قالیشویی تجریش تهران

قالیشویی تجریش تهران


5/5 - (5 امتیاز)

استفاده از خدمات قالیشویی بخصوص در شهرهای بزرگی مانند تهران، به یکی از ضروری ترین فعالیت های مردم در زندگی امروز تبدیل شده است. در هر نقطه ای از تهران که زندگی کنید در معرض آلودگی های مختلف هستید. وسایل مختلف خانه بخصوص فرش ها، قالیچه ها و مبلمان در بازه های زمانی کوتاه مدت کثیف می شوند. اگر ساکن شمال شهر هستید، قالیشویی تجریش تهران برای ارائه تخصصی ترین خدمات قالیشویی در خدمت شماست.

طی سال های اخیر شرکت ها و مجموعه های زیادی اقدام به فعالیت در حوزه قالیشویی کرده اند. به همین دلیل ممکن است انتخاب بهترین قالیشویی تهران برای شما کمی سخت و سردرگم کننده باشد. در این مقاله به معرفی خدمات و مزایای قالیشویی شمال تهران می پردازیم تا با اطمینان خاطر کالاهای ارزشمند خود را برای ارائه بهترین خدمات قالیشویی در اختیار همکاران ما بگذارید.

 شماره قالیشویی تجریش تهران

شماره قالی شویی تجریش تهران 02122176291  است. برای اینکه کار شستن فرش های خود را به قالی شویی تک شور بسپارید تنها کافی است با ما تماس بگیرید. با یک تماس کارشناس تک شور در محل حضور پیدا می کنند و فرش های شما را برای انتقال به قالیشویی آماده می کنند. خدمات قالیشویی تجریش تهران منحصر به شستن فرش نیست. شستشوی انواع موکت، مبل شویی، رفو تخصص انواع فرش دستباف و هم چنین اعلاشویی در تخصص ماست.

قالیشویی تجریش تهران
قالیشویی تجریش تهران

هزینه قالیشویی تجریش تهران

هزینه قالیشویی تجریش تهران مانند دیگر هزینه های خدمات قالیشویی تک شور بر اساس نرخ مصوب اتحادیه می باشد. که این هزینه با توجه به نوع شستشوی فرش ( اعلاشویی و معمولی ) و همچنین نوع فرش ( ماشینی یا دست باف) و علاوه بر آن به اندازه ی فرش بستگی دارد. در بسیاری موارد تعداد شانه های فرش نیز در قیمت گذاری دخیل است.

فراموش نکنید در بسیاری از قالیشویی ها همچنان از دستگاه های قدیمی که نیاز به اپراتور دارند استفاده می کنند و این خود باعث خطای انسانی و آسیب به فرش می شود.

اما ما در قالیشویی تجریش تهران با استفاده از دستگاه های پیشرفته و تمام اتوماتیک بدون دخالت دست، فرش ها را به طور یکنواخت و تخصصی شستشو می دهیم. همچنین ما به عنوان منصف ترین قالیشویی در منطقه ی تجریش تهران شناخته می شویم.

همچنین برای رعایت حقوق مصرف کننده و احترام به شما عزیزان قالیشویی تجریش تهران شعبه تک شور به همراه فاکتور ضمانت نامه ی کتبی ارسال می نماید.

هزینه قالیشویی تجریش تهران
هزینه قالیشویی تجریش تهران
عنوان خدمت شستشو و خشکشویی فرش در قالیشویی تجریش تهرانهزینه ( تومان)
شستشوی فرش در محلاز متری 15,000
شستشوی موکت در محلاز متری 15,000
لکه بری انواع فرشتوافقی
شستشوی کاناپه تختخوابشو 3 نفرهاز 290,000
شستشوی کاناپه تختخوابشو 2 نفرهاز 220,000
شستشوی کاناپه تختخوابشو تک نفرهاز 150,000
خشکشویی مبل 5 نفرهاز 300,000
خشکشویی مبل 7 نفرهاز 490,000
هزینه قالیشویی تجریش تهران

مبل شویی در قالیشویی تجریش تهران

مبل شویی در قالیشویی تجریش تهران یکی از خدمات پر طرفدار در قالیشویی تجریش تهران شعبه ی تک شور می باشد. استفاده مکرر مبلمان در مناطق شمالی تهران همانند تجریش باعث گردیده تا بانوان این منطقه هر ساله نظافت مبلمان را جزو کارهای اساسی منزل قراردهند.

نا گفته نماند مبل شویی در قالیشویی تجریش تهران به طور تخصصی ارائه می گردد، که همین امر باعث گردیده تا مبلشویی در قالیشویی تجریش تهران از محبوبیت خاصی در منطقه برخوردار گردد.

استفاده از دستگاه مدرن برای شستشوی مبل، همچنین استفاده از مواد مرغوب برای شستشوی انواع مبلمان اداری و منزل ( استیل، کلاسیک، راحتی و … ) و استفاده از دستگاه خشکشویی عالی باعث گردیده  تا به بافت مبل ها آسیبی وارد نشود.

در مبل شویی در قالیشویی تجریش تهران خدمات دیگری از جمله لکه بری انواع لک ها با مواد شوینده مناسب انجام می شود و به صورت کاملا تخصصی انجام می شود.

ما در مبل شویی در قالیشویی تجریش تهران شاکریم که توانسته ایم طی سالیان دراز با جلب اعتماد شما عزیزان در منطقه ی تجریش به فعالیت بپردازیم.

مبل شویی در قالیشویی تجریش تهران
مبل شویی در قالیشویی تجریش تهران

هزینه مبل شویی و شستشوی خوشخواب در تجریش

هزینه مبل شویی و شستشوی خوشخواب در تجریش چگونه محاسبه می شود؟ هزینه ی مبل شویی و شستشوی خوشخواب در قالیشویی تجریش تهران همانند دیگر خدمات این مجموعه بر اساس نرخ مصوب اتحادیه قالیشویان تهران می باشد.

مطالعه ادامه مطلب!  قالیشویی دزاشیب تهران

اما این هزینه ممکن است براساس اندازه مبل و تعداد آن متفاوت باشد.

گاهی ممکن است خدمات دیگری از جمله لک بری انواع مبلمان با روکش های ( مثل : روکش پارچه ای، چرم، نخی،پشمی، کتان، مخمل، جیر، ریون، پلی استر و …) در محل هم ارائه شود که آن هم بستگی به نوع آلودگی مبل دارد.

لازم به ذکر است قالیشویی تجریش تهران در تمامی موارد رعایت شرط انصاف را سرلوحه ی کار خود ساخته است و ارسال ضمانت نامه همراه با فاکتور و همچنین نحوه ی ارائه خدمات که در بالاترین کیفیت خود قراردارد همه و همه باعث گردیده تا به عنوان بهترین مبلشویی شمال تهران شناخته شود.

شستشوی خوشخواب در قالیشویی تجریش تهران

شستشوی خوشخواب در قالیشویی تجریش تهران شعبه تک شور یکی دیگر از خدمات ارائه شده در این شعبه می باشد. با توجه به اینکه در بسیاری از منازل استفاده از تخت برای استراحت مرسوم است پس نیاز به نظافت حداقل سالیانه خوشخواب ها و تشک های تخت می باشد.

علی الخصوص اگر در منازلی که کودک و یا سالمندی نگهداری می شوند این نیاز بیش از پیش احساس می شود.

همچنین استفاده از نوشیدنی و خوراکی در روی تخت در بیشتر موارد باعث می گردد تا خوشخواب ها دچار لکهای زیادی شوند که ازبین رفتن آن ها کاری دشوار و زمان گیر است.

همه ی این موارد باعث می گردد تا بانوان عزیز از قالیشویی ها کمک بگیرند. پس پیدا کردن یک قالیشویی معتبر که در این زمینه تخصص هم دارد کار دشواری است.

قالیشویی تجریش تهران با ارائه خدمات شستشوی انواع تشک تخت و خوشخواب ها در خدمت شما عزیزان می باشد.

شما تنها با شماره 02122176291 و یا ثبت سفارش در سایت می توانید از این خدمات بهره مند گردید. روی قالیشویی تجریش تهران شعبه تک شور حساب کنید.

شستشوی خوشخواب در قالیشویی تجریش تهران
شستشوی خوشخواب در قالیشویی تجریش تهران

خدمات قالیشویی تجریش تهران

قالیشویی تک شور با بیش از یک دهه قدمت، سال هاست مشغول به فعالیت رسمی و قانونی در این حوزه است. در تمامی شعب تک شور از جمله قالیشویی تجریش تهران تخصصی ترین خدمات توسط کارشناسان خبره با مناسب ترین قیمت به شما عرضه می شود. به طور کلی بهترین قالیشویی تهران را می توان این طور برشمرد:

  • ارائه خدمات تخصصی، مختلف و متنوع در حوزه قالیشویی
  • شست و شوی تخصصی انواع فرش‌های دست‌باف و ماشینی
  • شستشوی حرفه ای انواع تابلوفرش
  • قیمت گذاری منصفانه و تعرفه های مناسب برای کلیه خدمات
  • تضمین کیفیت خدمات و ارائه ضمانت‌نامه رسمی به مشتریان
  • شستشوی مبل و از بین بردن پرز و گرد و غبارهای تثبیت شده در مبلمان خانگی و اداری
  • داشتن شعبه های متعدد در سراسر تهران برای راحتی بیشتر مشتریان
  • ارائه خدمات تخصصی رفوگری تخصصی فرش‌
  • شستشوی حرفه‌ای انواع موکت
  • ارائه خدمات ترمیم ریشه فرش و ریشه بافی
  • تعمیر و ترمیم آسیب های عمیق فرش ها اعم از پوسیدگی، بیدزدگی، سوختگی و…
  • فعالیت قانونی زیر نظر اتحادیه قالیشویان
  • داشتن رویکرد مشتری مداری و پشتیبانی از مشتریان
  • انجام کلیه خدمات در سریع ترین زمان ممکن

مزایای قالیشویی تجریش تهران

شمال تهران منطقه وسیعی است. وجود یک شعبه در منطقه تجریش تهران باعث راحتی بیشتر مشتریان ساکن در این منطقه شده است. فرش کالای ارزشمندی است که برای تهیه آن هزینه زیادی می شود. حفاظت از این کالای گرانبها برای هر خانواده ایرانی بسیار حائز اهمیت است. شست وشوی فرش کار راحتی نیست و احتیاج به نظارت، تجربه و تخصص کافی دارد. حساسیت این کالا باعث شده انتخاب و اعتماد به یک مجموعه قالیشویی سخت باشد. به همین دلیل است که باید به سراغ شرکت و مجموعه ای رفت که اعتبار و شهرت کافی و خدمات تخصصی مختلفی را در اختیار شما بگذارد.

برای دریافت بهترین خدمات قالیشویی روی تک شور حساب باز کنید!

استفاده از خدمات قالیشویی تک شور باعث می شود شما از مزایای بسیاری بهره مند شوید که پیش از هر چیز، این مزایا به نفع خود شما تمام می شود. مزایای قالیشویی تجریش تهران را به طور خلاصه می توان به این صورت شرح داد:

قالیشویی شمال تهران
قالیشویی شمال تهران
  • در تمامی شعب قالیشویی تک شور از مجهز ترین و پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا استفاده می شود.
  • مواد شوینده ای که برای شست و شو به کار گرفته می شود، از بهترین و باکیفیت‌ترین برندهای بازار تهیه شده است.
  • هر فرش ویژگی ها و حساسیت‌های مخصوص به خود را دارد، بنابراین باید به شیوه منحصر به خود شستشو و خشک شود. در قالیشویی تجریش تهران هر فرش پیش از شست و شو بررسی می شود تا مراقبت های لازم از آن اجرا شده و به مناسب ترین شکل شسته شود.
  • کیفیت خدمات قالیشویی تجریش تهران تضمین شده است. برای اطمینان خاطر بیشتر شما، بعد از ثبت سفارش یک ضمانت نامه رسمی نیز در اختیارتان قرار خواهد گرفت.  
  • تعرفه های خدمات در قالیشویی تجریش تهران منطبق بر نرخی ارائه می شود که اتحادیه قالیشویان تهران اعلام کرده است.  
  • علاوه بر شست و شوی فرش های دستباف و ماشینی، در قالیشویی تجریش تهران شست و شوی تخصصی تابلو فرش ها، قالیچه ها، گلیم، موکت، فرش های ابریشمی و … انجام می شود.
قالیشویی تجریش تهران
قالیشویی تجریش تهران
  • لکه هایی که با روش های رایج شست و شو از بین نمی روند، احتیاج به عملیات تخصصی لکه برداری دارند. لکه برداری از فرش ها به صورت تخصصی در قالیشویی تجریش تهران انجام می شود.
  • در قالیشویی تجریش تهران شست و شوی مبلمان اداری و خانگی انجام می شود. علاوه بر این از بین بردن پرز و گرد و غبار مبلمان نیز قابل اجراست.
  • تعمیر فرش و ترمیم آسیب های مختلف آن از جمله سوختگی، پوسیدگی، بیدزدگی و … در تمامی شعب تک شور توسط کارشناس های مختصص انجام می شود.
  • برای اعمال نهایت دقت و نگهداری مناسب از سفارشات، فرش ها به صورت لوله شده از شما تحویل گرفته می شوند و به همین شکل نیز به شما تحویل داده می شوند.
  • ممکن فرش دستبافت شما به علت شستشوی غیر استاندارد دچار بهم ریختگی رنگ شده باشد که در این صورت نیازمند عملیات قلم زنی است. این عملیات در قالیشویی تک شور به شکل تخصصی برای شما انجام خواهد شد.
قالیشویی تجریش تهران
قالیشویی تجریش تهران
  • برخی از خدمات بهترین قالیشویی تهران قابل ارائه در منزل با محل کار شما هستند.
  • برای راحتی بیشتر مشتریان تمامی سفارش ها درب منزل تحویل گرفته می شود و بعد از اجرای فرآیندهای لازم درب منزل به شما تحویل داده خواهد شد.
  • در قالیشویی تجریش تهران کارشناسانی متخصص و مجرب مشغول به فعالیت هستند تا بهترین خدمات را در اختیار شما بگذارند.
  • کلیه سفارش های شما در سریع ترین زمان ممکن انجام می شود.
مطالعه ادامه مطلب!  قالیشویی نارمک تهران

روش های شست و شو در قالیشویی تجریش تهران

در گذشته فرش های به شیوه سنتی شسته می شدند. این شیوه معایب بسیاری داشت و هم اکنون کاملا منسوخ شده است. در قالیشویی تجریش تهران از روش های مدرن به وسیله دستگاه های مجهز و به روز دنیا برای شستن فرش ها استفاده می شود. هرقدر دستگاه های شستشو مجهزتر باشند فرآیند شست و شو بهتر انجام خواهد شد درنتیجه فرش ها به خوبی شسته می شوند و عمر آن ها بیشتر خواهد شد. تک شور علاوه بر محله تجریش در دیگر محله های شمال شهر تهران نیز خدمات ارائه می کند. اگر در شمال تهران زندگی می کنید از خدمات قالیشویی قیطریه ما نیز می توانید استفاده کنید!

شست و شو به روش سنتی باعث هدر رفتن بسیار زیاد آب می شد. علاوه بر این فرش بعد از شسته شدن در فضای آزاد قرار می گرفت و در این مدت زمانی آلودگی های مختلفی را به خود جذب می کرد. با استفاده از روش های مدرن در قالیشویی تجریش تهران آسیب های مختلف روش های سنتی به صفر رسیده است.

ثبت سفارش در قالیشویی تجریش تهران

برای دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش در قالیشویی تجریش تهران کافیست با شماره تلفن 02122176291 تماس بگیرید. کارشناسان ما راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار خواهند داد. بعد از ثبت سفارش، هماهنگی های لازم برای تحویل سفارشات از شما انجام خواهد شد. کلیه سفارش ها در سریع ترین زمان ممکن انجام شده و بعد از اتمام درب منزل یا هر مکان دیگری که درخواست شما باشد به شما تحویل داده خواهد شد.

سوالات متداول در قالیشویی تجریش تهران

در اینجا برخی از پر تکرارترین سوالاتی که مشتریان در محله ی تجریش از ما می پرسند بیان شده است، حتما ببینید شاید پاسخ سوال شما نیز در اینجا باشد.

زمان تحویل سفارش در قالیشویی تجریش تهران چگونه است؟

سفارش شما در کوتاهترین زمان ممکن و البته با هماهنگی خود شما توسط پشتیبانان قالیشویی تک شور انجام می شود. برای مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت ها با ما تماس بگیرید. 02122176291

خدمات لکه بری از انواع مبلمان در قالیشویی تجریش تهران چگونه انجام می شود؟

ما در قالیشویی تجریش تهران شعبه ی تک شور با استفاده از مواد لک زدای مخصوص هر لک و همچنین مواد مرغوب و درجه ی یک برای لک زدایی و همین طور با به کار گیری نیروی متعهد و متخصص در زمینه یلک بری، اقدام به لک زدایی انواع لک از مبلمان می نماییم

خدمات خشکشویی خوشخواب در منزل در قالیشویی تجریش تهران به چه صورت ارائه می شود؟

در قالیشویی تجریش تهران شعبه ی تک شور ما با استفاده از به روز ترین دستگاه ها اقدام به خشکشویی انواع خوشخواب و تشک تخت (بدون ذره ای آسیب به بافت خوشخواب و یا ذره ای نم در الیاف آن و همچنین عدم جمع شدگی روکش خوشخواب ) می نماییم.

آیا قالی شویی تجریش تهران شعبه تک شور مجوز دارد؟

بله. قالی شویی تک شور تحت نظارت اتحادیه قالی شویی تهران است. کلیه هزینه های ما منصفانه و منطبق بر نرخ اتحادیه قالیشویی است.

11 دیدگاه

  • شعبه قالی شویی تجریش تون کجاست دقیقا؟ منظورم اینه که فرش ها رو باید ما بیاییم تحویل بدیم؟ و دیگه اینکه شما خشکشویی در محل هم دارین برای قالیشویی شمال تهران؟ تو هر شعبه ای؟

    • سلام نیاز نیست مراجعه کنید. همکاران ما فرش شما را در محل تحویل می گیرند. برای مشاوره رایگان قالیشویی در هر نقطه از شمال شهر تهران از جمله قالیشویی تجریش تهران با شماره 02122176291 تماس بگیرید. ارادتمند.

    • سلام بله کلیه ی خدمات خشکشویی فرش و شتششوی انواع فرش و لک بری فرش در محل هم ارائه می شود وشما می توانید با تماس با شماره ی 021 22176291 و یا پر کردن فرم درخواست در سایت سفارش خود را ثبت نمایید.

  • نمیدونم تایید میکنین یا نه! ولی تو شعبه تجریش از شعبه شهرک غرب (که خونه مامانم ایناس) سریع تر کار انجام دادین. }:

    • 🙂 سلام دوست عزیز زمانبندی خدمات ارائه شده بسته به نوع آن است ممکن است نوع خدمات ارائه شده در دو مکان متفاوت باشد وگرنه زمانبندی و نحوه ی ارائه ی خدمات در تمامی شعب یکسان است.

    • سلام بله در شعبه قالیشویی تجریش تک شور، مبلشویی، لکه بری انواع مبل روشن و تیره و.. هم انجام می شود.

  • من که ازتون راضی ام واقعا.
    ممنون قالیشویی تجریش تهران برای عید تخفیف هم بزار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *