قالیشویی در محل

قالیشویی در محل


4.7/5 - (14 امتیاز)

قالیشویی در محل چگونه انجام می شود؟ و چگونه می توان یک قالیشویی خوب در محل پیدا کرد؟ هزینه ی قالیشویی در محل چقدر است؟ چطور یک قالیشویی در محل ارزان پیدا کنیم؟ البته که پیدا کردن یک قالیشویی معتبر و به نام، که، چه از لحاظ کیفیت سرویس دهی و چه به لحاظ قیمت مناسب، در محل کار دشواری است، اما با یک جستجوی ساده در اینترنت و ابزارهای جدید تکنولوژی به راحتی می توانید قالیشویی های اطراف خود را سرچ کنید و از میزان رضایت مندی مشتریان آن ها اطلاعات کافی را کسب کنید. در واقع هدایتگر شما برای یک انتخاب درست همین میزان رضایت مندی مشتریان یک کسب و کار است.

قالیشویی تک شور با چندین سال سابقه در شستشوی انواع فرش و موکت و … می تواند گزینه ی مناسب شما برای انتخاب یک قالیشویی معتبر و منصف در محل باشد. رضایت مشتریان ما این گفته را ثابت می کند.

قالیشویی و خشکشویی ارزان در محل

قالیشویی و خشکشویی ارزان در محل را از کجا پیدا کنیم؟ با توجه به شرایط اقتصادی کنونی ارائه ی خدماتی که هم از لحاظ کیفیت در سطح مطلوبی باشد و هم به لحاظ قیمت نسبت به سایر رقبا پایین تر باشد کار دشواری نیست، فقط کافی است کمی منصف باشیم و خود را در جای مشتری قرار دهیم. قیمت قالیشویی در تک شور منطبق بر نرخ اتحادیه قالیشویی است.

با توجه به کم شدن قدرت توان خرید مردم برای لوازم منزل علی الخصوص فرش، تعویض سالیانه یا حتی چند سال یک بارفرش کار سختی است.

همچنین نبود مکانی برای شستشوی فرش در آپارتمان و یا حتی داشتن مشغله ی بسیار، همه و همه باعث شده تا مردم از قالیشویی هایی استفاده کنند که، هم در فرآیند شستشوی فرش، آسیبی به فرش وارد نشود و همچنین قیمت مناسبی برای خدمات ارائه شده دریافت کنند.

قالیشویی تک شور با رعایت حقوق مصرف کننده، همیشه همراه و پشتیبان مشتریان عزیز بوده و با قیمتی مناسب در محل خدمات خود را ارائه میدهد.

قالیشویی در محل در تهران

قالیشویی در محل در تهران یکی دیگر از خدمات پر طرفدار در قالیشویی تک شور می باشد. قالیشویی تک شور با داشتن چندین شعب مختلف در تهران و پوشش دهی تمام مناطق 22 گانه تهران توانسته خدماتی با کیفیت به مشتریان عزیز ارائه دهد. شما در هر کجای تهران که باشید میتوانید به صورت 24 ساعته از این خدمات بهره مند گردید.

شما میتوانید با تماس با یکی از شعب نزدیک به محل خود و یا حتی پرکردن فرم سفارش در سایت، درخواست خود را ثبت نموده تا کارشناسان ما، به سرعت با شما تماس حاصل نمایند.

شعب قالیشویی در محل تک شور در سراسر تهران

شعبه قالیشویی در محل شمال تهران  :  02122176291

شعبه قالیشویی در محل غرب تهران    :  02144151366

شعبه قالیشویی در محل جنوب تهران  :  02155417480

شعبه قالیشویی در محل شرق تهران     :  02166534594

شعبه قالی شویی در محل مرکز تهران     :  02144151366

با مدیریت آقای زارع :  09122270931

قالیشویی در محل در تهران
قالیشویی در محل در تهران

هزینه ی قالیشویی در محل

هزینه ی قالیشویی در محل تک شور با توجه به نرخ مصوب اتحادیه است و قالیشویی تک شور در این زمینه رعایت انصاف و مشتری مداری را سرلوحه کار خود قرار داده است.

 هزینه ی قالیشویی در محل به نوع شستشوی فرش ( اعلاشویی و معمولی) و همین طور نوع فرش ( دستبافت یا ماشینی) و همین طور اندازه و ابعاد فرش بستگی دارد.

 علاوه بر آن خدمات دیگری نیز در قالیشویی تک شور اعم از رفوگری انواع فرش های پوسیده، ترمیم انواع فرش مثل ریشه زنی، قلم زنی فرش دست بافت و حتی لکه بری فرش انجام می شود.

شما می توانید برای اطلاع از هزینه ی قالیشویی در محل با نزدیکترین شعب قالیشویی تک شور در محل زندگی خود تماس بگیرید. پشتیبانان تک شور به گرمی پاسخگوی شما عزیزان می باشند.

مزایای قالیشویی در محل

مزایای قالیشویی در محل چیست و چه تفاوت هایی با قالیشویی در کارخانه دارد؟ در ابتدا باید گفت در ایام قدیم شستشوی فرش و … در منزل به شیوه ی سنتی رواج داشته است.

از خشک کردن فرش در هوای آزاد یا بر روی سطح شیبدار یا حتی در زیر نور آفتاب بگیر تا نحوه ی شستشوی فرش، که این فرآیند دقیقا یک شبانه روز یا بیشتر به درازا می انجامید.

مطالعه ادامه مطلب!  انتخاب قالیشویی مجاز و مناسب

اما امروزه به دلیل زندگی آپارتمان نشینی نه مکانی برای خشک کردن فرش در هوای آزاد یا نور آفتاب یا حتی قراردادن بر روی سطح شیبدار وجود دارد و نه امکان قراردادن وقت اضافی برای شستشوی قالی در منزل.

 علاوه بر آن برای جلوگیری در مصرف آب و مواد شوینده و… مردم ترجیح می دهند فرش های خود را جهت شستشو به قالیشویی های مجاز بسپارند.

  • پس مهمترین عامل و اولین مزایا برای سپردن قالی به قالیشویی های در محل صرفه جویی در وقت و هزینه است .
  • همچنین قالیشویی در محل با استفاده از دستگاه های مدرن اقدام به شستشوی فرش در جلوی دید مشتری انجام می دهند که همین عامل سبب اعتماد بیشتر مشتری به نحوه ی شستشو فرش می کند.
  • حتی نوع مواد شوینده که برای شستشو انجام می شود هم قابل رویت است .
  • همین طور دیگر نیاز به حمل فرش نیست.
  • و مزیت دیگر می توان استفاده از دستگاه پیشرفته خشکشویی فرش اشاره کرد که دیگر نیاز به وجود هوای آزاد یا نور آفتاب نیست.

قالیشویی تک شور با استفاده از نیروی متخصص و همین طور تجهیزات پیشرفته جهت شستشو و خشکشویی فرش، آماده ارائه ی انواع خدمات قالیشویی در محل می باشد. روی تک شور حساب کنید.

شستشو و خشکشویی خوشخواب در محل

مراحل شستشوی فرش در محل

مراحل شستشوی فرش در محل به چه صورت می باشد؟ بهتر است قبل از هر چیز فرش را از گرد و غبار و آلودگی ناشی از نشستن غبار بر آن بزداییم بهتر است این کار با یک جاروبرقی انجام داد. زیرا ممکن است حتی بعد از شستشو این گردو غبار که در بافت فرش است بماند.

در این صورت فرش آماده شستشو می شود. سپس با یک تماس با با نزدیکترین شعبه ی قالیشویی در محل، فرآیند شستشو در محل کلید میخورد.

 نیروی استاد کار ماهر به همراه دستگاه های پیشرفته شستشوی قالی در محل زندگی شما حاضر شده و اقدام به شستشوی فرش می کند. در این مرحله با استفاده از شوینده های مناسب فرش شسته می شود

سپس با استفاده از تجهیزات مدرن خشکشویی فرش اقدام به خشک کردن فرش می کنند که نم حاصل از شستشو کاملا برطرف گردد.

در مرحله بعد اگر نیاز به ارائه خدماتی همانند لکه بری و یا رفوگری فرش و … بود آن ها را نیز قالیشویی در محل برطرف می کند. لازم به ذکر است این کار باید با استفاده از مواد درجه ی یک باشد، تا آسیبی به بافت فرش وارد نشود.

قالیشویی تک شور با به کارگیری نیروی ماهر و متخصص و با استفاده از ماشین آلان مدرن صنعتی آماده ارائه خدمات قالیشویی در محل به شما عزیزان می باشد.

خدمات قالیشویی در محل تک شور

خدمات قالیشویی در محل تک شور  بسیار متنوع است که از جمله ی آن ها میتوان به  موارد زیر اشاره کرد که البته لازم به ذکر است که ما تمامی این مراحل را کاملا حرفه ای و تخصصی انجام می دهیم:

یکی از خدمات مهم و اساسی قالیشویی در محل تک شور  این است که با استفاده از مواد شوینده مناسب فرش و درجه یک (همانند شامپوی تگزافون آلمان و … ) اقدام به پاک کردن کامل لکه‌های چربی و کثیفی و حتی آلودگی گردو غبار به صورت کاملا تخصصی می کند. زیرا نبود مواد شستشوی خوب باعث آسیب به فرش و همچنین زرد شدن ریشه ها یا باقی ماندن لک بر روی فرش می گردد.

در قالیشویی تک شور استفاده از تجهیزات مدرن و ماشین آلات پیشرفته نیز حرف اول را می زند زیرا نبود این امکانات باعث می شود که در حین فرآیند شستشو رنگ ها ی فرش در هم آمیخته شود مخصوصا در بسیاری موارد که بافت فرش بسیار ظریف و حساس است.

همین طور فرآیند خشکشویی فرش با سیستم های مجهز و پیشرفته انجام می گیرد تا نم شستشو کاملا برطرف گردد. زیرا در صورت وجود نم فرش به بستر مناسب برای رشد قارچ تبدیل می گردد.

لازم به ذکر است تمامی فرآیند قالیشویی در محل تک شور در کوتاهترین زمان برای شما عزیزان صورت می پذیرد. همچنین از دیگر خدمات قالیشویی در محل تک شور می توان به شستشوی انواع موکت و مبلمان و خوشخواب و … در محل اشاره کرد.

قالیشویی در محل با دستگاه
قالیشویی در محل با دستگاه

قالیشویی در محل با دستگاه

 قالیشویی در محل با دستگاه یکی دیگر از خدمات ارائه شده توسط قالیشویی تک شور می باشد. امروزه حمل و جا به جایی فرش برای شستشوی آن کار پردردسری می باشد مخصوصا اینکه پس از شستشوی قالی به روش سنتی فرش سنگین شده و قابل حمل نیست. لذا بیشتر مردم تمایل به شستشوی فرش در محل را دارند. این کار صرفه جویی در وقت و هزینه است.

مطالعه ادامه مطلب!  نخ خاب در فرش

قالیشویی در محل با دستگاه کاملا ثابت کرده که می تواند لکه های حاصل از چربی و یا آلودگی حاصل از گرد وغبار و یا تردد بر روی فرش را به طور یکنواخت از روی فرش محو کند. کاری که شاید در سیستم سنتی بسیار دشوار بوده است.

همین طور با استفاده از دستگاه های پیشرفته فرآیند شستشو افزایش سرعت پیدا کرده است چه بسا کیفیت هم بسیار بیشتر گردیده است.  

این شستشوی یکنواخت فرش با استفاده از دستگاه باعث گردیدکه رنگ های فرش درهم نشود و یا حتی به ریشه ها آسیبی وارد نشود. علاوه بر آن استفاده از مواد شستشوی عالی مانع از رشد باکتری ها در بافت فرش می گردند، کاری که سیستم شستشوی سنتی به خوبی از پس آن بر نمی آمد.

قالیشویی در محل با دستگاه
قالیشویی در محل با دستگاه

مبل شویی در محل

مبل شویی در محل یکی دیگر از خدمات قالیشویی تک شور می باشدکه به دلیل اینکه در محل زندگی یا محل کار انجام می شود بسیار پر طرفدار است. گاهی اوقات هزینه خرید مواد شوینده جهت شستشوی دستی مبلمان از هزینه ای که قالیشویی  برای آن صرف می کند بیشتر می گردد.

همین طور استفاده از آب زیاد جهت شستشوی مبل، که اگر این فرآیند توسط مبل شویی در محل انجام گردد به صرفه تر است. زیرا مبل شویی در محل با استفاده از دستگاه های پیشرفته که قادر به ذخیره آب در ساعات طولانی است این کار را انجام می دهند.

علاوه بر آن نبود تخصص لازم در شستشوی مبل، که باعث آسیب فراوان به ظاهر مبل می گردد که به اصطلاح گفته می شود “مبل را از ریخت انداختن” و همین طور نبود مواد اولیه مناسب جهت از بین بردن لک های روی مبل .

همه اینها باعث گردیده تا خدمات مبل شویی در محل طرفداران بسیاری پیدا کند.

قالیشویی تک شور با رعایت تمامی اصول و فرآیند های شستشوی مبل در محل و با ارائه خدمات با کیفیت مبل شویی در محل توانسته است طی سالیان دراز اعتماد مشتریان زیادی را کسب کند.

مبل شویی در محل
مبل شویی در محل

شستشو و خشکشویی خوشخواب در محل

شستشو و خشکشویی خوشخواب در محل همانند دیگر خدمات ارائه شده در قالیشویی تک شور توانسته رضایت مشتریان را جلب نماید. تشک های خوشخواب مثل هر وسیله دیگر در منزل نیار به شستشوی حداقل سالیانه یک بار را دارند.

زیرا تشک ها به دلیل اینکه ارتباط مستقیمی با پوست دارند، معمولا بستر خوبی برای رشد باکتری های مضر می باشند. پس باید برای شستشوی آن ها اقدام کرد.

 درست است که دلیل عمده برای شستشوی خوشخواب همین می باشد اما در بسیاری از موارد به دلیل استفاده نادرست مثلا ریختن نوشیدنی بر روی آن و لک شدن خوشخواب ها، یا حتی آلودگی حاصل از ادرار سالمندان یا کودکان نیاز به شستشو پیدا می کنند.

در این مواقع نیاز به شستشوی تخصصی احساس می شود، که از لحاظ طهارت خوشخواب و همچنین استفاده از مواد مرغوب برای جلوگیری از آسیب به خوشخواب، شستشو انجام شود. خشکشویی خوشخواب در منزل یکی از پردرخواست ترین خدمات در قالی شویی تک شور است.

علاوه بر آن عدم  نم بعد از شستشو بسیار اهمیت دارد زیرا که باعث نمور شدن و از بین رفتن خوشخواب می شود در این صورت استفاده از ماشین آلات مجهز خشکشویی خوشخواب درمحل می تواند این کار به صورت تخصصی انجام دهد.

قالیشویی تک شور با چندین سال سابقه درخشان در امر قالیشویی و خشکشویی ارزان در محل می تواند به شما در شستشوی انواع خوشخواب ها کمک کند روی قالیشویی تک شور حساب کنید.

شماره قالیشویی در محل چند است؟!

برای استفاده از خدمات قالیشویی در محل تک شور شما میتوانید با تماس با یکی از شعب نزدیک به محل خود و یا حتی پرکردن فرم سفارش در سایت، درخواست خود را ثبت نموده تا کارشناسان ما، به سرعت با شما تماس حاصل نمایند. شماره های شعب قالیشویی در محل تک شور در سراسر تهران:

شعبه قالیشویی در محل شمال تهران  :  02122176291

شعبه قالیشویی در محل غرب تهران    :  02144151366

شعبه قالیشویی در محل جنوب تهران:  02155417480

شعبه قالیشویی در محل شرق تهران :  02166534594

شعبه قالیشویی در محل مرکز تهران :  02144151366

با مدیریت آقای زارع :  09122270931

هزینه قالیشویی در محل چقدر است؟

 
هزینه قالیشویی در محل در تک شور منصفانه و بر اساس نرخ رسمی اتحادیه قالی شویی است. برای مشاوره رایگان قیمت همه خدمات قالیشویی از جمله : اعلاشویی، شستشوی فرش و موکت در منزل، خشک شویی خوشخواب در منزل و … با ما تماس بگیرید. 09122270931

8 دیدگاه

  • خسته نباشین. خدمات قالیشویی در محل فقط شامل شستن فرش میشه؟ یا موکت و خوشخواب و مبل هم هست؟ منزل ما جنوب تهران هست.

  • سلام برای این قالیشویی در محل خشکشویی هم دارید ؟ دستگاه خشکشویی که استفاده میکنید چه جوریه ؟ منظورم کیفیتشه؟

    • سلام کیفیت تجهیزات خشکشویی در قالیشویی در محل تک شور بسیار عالی است رضایتمندی مشتریان گواه این موضوع می باشد
      استفاده از تجهیزات به روز باعث می شود که سرعت انجام کار بالاتر رود و همچنین کیفیت خدمات ( شستشوی و خشکشویی قالی در محل ) به نحو احسنت صورت پذیرد

    • سلام بله کلیه خدمات شستشو و خشکشویی و لکه بری خوشخواب در قالیشویی در محل هم ارائه می شود.
      با سپاس

  • وای خدا خیرتون بده همین که قالیشویی در محل هم ارائه میدین خودش عالیه
    واقعا که ما شاغل ها نمیرسیم که هماهنگ کنیم برای سفارش شستشو اونم دم عید فقط یک سوال نرخ شستشوی خوشخواب در محل رو کجا میتونم ببینم ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *