قالیشویی میرداماد تهران

قالیشویی میرداماد تهران


5/5 - (1 امتیاز)

قالیشویی میرداماد تهران یکی از شعبه های قالیشویی تک شور در شمال شهر تهران است که آماده خدمت رسانی حرفه ای در حوزه قالیشویی به ساکنین این منطقه است. استفاده از خدمات قالیشویی در شهرهایی بزرگی مثل تهران به علت وجود آلودگی های متعدد اجتناب ناپذیر است. در هرنقطه ای از تهران که ساکن باشید به خدمات قالیشویی نیاز خواهید داشت. به همین دلیل قالیشویی تک شور برایر راحتی بیشتر مشتریان در تمامی نقاط تهران اقدام به تاسیس شعبات مختلف قالیشویی کرده است.

اگر ساکن شمال تهران هستید می توانید به راحتی از قالیشویی شمال تهران استفاده کنید. قالیشویی میرداماد تهران کلیه خدمات حرفه ای یک قالیشویی تخصصی را به مشتریان این ناحیه عرضه داشته است.

خدمات قالیشویی میرداماد تهران

خدمات مختلفی که در قالیشویی میرداماد تهران ارائه می شود به طور خلاصه از این قرار است:

  • شست و شوی تخصصی انواع فرش‌های ماشینی و دست‌باف
  • ارائه خدمات تخصصی و گسترده در حوزه قالیشویی
  • شستشوی حرفه ای انواع تابلوفرش ها
  • شستشوی حرفه‌ای انواع موکت
  •  شستشوی مبل و از بین بردن پرز و گرد و غبار در مبلمان خانگی و اداری
  • ارائه ضمانت‌نامه رسمی به مشتریان و تضمین کیفیت خدمات
  • قیمت گذاری مناسب منطبق بر نرخ های اعلام شده از سمت اتحادیه قالیشویان تهران
  • وجود  شعبه های مختلف در تهران برای راحتی بیشتر مشتریان
  • ارائه خدمات رفوگری فرش‌ به صورت تخصصی
  • ارائه خدمات ترمیم ریشه فرش
  • ترمیم  و تعمیر آسیب های مختلف فرش ها مثل پوسیدگی، بیدزدگی، سوختگی و…
  • فعالیت قانونی و مجوزدار زیر نظر اتحادیه قالیشویان
  • وجود رویکرد مشتری مداری و پشتیبانی از مشتریان
  • انجام کلیه سفارشات در سریع ترین زمان ممکن

 ثبت سفارش در قالیشویی میرداماد تهران

برای استفاده از مشاوره رایگان کارشناسان ما در قالیشویی تک شور و  ثبت سفارش، می توانید با شماره تلفن 02122176291 تماس بگیرید.  هرگونه راهنمایی و مشاوره در زمینه فرش، قالیچه، موکت، مبلمان، نحوه شست و شو، نحوه تعمیر و ترمیم و …توسط کارشناسان خبره ما در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

مطالعه ادامه مطلب!  قالیشویی ونک تهران

بعد از ثبت سفارش هماهنگی های لازم با شما انجام خواهد شد و همکاران ما سفارشات شما را درب منزل از شما تحویل گرفته و درب منزل نیز به شما تحویل خواهند داد.    

قالیشویی میرداماد تهران
قالیشویی میرداماد تهران

مزایای قالیشویی قالیشویی میرداماد تهران

فرش کالاییست که شست و شو و مراقبت از آن احتیاج به دقت و وسواس فراوانی دارد. در گذشته افراد یک خانواده خود اقدام به شستن فرش ها و قالیچه های منزل می کردند که این روش ایرادات بسیاری داشت و به فرش صدمات جبران ناپذیری وارد می کرد. در زمان حاضر استفاده از روش های سنتی برای شستشو به کلی منسوخ شده است و شست و شوی مدرن و مکانیزه جای خود را به آن داده است.

شرکت های بسیاری اقدام به ارائه خدمات قالیشویی کرده اند که انتخاب از بین آن ها می تواند برای مشتریان گرامی سخت و سردرگم کننده باشد. استفاده از خدمات قالیشویی تک شور به عنوان بهترین قالیشویی تهران مزایای بسیاری برای شما دربر خواهد داشت. برخی از این مزایا را با هم مرور می کنیم:

  1. در قالیشویی میرداماد تهران مانند تمامی شعب تک شور از مجهزترین دستگاه های روز دنیا برای شستشو استفاده می شود.
  2. هر فرش با توجه به ویژگی ها و حساسیت های مخصوص به خود، باید به شیوه خاص خود شسته و خشک شود. به همین دلیل لازم است فرش ها از پیش از شست و شو بررسی شوند. در قالیشویی تک شور هر فرش پیش از شست و شو توسط کارشناس بررسی می شود تا مراقبت های لازم از آن صورت بگیرد.
  3. مواد شوینده ای که برای شست و شوی فرش های شما استفاده می شود، تماما از باکیفیت‌ترین برندهای بازار هستند.
  4. قیمتگذاری بر روی خدمات ما در قالیشویی میرداماد تهران مانند تمای شعبه های تک شور بسیار مناسب و مطابق با نرخ های اعلام شده از سمت اتحادیه قالیشویان تهران است.
  5. برای اطمینان خاطر بیشتر مشتریان، به همراه فاکتور یک ضمانت نامه رسمی نیز به شما داده می شود تا با خیال راحت تری از خدمات ما بهره مند شوید.
  6. در قالیشویی میرداماد تهران علاوه بر شست و شوی فرش های دستباف و ماشینی، شست و شوی حرفه اب انواع تابلو فرش ها، گلیم ها، موکت، قالیچه ها، فرش های ابریشمی و … انجام می شود.
  7. عملیات لکه برداری در قالیشویی میرداماد تهران برای از بین بردن لکه هایی که با روش های معمول شست و شو از بین نمی روند، در صورت درخواست شما انجام خواهد شد.
  8. مبل شویی و پاک کردن گرد و غبار و پرز از مبلمان در قالیشویی میرداماد تهران انجام می شود.
  9. به منظور جلوگیری از شکستگی و احتیاط بیشتر، فرش ها به صورت لوله شده از شما تحویل گرفته می شوند و به این صورت هم به شما تحویل داده خواهند شد.
  10. ترمیم و احیای بافت های پوسیده، سوخته، بیدزده و … فرش در کلیه شعب تک شور انجام می شود.
  11. عملیات تخصصی قلم زنی که به منظور تغییر و اصلاح رنگ فرش های دستبافت انجام می شود، در کلیه شعبات بهترین قالیشویی تهران قابل اجراست.  
  12.  امکان ارائه برخی از خدمات قالیشویی میرداماد تهران در منزل یا محل کار شما وجود دارد.
  13. برای راحتی بیشتر مشتریان کلیه سفارشات درب منزل از شما تحویل گرفته می شوند و پس از انجام خدمات مورد نیاز، درب منزل به شما تحویل داده خواهند شد.
  14. در قالیشویی میرداماد تهران کارشناسانی مجرب و متخصص مشغول به فعالیت هستند تا بهترین تجربه از استفاده از خدمات قالیشویی برای شما رقم بخورد.
  15. کلیه سفارش های شما در سریع ترین بازه زمانی انجام خواهند شد.
مطالعه ادامه مطلب!  قالیشویی جردن تهران

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *