قالیشویی دزاشیب تهران

قالیشویی دزاشیب تهران


5/5 - (1 امتیاز)

در شهرهای بزرگی مانند تهران که آلودگی های محیطی بسیاری وجود دارد، مردم همیشه دغدغه شست و شوی فرش های منزل را دارند. از طرفی امکان شست و شوی فرش در خانه وجود ندارد؛ چرا که شست و شو به روش های خانگی و سنتی معایب بسیاری دارد و وقت و انرژی زیادی نیز طلب می کند. قالیشویی دزاشیب تهران یکی از شعبه های قالیشویی تک شور در شمال تهران است که خدمات حرفه ای یک قالیشویی تخصصی را در اختیار شما قرار داده است.

اگر ساکن منطقه شمال تهران و ناحیه دزاشیب هستید، تنها به اندازه یک تماس تلفنی با خدمات قالیشویی شمال تهران فاصله دارید. با استفاده از خدمات و مزایای متعددی قالیشویی دزاشیب تهران فرش هایی سالم و تمیز خواهید داشت. اما چه دلایلی باعث می شود فرش ها که کالاهای بسیار ارزشمندی هستند را به قالیشویی تک شور تهران بسپارید؟ در این مطلب به سراغ معرفی خدمات و مزایای قالیشویی دزاشیب تهران می رویم.

خدمات قالیشویی دزاشیب تهران

 برخی از مهم ترین خدمات بهترین قالیشویی تهران را می توان اینطور خلاصه کرد:

  • ارائه مشاوره رایگان:

هر سوالی در خصوص فرش، گلیم، قالیچه و …، بهترین روش های شست و شوی آن و نحوه ثبت و دریافت سفارش داشته باشید، همکاران ما در قالیشویی شمال تهران پاسخگوی شما خواهند بود.

  • ارائه خدمات متنوع و گسترده:

در قالیشویی دزاشیب تهران خدمات متعددی از شست و شوی فرش ها، موکت ها، مبلمان، تابلو فرش، قالیچه، گلیم و … گرفته تا رفوگری، تعمیر و ترمیم آسیب های مختلف فرش توسط کارشناسان مجرب انجام می شود.

  • استفاده از دستگاه های اتوماتیک و پیشرفته:

امروزه شست و شوی فرش به روش های قدیمی و سنتی منسوخ شده است. به همین دلیل در قالیشویی تک شور از مجهزترین دستگاه های روز دنیا استفاده می شود.

قالیشویی دزاشیب تهران
قالیشویی دزاشیب تهران
  • وجود شعب مختلف:

به علت دسترسی بهتر به خدمات تک شور در سراسر تهران، اقدام به تاسیس شعبه در نقاط مختلف تهران کرده ایم. به همین دلیل در هر نقطه تهران که ساکن باشید به راحتی می توانید از خدمات قالیشویی تک شور استفاد کنید.

  • ارائه ضمانت نامه :

کلیه خدمات به صورت تضمین شده به شما ارائه می شود. به همین دلیل به منظور راحتی خاطر بیشتر، بعد از ثبت سفارش یک ضمانت نامه رسمی نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا با خیال راحت سفارش تان را ثبت کنید.

مطالعه ادامه مطلب!  قالیشویی بلوار فردوس غرب تهران

ارائه قیمت های مناسب:

در کلیه شعب قالیشویی تک شور قیمت ها مناسب و منصفانه تعیین شده اند. کلیه مبالغ منطبق با نرخی است که اتحادیه قالیشویان تهران اعلام کرده است.

  • سرویس دهی سریع:

کلیه سفارشات شما در سریع ترین و کوتاه ترین زمان ممکن انجام شده و در زمان دقیق مقرر شده به شما تحویل داده خواهند شد. به همین دلیل نگرانی‌ای از بابت زمان تحویل گرفتن فرش هایتان نخواهید داشت.

  • ارائه خدمات در محل:

برخی از خدمات قالیشویی دزاشیب تهران در منزل و محل کار شما قابل ارائه است. ارائه خدمات در محل، باعث صرفه جویی در وقت مشتری شده و موجب می شود سفارش شما در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود.

تماس با قالیشویی دزاشیب تهران

برای دریافت هر گونه مشاوره تخصصی و ثبت سفارش در قالیشویی دزاشیب تهران می توانید با شماره تلفن 02122176291 تماس بگیرید. همکاران ما سریعا سفارش شما را ثبت کرده و آن ها را درب منزل از شما تحویل خواهند گرفت. بعد از اتمام اجرای خدمات نیز تمامی سفارشات شما درب منزل به شما تحویل داده خواهد شد.

قالیشویی دزاشیب تهران
قالیشویی دزاشیب تهران

مزایای قالیشویی دزاشیب تهران

برای خرید هر فرش، وقت و هزینه زیادی صرف می شود چرا که فرش کالای گرانبها و ارزشمندی بوده و در فرهنگ ایرانی از محبوبیت بسیاری برخوردار است. بلافاصله بعد از خرید فرش، نگرانی برای نگهداری و مراقبت آن آغاز می شود. حفظ این کالا اهمیت بسیاری دارد و شست و شوی آن نیازمند تجربه و تخصص است. هرچند در گذشته شست و شوی فرش در خانه و با استفاده از روش های سنتی امکان پذیر بود، در حال حاضر کلیه این روش ها منسوخ شده است و استفاده از روش های مدرن در هر قالیشویی تخصصی‌ای اولویت دارد.

قالیشویی تک شور طی یک دهه فعالیت تخصصی در این حوزه خدمات متنوع و مختلف یک قالیشویی حرفه ای را در اختیار مشتریان خود در سرتاسر شهر تهران قرار داده است. وجود این مزایا قبل از هر چیز به نفع خود مشتری و حفظ سلامت سفارشات او خواهد بود. به طور کلی مزایای قالیشویی دزاشیب تهران از این قرار است:

  • استفاده از دستگاه های مجهز و پیشرفته اتوماتیک برای شست و شو
  • بررسی هر فرش پیش از شست و شو توسط کارشناس و انتخاب بهترین روش شست و شو با توجه به ویژگی های مختلف هر فرش از جمله میزان آلودگی، بافت، رنگ، نخ، تراکم و…
  • فعالیت رسمی و مجوزدار زیر نظر اتحادیه قالیشویان تهران و ارائه تعرفه های مناسب منطبق با نرخ های ارائه شده از سمت این اتحادیه.
  • تضمین کیفیت خدمات و ارائه ضمانت نامه رسمی برای اطمینان خاطر بیشتر مشتریان
  • شستشوی تخصصی فرش های دست‌باف و ماشینی، شست و شوی انواع موکت، قالیچه، گلیم، تابلوفرش، فرش های ابریشمی و … در قالیشویی دزاشیب تهران
  • استفاده از بهترین مواد شوینده برای شست و شوی فرش ها و دیگر کالاها
  • انجام عملیات تخصصی لکه برداری در کلیه شعب از جمله قالیشویی دزاشیب تهران به منظور از بین بردن لکه هایی که با مواد شوینده معمول ناپدید نمی شوند.
مطالعه ادامه مطلب!  قالیشویی پاسداران

هزینه قالیشویی دزاشیب تهران + دیگر مزایا

هزینه خدمات قالی شویی بستگی به نوع درخواست شما دارد. هم چنین اندازه فرش نیز روی قیمت قالیشویی تاثیر می گذارد. نرخ شستن قالیچه با فرش هایی با ابعاد بزرگ تر متفاوت است. هزینه اعلاشویی نسبت به هزینه شستشوی معمول فرش بیشتر است. برای اطلاع از نرخ دقیق و به روز خدمات قالیشویی با قالیشویی دزاشیب تهران تماس بگیرید.

دیگر مزایای شستشوی فرش در قالی شویی دازشیب تهران:

  • انجام عملیات تخصصی قلم زنی که به منظور تغییر و اصلاح رنگ فرش های دستباف انجام می شود.
  • ارائه برخی خدمات در محل کار یا منزل مشتریان
  • انجام خدمات مبل شویی و از بین بردن گرد و غبار و پرز مبلمان اداری و خانگی
  • تحویل گرفتن کلیه سفارشات درب منزل مشتری و تحویل دادن آن ها بعد از انجام فرآیندهای لازم از سمت همکاران ما در تک شور به منظور راحتی بیشتر مشتریان.  
  • اجرای خدمات رفوگری، تعمیر و ترمیم آسیب های عمیق فرش مثل سوختگی، پوسیدگی، بیدزدگی، پارگی و … به صورت تخصصی در قالیشویی دزاشیب تهران.
  • اعمال نهایت دقت و نگهداری از فرش ها.
  • تحوبل گرفتن و تحویل دادن فرش ها به شکل لوله شده به منظور جلوگیری از شکستگی و چروک فرش.
  • فعالیت کادر انسانی مجرب و متخصص در کلیه شعب از جمله قالیشویی دزاشیب تهران به منظور ارائه بهترین خدمات به مشتریان
  • انجام و تحویل کلیه سفارشات در سریع ترین زمان ممکن.

4 دیدگاه

    • سلام بله
      در قالیشویی دزاشیب با استفاده از دستگاه های مخصوص و پیشرفته خشکشویی و شستشوی خوشخواب در منزل انجام میشود.
      شما می توانید برای ثبت سفارش در سایت اقدام نمایید.

  • برای آجودانیه هم میتونم تو همین قالیشویی دزاشیب تهران ثبت سفارش کنم ؟ بعد شما خدمات در محل هم میدین؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *