قالیشویی در منزل

قالیشویی در منزل


5/5 - (3 امتیاز)

قالیشویی در منزل یکی از خدمات قالی شویی تک شور در سراسر نقاط تهران است. قالیشویی در منزل با دستگاه یکی از پردرخواست ترین خدمات ماست. به دلیل راحتی و سرعت انجام کار بیشتر شهروندان تهران از قالیشویی در منزل تهران استفاده می کنند. روش قالیشویی در منزل کاملا حرفه ای است. ما از پرسنل مجرب برای قالیشویی و خشک شویی فرش در منزل استفاده می کنیم. در روش قالیشویی در محل با دستگاه از آب استفاده نمی شود. خشک شویی فرش در منزل با استفاده از دستگاه های پیشرفته و شامپو فرش های اعلا و به صورت کاملا تخصصی انجام می شود.

پیش از هر چیز به شما توصیه می کنیم که برای جلوگیری از آلودگی فرش و موکت در منزل با کفش راه نروید! اگر تصمیم دارید از خدمات قالی شویی تک شور برای خشک شویی و قالیشویی در منزل استفاده کنید، این مطلب را دنبال کنید!

قالیشویی و خشک شویی فرش در منزل

قالیشویی و خشک شویی فرش در منزل چگونه است؟!  خدمات قالیشویی  و خشک شویی فرش در منزل توسط تک شور در سراسر تهران ارائه می شود گذشته برای شستشوی قالی و فرش، اکثر خانواه ها قالی خود را در خانه می شستند. این روش ها علاوه بر اینکه زمان و انرژی زیادی می گرفت، در بسیاری از موارد به فرش آسیب هم می زد. با استفاده از خدمات قالی شویی تک شور نیاز نیست نگران جابه جایی فرش های خود باشید. کارشناسان تک شور در هر کجای تهران که باشید با یک تماس در محل حاضر می شوند و فرش شما را برای شستشو تحویل می گیرند. 

قالیشویی در منزل غرب تهران
قالیشویی در منزل غرب تهران

قالیشویی تک شور یکی از بهترین قالیشویی های تهران است. ما به سراسر نقاط تهران خدمات شستشوی فرش، مبل شویی در منزل،شستشوی موکت، اعلاشویی انواع فرش دستباف، لکه برداری، شیرازه زنی و ریشه زنی فرش، ارائه می دهیم. اگر فرش شما دچار آسیب شده است، نگران نباشید. ترمیم انواع آسیب های فرش سوختگی، پوسیدگی و رفع بیدخوردگی انواع فرش نیز در تخصص ماست.

قالیشویی در منزل با دستگاه

قبل از اینکه از خدمات قالیشویی در منزل با دستگاه استفاده کنید، باید فرش یا موکت خود را آماده کنید. می توانید با استفاده از جاروبرقی خاک و غبار اولیه را از فرش پاکسازی کنید. نکته مهم این است که برای دریافت خدمات قالیشویی در منزل با مراکز مجاز که دارای تایید اتحادیه قالیشویی هستند استفاده کنید. قالی شویی تک شور با بیش از 10 سال سابقه درخشان و با استفاده از بهترین مواد اولیه بهترین خدمات را در این حوزه به شما ارائه می دهد. دستگاه های تخصصی که برای قالیشویی در منزل از آن ها استفاده می کنیم، تخصصی و 100% رضایت مشتریان را جلب می کند.

برای قالیشویی در منزل با دستگاه چندین پارامتر مهم وجود دارد. اول از همه وجود پرسنل متخصص است و در مراحل بعد استفاده از دستگاه به روز و قدرتمند و هم چنین شامپو فرش حرفه ای و نانو مهم است.

قالیشویی در محل با دستگاه

قالیشویی درمحل با دستگاه مخصوص فرش های های ماشینی و دستی است. اگر می خواهید در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید، این کار را به متخصصین تک شور بسپارید. قالیشویی در محل با دستگاه یکی از پردرخواست ترین خدمات قالیشویی تک شور است. با استفاده از خدمات قالی شویی در منزل می توانید در مدت زمان کوتاهی فرشی تمیز و درخشان داشته باشید. یکی از مهم ترین مزایای استفاده از این خدمت این است که شما نیاز به جابه جایی فرش ندارید. برای خشکشویی فرش با دستگاه روی خدمات متخصصین تک شور حساب باز کنید. در هر منطقه از تهران که باشید می توانید از خدمات قالیشویی در منزل تهران استفاده کنید.

مطالعه ادامه مطلب!  قالیشویی عباس آباد تهران | 02144151366

روش قالیشویی در منزل

شاید روش های زیادی برای قالیشویی در منزل وجود داشته باشد. روش قالیشویی در منزل که شما از آن استفاده می کنید، چیست؟! خیلی از خانم های خانه دار فرش را در حیاط شستشو می دهند. این روش بسیار سخت و زمان گیر است. به جای آن ما پیشنهاد می کنیم از خدمات قالیشویی در منزل با دستگاه ما استفاده کنید. روش قالیشویی در منزل که توسط تک شور انجام می شود کاملا تخصصی و حرفه ای است.

قالیشویی در منزل شمال تهران
قالیشویی در منزل شمال تهران

متخصص خشک شویی فرش ابتدا قالی شما را با شامپوی مخصوص این کار (شامپوی دگزافوم آلمان) سطح فرش را شستشو می دهند. بعد از مرحله اول شستشوی فرش، نوبت به خشک شویی آن می رسد. در مرحله خشکشویی فرش، سطح آن با دستگاه مکنده جارو و خشک می شود. در صورتی که رطوبت روی فرش بماند، باعث ایجاد پوسیدگی و بوی نامطبوع و در نهایت آسیب رسیدن به فرش شما می شود. به همین خاطر باید از مراکز مجاز قالیشویی خدمات قالیشویی در منزل دریافت کنید. کارشناسان ما با سال ها تجربه، تخصص کافی در کار قالی شویی در منزل را دارند و در مدت کوتاهی انجام وظیفه می کنند.

قالیشویی در منزل تهران

خدمت قالیشویی در منزل تهران یکی از پرطرفدارترین سفارشاتی است که در قالی شویی تک شور ثبت می شود. در هر کجای تهران که باشید می توانید از خدمات قالی شویی در منزل تهران استفاده کنید. قالیشویی در منزل توسط تک شور با شامپوی مخصوص فرش و مواد درجه 1 انجام می شود. این خدمات تخصصی و در عین حال ارزان و به صرفه است. به دلیل راحت بودن این روش (نیازی به جابه جایی فرش ها نیست و عملیات خشکشویی فرش در محل انجام می شود) این خدمات مورد توجه همشهریان عزیز تهرانی واقع شده است.

اگر چه تک شور خدمات قالیشویی در کارخانه نیز انجام می دهد اما استفاده از روش قالیشویی در منزل به صرفه تر است و از نظر زمانی نیز در مدت زمان کوتاه تری انجام می شود.

می توانید روی خدمات قالیشویی در منزل از ما کمک بخواهید. دستگاه های فرش شویی تک شور کار تمیزی انواع فرش را در محل راحت کرده است. با استفاده از این شیوه می توانید فرش هایی همیشه تمیز داشته باشید.

یکی از دلایل محبوبیت استفاده از این روش این است که علاوه بر زمان بیشتر، در هنگامی که تعداد سفارشات زیاد باشد، ممکن است در کارخانه های قالیشویی فرش شما بسیار دیرتر به دست شما برسد یا به احتمال کمی دچار آسیب دیدگی یا مفقودی در هنگام حمل شود. با روش قالیشویی در منزل این مشکلات اجرایی وجود نخواهد داشت.

قالیشویی در منزل جنوب تهران
قالیشویی در منزل جنوب تهران

خشکشویی فرش در منزل

برای استفاده از خشکشویی فرش در منزل می توانید از خدمات ثبت سفارش ما به صورت آنلاین استفاده کنید. خدمات قالیشویی در محل که توسط تک شور ارائه می شود، نوین و قدم مهمی در جهت جلب رضایت شما مشتریان و همشهریان عزیز تهرانی است. به این نکته مهم توجه کنید که پرسنل تک شور همه متخصص هستند. خشکشویی فرش در منزل توسط بهترین استادکارهای متخصص در کار قالیشویی در محل انجام می شود. شستشوی فرش یا موکت شما به دقت انجام می شود و هیچ کثیف کاری در محل شستشو به وجود نمی آید.

همانطور که در ابتدای این توضیحات گفتیم، برای شستشوی فرش در منزل شما نیاز به هیچ گونه جابه جایی فرش ندارید. تنها کاری که برای استادکار خشکشویی فرش در منزل باید انجام بدهید این است که لوازم (یا احتمالا مبلمان) را از روی فرش خالی کنید. مشاوره قالیشویی در منزل تک شور رایگان است. شما همچنین می توانید سفارش خشکشویی فرش در آپارتمان خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.

خشکشویی فرش در آپارتمان

خشکشویی فرش درآپارتمان یکی از خدمات قالی شویی تک شور است. گر چه در گذشته خانواده های ایرانی با سیستم سنتی فرش را شستشو میدادند و چه بسا برای شستشو و حتی خشک کردن فرش دردسرهای بسیاری از جمله باریدن باران، نبود آفتاب مستقیم، یا حتی نبود محل مناسب برای خشک کردن فرش را متحمل میشدند. امروزه با وجود سیستم آپارتمان نشینی این دردسر مضاعف تر شده است.

مطالعه ادامه مطلب!  قالیشویی منیریه تهران | ۰۲۱۵۵۴۱۷۴۸۰

بنابراین بیشتر مردم تمایل به شستشوی فرش توسط قالی شویی را دارند. قالی شویی تک شور با چندین سال سابقه در امر قالی شویی و با استفاده از نیروی متخصص و ماهر در این زمینه میتواند کمک شما در امر قالی شویی و خشک شویی قالی در آپارتمان باشد. تک شور با استفاده از تجهیزات به روز میتواند فرش شسته شده را خشک و به سرعت یک فرش تمیز، لیط و براق در محل خواهید داشت.

تفاوت شستشوی فرش در منزل و قالیشویی

شاید برای شما هم سوال باشد که تفاوت شستشوی فرش در منزل و قالیشویی چیست؟! قطعا بین شستشوی فرش در خانه با شستشوی فرش در قالی شویی تفاوت ها ی بسیاری وجود دارد. البته بهتر است اولین تفاوت را از این جنبه قضیه را مورد بررسی قرار دهیم که :

  1. هر آن چیزی که در فرآیند شستشوی فرش در خانه صورت می پذیرد در جلوی چشمتان اتفاق می افتاد. چه بسیار مکان هایی که ممکن است فرش را تحویل گرفته و بعدا چند روز حالا به هر دلیلی هم از نظر شستشو و هم از نظر فرآیند تعمیر فرش به تعهدات خود عمل نکرده اند و فرش همچنان نواقص خود را داشته باشد. در این مواقع بهتر است حتما ضمانت نامه کتبی را دریافت کنید.
قالیشویی در منزل شرق تهران
قالیشویی در منزل شرق تهران

2. تفاوت آشکار دیگر این است که فرآیند خشکشویی در منزل انجام میشود و نیاز به مکانی برای خشک کردن به شیوه سنتی نیست و فرش برخلاف قالی شویی که سفارش چند روزه آماده میشود به سرعت نتیجه ی شستشو را می بینید.

3. یکی دیگر از تفاوت های شستشو در منزل و قالیشویی میتوان به نکته بسنده کرد که در قالیشویی تجهیزات بیشتری برای رفع عیوب و یا حتی پاک کردن لک های بسیاری از فرش وجود دارداما در شستشوی منزل ممکن است به دلیل نبود دستگاه های پیشرفته این لک ها به طور کامل بر طرف نگردند.

قیمت و هزینه شستشوی فرش در منزل تهران

هزینه شستشوی فرش در منزل تهران به چه عواملی بستگی دارد؟ اول از همه ذکر این نکته ضروری است که قیمت تمامی خدمات قالیشویی تک شور منطبق بر نرخ اتحادیه قالیشویی است. به شما توصیه می کنیم برای اینکه از نرخ منصفانه در دریافت خدمات قالیشویی و خشک شویی فرش در محل استفاده کنید، تنها از قالیشویی های مجاز خدمات دریافت کنید. در وهله بعدی موضوع هزینه بستگی به متراژ فرش شما ونوع آن (فانتزی، دستی، ماشینی و … ) دارد. برای دریافت دقیق هزینه قالیشویی با ما تماس بگیرید. مشاوره خشکشویی فرش در محل ما رایگان است.

قالیشویی در منزل مرکز تهران
قالیشویی در منزل مرکز تهران

چه فرش های را می توان با دستگاه در منزل شستشو داد؟

خدمات قالیشویی و خشک شویی در محل در سراسر نقاط تهران انجام می شود. اما یکی از متداول ترین سوالات شما این است که آیا می توان هر فرشی را با دستگاه در منزل شستشو داد؟ به عبارت دیگر استفاده از خدمات قالیشویی و خشک شویی فرش برای چه نوع فرش هایی استفاده می شود؟ در پاسخ باید گفت اکثر فرش ها را می توان در منزل با دستگاه شستشو کرد. شستشو و لکه برداری انواع فرش با دستگاه و مواد شوینده تخصصی و طبق نظر مشتری گرامی انجام می شود. ما بسیاری از فرش های دستی، ماشینی ، فرش فانتزی ماشینی و .. را در محل شستشو می دهیم. شستشوی انواع فرش های خارجی در منزل نیز جزو تخصص ماست. انواع فرش بلژیکی، فرش ترک، فرش ماکارونی، فرش اکریلیک به وسیله تک شور در محل خشکشویی می شود. با ارزان ترین و بهترین خدمات خشک شویی فرش در محل در کنار شما برای خدمت رسانی به شما آماده ایم. در صورتی که برای خدمات قالیشویی در محل سوالی دارید؛ یا مایل هستید سفارش خود را به صورت تلفنی ثبت کنید با ما تماس بگیرید.

5 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *