قالیشویی مجاز

قالیشویی مجاز


5/5 - (1 امتیاز)

انتخاب قالیشویی مجاز و مناسب یکی از دغدغه های اساسی امروزه مشتریان است پیدا کردن قالیشویی که چه به لحاظ کیفیت خدمات و چه به لحاظ هزینه شستشو مقرون به صرفه باشد، انتخاب را بسیار دشوار کرده است. در این مواقع نگاه کردن به عقبه ی آن قالیشویی که به چه میزان رضایت مشتریان را کسب نموده است و همچنین داشتن تاییده و مجوزهای لازم اتحادیه قالیشویان تهران می تواند کمک شایانی به انتخاب درست مشتریان عزیز بکند.

قالیشویی تک شور به عنوان یکی از قالیشویی های مجاز و معتبر در تهران با بیش از چند سال سابقه ی درخشان در امر شستشوی فرش و همین طور به کار گیری نیروهای استاد کار ماهر در زمینه شستشو می تواند انتخاب خوبی برای شما به عنوان یک قالیشویی مجاز و مناسب باشد.

شماره قالیشویی مجاز در محل

معرفی قالیشویی مجاز تک شور

معرفی قالیشویی مجاز تک شور به شما مشتریان عزیز می تواند تا حدودی آشنایی شما را با این مجموعه صنفی کامل کند.

قالیشویی مجاز تک شور با داشتن چندین سال سابقه در زمینه شستشوی قالی در مرکز قالیشویی و در محل و ارائه خدماتی مانند:

  • شستشوی انواع فرش (دستبافت و ماشینی ) ، انواع موکت ( موکت تافتینگ، موکت نمدی، موکت کبریتی، موکت تایل، موکت فرش، موکت پرز بلند)
  • همچنین رفوگری و ترمیم انواع فرش ، ریشه بافی و قلم زنی فرش، لکه بری و رنگ برداری فرش
  • شستشوی انواع مبلمان اداری و منزل و خوشخواب ها و تشک های تخت و …
  • و داشتن دانش و تخصص لازم در زمینه ی شستشو با بکارگیری نیروهای زبده و متخصص و استفاده از مواد شستشوی با کیفیت و عالی جهت شستشو انواع فرش و موکت و … و استفاده از ماشین آلات صنعتی پیشرفته برای قالیشویی و خشکشویی قالی و …

به عنوان یک قالیشویی مجاز و مناسب در تهران آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.

معرفی قالیشویی مجاز تک شور
معرفی قالیشویی مجاز تک شور

کارخانه قالیشویی مجاز تهران

کارخانه قالیشویی مجاز تهران درکجا قراردارد؟ در واقع به جرات می توان گفت داشتن یک کارخانه ی معتبر با دستگاه های پیشرفته و همچنین داشتن مجوزهای لازم  از اتحادیه قالیشویان تهران یکی از ویژگیهای مهم یک قالیشویی مجاز و مناسب است.

بالاخره قرار است شما فرش های گرانبهای خود را به قالیشویی بسپارید پس نیازمند دقت در انتخاب این کارخانه قالیشویی مجاز می باشد.

بیشتر کارخانجات قالیشویی در بیرون از شهر تهران قرار دارند و شاید نظارت بر آن ها کمی مشکل تر باشد. اما کارخانه قالیشویی تک شور با استفاده از بخش کنترل کیفیت ( QC )تمامی مراحل شستشو را به دقت مورد بررسی قرار می دهد. این نظارت بر مراحل شستشو به دلیل ارائه ی خدمات با کیفیت و رضایت خاطر مشتریان می باشد و رعایت حق مصرف کننده می باشد.

ما برای مشتریان خود ارزش قائلیم و به پاس این اعتماد خدمات آنلاین نیز در مرکز قالیشویی تک شور به شما عزیزان ارائه می گردد.

قالیشویی مجاز با دستگاه

قالیشویی مجاز با دستگاه در قالیشویی تک شور طرافداران خود را دارد. دغدغه بیشتر مشتریان در هر صنفی دریافت خدمات رسانی مجاز و صحیح می باشد. قالیشویی تک شور در این راستا گام های بسیاری را برداشته است.

 با هدف رضایتمندی مشتریان عزیز، قالیشویی مجاز با دستگاه تک شور اقدام به ارسال ضمانت نامه  به همراه فاکتور کرده است تا مشتریان عزیزان با خاطری آسوده و با اعتماد بیشتری فرش های خود را به قالیشویی تک شور بسپارند.

استفاده از دستگاه های پیشرفته و به روز دنیا در قالیشویی تک شور خود گواه همین سیستم مشتری مداری می باشد.  زیرا این دستگاه ها کیفیت شستشو را بالا برده و باعث می شود تا به بافت فرش آسیبی وارد نشود.

علاوه بر آن داشتن گواهی نامه های و مجوزهای لازم برای انجام شستشوی تخصصی فرش و نظارت بر شستشوی فرش با دستگاه توسط نیروی های ماهر  و حتی نحوه ی شستشو فرش که کاملا شفاف می باشد همه و همه باعث گردیده تا مشتری با بررسی و حتی مقایسه قالیشویی تک شور با دیگر قالیشویی ها، گزینه نهایی خود ( قالیشویی مجاز با دستگاه تک شور می باشد) را انتخاب کند.    

قالیشویی مجاز با دستگاه
قالیشویی مجاز با دستگاه

ویژگی های قالیشویی مجاز

 از ویژگی های قالیشویی مجاز می توان به موارد زیر اشاره کرد این ویژگیها به شما کمک می کند تا شما انتخاب مناسبی برای پیدا کردن یک قالیشویی مجاز با خدمات عالی داشته باشید.

  • سابقه و اعتبار قالیشویی
  • هزینه قالیشویی
  • نحوه ی ارائه خدمات و سیستم پاسخگویی
  • داشتن سایت معتبر و ارائه ی خدمات آنلاین
  • داشتن دفترمرکزی و شعب متعدد

1- سابقه و اعتبار قالیشویی

یکی از ویژگی های قالیشویی مجاز داشتن سابقه طولانی در امر قالیشویی می باشد. به این دلیل که همیشه از قدیم گفته اند کسانی که سابقه ی طولانی در کسب و کاری دارند تجارب بسیاری در زمینه ی ارائه ی خدمات به مشتری را کسب کرده اند و چند وچون آن ها را می شناسند و می توانند با بهترین کیفیت و بهترین نحوه ی ارائه به مشتریان خود خدمات رسانی کنند.

مطالعه ادامه مطلب!  تفاوت فرش 700 شانه و 1200 شانه

قالیشویی مجاز تک شور توانسته با داشتن چندین سال سابقه ی درخشان در امر قالیشویی و خوشنام بودن در محله های تهران این ویژگی را به خوبی کسب نماید.

2- هزینه قالیشویی مجاز

یگی دیگر از ویژگیهای مهم و اساسی یک قالیشویی مجاز قیمت و هزینه قالیشویی است چرا که در دنیای نا به سامان امروزی و پایدار نبودن شرایط اقتصادی این تنها شیوه ای است که کسب و کار ها می توانند برای کمک به خود و حتی به انجام دهند و با قیمت گذاری مناسب  برای ارائه خدمات به آن ها ارج نهند.

قالیشویی تک شور با رعایت تمامی انصاف و شروط لازم مشتری مداری و با توجه به نرخ مصوب اتحادیه توانسته این ویژگی مهم را به خوبی کسب کند. برای اطلاع از قیمت قالیشویی با ما تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان تک شور استفاده کنید.

3- نحوه ی ارائه خدمات و سیستم پاسخگویی

برای داشتن یک سیستم عالی برای رضایت مشتریان نحوه ی پاسخگویی و ارائه خدمات به آن ها بسیار مهم است زیرا اولین چیزی که یک مشتری با آن ارتباط برقرار می کند نحوه پاسخگویی آن مرکز است که هر چقدر دلسوزانه تر این کار انجام گیرد نشان از تعهد کاری آن مجموعه می باشد.

قالیشویی تک شور با داشتن چندین شعبه و همچنین داشتن مرکز تماس مستقل در هر شعبه و با بکار گیری نیروی های پشتیبان منضبط و دلسوز و متخصص به گرمی پاسخگوی شما عزیزان می باشند.

4- داشتن سایت معتبر و ارائه ی خدمات آنلاین

یکی دیگر از ویژگیهای یک قالیشویی مجاز علی الخصوص در دنیای ماشینی امروز داشتن یک سایت معتبر و یا حتی ارائه خدمات آنلاین به مشتریان عزیز می باشد.

 زیرا به دلیل وجود شبکه های اینترنتی گسترده و استفاده از ابزارهای اینترنتی برای کسب خدمات ، بسیاری از مردم خرید ها و یا حتی سفارشات خود را از طریق اینترنت انجام میدهند، سفارش از طریق سایت و یا خدمات آنلاین  مرسوم گردیده است که از این دسته قالیشویی ها نیز مستنثی نیستند.

قالیشویی تک شور با داشتن سایت معتبر و مجوز لازم از اتحادیه و ارائه خدمات آنلاین 24 میتواند پاسخگوی این نیاز شما عزیزان باشد. شما تنها با پر کردن فرم درخواست درسایت و ثبت سفارش خود از خدمات آنلایت تک شو  بهره مند گردید.

5- داشتن دفترمرکزی و شعب متعدد

داشتن دفترمرکزی و شعب متعدد یکی دیگر از ویژگیهای بارز و مهم یک قالیشویی مجاز می باشد. به دلیل تراکم جمعیت و پراکندگی جمعیت در تهران خدمات رسانی  در کوتاهترین زمان ممکن و با صرف زمان کم و هزینه ی کمتر تنها با داشتن چندین شعبه مختلف در تهران میسر میگردد.

همچنین داشتن یک دفتر مرکزی و سیستم متمرکزکه بتوان نظارت کامل بر روی تمامی شعب داشت یکی از حساسیت های لازم برای راه اندازی یک کسب و کار است.

خوشبختانه  می توان گفت قالیشویی مجاز تک شور با تاسیس دفتر مرکزی در تهران و داشتن چندین شعبه در محله های تهران برای دسترسی راحت و به صرفه شما به قالیشویی توانسته این ویگی مهم را کسب نماید.

پیدا کردن قالیشویی مجاز

پیدا کردن قالیشویی مجاز دغدغه بسیاری از شما عزیزان می باشد. علی الخصوص که زمان شستشوی فرش که معمولا نزدیک عید است و یا نیاز به شستشوی فصلی فرش دارید که این زمان ها شلوغ ترین وقت ممکن برای اکثر قالیشویی هاست.

پس لازم است در این صورت به دنبال قالیشویی هایی گشت که مجوزهای لازم را از اتحادیه  داشته و همین طور کیفیت رسانی در ارائه خدمات را به حد مطلوب انجام دهند.  در این مواقع بهترین گزینه انتخاب قالیشویی هایی است که رضایت مندی مشتریان خود حتی در زمان اوج کاری را به همراه داشته است.

قالیشویی تک شور با چندین سال سابقه عالی و درخشان و داشتن مجوز های لازم از اتحادیه و حتی خوشنام بودن در محله های تهران می تواند بهترین گزینه انتخابی شما برای یک قالیشویی مجاز و به نام در محل باشد.

همچنین قالیشویی مجاز تک شور برای ارج نهادن به مشتریان عزیز و صرفه جویی در زمان و هزینه حمل و نقل با تاسیس چندین شعبه در سراسر تهران توانسته این مهم را به انجام برساند.  

قالیشویی های مجاز غرب تهران

قالیشویی های مجاز غرب تهران در کجا قرار دارند و نزدیکترین شعبه در کجاست ؟ برای پاسخ به این پرسش باید گفت که قالیشویی تک شور با داشتن مجوزهای لازم از اتحادیه و داشتن چندین گواهی نامه معتبر و همچنین با داشتن چندین شعبه در سراسر تهران توانسته خدمت رسانی را در کوتاهترین زمان ممکن برای مشتریان عزیز میسر گرداند.

از جمله این شعبات می توان به قالیشویی مجازغرب تهران شعبه تک شور اشاره کرد.

این شعبه تمامی مناطق غرب تهران را که شامل محله های  طرشت، چیتگر، تهرانسر، حصارک، شهرک آزمایش، استاد معین، فرودگاه مهر آباد، نعمت آباد، شادمان، شاهین، شهرک گلستان، پونک، فرحزاد، گلاب، آریاشهر، مرزداران، سیمون بولیوار، سازمان برنامه، کاشانی، سردار جنگل، ستاری، جنت آباد و … می شود را  پوشش می دهد.

 به همین سادگی شما می توانید تنها با تماس با شماره ی  02144151366  قالیشویی غرب تهران شعبه ی تک شور یا از طریق پر کردن فرم درخواست در سایت قالیشویی تک شور سفارش خود را ثبت نمایید و از خدمات این شعبه بهره مند گردید.

در این شعبه از قالیشویی تک شور تمامی خدمات شستشوی انواع فرش (  دست بافت و ماشینی ) و انواع موکت و حتی خدمات ترمیم فرش مثل رفوگری و ریشه زنی و قلم زنی فرش دست بافت و همچنین لک بری و و…  ارائه می گردد.

قالیشویی های مجاز غرب تهران
قالیشویی های مجاز غرب تهران

مبل شویی در قالیشویی مجاز

مبل شویی در قالیشویی مجاز یکی دیگر از خدمات پر طرفدار در قالیشویی مجاز تک شور می باشد. مبلمان منزل و یا حتی ادارت همانند فرش و دیگر لوازم منزل باید سالیانه شستشو داده شوند.

مطالعه ادامه مطلب!  قالیشویی نواب تهران | 02155417480

مبلمان منزل با توجه به اینکه بیشترین میزان مصرف در منزل را دارند یا برخی مواقع مکان استراحت نیز محسوب می شوند پس لازم است حتما شستشو داده شوند تا مکانی برای رشد باکتری های مضر نگردند.

البته فراموش نشود که این کار یک کار بسیار تخصصی است و حتما باید کار را به کاردان سپرد. زیرا در غیر این صورت نه تنها نظافت به طور کامل انجام نشده بلکه با شستشوی غیر اصولی مبلمان آسیب می بیند و از بین میرود و چه بسا با نمور بودن مبلمان پس از شستشو مکان رشد باکتری مضر تقویت گردد.

مبل شویی در قالیشویی مجاز تک شور با استفاده از به کار گیری نیروی متخصص و حرفه ای در زمینه شستشوی انواع مبلمان و همچنین استفاده از مواد شستشوی عالی و با کیفیت و نیز استفاده از دستگاه های مدرن می تواند به خوبی به شما درامر مبل شویی اصولی یاری رساند.

مبل شویی در قالیشویی مجاز
مبل شویی در قالیشویی مجاز

خشکشویی فرش و موکت در محل در قالیشویی مجاز

خشکشویی فرش و موکت در محل در قالیشویی مجاز تک شور نیز یکی از خدمات مهم و کاربردی در قالیشویی تک شور می باشد.

باید گفت به دلیل استفاده مکرر از فرش و موکت در منزل و همچنین قرارداشتن فرش و موکت در مسیر پر رفت و آمد خانه، باعث می گردد تا این ها بیشترین میزان آلودگی را به خود جذب کنند و نیاز است تنها با شستشوی اصولی سالیانه و یا حتی دو بار در سال این آلودگی ها زدوده شود.

 حتی در بسیاری موارد به دلیل شستشوی سنتی فرش و موکت در خانه باعث میشود این آلودگی ها به خوبی رفع نگردد و یا آب حاصل از شستشو بر روی فرش و موکت باقی مانده و باعث نمور شده فرش و آسیب زدن به بافت فرش می گردد.

ما در قالیشویی مجاز تک شور با استفاده از ماشین آلات مجهز جهت شستشوی انواع فرش ( ماشینی و دست بافت ) و انوع موکت و همچنین دستگاه های فوق پیشرفته  برای خشکشویی فرش و موکت ، کار شستشو را به صورت اصولی و تخصصی حتی مطابق با موازین اسلامی انجام می دهیم .

شایان ذکر است استفاده از مواد شستشو حرفه ای و قوی بدون آسیب رسانی به بافت فرش حرف اول را در معرفی رزومه ی کاری قالیشویی تک شور می زند.

خشکشویی فرش و موکت در محل در قالیشویی مجاز
خشکشویی فرش و موکت در محل در قالیشویی مجاز

خشکشویی خوشخواب در قالیشویی مجاز

خشکشویی خوشخواب در قالیشویی مجاز تک شور همانند دیگر خدمات ارائه شده در قالیشویی تک شور به صورت کاملا تخصصی ارائه می گردد.

خواشخواب به دلیل اینکه بستری برای استراحت شما عزیزان محسوب می شوند پس نیاز است که حداقل سالیانه مورد شستشو قرار بگیرند .حتی این مهم زمانی احساس می شود که کودک یا سالمندی در منزل باشند که چه بسا شستشوی آن  به سالی دو بار نیز احساس می شود.

علاوه بر آن اگر نظافت غیر اصولی باشد و شستشو به طور حرفه ای انجام نشود باعث می شود که هم چنان رطوبت بعد از شستشو در الیافت خوشخواب و تشک تخت باقی بماند و نه تنها الیافت آن آسیب ببینند بلکه باعث به وجود آمدن میکروب می گردند. شستشوی خوشخواب در منزل یکی از خدماتی بسیار پردرخواست مشتریان گرامی تک شور در سراسر تهران است.

ما درقالیشویی مجاز تک شور شستشو و خشکشویی خوشخواب را به صورت تخصصی و با استفاده از دستگاه های پیشرفته انجام می دهیم.

شما در هر کجای تهران که باشید تنها با یک تماس با نزدیکترین شعبه قالیشویی تک شور می توانید از این خدمات با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت بهره مند گردید.

شماره قالیشویی مجاز در تهران را می خواهم!

برای تماس با قالیشویی مجاز تک شور در هر نقطه از شهر تهران با شعبه نزدیک تر به منزل یا محل کار خود تماس حاصل فرمایید. ما به سراسر نقاط تهران خدمات شستشوی فرش، خوشخواب، مبل شویی در محل، اعلاشویی و رفو فرش دستباف ارائه می دهیم. در هر محله ای از شهر تهران که زندگی می کنید، آماده خدمات رسانی به شما هستیم.

شماره قالیشویی مجاز شمال تهران  :  02122176291

شماره قالیشویی مجازغرب تهران    :  02144151366

شماره قالیشویی مجاز جنوب تهران  :  02155417480

شماره قالیشویی مجاز شرق تهران     :  02166534594

شماره قالیشویی مجاز مرکز تهران     :  02144151366

با مدیریت آقای زارع :  09122270931

هزینه قالیشویی مجاز تهران چقدر است؟

هزینه قالیشویی در تک شور منصفانه و منطبق بر نرخ اتحادیه است. قیمت قالیشویی بستگی به متراژ فرش شما، ماشینی یا دستباف بودن و هم چنین سشتشوی معمولی یا اعلاشویی دارد. تک شور از بهترین مواد اولیه برای شستن فرش، موکت، خوشخواب و فرش دستباف شما استفاده می کند. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت قالیشویی مجاز تهران برای خدمات درخواستی خود با ما تماس بگیرید.

قالیشویی مجاز غرب تهران چه خدماتی ارائه می کند؟

قالیشویی مجاز غرب تهران تمامی خدمات شستن فرش در محل، خشکشویی خوشخواب، اعلاشویی و رفو فرش و .. را ارائه می دهد. نیازی نیست برای استفاده از خدمات قالی شویی ما فرش ها را ارسال کنید! با یک تماس کارشناس تک شور در محل شما حضور پیدا می کند.

3 دیدگاه

    • سلام وقت به خیر
      خدمات قالیشویی مجاز تک شور زیر نظر مستقیم اتحادیه صنف قالیشویان تهران ارائه می گردد همچنین برای اطلاع از قیمت ها می توانید صفحه ی قیمت قالیشویی را ببینید.

  • واقعا که انتخاب قالیشویی مجاز و مناسب و پیدا کردنش سخته مهمترین ملاک میتونه پرس و جو از مشتری های قبلی اون قالیشویی باشه باهام موافقین؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *