قالیشویی ملاصدرا تهران

قالیشویی ملاصدرا تهران


5/5 - (4 امتیاز)

شهر بزرگی مانند تهران روزانه با آلودگی های زیادی رو به رو می شود. در هر نقطه از تهران که سکونت داشته باشید، مدام در حال تمیز کردن خانه و وسایل آن هستید. بسیاری از وسایل را می توان به در خانه تمیز کرد اما کالاهایی مانند فرش برای شست و شو احتیاج به تجربه و خدمات تخصصی دارند. شستشوی خوشخواب و مبل شویی در قالیشویی ملاصدرا انجام می شود. استفاده از خدمات قالیشویی در زندگی شهری امروز اجتناب ناپذیر است. اگر در شمال شهر و در منطقه ملاصدرا زندگی می کنید، قالیشویی ملاصدرا تهران آماده ارائه خدمات تخصصی به ساکنین این منطقه است.

ممکن است انتخاب یک قالیشویی مناسب برایتان سخت و سردرگم کننده باشد. در این صورت بهتر است با خدمات و مزایای بهترین قالیشویی تهران آشنا شوید تا با آسودگی خاطر کامل فرش هایتان را به متخصصان این قالیشویی بسپرید.

هزینه قالیشویی ملاصدرا تهران

هزینه قالیشویی ملاصدرا تهران شعبه تک شور چگونه محاسبه می شود؟ این نرخ براساس مبلغ مصوب اتحادیه صنف قالیشویان تهران می باشد.

البته ناگفته نماند که این میزان براساس نوع فرش ( دست باف و ماشینی) ابعاد فرش و تعداد شانه های فرش و همین طور نوع شستشوی فرش (که اعلاشویی یا معمولی به حساب می آید) متفاوت است.

خدمات دیگری نیز از جمله شستوی انواع موکت و رفوگری انواع فرش ها و ترمیم فرش مثل ریشه زنی و قلم زنی فرش دست باف نیز در قالیشویی ملاصدرا تهران ارائه می گردد.

لازم به ذکر است تمامی خدمات ذکر شده با توجه به نرخ اتحادیه می باشد همچنین قالیشویی ملاصدار تهران شعبه ی تک شور در تمامی موارد رعایت شرط انصاف را به جا می آورد علی الخصوص در شرایط کنونی اقتصادی جامعه که باید همه به یکدیگر کمک کنند.

همچنین برای رعایت حقوق مصرف کننده قالیشویی ملاصدرا تهران شعبه تک شور به همراه فاکتور ضمانت نامه ی کتبی ارسال می نماید.

هزینه قالیشویی ملاصدرا تهران
هزینه قالیشویی ملاصدرا تهران
عنوان خدمت شستشو و خشکشویی فرش در قالیشویی ملاصدرا تهرانهزینه ( تومان)
شستشوی فرش در محلاز متری 15,000
شستشوی موکت در محلاز متری 15,000
شستشوو خشکشویی مبل چرم ( 1 نفره ، 2 نفره ، ست کامل)توافقی
شستشو و خشکشویی مبل پارچه ای ( 1 نفره ، 2 نفره ، ست کامل)توافقی
خشکشویی مبل 5 نفرهاز 300,000
خشکشویی مبل 7 نفرهاز 490,000
خشکشویی وشستشوی صندلی نهارخوری ( 1 عدد)از 60,000
شستشوی کاناپه تختخوابشو 3 نفرهاز 290,000
شستشوی کاناپه تختخوابشو 2 نفرهاز 220,000
شستشوی کاناپه تختخوابشو تک نفرهاز 150,000
لکه بری صندلی نهار خوریتوافقی
شستشو و لکه بری کوسنتوافقی
لکه بری انواع مبلمان در محلتوافقی
هزینه مبل شویی جنوب تهران

مبل شویی در قالیشویی ملاصدرا تهران

مبل شویی در قالیشویی ملاصدرا تهران یکی از خدمات پرطرفدار در قالیشویی شمال تهران شعبه تک شور می باشد. در قالیشویی ملاصدرا تهران تمامی خدمات شستشوی انواع مبلمان به صورت کاملا تخصصی و ویژه برای تمامی اهالی ساکن در ملاصدرا تهران ارائه می شود.  

این خدمات شامل:

  • شستشوی انواع مبلمان اداری و منزل (استیل، کلاسیک، راحتی و…) با استفاده از تجهیزات به روز دنیا  با روکش های مختلف
  • خشکشویی انواع مبلمان با استفاده از دستگاه پیشرفته بدون تاشدن و جمع شدن روکش مبل و حتی بدون ذره ای نم در بافت مبل( وجود نم باعث رشد باکتری مضر در الیاف مبل می گردد.)
  • لکه بری مبلمان با مواد شوینده مرغوب و عالی و مناسب بدون آسیب به بافت مبل به صورت کاملا تخصصی توسط نیروی استاد کار ماهر
مطالعه ادامه مطلب!  قالیشویی ونک تهران

شما تنها با تماس با تلفن  02122176291 و یا ثبت سفارش در سایت می توانید از تمامی خدمات بهره مند گردید، پشتیبان ما در به گرمی پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.

مبل شویی در قالیشویی ملاصدرا تهران
مبل شویی در قالیشویی ملاصدرا تهران

شستشوی خوشخواب در قالیشویی ملاصدرا تهران

شستشوی خوشخواب در قالیشویی ملاصدرا تهران یکی دیگر از خدمات ارائه شده در قالیشویی تک شور می باشد.

همان طور که می دانید امروزه به دلیل مشغله بسیاری از بانوان در منزل فرآیند شستشوی بسیاری از لوازم منزل علی الخصوص خوشخواب ها توسط بانوان کار سختی می باشد،که به دلیل وزن بالایی که دارند حمل و نقل وجا به جایی بسیار دشوار می باشد.

همچنین کثیف شدن بیش از حد خوشخواب ها به دلیل استفاده مکرر زیرا مکانی برای استراحت استف پس نیاز دارد که سالیانه مورد نظافت قرار گیرد، تا گردو غبار محیط و یا حتی لک های به وجود آمده بر روی آن از بین رود.

لازم به ذکر است این شستشو باید کاملا تخصصی باشد. چرا که در غیر این صورت به بافت خوشخواب آسیب وارد می شود و همچنین وجود نم باعث رشد باکتری در الیاف خوشخواب می شود که برای بدن بسیار مضر است.

بنابراین همه ی این موارد بانوان عزیز ساکن ملاصدرا را برآن داشته تا از خدمات شستشوی خوشخواب در قالیشویی ملاصدرا تهران شعبه تک شور استفاده نمایند. قالیشویی تک شور با چندین سال سابقه در امر شستشوی خوشخواب به شما این اطمینان را می دهد که این خدمات را در حد عالی دریافت کنید.

شستشوی خوشخواب در قالیشویی ملاصدرا تهران
شستشوی خوشخواب در قالیشویی ملاصدرا تهران

خدمات قالیشویی ملاصدرا تهران

  طی بیش از یک دهه فعالیت تخصصی و حرفه ای در حوزه قالیشویی، همواره تلاش کرده ایم خدمات درجه یکی را در اختیار مشتریان‌مان قرار بدهیم. رضایت مشتری تاثیر شگرفی در پیشرفت هر کسب و کاری دارد. به همین دلیل ما و همکاران مان در قالیشویی تک شور به طور مداوم برای بهبود کیفیت خدمات و افزایش رضایت مشتریان مان تلاش می کنیم. برخی  از خدمات قالیشویی شمال تهران عبارت اند از:

  • ارائه مشاوره رایگان به مخاطبان و مشتریان گرامی
  • اجرای طیف گسترده ای از خدمات قالیشویی
  • شستشوی تخصصی انواع فرش‌های دست‌باف و ماشینی
  • وجود شعب متعدد در تهران برای سهولت دسترسی بیشتر
  • شست و شوی انواع موکت ها
  • شست و شوی تخصصی انواع تابلو فرش
  • ارائه خدمات مبل شویی و از بین بردن پرز و غبار از مبلمان اداری وخانگی
  • رفوگری تخصصی فرش و گلیم
مبل شویی در محل در ملاصدرا
مبل شویی در محل در ملاصدرا
  • ترمیم تخصصی ریشه فرش
  • تعمیر آسیب های مختلف فرش از جمله پوسیدگی، بیدزدگی، سوختگی، پارگی و… توسط کارشناسان مجرب
  • ارائه کلیه خدمات به صورت تضمینی به همراه ارائه ضمانت نامه رسمی
  • داشتن تعرفه های مناسب مطابق با نرخ های ارائه شده توسط اتحادیه قالیشویان
  • پشتیبانی همه جانبه از مشتریان و داشتن رویکردی مشتری مداری
  • انجام کلیه سفارشات به سریع ترین شکل ممکن

روش شست و شوی فرش در قالیشویی ملاصدرا تهران

در گذشته فرش ها به شیوه سنتی و معمولا در منزل شسته می شدند. معایب این روش بی‌شمار بود و آسیب های زیادی به فرش می رساند. یکی از بزرگ ترین ایرادات این روش، هدر رفتن مقادیر زیادی آب بود. علاوه بر این معضل، توان و خستگی نیروی انسانی بر کیفیت شست و شوی فرش تاثیر می گذاشت. همچنین فرش برای خشک شدن در هوای آزاد قرار می گرفت بنابراین زمان خشک شدن فرش متاثر از شرایط جوی بود. در طول زمان خشک شدن فرش در هوای آزاد نیز، احتمال جذب آلودگی های محیطی مختلف بالا بود و معمولا فرش علی رغم شسته شدن با آلودگی های جدیدی مواجه می شد.

در حال حاضر استفاده از روش های سنتی برای شستن فرش منسوخ شده است. در قالیشویی ملاصدرا تهران مانند تمامی شعب تک شور، فرش ها به کمک دستگاه های مکانیزه و اتوماتیک روز دنیا شسته می شوند. پیش از شست و شو نیز گرد و غبارهای فرش با دستگاه گرفته می شوند تا فرش بهتر شسته شود. در حالی که در روش سنتی امکان گرفتن پرزو گرد وغبار فرش وجود نداشت و فرش به همراه این آلودگی ها شسته میشد.

مطالعه ادامه مطلب!  قالیشویی خیابان کمیل تهران

هر قدر دستگاه های شست و شوی فرش پیشرفته تر باشد، فرش بهتر و حرفه ای تر شسته خواهد شد. به همین دلیل همواره استفاده از دستگاه های پیشرفته در قالیشویی تک شور اولویت داشته است و از بهترین دستگاه های روز دنیا برای شست و شوی فرش های شما استفاده می شود. به این ترتیب در قالیشویی ملاصدرا تهران آسیب های استفاده از روش های سنتی به طور کلی از بین رفته است.

قالیشویی ملاصدرا تهران
قالیشویی ملاصدرا تهران

مزایای قالیشویی ملاصدرا تهران

با استفاده از خدمات بهترین قالیشویی تهران، مزایای بسیاری در اختیار شما قرار داده می شود که بیش از چیزی به نفع شما و در راستای سلامت فرش های شما خواهد بود. با توجه به حساسیت و ارزشمندی کالایی مثل فرش، بهتر است از خدمات درجه یکی استفاده کرد که شست و شوی اصولی و افزایش طول عمر فرش را تضمین کند. در ادامه مزایای خدمات قالیشویی ملاصدرا تهران را به طور خلاصه برای شما شرح خواهیم داد:

  • در قالیشویی ملاصدرا تهران هر فرش پیش از شسته شدن توسط یک کارشناس بررسی می شود تا مراقبت های لازم از آن صورت گرفته و مطابق با ویژگی های خاص خود از جمله رنگ، بافت، جنس، مقدار آلودگی و… شسته شود.
  • شست شو به وسیله دستگاه های مکانیزه و پیشرفته انجام می شود.

  • برای شست و شو در قالیشویی ملاصدرا تهران از مواد شوینده درجه یک و استاندارد استفاده می شود.
  • برخی فرش ها دارای لکه های خاصی هستند که با مواد شوینده رایج تمیز نمی شوند و احتیاج به عملیات لکه برداری تخصصی دارند. این عملیات در قالیشویی ملاصدرا تهران در صورت نیاز انجام خواهد شد.
  • خدمات ما در قالیشویی ملاصدرا تهران به صورت تضمین شده ارائه می شود. به همین منظور به همراه فاکتور یک ضمانت نامه رسمی نیز به شما ارائه خواهد شد.
  • در قالیشویی ملاصدرا تهران به جز شست و شوی تخصصی فرش های دست‌بافت و ماشینی، انواع تابلو فرش ها، قالیچه ها، گلیم، موکت، فرش های ابریشمی و … شسته می شود.
  • امکان ارائه برخی خدمات در منزل یا محل کار شما.
  • تحویل گرفتن سفارش ها درب منزل از سمت همکاران ما انجام می شود. بعد از انجام فرآیندهای مورد نیاز نیز سفارشات درب منزل به مشتریان تحویل داده می شود.
قالیشویی ملاصدرا تهران
قالیشویی ملاصدرا تهران

  • در قالیشویی ملاصدرا تهران شست و شوی مبل و از بین بردن گرد و غبار و پرز از مبلمان انجام می شود.
  • انواع خدمات تخصصی ترمیم و تعمیر قسمت های سوخته، پوسیده، بید زده، پوسیده و … فرش در قالیشویی ملاصدرا تهران انجام می شود.
  • قیمت‌گذاری برای خدمات قالیشویی به منصفانه ترین شکل ممکن و بر اساس نرخ ارائه شده از سمت اتحادیه قالیشویان تهران انجام شده است.
  • عملیات تخصصی قلم زنی به جهت تغییر و اصلاح رنگ فرش های دستباف در قالیشویی ملاصدرا تهران ارائه می شود.
  • به منظور مراقبت بیشتر از سفارشات، کلیه فرش ها به شکل لوله شده از شما تحویل گرفته می شوند و به همین شکل هم به شما تحویل داده می شوند.
  • کلیه سفارشات در سریع ترین بازه زمانی انجام و به مشتری تحویل داده خواهند شد.
  • کادر قالیشویی ملاصدرا تهران متشکل از نیروهای انسانی مجرب و متخصصی است که همواره تلاش می کنند بهترین خدمات به شما ارائه شود.

ثبت سفارش در قالیشویی ملاصدرا تهران

برای دریافت مشاوره و ثبت سفارش در قالیشویی ملاصدرا تهران کافیست با شماره تلفن 02122176291 تماس بگیرید. همکاران ما بعد از ثبت سففارش، فرش های شما را درب منزل تحویل خواهند گرفت. کلیه سفارشات در سریع ترین بازه زمانی انجام شده و درب منزل نیز به شما تحویل داده می شوند.

شماره تماس قالیشویی ملاصدرا و ونک تهران چند است؟!

برای دریافت خدمات قالیشویی مناطق شمال تهران از جمله ملاصدرا، ونک و میرداماد و چهاراه جهان کودک با شماره 02122176291 تماس بگیرید.

هزینه خدمات قالیشویی در ملاصدرا، ونک و آ اس پ تهران چقدر است؟!

هزینه خدمات قالیشویی بستگی به نوع خدمتی دارد که شما درخواست می کنید. قیمت خدمات اعلاشویی از شستشوی معمولی فرش بیشتر است. هزینه مربوط به شستن فرش دستباف هم پس از کارشناسی توسط تک شور مشخص می شود. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

7 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *