قالیشویی کامرانیه تهران

قالیشویی کامرانیه تهران


5/5 - (1 امتیاز)

قالیشویی کامرانیه تهران از سری شعب قالیشویی تک شور است که در شمال تهران خدمات قالی شویی، مبل شویی، خشکشویی خوشخواب در محل، موکت شویی و .. ارائه می دهد. قالیشویی کامرانیه تهران با ارائه خدمات منحصر به فرد با روش‌های نوین و به‌روز و همچنین استفاده از دستگاه‌های مجهز و اتوماتیک، همچون سایر شعب قالیشویی شمال تهران در میان ساکنین شمال پایتخت از محبوبیت بالایی برخوردار است. ساکنان محترم مناطق و محلات شمالی تهران از جمله کامرانیه، دروس، فرمانیه، ولنجک، تجریش، نیاوران، ازگل، پاسداران، اختیاریه، الهیه، هروی، زعفرانیه، قلهک، جردن، جماران، اندرزگو، اقدسیه، قیطریه و … می‌توانند از خدمات متنوع ارائه شده توسط قالیشویی کامرانیه تهران استفاده کنند. 

قالیشویی کامرانیه تهران

شماره تماس قالیشویی کامرانیه تهران

چنانچه قصد دارید با قالیشویی کامرانیه تهران ارتباط بگیرید و با همکاران ما در مجموعه صحبت کنید؛ میتوانید با شماره های 02122176291 و 09122270931 تماس بگیرید. پس از برقراری تماس همکاران ما به گرمی پاسخ سوالات شما را می دهند و می توانید سفارش قالی شویی خود را به صورت تلفنی ثبت کنید.

پس از ثبت سفارش، سفارش شما مورد بررسی کارشناسان ما قرار می‌گیرد و همکاران بخش برای انجام خدمات درب منزل اعزام می شوند. کلیه مراحل کار نیز به صورت کاملا محترمانه و با رعایت امنیت کامل انجام می شود.

از طرفی می توانید سفارشات خود را به صورت آنلاین در سایت قالیشویی تک شور تهران شعبه تک شور ثبت کنید. پس از ثبت سفارشات و اطلاعات خود در سایت کامرانیه تهران، همکاران ما سفارشات شما را پیگیری می‌کنند و سایر مراحل را به اطلاع شما می‌رسانند. همکاران بخش مورد نظر نیز برای انجام سفارشات به محل کار و یا محل سکونت شما اعزام می‌شوند.

در تمامی روش‌های ثبت سفارش (به صورت آنلاین، حضوری و یا تلفنی) کلیه مراحل کار در اسرع وقت پیگیری می شوند. زیرا یکی از حساسیت‌های مجموعه همواره پیگیری سفارشات مشتری و پاسخ دهی به آنها در سریع ترین زمان ممکن است. 

هزینه قالیشویی کامرانیه تهران

قیمت گذاری روی تمامی خدمات قالیشویی کامرانیه تهران زیر نظر متخصصان صورت گرفته و دارای تاییدیه از اتحادیه صنف قالیشویان است. بنابراین از منصفانه بودن قیمت قالیشویی کامرانیه تهران اطمینان خاطر داشته باشید. زیرا یکی از اهداف قالیشویی کامرانیه تهران همواره ارائه خدمات با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت ممکن برای جلب رضایت مشتری بوده است. این قالیشویی در لیست قالیشویی‌های ارزان قیمت پایتخت قرار دارد.

هزینه قالیشویی کامرانیه تهران

سفارشات شما پس از ثبت توسط کارشناسان مورد بررسی قرار می‌گیرند. در طی این بررسی‌ها هزینه نهایی سفارشات شما اعلام می شود. هزینه شستشوی فرش‌ها با توجه به تعداد شانه، نوع آلودگی، جنس فرش، اندازه فرش و میزان آلاینده‌ها مشخص می‌شود.

مطالعه ادامه مطلب!  قالیشویی دهکده المپیک تهران | 02144151366

هزینه شست‌وشوی مبل و موکت نیز با توجه به جنس و میزان آلودگی مشخص می شود. در قسمت مربوط به خدمات تعمیر و ترمیم فرش و تابلو فرش نیز با توجه به میزان آسیب دیدگی هزینه نهایی معلوم می شود

قالیشویی کامرانیه تهران خدمات متعددی را ازجمله شستشوی فرش، مبل، موکت، صندلی و … را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. کلیه این خدمات توسط دستگاه‌های اتوماتیک و مجهز به سیستم‌های روز دنیا انجام می شوند. از این رو اگر به دنبال یک قالیشویی معتبر هستید که ضمن تمیزی کامل فرش‌ها و مبل‌های شما، حفظ بافت و الیاف فرش را نیز به طور کامل تضمین کند؛ قالیشویی کامرانیه تهران یکی از بهترین انتخاب‌های موجود است.

مبلشویی در قالیشویی کامرانیه تهران

مبلشویی یکی از خدمات پردرخواست در شعبه کامرانیه قالیشویی تک شور است. انواع خدمات لکه بری مبل، شستشوی مبل چرمی، پارچه ای و مبل استیل در این شعبه انجاک می شود. در قالیشویی کامرانیه تهران از بهترین دستگاه‌ها و شوینده‌های منحصر به فرد با فرمولاسیون ویژه استفاده می‌شود. بنابراین نرمی و لطافت سطح فرش و مبل به طور کامل حفظ می‌شود. از این رو با خیالی آسوده شست و شوی فرش و مبل و موکت‌های خود را به قالیشویی کامرانیه تهران بسپارید.

ساکنین محترم سایر مناطق نیز می تواند از سایر شعب قالیشویی تک شور که در سراسر تهران گسترش یافته است؛ استفاده کنند و از خدمات ویژه آن‌ها بهره‌مند شوند. زیرا یکی از مزایای منحصر به فرد قالیشویی تک شور وجود شعب متعدد در مناطق مختلف تهران است که دسترسی را برای عموم مردم تهران راحت کرده است.

خدمات قالیشویی کامرانیه تهران

خدمات متعدد و متنوعی زیر نظر کارشناسان و نیروهای متخصص با استفاده از دستگاه‌های مجهز به تکنولوژی روز دنیا در قالیشویی کامرانیه تهران به مراجعین ارائه می‌شوند. در ادامه تعدادی از خدمات موجود در قالیشویی کامرانیه تهران را مورد بررسی قرار می دهیم.

خدمات قالیشویی کامرانیه تهران

شستشوی انواع فرش‌ها : انواع فرش‌های شما شامل فرش‌های ماشینی، دستباف، کرک، ابریشمی و … در قالیشویی کامرانیه تهران با استفاده از دستگاه‌های اتوماتیک و شوینده‌های ویژه با فرمولاسیون منحصر به فرد، شسته می شوند.

همچنین فرش‌های شما پیش از شستشو مورد بررسی تخصصی کارشناسان قرار می گیرند. نوع شوینده و دستگاه مصرفی بر اساس بافت فرش، میزان آلودگی‌ها، جنس فرش، نوع آلودگی، نخ و الیاف فرش تعیین می شود. بنابراین شستشوی فرش‌ها با روشی کاملا منحصربه‌فرد و ویژه انجام می‌شود.

شستشوی انواع مبل : انواع مبل شامل مبل‌های منازل و اداری با جنس رویه‌های مختلف مانند پارچه‌، کتان، جیر، پلی استر، پشم، چرم و … در قالیشویی کامرانیه تهران با استفاده از دستگاه‌های تخصصی شسته می شوند.

مطالعه ادامه مطلب!  قالیشویی پونک تهران

شستشوی انواع موکت : شست‌وشوی انواع مختلف موکت شامل موکت‌های پرزدار، بدون پرز، طرح چمن، و … در قالیشویی کامرانیه تهران انجام می‌شود.

شستشوی انواع صندلی : انواع صندلی شامل صندلی‌های ماشین و صندلی‌های ناهار خوری در قالیشویی کامرانیه تهران شسته می شوند.

ترمیم و تعمیر فرش‌ها : خدمات متعدد مربوط به تعمیر و ترمیم فرش‌ها مانند ریشه زنی، قلم زنی و رفوگری در قالیشویی کامرانیه تهران با استفاده از روش‌های تخصصی و دستگاه‌های ویژه انجام می شوند.

در ریشه زنی ریشه‌های فرش‌های شما که پاره، پوسیده و یا زرد رنگ شده‌اند؛ ترمیم می‌شوند. در قلم زنی رنگهای مخلوط شده الیاف مختلف فرش از یکدیگر جدا می‌شوند. در رفوگری فرش‌های پوسیده، پاره شده، آسیب دیده، سوخته و یا بید زده توسط دستگاه‌های تخصصی ترمیم می شوند.

سایر خدمات ارائه شده در قالیشویی کامرانیه تهران نیز به شرح زیر است :

  • شستشوی انواع بالشت و خوشخواب به خصوص خوشخواب رنگ روشن
  • شستشوی کوسن و پشتی
  • شستشوی تابلو فرش‌ها
  • خشکشویی انواع مبل، موکت و تابلو فرش با استفاده از دستگاه‌های مجهز به سیستم‌های سه موتوره (این دستگاه رطوبت را به طور کامل جذب می‌کند. آلاینده سطح موکت و مبل را جذب می‌کند. نرمی و لطافت سطح مبل و موکت را حفظ می‌کند.)
  • ارائه خدمات اعلاشویی و شست‌وشوی معمولی انواع فرش

مزایای قالیشویی کامرانیه تهران

از جمله مزایای استفاده از خدمات متعدد و متنوع قالیشویی کامرانیه تهران برای مشتریان به شرح زیر است :

مزایای قالیشویی کامرانیه تهران
  • ارائه مشاوره رایگان به مشتریان
  • وجود امنیت بالا در مجموعه و حفظ کلیه اموال شما
  • استفاده از شوینده‌های تخصصی آلمانی به طور ویژه با توجه به نوع آلودگی
  • استفاده از دستگاه‌های تمام اتوماتیک و مجهز به تکنولوژی روز دنیا
  • ارائه خدمات با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت ممکن
  • منصفانه بودن قیمت‌ها در قالیشویی کامرانیه تهران
  • دارا بودن مجوز از اتحادیه صنف قالیشویان
  • ارائه ضمانت نامه جهت جلب اعتماد مشتری
  • حضور نیروهای کارشناس خبره برای نظارت بر کلیه مراحل کار
  • بازدهی و سرعت بالای مجموعه برای پیگیری و انجام سفارشات
  • تحویل گرفتن فرش‌ها به صورت لول و تحویل دادن آن‌ها به صورت لول درب منزل
  • ارائه تعدادی از خدمات به صورت تخصصی در محل کار یا در محل سکونت شما
  • ارائه سرویس حمل و نقل برای دریافت و تحویل سفارشات درب منزل
  • لول کردن فرش‌ها بعد از فرآیند شستشو و خشک شدن برای جلوگیری از تا شدن فرش
  • کاور کشی فرش‌ها بعد از اتمام مراحل برای جلوگیری از کثیف شدن مجدد آن‌ها
  • فراهم کردن امکان ثبت سفارش و پاسخگویی به پرسش‌های شما به صورت آنلاین

. ‌ 

2 دیدگاه

  • سلام من روی خوشخوایم یک لک قدیمی شما خدمات لکه بری دارید تو قالیشویی کامرانیه تهران ؟ هزینه ها چه جوریه ؟

  • سلام قالیشویی کامرانیه تهران. لکه بری مبلمان و خشکشویی خوشخواب رو در منزل انجام میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *