قالیشویی سعادت آباد تهران

قالیشویی سعادت آباد تهران


5/5 - (1 امتیاز)

قالیشویی سعادت آباد تهران یکی از شعبه های قالیشویی تک شور در غرب تهران است که تمامی خدمات تخصصی یک قالیشویی را به شما ارائه می کند.

شهر تهران به علت وجود زیاد آلاینده های مختلف، یک شهر آلوده به شمار می آید. وجود این آلودگی ها باعث می شود وسایل مختلف خانه یا شرکت اعم از فرش، گلیم، قالی، مبلمان و … مدام در معرض کثیف شدن قرار داشته باشند. به همین دلیل نیاز به خدمات مختلف قالیشویی اجتناب‌ناپذیر است.   

اگر در منطقه سعادت آباد زندگی می کنید و به دنبال یک قالیشویی خوب می گردید، تنها با یک تماس تلفنی می توانید از خدمات قالیشویی حرفه‌ای تک‌ شور استفاده کنید.

خدمات قالیشویی سعادت آباد تهران

به طور خلاصه می توان خدمات قالیشویی سعادت آباد تهران را این گونه عنوان کرد:

  • شستشوی تخصصی انواع فرش های دستبافت و ماشینی
  • شستشو و از بین بردن پرز و گرد و غبار از مبلمان اداری یا خانگی
  • ارائه خدمات تخصصی برای ترمیم قسمت های پوسیده، سوخته، بیدزده و … فرش
  • شست و شوی حرفه ای انواع موکت ها
  • رفوگری انواع فرش
  • شستن تخصصی انواع تابلو فرش ها
  • ریشه بافی و ترمیم ریشه انواع فرش
  • ارائه خدمات حمل ونقل و تحویل گرفتن سفارش‌ها درب منزل یا محل کار از مشتری
  • انجام کلیه فرآیندهای تخصصی در سریع ترین زمان ممکن
قالیشویی سعادت آباد تهران
قالیشویی سعادت آباد تهران

مزایای استفاده از قالیشویی سعادت آباد تهران

استفاده از خدمات یک قالیشویی حرفه ای و مجهز، در درجه اول به نفع خود شماست. چرا که در صورت استفاده کردن از خدمات غیر استاندارد و نامناسب، فرش ها صدمات جبران ناپذیری خواهند دید.کالاهایی مثل فرش کالاهایی ارزشمند و گرانقیمت به شمار می روند که نگهداری از آن هابسیار مهم است.

آسیب دیدن فرش خسارت های جبران ناپذیری به شما خواهد زد؛ چرا که در اثر اجرای فرآیندهای غیراستاندارد، ترمیم فرش بسیار سخت یا ناممکن خواهد بود. بنابراین در اغلب موارد شما مجبور خواهید شد یک فرش جدید خریداری کنید.

حتما باتوجه به این توضیحات متوجه ارزش خدمات حرفه ای یک قالیشویی مناسب شده اید. ما مزایایی که قالیشویی سعادت آباد تهران برای شما دربر دارد را اینطور دسته بندی می کنیم:

  • در قالیشویی سعادت آباد از دستگاه های تمام اتوماتیک، مجهز و مکانیزه برای شست و شوی فرش ها استفاده می شود.
  • انواع فرش های دستبافت و ماشینی به شکل حرفه ای در قالیشویی سعادت آباد تهران شسته می شوند.
  • مواد شوینده ای که برای شست و شو استفاده می شود، درجه یک و استاندارد است.
  • علاوه بر فرش، کالاهای دیگری مثل تابلوفرش، موکت، قالیچه، فرش های ابریشمی و … نیز در قالیشویی سعادت آباد تهران شسته می شوند.
  • برخی لکه ها احتیاج به شست و شوی بخصوصی دارند و با مواد شوینده معمول پاک نمی شوند. در قالیشویی تک شور این خدمات نیز ارائه می شوند.
  • شست و شوی مبلمان و گرفتن پرز و گرد و خاک مبل های خانگی یا اداری از جمله خدمات قالیشویی سعادت آباد تهران است.
  • ممکن است قسمتی از فرش ها دچار آسیب های عمیقی مثل سوختگی یا پوسیدگی شده باشند. در قالیشویی سعادت آباد تهران امکان ترمیم این فرش ها توسط کارشناسان مجرب فراهم شده است.  
  • اگر در مناطق شمالی تهران زندگی می کنید می توانید از قالیشویی اندرزگو تهران نیز استفاده کنید.
  • برخی از خدمات ما قابلیت اجرا و ارائه در محل کار یا منزل شما را دارند.
  • درصورت نیاز عملیات های تخصصی مانند قلم زنی برای فرش به درخواست مشتری انجام می شود.
  • بعد از ثبت سفارش برای راحتی خاطر بیشتر مشتری، سفارش ها درب منزل یا محل کار از سمت همکاران ما از شما تحویل گرفته می شوند و بعد از اتمام فرآیند شستشو درب منزل یا محل کار به شما تحویل داده خواهند شد.
قالیشویی سعادت آباد تهران
قالیشویی سعادت آباد تهران
  • عملیات تخصصی ریشه دوزی و ترمیم ریشه فرش در قالی‌شویی تک شور انجام می شود.
  •  فعالیت قالیشویی تک شور به صورت رسمی و قانونی زیر نظر اتحادیه قالیشویان تهران مشغول به فعالیت است.
  • کیفیت خدمات ما در قالیشویی سعادت آباد تهران تضمین شده است. از این رو برای اطمینان بیشتر شما بعد از ثبت سفارش یک ضمانت نامه رسمی نیز به همراه فاکتور به شما اعطا می شود.
  • قیمت گذاری کلیه خدمات ما در قالیشویی سعادت آباد تهران مناسب و منصفانه و مطابق با نرخ های اعلام شده از سمت اتحادیه قالیشویان تهران انجام شده است.
  • در همه شعبات قالیشویی تکشور از جمله قالیشویی سعادت آباد تهران با نهایت دقت و مراقبت از فرش ها نگهداری می شود. به همین منظور برای جلوگیری از شکستگی فرش ها به شکل لوله شده از شما تحویل گرفته می شوند و به همین شکل نیز به شما تحویل داده خواهند شد.
  • در قالیشویی تک کارشناسان مجرب و متخصص زیادی مشغول به فعالیت هستند تا بتوانند بهترین خدمات را به شما ارائه بدهند.
  • تمامی فرآیندها در سریع ترین زمان ممکن انجام می شوند.
مطالعه ادامه مطلب!  قالیشویی جنت آباد تهران

مبل شویی در قالیشویی سعادت آباد تهران

مبل شویی در قالیشویی سعادت آباد تهران یکی از خدمات پر طرفدار در قالیشویی سعادت آباد تهران است. با توجه به افزایش روزانه ی خدمات قالیشویی در منطقه سعادت آباد، بنابراین انتخاب یک مبل شویی که دارای  تخصص کافی و همچنین داشتن سابقه ی کاری و رزومه ی قوی بتواند خدماتی با کیفیت و به نحو احسنت ارائه دهد، شاید کار دشواری باشد.

 اما مبلشویی سعادت آباد تهران شعبه ی تک شور با داشتن چندین سال سابقه ی درخشان در منطقه سعادت آباد و اطراف آن به عنوان یک مبل شویی معتبر و منصف شناخته می شود.

مبل شویی در قالیشویی سعادت آباد تهران با استفاده از دستگاه های مجهز و پیشرفته و به کار گیری نیروی متخصص و استفاده از مواد شوینده مرغوب متخصص اقدام به شستشوی انواع مبلمان اداری و منزل ( استیل، کلاسیک، راحتی و… )  می نماید.

همچنین در مبلشویی در قالیشویی سعادت آباد تهران خدماتی دیگر همچون لکه بری انواع مبلمان  با بالاترین کیفیت بدون اثرگذاری روی مبل، نیز ارائه می شود.

خشکشویی مبلمان نیز با استفاده از به روز ترین دستگاه ها در مبل شویی در قالیشویی سعادت آباد تهران انجام می شود تا آسیبی به بافت مبلمان وارد نشود.

تضمین ما رضایت مندی مشتریان این مجموعه در طی سال ها فعالیت می باشد.

مبل شویی در قالیشویی سعادت آباد تهران
مبل شویی در قالیشویی سعادت آباد تهران

قیمت خدمات قالیشویی سعادت آباد تهران

یکی از مهم ترین پارامترها برای استفاده از هر خدماتی، قیمت و هزینه آن خدمات یا محصولات است. ما تلاش کرده ایم منصفانه ترین مبلغ را در ازای ارائه بهترین خدمات از مشتریان مان دریافت کنیم.

مطالعه ادامه مطلب!  قالیشویی ستارخان تهران

اگر شما ساکن محله های شمالی تهران مثل الهیه ، قیطریه، پاسداران، جردن، آجودانیه و … هستید و نیاز به خدمات قالیشویی شمال تهران شعبه تک شوردارید، می توانید با شعبه سعادت آباد تک شور تماس بگیرید.

قیمت خدمات قالیشویی سعادت آباد تهران
قیمت خدمات قالیشویی سعادت آباد تهران منصفانه و منطبق بر نرخ اتحادیه قالیشویی تهران است.

قیمت‌گذاری در قالیشویی سعادت آباد تهران مانند تمام شعبه های این قالیشویی، منطبق با نرخی است که اتحادیه قالیشویان تهران اعلام کرده است.

اما قیمت واحدی را به عنوان هزینه خدمات در قالیشویی سعادت آباد تهران نمی توان تعیین کرد. چرا که این مبلغ بستگی به عوامل مختلفی از جمله مقدار آلودگی هر فرش، حجم سفارش و ابعاد و اندازه فرش های شما دارد. به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم برای به دست آوردن مبلغ دقیق، با کارشناسان ما تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.     

تماس با قالیشویی سعادت آباد تهران

برای ثبت سفارش در قالیشویی سعادت آباد تهران کافیست با شماره تلفن 02122176291 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما مشاوره های لازم را در اختیار شما خواهند گذاشت. بعد از ثبت سفارش هماهنگی های لازم برای دریافت سفارش ها به صورت مستقیم از درب منزل یا هر مکانی که مدنظر شما باشد، انجام خواهد شد.

کلیه سفارشات بعد از اتمام اجرای خدمات مورد نیاز، توسط همکاران ما به شما در محل کار یا منزل به شما تحویل داده خواهند شد.  

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *