قالیشویی سراج تهران

قالیشویی سراج تهران


5/5 - (3 امتیاز)

قالیشویی سراج تهران یکی از شعب پر طرفدار قالیشویی تک شور در شرق تهران است. در این قالیشویی کلیه خدمات شستشوی انواع فرش و موکت و انواع مبلمان (اداری، راحتی، کلاسیک) و صندلی و تابلو فرش و … و همین طور خدمات لکه بری و خشکشویی ارائه می گردد.

همچنین کلیه ساکنان مناطق شرقی تهران اعم از سراج، پیروزی، تهرانپارس، لویزان، رسالت، نارمک، بلوار پروین، خیابان هنگام، شیان، شمس آباد، فرجام، امام حسین، علم و صنعت، مجیدیه، هروی، مسعودیه، تهران نو، سهروردی، شمیران نو، دماوند، افسریه، وحیدیه، نظام آباد، عشرت آباد و … نیز می‌توانند از خدمات برجسته و امکانات متعدد قالیشویی شرق تهران شعبه ی تک شور استفاده کنند.

قالیشویی سراج تهران دارای سابقه‌ای درخشان بوده و یکی از قالیشویی‌های مشهور تهران محسوب می‌شود. دلیل محبوبیت این قالیشویی، استفاده از دستگاه‌های پیشرفته و متدهای روز دنیا در شست‌وشوی فرش‌ها است.

با توجه به تغییرات در شیوه زندگی امروزی و ترویج آپارتمان نشینی در میان مردم، شست‌وشوی فرش‌ها به شیوه قدیمی و سنتی ممکن نمی‌باشد. از این رو استفاده از خدمات ارائه شده در قالیشویی به امری رایج و اجتناب‌ناپذیر تبدیل شده است. بنابراین انتخاب یک قالیشویی معتبر با خدمات درجه یک حائز اهمیت فراوان است.

قالیشویی سراج تهران با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و دستگاه‌ها و شوینده‌های ویژه برای شست‌وشوی فرش، مبل، موکت و …. تمیزی کامل را در کنار حفظ کامل الیاف و بافت فرش تضمین می‌کند. به همین دلیل از دیرباز این قالیشویی مورد توجه مردم مخصوصا شرق نشینان تهران قرار دارد.

شما نیز می‌توانید با اعتماد کامل به قالیشویی سراج تهران، پاکیزگی فرش‌ها و مبل‌های خود را به این مرکز بسپارید. چرا که قالیشویی سراج تهران همواره درصدد ارائه خدمات باکیفیت و جلب رضایت حداکثری مشتریان است.

قالیشویی سراج تهران
قالیشویی سراج تهران

شماره تماس قالیشویی سراج تهران

شماره تماس قالیشویی سراج تهران و راه های برقراری ارتباط با این قالیشویی عبارتند از :

شماره‌های 02166534594 یا 09122270931

با تماس با این شماره‌ها شما می‌توانید با کارشناسان ما صحبت کنید و از راهنمایی و مشاوره ی رایگان استفاده کنید.

همچنین می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید. پس از پیگیری و بررسی سفارشات شما، کارشناسان مربوطه به محل سکونت شما مراجعه کرده و خدمات را انجام می‌دهند.

از دیگر راه‌های ارتباطی قالیشویی سراج تهران، استفاده از سایت قالیشویی تک شور است. در صفحه اختصاصی قالیشویی سراج تهران شما می‌توانید فرم مربوط به سفارش آنلاین را پر کرده و اطلاعات خود را وارد کنید. پس از ثبت، سفارش شما پیگیری شده و نیروهای قالیشویی اعزام می‌شوند.

مطالعه ادامه مطلب!  قیمت شستن فرش 12 متری

خدمات قالیشویی سراج تهران

خدمات قالیشویی سراج تهران چیست؟ قالیشویی سراج تهران با استفاده از دستگاه‌های مجهز و اتوماتیک و همچنین شیوه‌های بدیع در شست‌وشو و ترمیم فرش‌ها، خدمات متعددی را به مراجعین ارائه می‌دهد. در ادامه تعدادی از خدمات موجود در قالیشویی سراج تهران را برای شما شرح می‌دهیم.

شست‌وشوی فرش : کلیه فرش‌ها و قالی‌های شما در قالیشویی سراج تهران با استفاده از دستگاه‌های اتوماتیک و پیشرفته با جدیدترین روش‌ها و زیر نظارت کامل کارشناسان خبره شسته می‌شوند. شما می‌توانید تمیزی کلیه فرش‌های ماشینی و دستباف خود را به این قالیشویی بسپارید.

فرش‌های شما پیش از شست‌وشو مورد بررسی تخصصی همکاران ما قرار می‌گیرند؛ تا با توجه به جنس فرش، الیاف و نخ آن و همچنین میزان و نوع آلاینده‌های آن، از دستگاه‌ها و شوینده‌های مخصوص استفاده شود.

ارائه خدمات خشکشویی : خدمات مربوط به خشکشویی انواع مبل، موکت و تابلو فرش در قالیشویی سراج تهران انجام می‌شود. برای خشکشویی از دستگاه‌های ویژه مجهز به خشکن کن سه موتوره با جذب و مکش عالی، استفاده می‌شود.

این دستگاه‌ها با قدرت مکش بالای خود، آلاینده‌های سطحی، نم و رطوبت را جذب می‌کنند و همچنین از زمخت شدن بافت و آسیب رسیدن به الیاف مبل و موکت جلوگیری می‌کنند.

تعمیرات فرش و تابلو فرش : اگر فرش‌های شما در گذر زمان پوسیده شده یا آسیب دیده می‌توانید از خدمات ترمیم و تعمیر در قالیشویی سراج تهران استفاده کنید. این خدمات شامل ریشه زنی، قلم زنی و رفوگری می‌باشد و توسط دستگاه‌های خاص انجام می‌گیرد.

ریشه زنی : بافت ریشه‌های نو و ترمیم ریشه‌های پوسیده، پاره شده و یا زرد شده انواع فرش

قلم زنی و رنگ بری : جداسازی رنگ های ترکیب شده فرش‌های شما

خدمات قالیشویی سراج تهران
خدمات قالیشویی سراج تهران

رفوگری : ترمیم فرش‌های پوسیده و پاره شده و یا آسیب دیده در اثر سوختگی

اعلاشویی انواع فرش : در صورتی که درصد آلودگی فرش‌های شما بالا است؛ ما به شما استفاده از خدمات اعلاشویی قالیشویی سراج تهران را پیشنهاد می‌کنیم. در این روش فرش‌های شما چندین بار توسط شوینده‌های قوی و دستگاه‌های مجهز شسته می‌شوند؛ در نتیجه تمام آلاینده‌های عمقی و سطحی از بین می‌روند. سفارشات مربوط به اعلاشویی انواع فرش در این مجموعه پذیرفته می‌شود.

شست‌وشوی مبل : انواع مختلف مبل‌های اداری و منازل شامل مبل‌های راحتی و  استیل با رویه‌های مختلف از جنس پارچه، کتان، چرم، مخمل، پلی استر، چرم و … در قالیشویی سراج تهران با روش‌های تخصصی شسته می‌شوند.

شست‌وشوی موکت : سفارشات شست‌وشوی انواع موکت شامل موکت‌های طرح دار، چمن مصنوعی و پرز دار در قالیشویی سراج تهران پذیرفته می‌شود.

در قالیشویی سراج تهران خدمات زیر نیز انجام می‌شود :

  • شست‌وشوی انواع کوسن، خوشخواب، بالشت و پشتی
  • شست‌وشوی انواع صندلی‌ها با رویه‌های مختلف
  • لکه بری انواع مبل و صندلی
  • پاک کردن گرد و غبار از روی مبل‌ها
  • کاور کشی فرش‌ها بعد از اتمام فرآیند شست‌وشو به منظور جلوگیری از نشستن گرد و خاک روی فرش
  • شست‌وشوی انواع تابلو فرش
  • لکه بری انواع پشتی و کوسن
  • ارائه خدمات حمل و نقل (تحویل دادن و تحویل گرفتن سفارشات درب منزل)
  • ارائه انواع خدمات در محل سکونت و محل کار شما با دستگاه‌های تخصصی
مطالعه ادامه مطلب!  قالیشویی عبدل آباد تهران | 02155417480

✅ لازم به ذکر است کلیه ی خدماتی که در بالا به آن اشاره شده است نیز در قالیشویی میدان امام حسین تهران ارائه می گردد.

هزینه قالیشویی سراج تهران

هزینه قالیشویی سراج تهران چگونه محاسبه می شود ؟ قالیشویی سراج تهران دارای تائیدیه از اتحادیه صنف قالیشویان تهران است. تمامی فعالیت‌های این قالیشویی زیر نظر این اتحادیه و کاملا قانونی است. هزینه خدمات قالیشویی سراج تهران نیز زیر نظر این اتحادیه تائید و تصویب شده است.

قیمت کلیه سفارشات ثبت شده در این مجموعه پس از بررسی، توسط کارشناسان اطلاع داده می‌شود. نوع فرش، تعداد شانه‌های فرش، میزان آلودگی فرش، اعلاشویی یا شست‌وشوی معمولی در تعیین هزینه مربوط به شست‌وشوی فرش‌ها موثر است.

هزینه شست‌وشوی مبل با توجه به جنس و تعداد آن اطلاع رسانی می‌شود. قیمت شست‌وشوی موکت نیز با توجه به طول و جنس آن متغیر است. هزینه خدمات مربوط به تعمیر و فرش نیز وابسته به میزان آسیب‌دیدگی است.

یکی از اهداف قالیشویی سراج تهران همواره ارائه خدمات با بالاترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت ممکن بوده است. بنابراین نرخ نهایی قیمت قالیشویی در این مرکز در منصفانه بودن مبلغ محاسبه می شود. وجود مشتریان ثابت بهترین گواه این ادعا است.

هزینه قالیشویی سراج تهران
هزینه قالیشویی سراج تهران

مزایای قالیشویی سراج تهران

مزایای قالیشویی سراج تهران به شرح زیر است:

  • ارائه خدمات متعدد و بالا بودن کیفیت خدمات ارائه شده
  • استفاده از دستگاه‌های تماما اتوماتیک و تخصصی
  • استفاده از کارشناسان زبده و با تجربه برای نظارت بر تمامی مراحل کار
  • سرعت و بازدهی بالا به دلیل استفاده از نیروهای متخصص
  • سرعت حداکثری در پیگیری و تحویل سفارشات مشتریان
  • ارائه ضمانت‌نامه برای کسب اعتماد مشتری
  • داشتن مجوز رسمی از اتحادیه قالیشویی تهران برای تضمین امنیت مجموعه
  • استفاده از سرویس حمل و نقل قالیشویی سراج تهران
  • پشتیبانی تمام عیار از مشتریان و مشتری مداری به بهترین نحو
  • فراهم کردن امکان استفاده از نظرات متخصصان و مشاوره رایگان
  • امنیت بالای قالیشویی و حفظ تمامی اموال شما
  • ایجاد شعب مختلف در سراسر تهران برای دسترسی راحت و آسان مشتریان
  • تحویل سفارشات درب منزل (فرش‌های شما پس از اتمام فرآیندها، به صورت لول درب منزل تحویل داده می‌شوند. لول کردن فرش‌ها از چروک شدن فرش‌ها جلوگیری می‌کند.)

1 دیدگاه

  • چه خوب شد که شعبه ی قالیشویی تو سراج زدید من یک لیست قیمت قالیشویی میخواستم برای شستن فرش عید از کی اقدام کنیم ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *