قالیشویی شهران تهران

قالیشویی شهران تهران


5/5 - (1 امتیاز)

قالیشویی شهران تهران همانند دیگر شعب قالیشویی تک شور به تمامی اهالی ساکن در شهران تهران و اطراف آن از جمله جنت آباد، زیباشهر، پونک، کن، کوهسار، شاهین، دهکده المپیک و … خدمات ارائه می دهد. شستشوی خوشخواب، مبل شویی در محل، لکه بری مبل، شستشوی موکت و اعلاشویی از خدمات قالیشویی شهران در تهران است.

امروزه به دلیل کثرت مناطق زندگی در تهران ممکن است دسترسی به نقاط مختلف در تهران هم زمان بر و هم پرهزینه باشد به همین علت مردم معمولا برای دریافت و استفاده از خدمات رفاهی به نزدیکترین مرکز ارائه ی آن خدمات مراجعه می نمایند.

قالیشویی تک شورنیز با ایجاد شعب مختلف در تهران توانسته صرف این هزینه های اضافی را به صفر برساند و به مردم در کمک رسانی به این مهم خدمت نماید. در هر بخشی از غرب تهران سکونت دارید می توانید روی خدمات قالیشویی غرب تهران حساب باز کنید.

 خدمات قالیشویی شهران تهران

خدمات قالی شویی شهران تهران به شرح زیر می باشد:

  • ارائه مشاوره رایگان برای استفاده از انواع خدمات
  • وجود شعب مختلف در تهران برای سهولت استفاده از خدمات
  • ارائه انواع خدمات شستشو مانند اعلاشویی و معمولی
  • شستشو و خشکشویی انواع فرش ( دستباف و ماشینی و فرش ابریشم )
 خدمات قالیشویی شهران تهران
 خدمات قالیشویی شهران تهران
  • شسشتو و خشکشویی انواع موکت (موکت‌های نمدی، کبریتی، پرز بلند و موکت پرز کوتاه، طرح فرش، چمن مصنوعی، طرح دار و… )
  • شستشو و خشکشویی انواع مبلمان اداری و منزل مثل استیل، کلاسیک، راحتی و… با روکش ها متفاوت (مثل : روکش پارچه ای، چرم، نخی،پشمی، کتان، مخمل، جیر، ریون، پلی استر و … )
  • شستشو و خشکشویی انواع تشک تخت و خوشخواب
  • شستشو انواع تابلو فرش
  • شستشوی انواع صندلی های ماشین
  • شستشو و خشکشویی صندلی های نهارخوری
  • رفو انواع فرش و ترمیم فرش ها از جمله ریشه زنی و قلم زنی فرش دستباف
  • شستشوی انواع کوسن

✅ لازم به ذکر تمامی خدمات ذکر گردیده در قالیشویی شهران تهران می تواند در محل نیز ارائه گردد.

شماره تماس قالیشویی شهران تهران

شماره تماس قالیشویی شهران تهران 02144151366 می باشد شما می توانید هم از طریق ثبت سفارش در سایت و هم تماس با شماره تلفن مذکور از تمامی خدمات قالیشویی شهران تهران بهره مند گردید.

پشتیبانان ما به گرمی پاسخگوی شما خواهند بود و بعد از دریافت پیام شما، فرآیند ارائه خدمات از جمله ارسال کارشناس به محل و دریافت سفارش درب منزل و یا حتی ارائه خدمات در محل و …  بعد از اجرای فرآیند های لازم رعایت تمامی حساسیت های لازم سفارش مورد نظر مجددا درب منزل سفارشات را به شما تحویل خواهند داد.

مطالعه ادامه مطلب!  قالیشویی امام زاده حسن تهران| 02155417480

علاوه بر این دیگر ساکنین منطقه از جمله آریاشهر، بلوار فردوس، ستارخان، جنت آباد،آیت الله کاشانی، زیباشهر، پونک، کن، کوهسار، شاهین، دهکده المپیک و.. سکونت دارید برای خشک شویی موکت روی خدمات تک شور حساب باز کنید. نیز می توانند از خدمات شعبه قالیشویی شهران تهران و قالیشویی غرب تهران نیز بهره مند گردند.

هزینه قالیشویی شهران تهران

هزینه قالیشویی شهران تهران همانند دیگر شعب قالیشویی تک شور براساس نرخ مصوب اتحادیه قالیشویان تهران می باشد

لازم به ذکر است هزینه ی خدمات شستشوی انواع فرش در قالیشویی شهران تهران بر اساس ابعاد فرش و نوع فرش و تعداد شانه ی فرش و همچنین نوع شستشو( اعلاشویی و معمولی) متفاوت می باشد.

همچنین دیگر خدمات ارائه شده در قالیشویی شهران تهران مانند رفوگری و یا ترمیم و ریشه زنی و قلم زنی فرش با توافق با مشتری نیز انجام می شود.

ما مفتخریم بگوییم که قالیشویی شهران تهران با چندین سال سابقه در محل و با جلب اعتماد مشتریان عزیز و بدلیل خوشنام بودن و همچنین به عنوان منصف ترین قالیشویی در منطقه شهران تهران شناخته می شود.

شما می توانید با صرف هزینه کم از خدمات تخصصی قالیشویی شهران تهران بهره مند شوید. روی قالیشویی شهران تهران حساب کنید.

هزینه قالیشویی شهران تهران
هزینه قالیشویی شهران تهران

مبل شویی در قالیشویی شهران تهران

مبل شویی در قالیشویی شهران تهران یکی از پر طرفدارترین خدمات ارائه شده در قالیشویی تک شور شعبه ی شهران تهران می باشد. امروز به دلیل مشغله بسیار بانوان و زندگی ماشینی و کثرت استفاده از مبلمان شستشوی مبلمان در منزل کاری بسیار دشوار و وقت گیر است.

همچنین عدم شناخت مواد شوینده غیر مرغوب و نامناسب برای مبلمان که باعث می شود به بافت مبل آسیب وارد شود که از این رو بهتر است این کار توسط متخصص این حوزه صورت پذیرد.

علاوه بر آنجا جا به جایی مبلمان که بسیار نفس گیر  است و همین طور نداشتن تخصص در از بین بردن لک روی پارچه ی مبل که چه بسا باعث در آمیخته شدن رنگ ها و آسیب به الیافت مبل نیز می شود.

همه و همه باعث گردیده تا بیشتر بانوان تمایل به شستشوی مبلمان توسط قالیشویی ها داشته باشند. مبل شویی در منزل یکی از پردرخواست ترین خدمات تک شور است. 😁

قالی شویی شهران تهران با بیش از یک دهه فعالیت در منطقه توانسته خود را به خوبی به مشتریان عزیز ثابت نماید که همین رضایتمندی مشتریان نیز گواه بر این مطلب می باشد.

مطالعه ادامه مطلب!  قالیشویی بزرگراه نیایش تهران | 02144151366

قالیشویی شهران تهران با استفاده از دستگاه های پیشرفته و استفاده از نیروی زبده و استاد کار ماهر و همچنین مواد شوینده مرغوب بازار اقدام به شستشوی انواع مبلمان نیز می کند.

همچنین لازم به ذکر است قالی شویی شهران تهران مجهز به دستگاه خشکشویی مبل در محل نیز می باشد که باعث می شود نم حاصل از شستشوی مبل نیز به خوبی گرفته شده و بلافاصله پس از طی فرآیند شستشو، مبلمان قابل استفاده باشد.

هزینه قالیشویی شهران تهران
هزینه قالیشویی شهران تهران

مزایای قالیشویی شهران تهران

مزایای قالیشویی شهران تهران شعبه ی تک شور و مواردی که باعث گردید تا این قالیشویی را نسبت به سایر قالیشویی های در منطقه شهران تهران متمایز سازد می توان به طور خلاصه این گونه بیان نمود:

  • در قالیشویی شهران تهران از دستگاه های پیشرفته و مدرن برای شستشوی انواع فرش و موکت استفاده می شود.
  • در قالیشویی شهران تهران همچنین استفاده از تجهیزات عالی و به روز دنیا برای خشکشویی انواع فرش و موکت و مبلمان و … استفاده می شود. ( بدون تا خوردن و جمع شدن و بدون ذره ای آب باقی مانده از فرآیند شستشو)
  • استفاده از دستگاه پیشرفته برای کاورکردن فرش و … بعد از فرآیند شستشو ( تا ذره های گردو وغبار و آلودگی های دیگر بر روی سفارش ننشیند.)
  • حمل و نقل توسط خود قالیشویی چه برای خدمات در محل و چه برای خدمات داخل قالیشویی شهران تهران
  • استفاده از مواد مرغوب و با کیفیت برای شستشو در قالیشویی شهران تهران
  • استفاده از نیروی ماهر و متخصص و داشتن دانش لازم در زمینه شستشو در قالیشویی شهران تهران
مبلشویی شهران تهران
مبلشویی شهران تهران
  • از بین بردن تخصصی انواع لک ها با استفاده از مواد لک زدای مناسب و درجه اول
  • ارائه تمامی خدمات با کمترین هزینه و مطابق نرخ اتحادیه قالیشویان تهران
  • خدمات ترمیم و رفوی انواع فرش های پوسیده و پاره و حتی سوخته بصورت تخصصی و حرفه ای بدون آسیب به فرش و …
  • ارائه خدمات شستشوی صندلی نهار خوری و صندلی ماشین در محل
  • ارائه خدمات شستشوی انواع مبلمان بصورت کاملا تخصصی بدون آسیب به الیاف مبلمان
  • شستشوی تخصصی انواع خوشخواب و تشک تخت و لک زدایی تخصصی آن در محل

این ها تنها بخشی از مزایای قالیشویی شهران تهران می باشد که همه ی اینها باعث متمایز ساختن قالیشویی شهران تهران نسبت به سایر رقبا در منطقه شده است.

2 دیدگاه

    • سلام بله
      در قالیشویی شهران تهران انواع خدمات شستشو و خشکشویی مبلمان و لکه بری مبلمان در محل هم انجام میشه و شما میتویند برای اطلاع از قیمت ها از صفحه ی قیمت قالیشویی بازدید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *