل شویی ارزان در مرکز تهران

مبل شویی ارزان در مرکز تهران چه خدماتی ارائه می دهد؟ در مبل شویی ارزان مرکز تهران شعبه ی تک شور تمامی خدمات از جمله شستشو و خشکشویی و لکه بری انواع مبلمان به صورت کاملا تخصصی صورت می پذیرد.

اصل هر حرفه و کسب و کار داشتن صداقت و رعایت شرط انصاف می باشد. بنابراین قالیشویی جنوب تهران شعبه تک شور با درک شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه و با رعایت شرط انصاف، به مشتریان عزیز مناطق مرکزی تهران خدمت رسانی می کند.

شما هم محلی عزیز برای دریافت خدمات مبل شویی ارزان در مرکز تهران هم به صورت آنلاین با ثبت سفارش خود در سایت و هم به صورت تلفنی، تماس با شماره تلفن 02144151366 قالیشویی مرکز تهران شعبه تک شور می توانید از خدمات مبل شویی مرکز تهران شعبه تک شور استفاده نمایید.

مبل شویی ارزان در مرکز تهران
مبل شویی ارزان در مرکز تهران

هزینه مبل شویی در مرکز تهران

هزینه مبل شویی در مرکز تهران به چه عواملی بستگی دارد ؟ در مبل شویی ارزان مرکز تهران شعبه تک شور، خدمات مبلشویی چگونه ارائه می شود؟ در مبل شویی مرکز تهران تمامی خدمات ارائه شده به مشتری برای شستشوی مبلمان تنها با نرخ مصوب اتحادیه می باشد.

همچنین نرخ شستشوی انواع مبلمان( اداری و منزل) با توجه به ابعاد مبل و تعداد آن ها ( تک نفره و دو نفره و یا ست کامل) و هم چنین جنس روکش مبل( چرم، نخی،پشمی، کتان، مخمل، پارچه ای، جیر، ریون، پلی استر و …) متفاوت می باشد.

عنوان خدمت خشکشویی و مبل شویی مرکز تهران شعبه تک شورهزینه ( تومان)
خشکشویی مبل 5 نفرهاز 300,000
خشکشویی مبل 7 نفرهاز 490,000
شستشوو خشکشویی مبل چرم ( 1 نفره ، 2 نفره ، ست کامل)توافقی
شستشو و خشکشویی مبل پارچه ای ( 1 نفره ، 2 نفره ، ست کامل)توافقی
شستشوی موکت در محلاز متری 15,000
شستشوی فرش در محلاز متری 15,000
خشکشویی وشستشوی صندلی نهارخوری ( 1 عدد)از 60,000
شستشوی کاناپه تختخوابشو 3 نفرهاز 290,000
شستشوی کاناپه تختخوابشو 2 نفرهاز 220,000
شستشوی کاناپه تختخوابشو تک نفرهاز 150,000
لکه بری صندلی نهار خوریتوافقی
لکه بری انواع مبلمان در محلتوافقی
هزینه مبل شویی مرکز تهران

نا گفته نماند نوع شستشوی مبلمان ( معمولی و اعلاشویی) هم نیز در قیمت آن دخالت دارد. البته خدمات دیگری از جمله لک بری انواع روکش های مبلمان هم جزو خدمات مبل شویی مرکز تهران شعبه تک شور می باشد که این کار کاملا اصولی و تخصصی در این مرکز انجام می شود.

مطالعه ادامه مطلب!  نخ خاب در فرش

لازم به ذکر است برای حفظ اصول مشتری مداری و رعایت حقوق مصرف کننده مبل شویی ارزان مرکز تهران شعبه ی تک شور به همراه فاکتور ضمانت نامه کتبی ارسال می کند.

خشکشویی و لکه بری مبل در مرکز تهران

خشکشویی و لکه بری مبل در مرکز تهران شعبه تک شور یکی از خدمات پر طرفدار درجنوب تهران می باشد. امروزه به دلیل استفاده از انواع مبلمان با روکش های متفاوت علی الخصوص مبلمان رنگ روشن در منزل یا اداره باعث گردید خیلی زود لک هایی بر روی آنها بیفتد و لزوم شستشوی تخصصی در آن ها افزایش پیدا می کند مخصوصا اگر رفت و آمد در آن جا زیاد باشد یا کودکی در منزل داشته باشید این شستشو حداقل سالی یک بار احساس می شود.   

خشک شویی و لکه بری مبلمان باید اصولی و تخصصی انجام شود، چرا که در غیر این صورت وجود نم حاصل از شستشو باعث رشد باکتری در الیاف مبل می گردد.

همچنین عدم غیر اصولی خشک کردن روکش مبل باعث آسیب به چوب و یا روکش مبل و سبب جمع شدن پارچه ی مبل می گردد.

در بسیاری از موارد هم غیر اصولی بودن روش پاک کردن لک ها باعث از بین رفتن پارچه مبل می گردد.

پس در تمامی این موارد شستشوی اصولی و تخصصی حرف اول را می زند. مبل شویی ارزان مرکز تهران شعبه تک شور آماده کمک به شما عزیزان در شستشوی تخصصی انواع مبلمان در منزل و یا محل کار شما می باشد.

خشکشویی و لکه بری مبل در مرکز تهران
خشکشویی و لکه بری مبل در مرکز تهران

مبلشویی در منزل مرکز تهران

مبلشویی در منزل مرکز تهران شعبه ی تک شور چه تفاوت هایی با دیگر مبل شویی ها دارد؟ مزایای مبل شویی مرکز تهران چیست؟

اولین نکته در ارائه ی خدمات به مشتری ها در منزل جلب رضایت آن ها در ارائه ی همه موارد خدماتی می باشد از سیستم پاسخگویی به مشتری و تا انجام سفارش و تحویل به مشتری همه و همه باعث می شود تا مبل شویی تک شور به عنوان بهترین مبل شویی مرکز تهران شناخته شود.

در بسیاری موارد ارائه خدمات مبل شویی در منزل و یا محل کار کمی از دردسرهای بانوان را برای شستشوی مبل توسط خودشان کم می کند. همچنین نداشتن دانش کافی برای شستشوی مبلمان و از بین بردن لک های آن، باعث شده تا رجوع به مبل شویی ها افزایش پیدا کند.

بنابراین چیزی که در این میان اهمیت دارد نحوه ی ارائه خدمات و کیفیت آن ها به مشتری می باشد.

مبل شویی مرکز تهران شعبه تک شور با داشتن سابقه ای درخشان در امر مبل شویی در منزل مرکز تهران توانسته این مهم را به اثبات برساند که جزو مبل شویی ارزان مرکز تهران و به عنوان بهترین مبل شویی مرکز تهران به حساب آید.

مبل شویی در مرکز تهران با دستگاه

مبل شویی در مرکز تهران با دستگاه در شعبه تک شور یکی از خدمات مهم ارائه شده در این مرکز می باشد.

مطالعه ادامه مطلب!  قالیشویی مرزداران تهران

چرا که هر ساله به دلیل کثرت استفاده از مبلمان  در منزل و اداره که افراد اقدام به شستشوی سالیانه آن ها می کنند. علی الخصوص در فصول شلوغ سال همانند نزدیک عید و یا تابستان این موضوع از اهمیت ویژه ای برخوردار می شود.

 فلذا ارائه ی خدمات به نحو مطلوب و باکیفیت همانند دیگر فصول سال برای مشتری بسیار پر اهمیت می باشد.

پس انجام سریع این فرآیند که هم در نحوه ی شستشو خللی وارد نشود و هم در هزینه صرفه جویی شود تنها و تنها از طریق دستگاه های پیشرفته میسر می گردد.

 مبل شویی ارزان مرکز تهران شعبه تک شور با استفاده از دستگاه های فوق پیشرفته جهت شستشو و خشکشویی انواع مبلمان و همچنین لکه بری با استفاده از مواد عالی اقدام به ارائه خدمات مبل شویی می نماید.

دستگاه های  استفاده شده در بهترین مبل شویی مرکز تهران شعبه ی تک شور به دلیل اینکه شستشو را به صورت عمقی و یک نواخت انجام می دهند به بافت مبل و بدنه مبل آسیبی وارد نمی شود.

همچنین خشکشویی  با این دستگاه کاملا تخصصی انجام میشود تا از تا شدن و زبر شدن روکش مبل خودداری شود.

قابلیت مهم این دستگاه از بین بردن انواع لک ها از روی مبل می باشد کاری که بانوان توانایی انجام آن را به طور شخصی در منزل ندارد.

همه ی اینها از ویژگیهای بارز مبل شویی  ارزان مرکز تهران با دستگاه می باشد.

مبل شویی در مرکز تهران با دستگاه
مبل شویی در مرکز تهران با دستگاه

محله ها و محدوده مبل شویی مرکز تهران

محله ها و محدوده مبل شویی مرکز تهران کجاست؟  قالیشویی تک شور تمامی محله های مرکز تهران را تحت پوشش قرار می دهد که شامل موارد زیر می گردد:

( تخت طاووس، تخت جمشید(طالقانی)، سهروردی، خیابان آپادانا، توحید، جمهوری، آرژانتین، جلفا، خواجه عبدالله، بهارشیراز، بهجت آباد، توپخانه، لاله زار، باغ صبا، فاطمی، زرتشت، یوسف آباد، امیرآباد، عباس آباد، نادری، استانبول، آذربایجان )

شما تنها با یک تماس با تلفن 02144151366 شعبه مبل شویی ارزان مرکز تهران تک شور، و یا با ثبت سفارش در سایت قالیشویی تک شور می توانید از تمامی خدمات مبل شویی مرکز تهران بهره مند گردید.

لازم به ذکر است در مبل شویی مرکز تهران شعبه تک شور خدمات دیگر از جمله شستشوی انواع فرش و موکت و تشک خوشخواب و صندلی ماشین و صندلی نهار خوری و شستشوی انواع کوسن و مبلمان با انواع روکش  در محل به صورت تخصصی نیز انجام می شود.

محله ها و محدوده مبل شویی مرکز تهران
محله ها و محدوده مبل شویی مرکز تهران

خدمات مبل شویی در مرکز تهران

خدمات مبل شویی در مرکز تهران شعبه تک شور توانسته از محبوبیت خاصی در منطقه مرکز تهران برخوردار باشد. چرا که سطح کیفیت و نحوه ارائه این خدمات نسبت به سایر قالیشویی ها و مبلشویی ها در حد بالایی قرار دارد و با جلب اعتماد مشتری ها در سال ها متمادی توانسته این مهم را به اثبات برساند.

همین امر باعث گردیده تا به عنوان بهترین مبل شویی مرکز تهران در منطقه شناخته شود. اگر به طور خلاصه بخواهیم نگاهی به خدمات ارائه شده در مرکز مبل شویی تهران شعبه تک شور بیندازیم باید گفت خدمات زیر به صورت تخصصی در مبل شویی مرکز تهران ارائه می شود:

  • آماده سازی مبلمان جهت فرآیند شستشو مثل گرفتن غبار از روی مبل با جارو برقی
  • شستشوی  و خشکشویی  تخصصی انواع مبلمان ( استیل، کلاسیک، راحتی و… ) با روکش های مختلف ( مثل : روکش پارچه ای، چرم، نخی،پشمی، کتان، مخمل، جیر، ریون، پلی استر و … )  با استفاده از دستگاه های مدرن و پیشرفته
  • لک بری انواع  روکش مبلمان ( چرم، نخی،پشمی، کتان، مخمل، پارچه ای، جیر، ریون، پلی استر و … ) با استفاده از مواد مرغوب وخارجی بدون آسیب به روکش مبل
  • همچنین خدمات دیگری از جمله شست و شوی انواع تشک خوشخواب. قالیچه، تابلو فرش، پشتی، صندلی نهار خوری و صندلی ماشین در منزل شما بدون جابجایی و بدون ریزش آب و آلودگی.
  • و شستشو و خشکشویی انواع فرش ( دست بافت و ماشینی ) و انواع موکت

6 دیدگاه

    • در مبل شویی مرکز تهران مثل بقیه شعب تک شور تمامی خدمات لک بری انواع مبلمان ارائه می شود .میتوانید با مرکز تماس گرفته تا کارشناسان ما هماهنگی های لازم برای ثبت سفارش را انجام دهند.

  • سلام مبل چرمی هم تو مبلشویی مرکز تهران انجام میدین؟ ما یه مبل 7 نفره داریم که روی یکیش لکه لوازم آرایشی افتاده. از بین میره؟

    • سلام وقت به خیر بله خدمات شستشوی مبل چرمی در منزل هم تو مبلشویی مرکز تهران انجام می شود آن هم به طور تخصصی .

    • سلام وقت به خیر مبل شویی مرکز تهران به تمامی نقاط مرکزی تهران خدمات ارائه میده حتی اگر مکانی که ساکن هستید شامل مرکز تهران نباشه باز هم کارشناسان ما شما را راهنمایی میکنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *