4.5/5 - (2 امتیاز)

در شهر های بزرگی مانند تهران که آلودگی های محیطی فراوانی وجود دارد، فرش ها دچار این آلودگی ها میشوند. 

مردم همیشه دغدغه شستشوی فرش ها و پاکسازی آن ها از آلودگی ها را دارند. از طرفی روش های شستشوی سنتی و قدیمی معایب بسیاری دارد و بسیار زمان بر است. امروزه در آپارتمان ها محیط مناسب برای شستشوی فرش وجود ندارد و روش های قدیمی منسوخ شده اند، بنابراین استفاده از خدمات قالیشویی امری اجتناب‌ناپذیر شده است. 

قالیشویی پاسداران تهران یکی از شعب قالیشویی تک شور واقع در شمال تهران است که همیشه میتوانید از خدمات حرفه ای و تخصصی این قالیشویی بهره مند شوید. 

اگر ساکن منطقه شمال تهران و ناحیه پاسداران هستید و به دنبال بهترین قالیشویی تهران میگردید، قالیشویی پاسداران تهران بهترین گزینه برای استفاده از تخصصی ترین خدمات به همراه نیرو های مجرب و متخصص است. 

خدمات قالیشویی پاسداران تهران 

برخی از مهم ترین خدمات قالیشویی شمال تهران را در ادامه توضیح میدهیم:  

• ارائه مشاوره رایگان قالیشویی 

تمامی سوالات شما در زمینه فرش، موکت، تابلو فرش،  روش های شستشوی فرش و نحوه ثبت سفارش و دریافت فرش و… توسط کارشناسان متخصص ما به صورت رایگان پاسخ داده میشود. 

• استفاده از دستگاه های مجهز و به روز 

امروزه شست و شو به روش های قدیمی جوابگو نیست. به همین دلیل در قالیشویی پاسداران از جدید ترین و حرفه ای ترین دستگاه ها برای شستشو فرش های شما استفاده میشود. 

قالیشویی پاسداران
قالیشویی پاسداران

• ارائه ضمانت نامه 

کلیه خدمات قالیشویی های تک شور به صورت تضمین شده به شما ارائه میشود. 

برای اطمینان شما بعد از ثبت سفارش یک ضمانت نامه رسمی در اختیار شما قرار داده میشود تا با خیال راحت فرش‌هایتان را به ما بسپارید. 

• وجود شعب گوناگون 

به دلیل وجود شعب مختلف قالیشویی تک شور در هر نقطه از تهران میتوانید از خدمات تخصصی قالیشویی استفاده کنید. کافی است نزدیک ترین قالیشویی به محل زندگی خود را انتخاب کنید. 

مطالعه ادامه مطلب!  قالیشویی پارک وی تهران

•قالیشویی در محل پاسداران

برخی از خدمات قالیشویی پاسداران تهران در منزل یا محل کار شما قابل ارائه است. ارائه خدمات در محل سبب میشود در وقت با ارزش شما صرفه جویی شود و سفارشتان در سریع ترین زمان ممکن انجام بگیرد. 

• ارائه قیمت های مناسب و منصفانه 

کلیه مبالغ منطبق با نرخ رسمی اتحادیه قالیشویان تهران است. در تمام شعبه های قالیشویی تک شور قیمت ها مناسب و منصفانه تعیین شده تا با کمترین مبلغ، بهترین خدمات را دریافت کنید. 

• سرویس دهی سریع در دریافت و تحویل 

تمام سفارش های شما در کوتاه ترین و سریع ترین زمان ممکن انجام میگیرد و در زمان دقیق تعیین شده به شما تحویل داده میشود. 

• ارائه خدمات متنوع در قالیشویی  

در قالیشویی پاسداران تهران خدمات متعددی از  جمله شست و شوی فرش ها، موکت ها، مبلمان، تابلو فرش، قالیچه، گلیم و …انجام میشود. 

همچنین از دیگر خدمات ما میتوان به رفوگری، تعمیر و ترمیم آسیب های مختلف فرش که توسط کارشناسان مجرب انجام می شود، اشاره کرد. 

تماس با قالیشویی پاسداران تهران 

برای دریافت هر گونه مشاوره تخصصی و ثبت سفارش یا اطلاع از خدمات قالیشویی پاسداران تهران می توانید با شماره تلفن 02122176291 تماس بگیرید. همکاران ما سریعا سفارش شما را ثبت کرده و آن ها را درب منزل از شما تحویل خواهند گرفت. بعد از اتمام اجرای خدمات نیز تمامی سفارشات شما درب منزل به شما تحویل داده خواهد شد. 

قالیشویی پاسداران
قالیشویی پاسداران

مزایای قالیشویی پاسداران تهران  

فرش‌ کالای بسیار ارزشمندی است و برای خرید هر فرش وقت و هزینه زیادی صرف میشود.  

برای نگه داری و حفاظت از فرش ها همیشه افراد نگرانی های خود را دارند که کاملاً طبیعی است. حفظ و نگه داری این کالای ارزشمند بسیار مهم است و شستشوی آن نیازمند به تخصص و تجربه مرتبط است. 

در گذشته شست و شوی فرش در منزل و استفاده از روش های سنتی و قدیمی امکان پذیر بود، اما در حال حاضر تمام این روش ها بی‌نتیجه شده است و استفاده از روش های مدرن و به روز در هر قالیشویی حرفه ای اولویت اصلی است. 

مطالعه ادامه مطلب!  قالیشویی ونک تهران

قالیشویی تک شور با بیش از یک دهه فعالیت حرفه ای در این حوزه، خدمات تخصصی و متنوعی را به مشتریان خود ارائه میدهد. 

مزایای قالیشویی تک شور قبل از هر چیز، به نفع مشتری است و باعث میشود مشتری در آخر نتیجه دلخواه را بدست آورد. 

در ادامه این مطلب به برخی از مزایای قالیشویی پاسداران تهران اشاره می‌کنیم:   

• فعالیت رسمی و مجوزدار زیر نظر اتحادیه قالیشویان تهران  

• در قالیشویی پاسداران تهران از دستگاه های مجهز و پیشرفته برای شستشوی فرش های شما استفاده میشود. 

• در قالیشویی پاسداران تهران شستشوی تخصصی فرش های دستبافت و ماشینی، گلیم، قالیچه، موکت، فرش های ابریشمی، تابلوفرش ها و … انجام می شود. 

• مبلشویی حرفه ای و گرفتن پرز و گرد و خاک از آن ها در قالی‌شویی پاسداران تهران انجام می شود. 

• خدمات ترمیم و تعمیر فرش ها و رفوگری قسمت های سوخته، آسیب دیده، پوسیده و …فرش در قالیشویی پاسداران تهران توسط کارشناسان متخصص انجام میشود.

قالیشویی پاسداران
قالیشویی پاسداران

شماره تماس قالیشویی پاسداران

برای ثبت سفارش در قالیشویی پاسداران تهران می توانید با شماره تلفن 02122176291 تماس بگیرید. علاوه بر این می توانید از مشاوره تخصصی و رایگان ما در حوزه فرش و قالیشویی استفاده کنید.

دیگر مزایای استفاده از خدمات قالیشویی در شعبه پاسداران تک شور:

• در قالیشویی پاسداران تهران مناسب و منصفانه ترین قیمت برای بهترین خدمات منطبق با نرخ اعلام شده از سمت اتحادیه قالیشویی تهران در نظر گرفته شده است.  

• در قالیشویی پاسداران از بهترین و با کیفیت ترین برند های مواد شوینده برای پاکسازی هر چه بهتر فرش های شما استفاده میشود. 

• برای آسان شدن و راحتی بیشتر مشتریان، بعد از ثبت سفارش فرش و کالاهای دیگر شما درب منزل یا محل کار از شما تحویل گرفته خواهند شد. 

• وجود نیرو های با تجربه و متخصص در قالیشویی های تک شور

•خدمات حرفه ای قلم زنی برای فرش های دستباف، که به منظور اصلاح و تغییر رنگ این فرش ها، در صورت درخواست مشتری انجام میگردد. 

2 دیدگاه

    • سلام به شما دوست عزیز شما علاوه بر ثبت سفارش در سایت میتونید با شماره 02122176291 قالیشویی پاسداران ارتباط برقرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *