قالیشویی صادقیه تهران

قالیشویی صادقیه تهران


5/5 - (3 امتیاز)

قالیشویی صادقیه تهران یکی دیگر از چندین شعبه قالیشویی تک شور واقع در منطقه صادقیه تهران (آریاشهر، شهید گلاب، فلکه اول و دوم صادقیه) است که خدمات قالیشویی در محل، خشکشویی خوشخواب، مبل شویی در محل و کلیه خدمات تخصصی در حوزه قالیشویی را پوشش می دهد. پیدا کردن یک قالیشویی حرفه ای و استفاده از خدمات بهترین قالیشویی تهران در حال حاضر تبدیل به یک دغدغه همگانی شده است.

استفاده از خدمات قالیشویی در شهرهایی بزرگی مانند تهران، طی سال های اخیر رواج بسیاری داشته است. زندگی صنعتی و آلودگی های محیطی گوناگون، باعث شده وسایلی مانند فرش، گلیم، مبل و … در بازه های زمانی کوتاه دچار آلودگی های متعدد شوند به طوری که مرتبا احتیاج به تمیز کردن آن ها وجود دارد. تمیزکردن کالایی مانند فرش احتیاج به تخصص و تجربه فراوان دارد. اگر شما هم برای انتخاب بهترین قالیشویی تهران دچار سردرگمی شده اید و به دنبال یک قالی‌شویی حرفه ای می گردید، در این مطلب با ما همراه باشید. 

قیمت خدمات قالیشویی صادقیه تهران

قیمت مناسب یکی از مهم ترین فاکتورها برای انتخاب خدمات یک قالیشویی است. قیمت گذاری در قالیشویی صادقیه تهران مانند تمامی شعبات قالیشویی تک شور، به شکلی منصفانه و استاندارد تعیین شده است. قیمت قالیشویی صادقیه تهران مطابق با نرخ هایی هستند که اتحادیه قالیشویان تهران اعلام کرده است.

با توجه به این توضیحات به شما اطمینان داده می شود در ازای ارائه بهترین خدمات، مناسب ترین مبلغ در نظر گرفته شده است. با این حال امکان اعلام یک مبلغ مشخص برای خدمات مختلف ما امکان پذیر نیست چرا که هر سفارش فاکتورهای مختلفی از جمله مقدار آلودگی، حجم، اندازه و ابعاد و …در بردارد. بنابراین مبلغ دقیق خدمات باید بعد از ارزیابی های لازم اعلام شود.

پیشنهاد ما به شما تماس با قالیشویی صادقیه تهران و گرفتن راهنمایی های لازم از کارشناسان ماست. کارشناسان ما بعد از بررسی های لازم، قیمت خدمات مورد نیاز شما را اعلام خواهند کرد.

قیمت خدمات قالیشویی صادقیه تهران
قیمت خدمات قالیشویی صادقیه تهران

مبلشویی و خشکشویی مبل در محل در قالیشویی صادقیه تهران

مبلشویی و خشکشویی مبل در محل در قالیشویی صادقیه تهران یکی دیگر از خدمات ارائه شده در قالیشویی صادقیه تهران شعب تک شور می باشد.

مبل شویی صادقیه تهران، طی سال های متمادی توانسته با کسب اعتماد مشتریان خود در محل به عنوان یکی از معتبرترین و با بهترین مبل شویی در محل شناخته شود.

ما در مبلشویی و خشکشویی مبل در محل در قالیشویی صادقیه تهران با استفاده از تجهیزات و دستگاه های مدرن و پیشرفته اقدام به شستشوی انواع مبلمان اداری و منزل (راحتی، استیل، کلاسیک و …) می نماییم.

مطالعه ادامه مطلب!  قالیشویی نارمک تهران

استفاده از دستگاه های مدرن باعث گردیده تا به بافت مبلمان با هر جنس روکشی (چرم، نخی،پشمی، روکش پارچه ای، کتان، مخمل، جیر، ریون، پلی استر و … ) آسیبی وارد نشود.

همچنین کلیه خدمات خشکشویی و اعلاشویی و معمولی و خدمات لک بری انواع لک های مبلمان با استفاده از کارشناسان متخصص نیز در مبل شویی صادقیه تهران انجام می شود.

به کار گیری نیروی استاد کار ماهر و زبده برای خشکشویی مبلمان و همچنین استفاده از مواد شوینده عالی برای شستشوی انواع مبلمان باعث گردید تا مبل شویی صادقیه تهران برتری چشمگیری نسبت به قالیشویی های منطقه داشته باشد.

روی مبلشویی و خشکشویی مبل در محل در قالیشویی صادقیه تهران حساب کنید.

مبلشویی و خشکشویی مبل در محل در قالیشویی صادقیه تهران
مبلشویی و خشکشویی مبل در محل در قالیشویی صادقیه تهران

خدمات قالیشویی صادقیه تهران

خدمات قالیشویی صادقیه تهران را به طور خلاصه می توان به این شکل بیان کرد:

  • شست و شوی تخصصی انواع فرش های ماشینی و دستبافت
  • شست وشوی مبلمان اداری و خانگی و از بین بردن پرز و گرد و غبارهای تثبیت شده آن ها
  • رفوگری تخصصی انواع فرش ها و گلیم ها
  • ریشه بافی و ترمیم حرفه ای ریشه فرش ها
  • شست و شوی تخصصی انواع تابلوفرش
  • شست و شوی حرفه ای موکت ها
قالیشویی صادقیه تهران
قالیشویی صادقیه تهران
  • مشتری مداری استاندارد و پشتیبانی تخصصی مشتریان
  • ترمیم آسیب های مختلف فرش ها از جمله سوختگی، بیدزدگی، پوسیدگی و…
  • انجام کلیه فرآیند های تخصصی در سریع ترین زمان ممکن

مزایای استفاده از قالیشویی صادقیه تهران

تجربه ده ساله ما در حوزه قالیشویی در شهر بزرگ تهران و کیفیت خدمات ما باعث شده است از سرتاسر این شهر خدمت گزار مشتریان مختلف باشیم. این موضوع باعث شده تمام نقاط یک شهر را تحت پوشش خدمات خود بگیریم تا همه افراد در هر نقطه ای که زندگی می کنند بتوانند از خدمات قالیشویی تک شور بهره مند شود.

استفاده از خدمات یک قالیشویی حرفه ای و تخصصی مزایای بی شماری در بردارد. از جمله اینکه در وقت، هزینه و انرژی شما به شدت صرفه جویی خواهد شد. علاوه بر این، استفاده از روش های خانگی و سنتی برای شستن فرش ها علاوه بر آسیب رساندن به بدن شما، موجب هدر رفتن مقادیر زیادی آب نیز می شود. در حالی که شست و شوی تخصصی و مدرن برای شما مزایای بسیاری را در بر خواهد داشت.

✅ توجه : در صورتی که در جنت آباد زندگی می کنید می توانید از خدامت قالیشویی جنت آباد تهران شعبه ی تک شور استفاده کنید.

به طور کلی ما مزایای قالیشویی صادقیه تهران را اینطور دسته بندی می کنیم:

  • در قالیشویی صادقیه تهران از دستگاه های مکانیزه و تمام اتوماتیک برای شست و شو استفاده می شود. درنتیجه کیفیت کار نهایی بسیار بالا خواهد بود و در مصرف آب نیز صرفه جویی بسیار زیادی خواهد شد.
  • در قالیشویی صادقیه تهران تهران شستشوی تخصصی انواع فرش های دستبافت و ماشینی، موکت، قالیچه، تابلوفرش، فرش های ابریشمی و … انجام می شود.
  • مبل شویی و از بین بردن گرد و غبار و پرزهای مبلمان از جمله خدمات قالیشویی صادقیه تهران است.
  • در قالیشویی تک شور از بین بردن لکه هایی که احتیاج به شست و شوی مخصوص دارند و با روش های رایج شست و شو از بین نمی روند، انجام می شود.
  • عملیات های تخصصی در قالی شویی تک شور مانند قلم زنی (تغییر یا اصلاح رنگ فرش های دستبافت) در صورت درخواست مشتری انجام می شود.
  • قالیشویی صادقیه تهران برخی از خدمات خود را در صورت درخواست مشتری در منزل یا محل کار شما ارائه می دهد.
  • برخی فرش ها دچار آسیب دیدگی های عمیقی مانند پوسیدگی، سوختگی، بیدخوردگی و… هستند. در قالیشویی صادقیه تهران فعالیت های تخصصی برای ترمیم و احیای این فرش ها انجام می شود.
  • ریشه دوزی و ترمیم ریشه فرش به طور حرفه ای در قالیشویی تک شور انجام می شود.
قالیشویی صادقیه تهران
قالیشویی صادقیه تهران

  • قالیشویی صادقیه تهران به طور رسمی و زیر نظر اتحادیه قالی شویان تهران فعالیت می کند.
  • نرخ های تعیین شده برای خدمات ما در قالی شویی تک شور، منصفانه و مناسب و طبق نرخ اعلام شده توسط اتحادیه قالی شویان تعیین شده است.
  • بعد از ثبت سفارش نیازی به آوردن فرش و دیگر کالاها تا محل قالیشویی تک شور از سمت مشتری نیست. همکاران ما در قالیشویی صادقیه تهران سفارش ها را درب منزل یا محل کارتان از شما تحویل خواهند گرفت.  
مطالعه ادامه مطلب!  قالیشویی میرداماد تهران

✅توجه! شعبه قالیشویی صادقیه تهران یکی از بهترین شعب قالیشویی غرب تهران است!

  • مواد شوینده ای که در قالیشویی تک شور استفاده می شود خارجی، درجه یک و بسیار با کیفیت است.
  • برای اطمینان خاطر بیشتر مشتریان بعد از ثبت سفارش به همراه فاکتور، یک ضمانت نامه رسمی نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
  • در تمامی شعب قالی شویی تک شور از جمله قالیشویی صادقیه تهران نهایت دقت و مراقبت در فرش ها اعمال می شود.
  • کلیه سفارشات در سریع ترین زمان ممکن ثبت و اجرا می شوند.
  • در قالیشویی تک شور کارشناسان و نیروهای انسانی متخصصی به کار گرفته شده اند تا بتوانند بهترین خدمات را به شما ارائه کنند.

تماس با قالیشویی صادقیه تهران

برای تماس با ما در قالیشویی صادقیه تهران و ثبت سفارش، می توانید با شماره تلفن 02144151366 تماس بگیرید. کارشناسان ما بعد از اینکه راهنمایی های لازم را در اختیار شما گذاشتند، سفارش های شما را ثبت کرده و هماهنگی های لازم برای تحویل سفارشات از درب منزل یا محل کار شما را انجام خواهند داد.

  

4 دیدگاه

    • سلام دوست عزیز
      بله. در قالیشویی صادقیه تهران کلیه خدمات شستشو و خشکشویی انواع فرش و موکت و مبلمان و … در محل نیز ارائه می شود. شما می توانید با تماس با تلفن 02144151366 ثبت سفارش نمایید.

  • ما جنت آبادیم قالیشویی صادقیه تهران به اونجا هم خدمات میده ؟ یا شعبه نزدیکتر دیگه ای دارید؟

  • سلام مبل شویی در این شعبه تک شور هم انجام میشه؟ اگه با شستش فرش بخواهیم تو یه روز میشه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *