قالیشویی آیت الله کاشانی تهران

قالیشویی آیت الله کاشانی تهران


5/5 - (1 امتیاز)

چرا از خدمات قالیشویی استفاده کنیم؟ در هر نقطه ای از شهر بزرگی مانند تهران که زندگی کنید، در معرض آلودگی های مختلف قرار دارید. مبل شویی، قالی شویی در محل، موکت شویی در محل، شستشوی انواع فرش و خوشخواب در تخصص ماست. وسایل مختلف خانه از جمله فرش، گلیم، قالیچه، مبل و… در بازه‌های زمانی کوتاه مدت کثیف می شوند. به همین دلیل استفاده از خدمات بهترین قالیشویی تهران اجتناب ناپذیر است. اگر در غرب تهران و در خیابان آیت الله کاشانی سکونت دارید، به راحتی می توانید از خدمات قالیشویی آیت الله کاشانی تهران استفاده کنید.

با ثبت سفارش و دریافت خدمات تخصصی از قالیشویی آیت الله کاشانی تهران خیالتان از بابت حفاظت و تمیزی فرش هایتان راحت خواهد شد. در این مطلب به معرفی خدمات و مزایای قالیشویی آیت الله کاشانی تهران می پردازیم تا ضرورت استفاده از خدمات تخصصی یک قالیشویی حرفه‌ای و استاندارد را بهتر درک کنید. (توجه! اگر در غرب تهران زندگی می کنید می توانید از خدمات قالیشویی صادقیه تهران هم استفاده کنید.)

مبل شویی در آیت الله کاشانی تهران

مبل شویی در منزل یکی از خدمات پرطرفدار شعبه کاشانی قالی شویی تک شور است. در بسیاری از مواقع ریختن خوراکی روی مبل باعث چرک مردگی پارچه می شود. لکه بری مبل رنگ روشن در تخصص ماست. علاوه بر آن شستن انواع مبل پارچه ای، شستشوی مبل چرمی، شستشوی مبل راحتی و .. غیره در تخصص تک شور است. پیدا کردن یک مبلشویی ارزان قیمت که خدمات با کیفیت هم ارائه بدهد، شاید کار آسانی نباشد. تک شور عضو اتحادیه قالی شویی تهران است. بنابراین خیالتان از منصفانه بودن قیمت ها راحت باشد.

اگر در محله آیت الله کاشانی، آریاشهر، ستارخان، بلوار فردوس (غرب و شرق)، سازمان برنامه، بلوار لاله و.. زندگی می کنید می توانید از خدمات مبل شویی غرب تهران استفاده کنید.

مبل شویی با دستگاه در منزل و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود.

خدمات قالیشویی آیت الله کاشانی تهران

قالیشویی تک شور بیش از یک دهه مشغول به فعالیت حرفه‌ای و رسمی در حوزه قالیشویی است. در طی این ده سال همواره تلاش شده است در تمامی شعب تک شور از جمله قالیشویی آیت الله کاشانی تهران تخصصی ترین خدمات با مناسب‌ترین تعرفه‌ها در اختیار مشتریان عزیز قرار داده شود. برخی از خدمات قالیشویی آیت الله کاشانی تهران به طور خلاصه عبارت اند از:

  • ارائه خدمات گسترده و متنوع در حوزه قالیشویی
  • شست و شوی تخصصی انواع فرش‌های دست‌بافت و ماشینی
  • وجود شعب متعدد در سطح شهر تهران برای راحتی بیشتر
  •  تضمین کیفیت خدمات و ارائه ضمانت‌نامه رسمی
قالیشویی آیت الله کاشانی تهران
قالیشویی آیت الله کاشانی تهران
  • ارائه خدمات مبل‌شویی و از بین بردن پرز و گرد و غبارهای تثبیت شده در مبلمان خانگی یا اداری
  • رفوگری تخصصی فرش‌ها و گلیم‌ها
  • شستشوی حرفه‌ای انواع موکت
  • ترمیم ریشه فرش‌ها و ریشه بافی به صورت تخصصی
  • احیا و ترمیم آسیب های مختلف در فرش ها اعم از پوسیدگی، بیدزدگی، سوختگی و…
  • شستشوی تخصصی انواع تابلوفرش
  • فعالیت قانونی و رسمی زیر نظر اتحادیه قالیشویان
  • تعرفه های مناسب و منصفانه برای تمامی خدمات
  • داشتن رویکرد مشتری مداری و پشتیبانی تخصصی مشتریان
  • انجام کلیه خدمات در سریع ترین زمان ممکن
مطالعه ادامه مطلب!  قالیشویی شهرک غرب تهران

در قالیشویی آیت الله کاشانی تهران فرش ها چگونه شسته می شوند؟

همان طور که می دانید در گذشته شیوه‌ی شست و شوی فرش ها و قالیچه ها سنتی بود. به این معنی که یک یا چند نیروی انسانی به وسیله دست و مواد شوینده و با کمک وسایلی مانند پارو به شستن فرش مشغول می شدند. این روش معایب بی‌شماری داشت. یکی از مهم ترین ایرادات این روش، به هدر رفتن مقادیر زیادی آب بود. علاوه بر این در شست و شو به روش سنتی فرش‌ها پس از شسته شدن در فضای آزاد قرار می گرفتند. در این بازه فرش آلودگی های محیطی مختلفی را به خود جذب می کرد.

در قالیشویی آیت الله کاشانی تهران از دستگاه های مجهز و به روز دنیا برای شست و شوی فرش ها استفاده می شود. هر قدر دستگاه‌های شست و شو پیشرفته تر باشند، فرش ها بهتر و طی فرآیند تخصصی‌تری شسته می شوند. با استفاده از این دستگاه ها در مصرف آب به طور قابل توجهی صرفه جویی می شود.

قالیشویی آیت الله کاشانی تهران
قالیشویی آیت الله کاشانی تهران

در روش های مدرن خستگی نیروی انسانی بر کیفیت شست و شوی فرش تاثیری نخواهد گذاشت و تمام فرش ها با کیفیت یکسان شسته می شوند. امروزه شست و شوی سنتی به کلی منسوخ شده است. به همین دلیل در قالیشویی آیت الله کاشانی تهران مانند کلیه شعبات قالیشویی تک شور از مدرن‌ترین روش های روز دنیا استفاده می شود بنابراین آسیب های مکرر شست و شوی روش سنتی به صفر رسیده است.

مزایای قالیشویی آیت الله کاشانی تهران

فرش کالای گرانبهایی است که حفاظت از آن برای هر خانه‌ی ایرانی اهمیت بسیاری دارد. مزایای خدمات هر شرکت و مجموعه‌ای علاوه بر آنکه به آن کسب و کار اعتبار زیادی می بخشد، پیش از هر چیز به نفع خود مشتری تمام می شود. به همین دلیل همواره تلاش کرده ایم خدمات قالیشویی آیت الله کاشانی تهران مزایای متعدد و مختلفی برای مشتریان عزیزمان در بر داشته باشد. خلاصه‌ی برخی از مزایای قالیشویی آیت الله کاشانی تهران را می توان اینطور عنوان کرد:

  • شست و شو در قالیشویی آیت الله کاشانی تهران مانند کلیه شعبه های تک شور به کمک دستگاه های روز دنیا انجام می شود.
  • کیفیت خدمات در قالیشویی آیت الله کاشانی تهران مانند تمامی شعب تک شور، تضمین شده است. به همین جهت و به دلیل راحتی خاطر بیشتر مشتریان، پس از ثبت سفارش یک ضمانت نامه رسمی نیز به مشتری داده می شود.
  • در قالیشویی آیت الله کاشانی تهران شست و شوی تخصصی فرش های دست‌بافت و ماشینی، قالیچه ها، گلیم، موکت، تابلوفرش، فرش های ابریشمی و … انجام می شود.
  • مبل شویی و از بین بردن پرز و غبارهای تثبت شده در مبلمان از جمله خدمات قالیشویی آیت الله کاشانی تهران است.
  • برخی لکه ها در فرش بر اثر آلودگی های خاصی به وجود آمده اند و با مواد رایج شست و شو از بین نمی روند. لکه برداری تخصصی در قالیشویی آیت الله کاشانی تهران در صورت نیاز انجام می شود.  

✅توجه! شعبه تک شور در قالیشویی آیت الله کاشانی تهران یکی از بهترین شعب قالیشویی غرب تهران است!

  • ممکن است فرش نیاز به ترمیم داشته باشد و قسمت هایی از آن دچار سوختگی، پوسیدگی و… شده باشد. خدمات رفوگری به شکل تخصصی توسط کارشناسان مجرب در تمامی شعب تک شور انجام می شود.
  • برخی فرش های دستبافت به علت شست و شوی غیر اصولی دچار بهم ریختگی رنگ می شوند. در این حالت باید از خدمات قلم زنی برای تعمیر فرش بهره برد. در قالیشویی آیت الله کاشانی تهران این عملیات از سمت کارشناسان ما به شکل تخصصی انجام می شود.
  • برخی از خدمات قالیشویی تک شور قابل ارائه در منزل یا محل کار شما هستند.
قالیشویی آیت الله کاشانی تهران
قالیشویی آیت الله کاشانی تهران
  • هر فرش با توجه به ویژگی ها و حساسیت های مخصوص به خودی که دارد، باید به شیوه خاص خود شسته و خشک شود. در قالیشویی تک شور هر فرش پیش از شست و شو توسط یک کارشناس بررسی می شود تا به مناسب ترین شکل شسته شده و مراقبت های لازم از آن به عمل بیاید.
  • تعرفه های ارائه شده در تک شور مطابق با نرخی است که اتحادیه قالیشویان تهران اعلام کرده است.
  • برای راحتی بیشتر مشتریان کلیه سفارشات درب منزل از شما تحویل گرفته می شود. پس از اجرای خدمات لازم نیز سفارش ها درب منزل به مشتری تحویل داده می شوند.
  • مواد شوینده‌ای که برای شستشوی فرش های شما به کار می روند درجه یک و استاندارد هستند.
  • در قالیشویی آیت الله کاشانی تهران با کلیه سفارشات با نهایت حساسیت و دقت رفتار می شود. برای جلوگیری از شکستگی فرش ها به صورت لوله شده از شما تحویل گرفته شده و به همین شکل نیز تحویل داده می شوند.  
  • کادر قالیشویی آیت الله کاشانی تهران متشکل از متخصص ترین و مجرب ترین نیروهای انسانی است تا بهترین خدمات به شما ارائه شود.
  • کلیه سفارشات در سریع ترین زمان ممکن انجام شده و به شما تحویل داده خواهند شد.   
مطالعه ادامه مطلب!  قالیشویی نازی آباد تهران

شماره و ثبت سفارش در قالیشویی آیت الله کاشانی تهران

برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان، تماس و ثبت سفارش در قالیشویی آیت الله کاشانی تهران می توانید با شماره 02144151366 تماس بگیرید. کارشناسان ما در قالیشویی آیت الله کاشانی تهران راهنمایی های لازم را در اختیار شما خواهند گذاشت. بعد از ثبت سفارش، همکاران ما سفارش های شما را درب منزل از شما تحویل خواهند گرفت. کلیه سفارش ها در سریع ترین زمان انجام شده و پس از اتمام اجرای فرآیندهای لازم، درب منزل به شما تحویل داده خواهند شد.

نحوه ثبت سفارش در قالی شویی آیت الله کاشانی تهران چگونه است؟

اگر سفارش قالیشویی، خشکشویی فرش، موکت، خوشخواب در محل، مبل شویی و … دارید 2 راه برای ثبت سفارش وجود دارد. با پر کردن فرم قالیشویی آنلاین کارشناسان تک شور در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس می گیرند. یا می توانید برای ثبت سفارش و مشاوره رایگان با شماره 02144151366 تماس بگیرید.

هزینه قالیشویی آیت الله کاشانی تهران چقدر است؟

هزینه خدمات قالیشویی بستگی به متراژ فرش شما و هم چنین نحوه شستشو به عبارتی اعلاشویی یا شستشوی عادی فرش دارد. قابل ذکر است هزینه کلیه خدمات قالیشویی تک شور منصفانه و منطبق بر نرخ اتحادیه قالیشویی تهران است. قیمت قالیشویی در تک شور توضیحات و جدول قیمت دقیق را مشخص کرده است.

آیا قالیشویی تک شور مجوز دارد؟

بله. قالیشویی تک شور با بیش از 10 سال سابقه کاری تحت نظر اتحادیه قالی شویی تهران کلیه خدمات خود را ارائه می دهد.

6 دیدگاه

  • سلام. خسته نباشید. من از خدمات یک قالیشویی همکار (که اسم نمیبرم) برای شعبه غرب تهران استفاده کردم. مربوط به خشکشویی خوشخواب در محل بود. ولی لکه های که بود به طور کامل پاک نشده. میخواستم بدونم شما تضمین میدین که لکه بری خوشخواب درست و خوب انجام میشه؟
    ممنون

    • سلام خانم رضایی پور. بله خدمات رفع لکه خوشخواب و خشکشویی انواع فرش و موکت در محل هم انجام میشود. 🙂

  • با سلام و سپاس
    خدمات شستشوی مبلمان در منزل هم تو قالیشویی آیت الله کاشانی تهران هم ارائه میدید؟

    • سلام. بله. شعب قالیشویی آیت الله کاشانی تک شور یکی از محبوب ترین شعب ماست. به همین خاطر سعی کردیم همه خدمات از جمله مبل شویی، شستشوی موکت در محل، شستشوی خوشخواب،اعلاشویی فرش دستباف و… رو به بهترین شکل در این شعبه ارائه بدیم. قالیشویی غرب تهران ما کلا خدمات جامع ارائه میده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *