قالیشویی گیشا تهران

قالیشویی گیشا تهران


به این مطلب تک شور امتیاز بدهید!

قالیشویی گیشا تهران یکی از شعب قالیشویی تک شور است که در غرب تهران قرار دارد. امروزه بسیاری از قالیشویی ها به دستگاه‌های استاندارد و تجهیزات پیشرفته مجهز شده‌اند. شستشوی قالی، فرش، موکت و مبل در این مراکز با دقت فراوان و با استفاده از متدهای روز دنیا صورت می‌گیرد. تمامی ساکنین غرب تهران اعم از پونک، جنت آباد، سردار جنگل، اکباتان، کاشانی، ستارخان، صادقیه، کن، شهران، ستاری، باکری، همت ، چیتگر، شهرزیبا و … می توانند از خدمات قالیشویی غرب تهران شعبه تک شور نیز استفاده نمایند.

بنابراین ضمن تمیزی کامل، به بافت آن‌ها نیز آسیبی وارد نمی‌شود. مردم به طور طبیعی برای انجام هر کاری، به دنبال بهترین مراکز هستند. زیرا می‌توانند بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت دریافت کنند. انتخاب بهترین قالیشویی نیز به حفاظت از کالاهای نفیسی چون فرش و مبل و تمیزی و پاکیزگی آن‌ها کمک می‌کند.

قالیشویی گیشا تهران با بیش از یک دهه تجربه در این زمینه، یکی از قدیمی‌ترین مراکز قالیشویی در تهران است. در قالیشویی گیشا تهران از دستگاه‌های جدید، متدهای روز و نیروی انسانی متخصص برای شستن قالی‌ها استفاده می‌شود.

این قالیشویی به سبب استفاده از بهترین دستگاه‌ها و جدیدترین روش‌ها برای شستن قالی‌ها، مورد توجه و استقبال عموم است به همین دلیل می‌توانید با خیالی آسوده، پاکیزگی فرش‌های خود را به این مرکز بسپارید.

خدمات قالیشویی گیشا تهران

قالیشویی گیشا تهران با استفاده از دستگاه‌های تخصصی، طیف وسیعی از خدمات را ارائه می‌دهد. در ادامه انواع خدمات موجود در این مرکز را بررسی می‌کنیم.

شستشوی انواع فرش : همه انواع فرش همچون دستباف، ماشینی، ابریشم، تابلو فرش، کرک و ….. در قالیشویی گیشا تهران با متدهای نوین و رعایت اصول مذهبی شسته می‌شوند.

همچنین برای پاک کردن هر نوع آلاینده از شوینده آلمانی منحصربه‌فرد (شامپو تگزافوم آلمان) با فرمولاسیون مخصوص استفاده می‌شود. با دستگاه‌های پیشرفته امکان شستشو و خشک کردن سریع فرش‌ها، در این مرکز فراهم شده است.

خدمات قالیشویی گیشا تهران
خدمات قالیشویی گیشا تهران

رفوگری انواع فرش : رفوگری همان ترمیم فرش‌ها و تابلو فرش های آسیب دیده به منظور رفع پارگی و پوسیدگی آن‌ها است. در قالیشویی گیشا تهران رفوگری انواع فرش‌های ماشینی و دستباف و تابلو فرش‌ها با بهترین روش انجام می‌شود.

لکه برداری و رنگ برداری : هر گونه لک و رنگ بر روی فرش، بدون آسیب به بافت فرش در قالیشویی گیشا تهران برطرف خواهد شد.

ریشه زنی و ترمیم ریشه‌های فرش : ریشه فرش‌ها در گذر زمان پوسیده می‌شوند یا به رنگ زرد درمی‌آیند. گاهی نیز ریشه‌های فرش به طور کامل از بین می‌روند. ترمیم ریشه های آسیب دیده و یا بافت ریشه نو برای انواع فرش و تابلو فرش، از دیگر خدمات تخصصی قالیشویی گیشا تهران است.

خشکشویی انواع فرش و موکت: خدمات خشکشویی انواع فرش و موکت در این مرکز با دستگاه‌های تخصصی ارائه می‌شود. این خدمات درب منزل نیز انجام می‌شود.

قلم زنی : قلم زنی روشی برای رنگ برداری از روی فرش‌هایی است که در گذر زمان و یا به هر دلیلی رنگ الیاف مختلف آن با هم ترکیب شده است. قلم‌زنی در قالیشویی گیشا تهران با بهترین دستگاه‌های موجودو به صورت تخصصی انجام می‌شود.

مطالعه ادامه مطلب!  قالیشویی شمشیری تهران | 02155417480

لازم به ذکر است تمامی خدمات فوق الذکر در قالیشویی گیشا تهران نیز در درب منزل هم انجام می شود.

همچنین تمامی خدمات ارائه شده ی فوق نیز در مرکز قالیشویی شهرآرا تهران نیز به صورت ویژه ارائه می گردد.

شماره تماس قالیشویی گیشا تهران

شماره تماس قالیشویی گیشا تهران 02144151366 و 09122270931 نیز می باشد. شما با تماس با این دو شماره در هر ساعت از شبانه روز می توانید از خدمات قالیشویی گیشا تهران بهره ببرید.

همکاران ما در مرکز تماس قالیشویی گیشا تهران به محض ثبت سفارش شما، کارشناسان قالیشویی را به محل شما اعزام نموده و آن ها نیز با حفظ رعایت امنیت و صداقت، آماده ارائه خدمات از درب منزل خواهند بود.

همچنین شما نه تنها با تماس با مرکز قالیشویی گیشا تهران، بلکه با پر کردن فرم درخواست در سایت قالیشویی تک شور و ثبت سفارش به صورت آنلاین می توانید از تمامی خدمات این مرکز استفاده نمایید.

ما به شما این اطمینان را می دهیم که قالیشویی گیشا تهران به عنوان یکی از معتبرترین قالیشویایی های در منطقه می باشد. داشتن مشتریان پروپا قرص این مجموعه خود گواه این موضوع می باشد.

شماره تماس قالیشویی گیشا تهران
شماره تماس قالیشویی گیشا تهران

هزینه قالیشویی شهرآرا تهران

هزینه قالیشویی شهرآرا تهران نیز زیر نظر اتحادیه قالیشویان تهران می باشد. این قالیشویی خدمات خود را با قیمتی ارزان و مقرون به‌صرفه ارائه می‌دهد. قالیشویی گیشا یک قالیشویی ارزان قیمت محسوب می‌شود.

کلیه خدمات این مجموعه با بهترین کیفیت و بهترین قیمت ممکن، ارائه می‌شوند. قیمت شست و شوی هر فرش به جنس فرش، نوع الیاف و بافت آن، نوع آلاینده موجود، ماشینی یا دستبافت یا گل ابریشم بودن آن و تعداد شانه آن و همچنین نوع شستشوی فرش ( اعلاشوئی و معمولی) بستگی دارد.

پیش از شست و شو فرش‌ها مورد بررسی تخصصی قرار می گیرند و قیمت نهایی آن به مشتری پیش از شروع اعلام می‌شود. برای استفاده از خدمات ترمیم نیز واحد جدایی برای بررسی میزان صدمات و عمق آن و نوع آسیب فرش وجود دارد. پیش از ترمیم نیز مبلغ ترمیم از طریق کارشناسان بررسی و اعلام می‌گردد.

همچنین مبلغ خدمات شستشوی انواع موکت نیز براساس نوع موکت و اندازه موکت محاسبه می گردد . علاوه بر آن شستشوی انواع مبل و صندلی نیز براساس تعداد آن و خدمات جانبی ارائه شده برای آن محاسبه می گردد.

اما ما به شما این اطمینان را می دهیم که قالیشویی گیشا تهران نیز به عنوان منصف ترین قالیشویی در منطقه شناخته شده و تمامی نرخ و قیمت قالیشویی زیر نظر اتحادیه قالیشویان تهران دریافت می گردد.

همچنین لازم به ذکر است برای احترام به حقوق مصرف کننده در قالیشویی گیشا تهران به همراه فاکتور ضمانت نامه نیز ارسال می گردد.

مزایای قالیشویی گیشا تهران

قالیشویی گیشا تهران خدمات بیشماری را ارائه می‌دهد. استفاده از این خدمات مزایای بسیاری دارد. این قالیشویی همواره به دنبال جلب بیشتر نظر مشتری و حفاظت از اموال آنان بوده است. این قالیشویی مزایای متعددی دارد که در ادامه به برخی از آنان اشاره می‌کنیم.

مطالعه ادامه مطلب!  قالیشویی در محل

استفاده از نیروی انسانی باتجربه و متخصص : قالیشویی گیشا دارای کارکنان متخصص است تا فرش‌ها با بهترین تکنیک‌ها و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های موجود، شسته و خشک شوند. این نیروها در تشخیص انواع آلاینده‌ها، نوع شستشو و دستگاه مصرفی و بازدهی دستگاه‌ها نقش بسزائی دارند.

مزایای قالیشویی گیشا تهران
مزایای قالیشویی گیشا تهران

پاسخگویی 24 ساعته :  بخشی از کارکنان این قالیشویی در تمامی ساعات شبانه‌روز پاسخگوی سوالات شما به صورت تلفنی هستند.

سرعت و کیفیت بالا در ارائه خدمات : به دلیل استفاده از از کارکنان مجرب، تمامی خدمات این مجموعه با بالاترین سرعت ممکن و بهترین کیفیت به مشتریان گرامی ارائه می‌شوند. معمولا روند تحویل سفارشات در این مجموعه بین 48 تا 72 است. با توجه به زمان سفارش، میزان شلوغی مجموعه و حجم کارها این بازه می‌تواند متغیر باشد.

امکان ارائه خدمات در محیط‌های مختلف : برخی از خدمات این مرکز در محل زندگی و یا محل کار مشتری نیز قابل انجام است.

امنیت بالا : قالیشویی گیشا برای حفظ اعتبار خود، امنیت کامل را برای حفظ اموال شما فراهم کرده است.

مجوز رسمی قالیشویی : همه قالیشویی ها برای تضمین حفظ امنیت اموال شما، نیاز به داشتن مجوز رسمی دارند. قالیشویی گیشا تهران مجوز رسمی دارد و کاملا می‌توانید به آن اعتماد کنید.

تنوع خدمات : طیف وسیعی از خدمات با دستگاه‌های مجهز و به‌روز مانند شستشو، رفوگری، ریشه زنی، قلم زنی و ….در این مرکز ارائه می‌شود.

تحویل درب منزل : فرش‌ها  صورت لول  درب منزل تحویل گرفته می‌شوند. پس از انجام فرآیند مورد نظر شما، برای جلوگیری از شکستگی و چروک شدن فرش، به صورت لول درب منزل به مشتری تحویل داده می‌شوند. این امر حمل و نقل را نیز برای مشتری تسهیل می‌کند.

قیمت مناسب : قیمت خدمات در این مرکز به‌صرفه و منصفانه خواهد بود. این قیمت‌ها از نرخ مورد نظر اتحادیه قالیشویان پیروی می‌کنند.

سفارش آنلاین در قالیشویی گیشا تهران

در این مرکز امکان سفارش آنلاین تا بی‌نهایت برای مشتری وجود دارد. شما با مراجعه به سایت می‌توانید به راحتی سفارش خود را قالیشویی آنلاین تک شور ثبت کنید. کارکنان مجموعه در ادامه برای هماهنگی‌های لازم با شما تماس خواهند گرفت.

همچنین از دیگر مزایای این مرکز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • داشتن رویکرد مشتری‌ مداری و جلب رضایت آنان و همچنین پشتیبانی همه‌جانبه از مشتری
  • ارائه خدمات به همراه ضمانت‌نامه به منظور اعتماد هر چه بیشتر مشتری
  • ارائه خدمات شستشوی مبل و از بین بردن گرد و غبار روی آن
  • این قالیشویی یکی از شعب قالیشویی تک‌شور است که شعب متعدد دیگری نیز در سرتاسر تهران دارد به همین جهت دسترسی مشتریان به این قالیشویی تسهیل شده است.
  • کلیه فرش‌ها قبل از شستشو به طور تخصصی مورد بررسی قرار می‌گیرند و هر فرش مطابق با ویژگی خود با روش خاصی شسته می‌شود.
  • امکان استفاده از مشاوره رایگان کارشناسان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *