قالیشویی نارمک تهران

قالیشویی نارمک تهران


5/5 - (1 امتیاز)

شست و شوی فرش ها یکی از سخت ترین قسمت های خانه‌داری است که در زندگی امروز، باتوجه به مشغله های فردی و فضای آپارتمانی با استفاده از روش های سنتی و خانگی امکان پذیر نیست. روش هایی که در گذشته برای شستن فرش ها از آن ها استفاده میشد معایب بیشماری داشت، به همین دلیل استفاده از خدمات قالیشویی اجتناب ناپذیر است. قالیشویی نارمک تهران از جمله شعب قالیشویی تک شور در شرق تهران است که خدمات تخصصی مختلفی را در این حوزه به شما عرضه می کند.

با توجه به حساسیت کالایی مانند فرش، انتخاب خدمات قالیشویی معمولا سخت‌گیرانه صورت می گیرد به همین دلیل ارائه خدمات درجه یک و حرفه ای تاثیر بسیاری بر انتخاب یک قالیشویی می گذارد. در این مطلب به معرفی خدمات و مزایای قالیشویی نارمک تهران می پردازیم تا با خدمات بهترین قالیشویی تهران بهتر آشنا شوید.

خدمات قالیشویی نارمک تهران

خدمات مناسب و درجه یک تاثیر بسزایی در جذب رضایت مشتری و افزایش اعتبار هر کسب و کاری دارد. به همین دلیل طی بیش از یک دهه فعالیت حرفه ای در قالیشویی تک شور، همواره تلاش شده است بهترین خدمات به مشتریان گرامی ارائه شود. برخی از خدمات قالیشویی شرق تهران را می توان اینطور خلاصه کرد:

  • ارائه مشاوره رایگان:

هر پرسشی در خصوص فرش هایتان و نحوه ثبت سفارش برای شست و شو و دیگر خدمات مرتبط با آن ها را دارید، همکاران ما پاسخگوی شما خواهند بود.  

قالیشویی نارمک تهران
قالیشویی نارمک تهران

  • شعبه های مختلف در سطح شهر:

در هر نقطه ای از تهران ساکنید، به علت وجود شعبات متعدد به راحتی به خدمات تک شور دسترسی خواهید داشت.

  • ارائه خدمات متعدد:

در قالیشویی نارمک تهران علاوه بر شست و شوی تخصصی انواع فرش های ماشینی و دستباف، دیگر خدمات حرفه ای از جمله شست و شوی موکت، مبلشویی، تابلوفرش، فرش های ابریشمی و … گرفته تا ترمیم و تعمیر انواع فرش، ارائه خدمات ریشه دوزی، اجرای عملیات تخصصی مثل قلم زنی و … انجام می شود.

  • استفاده از دستگاه های مجهز و اتوماتیک
مطالعه ادامه مطلب!  قالیشویی آیت الله کاشانی تهران

هر چقدر دستگاه های شست و شو پیشرفته تر باشند، فرش ها بهتر شسته خواهند شد. در کلیه شعب تک شور از جمله قالیشویی نارمک تهران از دستگاه های روز دنیا برای شست و شو بهره گرفته می شود.

  • ارائه ضمانت نامه:

برای اطمینان خاطر بیشتر و از بین رفتن نگرانی های شما در خصوص فرش هایتان، خدمات قالیشویی نارمک تهران به صورت تضمین شده و با ارائه ضمانتنامه رسمی انجام می شود.

  • اجرای خدمات در محل:

ارائه خدمات در محل باعث صرفه جویی بسیاری در وقت شده و انجام سفارشات در کوتاه ترین زمان ممکن خواهد شد. برخی از خدمات قالیشویی نارمک تهران قابلیت ارائه در محل کار یا منزل شما را دارند.

  • تعرفه های مناسب:

قیمت‌گذاری در کلیه شعب تک شور منطبق بر نرخ هایی است که اتحادیه قالیشویان تهران هر ساله اعلام می کند. شما در ازای دریافت بهترین خدمات، مناسب ترین هزینه را پرداخت خواهید کرد.

  • سرویس دهی سریع:

تمامی سفارشات در سریع ترین زمان ممکن انجام می شوند. به همین دلیل خیال شما از بابت تحویل به‌موقع سفارشات‌تان راحت خواهد بود.

قالیشویی نارمک تهران
قالیشویی نارمک تهران

مزایای قالیشویی در نارمک تهران

مراقبت از فرش ها به یکی از نگرانی های هر روزه‌ی ما تبدیل شده است. فرش کالایی است که به طور مداوم در معرض رفت و آمد قرار دارد به همین دلیل به شدت مستعد جذب آلودگی های مختلف است. شست و شوی فرش کاریست که احتیاج به تخصص دارد، به همین خاطر وجود مزایای یک قالیشویی پیش از هرکس به نفع مشتری است و باعث حفاظت و افزایش طول عمر فرش ها می شود. مزایای قالیشویی نارمک تهران را به طور خلاصه می توان این طور عنوان کرد:

  • در قالیشویی نارمک تهران هر فرش پیش از شست و شو توسط یک کارشناس بررسی می شود. هر فرش با توجه به بافت، رنگ، نوع نخ، تراکم و … باید به روش مخصوص خود شسته شود. به همین دلیل بررسی فرش پیش از شسته شدن واجب است.
  • در قالیشویی تک شور از دستگاه های مجهز و روز دنیا برای شست و شو استفاده می شود و کلیه فرش ها به روش های مدرن شسته و خشک می شوند.
  • قالیشویی تک شور به صورت رسمی و قانونی زیر نظر اتحادیه قالیشویان تهران فعالیت می کند. همچنین تعرفه های کلیه شعب طبق نرخ های اتحادیه تعیین شده است.
  • در قالیشویی نارمک تهران عملیات لکه برداری به منظور شست و شو و از بین بردن لکه هایی که با روش های رایج از بین نمی روند، انجام می شود.
  • برخی از خدمات قالیشویی نارمک تهران قابلیت اجرا در منزل یا محل کار شما را دارند.
  • شست و شوی انواع فرش های ماشینی و دستباف، انواع موکت، تابلو فرش،گلیم، قالیچه و … در قالیشویی نارمک تهران انجام می شود.
  • مبل شویی و از بین بردن پرزها و گرد و خاک مبلمان در کلیه شعب تک شور در صورت درخواست مشتری به شما ارائه می شود.
  • در تمام شعبه های تک شور از مواد شوینده درجه یک و مخصوص برای شست و شو انجام می شود.
مطالعه ادامه مطلب!  قالیشویی اندرزگو

توجه! اگر می خواهید عملیات لکه بری را در منزل انجام بدهید، مطلب از بین بردن لکه شیر از تک شور را از دست ندهید.

  • در صورت نیاز عملیات تخصصی قلم زنی برای تغییر و اصلاح رنگ فرش های دستبافتی که دچار بهم ریختگی رنگ شده اند انجام می شود.
  • برای راحتی مشتری کلیه سفارشات درب منزل تحویل گرفته شده و درب منزل به شما تحویل داده خواهند شد.
  • خدمات قالیشویی نارمک تهران به صورت تضمین شده اجرا می شوند. به همین خاطر یک ضمانت نامه برای اطمینان خاطر بیشتر به شما ارائه می شود.
  • خدمات تعمیر و ترمیم فرش ها و قسمت های سوخته، پوسیده، بیده زده و … فرش توسط کارشناسان متخصص انجام می شود.

شماره تماس و ثبت سفارش در قالیشویی نارمک تهران

برای ثبت سفارش یا دریافت هرگونه مشاوره تخصصی از قالیشویی نارمک تهران می توانید با شماره تلفن 02166534594 تماس بگیرید. بعد از ثبت سفارش، همکاران ما برای تحویل گرفتن سفارش به درب منزل شما مراجعه خواهند کرد. بعد از اتمام اجرای فرآیندهای لازم نیز کلیه سفارشات درب منزل به شما تحویل داده خواهد شد.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *