قالیشویی غرب تهران

قالیشویی غرب تهران


5/5 - (3 امتیاز)

قالیشویی غرب تهران به عنوان شعبه غرب بهترین قالیشویی تهران در خدمت مشتریان ساکن این منطقه است. اگر در هر یک از محله های غربی شهر تهران زندگی می کنید از خدمات قالیشویی ما استفاده کنید! تک شور علاوه برقالی شویی، مبل شویی در محل، شستشوی خوشخواب در منزل، خدمات مبل شویی، رفو فرش دستباف، اعلاشویی و خشک شویی فرش و موکت در محله های غرب تهران هم ارائه می دهد. 02144151366 شماره ی ماست. همین الان تماس بگیرید و از مشاوره رایگان استفاده کنید.

امروزه به جهت صرفه جویی در وقت و هزینه استفاده از خدمات قالیشویی در غرب شهر تهران بسیار متداول است. قالیشویی تک شور با داشتن چندین شعبه در سراسر شهر تهران، آماده خدمت رسانی به شما در هر نقطه ای از شهر است. اگر ساکن غرب تهران هستید به راحتی می توانید از خدمات حرفه ای قالیشویی غرب تهران شعبه ی تک شور استفاده کنید.

شستشوی خوشخواب در غرب تهران
شستشوی خوشخواب در غرب تهران
محتوا نمایش

قالیشویی ارزان غرب تهران

تک شور یک قالیشویی ارزان قیمت در غرب تهران است که فرش های شما را با کیفیت تمیز و لکه بری می کند. کلیه خدمات ما با هزینه های اتحادیه رسمی قالیشویی تهران مطابقت دارد. اگر شما ساکن هر یک از محله های غرب تهران مانند جنت آباد، آریاشهر، پونک، بلوارفردوس، صادقیه، طرشت و.. هستید شستشوی فرش و موکت و مبل خود را به ما بسپارید. علاوه بر این که سرویس درب منزل برای دریافت فرش شما برای انتقال به کارخانه قالیشویی داریم، خدمات قالیشویی در محل نیز ارائه می کنیم.

چه از این بهتر که ما برای شما عزیزان که ساکن محله های جنت آباد، پونک، سازمان برنامه، شهرزیبا، شهران، کن، کاشانی، شاهین، شهرک آزمایش، طرشت، چیتگر، دهکده المپیک، یافت آباد، فرحزاد، فکوری، همت، اشرفی و …  هستید، ارائه ی خدمات قالیشویی ارزان می دهیم.

بهترین قالیشویی غرب تهران

بهترین قالیشویی غرب تهران را مردم مشخص می کنند. قالی شویی تک شور از نرم افزارهای پیشرفته همانند CRM (سیستم ارتباط با مشتری ) و پاسخ گویی آنلاین و به موقع رضایت مشتریان را بدست آورده است. قالی شویی تک شور و همچنین استفاده از به روز ترین ماشین آلات صنعتی برای شستشوی انواع فرش و موکت و …. و به کارگیری نیروی متبحر با دانش های تخصصی برای شستشوی فرش و استفاده ار بهترین شوینده های خارجی توانسته تا کنون رضایت مشتریان خود را به عنوان واحد نمونه قالیشویی غرب تهران شعبه تک شور جلب نماید. انتخاب عنوان بهترین قالی شویی غرب تهران از سوی مردم بدون دلیل نیست. به کمک پرسنل دلسوز سال ها برای کسب این عنوان زحمت کشیدیم.

 چه بسا برای احترام به حقوق مصرف کننده در این اوضاع اقتصادی به عنوان منصف ترین قالیشویی در غرب تهران شناخته شود.

مفتخریم اعلام کنیم قالیشویی تک شور توانسته با جلب رضایت مشتریان خود در مناطق دیگر هم شعبی احداث کند. شما تنها با ثبت سفارش در سایت یا تماس با شماره 02144151366 می توانید از این خدمات قالی شویی و موکت شویی بهره مند گردید. روی قالیشویی ارزان غرب تهران شعبه تک شور حساب کنید.

رفو فرش در قالیشویی غرب تهران
رفو فرش در قالیشویی غرب تهران

شماره تلفن قالیشویی غرب تهران

برای تماس و ثبت سفارش با قالیشویی تک در قالیشویی غرب تهران می توانید با شماره تلفن 02144151366 تماس بگیرید. کارشناسان ما در قالیشویی غرب تهران طی سریع ترین زمان ممکن سفارش شما را ثبت خواهند کرد. اگر در نواحی دیگری از تهران زندگی می کنید، نگران نباشید. قالی شویی تک شور در سراسر تهران خدمات شستشوی انواع فرش و موکت را ارائه می کند. اگر شما در شمال شهر تهران زندگی می کنید، برای استفاده از خدمات قالیشویی،رفو انواع فرش دستباف و ماشینی، اعلاشویی و رفع سوختی در قالیشویی شمال تهران هم می توانید روی تک شور حساب باز کنید.

خدمات قالیشویی غرب تهران

خدمات ما در قالیشویی غرب تهران به این ترتیب است:

  • شست و شوی تخصصی انواع قالی ها و فرش های دستبافت و ماشینی
  • شست و شوی انواع تابلو فرش ها
  • شست و شوی حرفه ای انواع موکت
  • شست و شو و گرفتن گرد و خاک و پرز از مبلمان های اداری یا خانگی
  • انجام تعمیرات مختلف بر روی فرش ها
  • ترمیم ریشه فرش ها
  • انجام خدمات تخصصی مثل قلم زنی بر روی فرش در صورت درخواست مشتری
  • احیا و ترمیم تخصصی انواع فرش و قالی
  • شست و شوهای تخصصی برای آلودگی ها و لکه هایی که با روش های معمول پاک نمی شوند.
قالیشویی غرب تهران
قالیشویی غرب تهران

ویدئو قالیشویی غرب تهران

در این ویدئو قالیشویی غرب تهران خلاصه ای از خدمات تک شور در غرب تهران را ببینید. در صورتی که در مورد شستن فرش یا موکت یا مبل خود سوال داشتید، با ما تماس بگیرید. مشاوره قالیشویی ما رایگان است.

مزایای قالیشویی غرب تهران

  • قالیشویی تک سال هاست به طور رسمی و قانونی زیر نظر اتحادیه قالیشویی تهران به عنوان یکی از بهترین قالی شویی های تهران مشغول به فعالیت است.
  • در تمامی شعب از جمله قالیشویی غرب تهران از مواد شوینده تخصصی و درجه یک برای شستن فرش ها و قالی های شما استفاده می شود. 
  • شست و شوی فرش و قالی به صورت مدرن و به کمک دستگاه های مکانیزه اتوماتیک انجام می شود.
  • برای ثبت سفارش احتیاج به آوردن فرش، قالی، مبلمان و … تا قالیشویی تک نیست. ما در قالیشویی غرب تهران برای راحتی بیشتر شما امکان تحویل گرفتن سفارش از درب منزل یا محل کار شما را فراهم کرده ایم.
  • به غیر از شست و شو خدمات تخصصی دیگری از جمله ترمیم ریشه فرش،  قلم زنی و تعمیرات دیگر هم در قالیشویی غرب تهران برای مشتریان عزیز انجام می شود.
  • امکان ثبت سفارش هم به صورت آنلاین و هم از طریق تماس تلفنی امکان پذیر است.
قالیشویی غرب تهران
قالیشویی غرب تهران

خدمات قالیشویی ارزان غرب تهران

خدمات قالیشویی ارزان غرب تهران شامل چه مواردی می شود؟ قالیشویی تک شور شعبه غرب تهران با بیش از ده سال سابقه در امر قالیشویی و با داشتن تجربه و دانش لازم در زمینه شستشوی فرش و … به خوبی توانسته خدمات زیر را در بالاترین کیفیت و بر اساس نرخ اتحادیه قالیشویان تهران ارائه دهد.

  • شستشو و خشکشویی انواع فرش ( دست بافت و ماشینی )
  • شستشو و خشکشویی انواع موکت ( موکت با نخ پلی پروپیلن و پلی استر، چمن مصنوعی، کبریتی ،  پرز کوتاه، پرز بلند، طرح دار)
  • شستشو و خشک شویی انواع مبلمان ( اداری و منزل شامل استیل، کلاسیک، راحتی و…)  
  • همچنین قالیشویی ارزان غرب تهران شعبه تک شور خدمات شستشوو خشکشویی شستشو انواع تشک خوشخواب و تشک تخت، تابلو فرش، پشتی، صندلی نهار خوری و صندلی ماشین را نیز در محل هم ارائه می دهد.
مطالعه ادامه مطلب!  شعبه قالیشویی تک شور در مرکز تهران

شما تنها از طریق ثبت سفارش در سایت یا با تماس با مرکز قالیشویی غرب تهران می توانید تمامی این خدمات را در محل و یا منزل دریافت کنید.

نحوه ی شستن فرش ماشینی در قالیشویی ارزان غرب تهران

نحوه ی شستن فرش ماشینی در قالیشویی ارزان غرب تهران شاید یکی از دغدغه های اصلی بانوان گرامی باشد.

برخلاف سیستم سنتی شستشوی فرش در منزل که بسیار زمان بر و دردسرساز بود، امروزه به دلیل زندگی ماشینی بسیاری از بانوان برای شستشوی قالی و … از قالیشویی ها کمک می گیرند.

همچنین اگر با یک حساب سرانگشتی بخواهیم سیستم سنتی شستشوی فرش را با سیستم مدرن امروزه مقایسه کنیم چه بسا متوجه می شویم نه تنها صرفه جویی در زمان صورت گرفته بلکه بسیار مقرون به صرفه نیز است، چه به لحاظ مصرف آب و چه به لحاظ خرید مواد شوینده، درواقع استفاده از قالیشویی یک برد برد عالی محسوب می شود.

اما شاید برای آن ها این سوال ایجاد شود که نحوه ی شستشو به چه صورت می باشد. اگر بخواهیم به طور میتوان به مراحل زیر اشاره کرد:  

مراحل ثبت سفارش در قالیشویی غرب تهران (قالیشویی تک شور)

  • تماس با مرکز قالیشویی ارزان غرب تهران شعبه تک شور یا ثبت سفارش در سایت ( خدمات در محل یا در قالیشویی)
  • پاسخگویی گرم و صمیمی پشتیبانان تک شور در قالیشویی ارزان غرب تهران و ثبت نهایی سفارش شما
  • حضور در محل و جمع آوری فرش ها با حساست بالا ( لوله کردن فرش به دلیل شکسته نشده آن)
  • در صورت خدمات در محل حضور در محل و فراهم کردن موارد مورد نیاز شستشو
  • آغاز فرآیند شستشوی فرش ماشینی ( زدودن گرد و خاک از فرش ماشینی)
  • شستشوی فرش با استفاده از دستگاه پیشرفته و مواد شوینده مرغوب
  • آب گیری و خشکشویی فرش با استفاده از تجهیزات مدرن خشکشویی فرش
  • در صورت نیاز به خدمات دیگری از جمله لک بری با مواد عالی و ریشه زنی و قلم زنی و …
  • تحویل فرش به صورت لول شده به مشتری و ارائه ضمانت نامه همراه با فاکتور به مشتری عزیز

همچنین در قالیشویی ارزان غرب تهران شعبه تک شور خدمات دیگری از جمله رفوگری فرش های دست بافت یا حتی لک بری و ریشه زنی و یا قلم زنی فرش دست بافت نیز ارائه می شود. شما عزیزان اگر ساکن هر یک از مناطق غربی تهران هستید، می توانید تنها با یک تماس از خدمات قالیشویی ارزان غرب تهران شعبه تک شور بهره مند گردید.

شستن فرش دستباف در قالیشویی ارزان غرب تهران

شستن فرش دستباف در قالیشویی ارزان غرب تهران یکی دیگر از خدمات پر طرفدار در قالیشویی تک شور می باشد. به دلیل اهمیت این کالای نفیس و ارزش بالای آن شستشوی آن باید با حساسیت ویژه ای انجام شود. قالیشویی ارزان غرب تهران شعبه ی تک شور به دو صورت معمولی و اعلاشویی برای شستشوی فرش های دست بافت نفیس خدمت رسانی انجام می دهد.

قالیشویی تک شور شعبه غرب تهران با بکارگیری نیروی ماهر و متخصص و داشتن تجربه کافی و دانش لازم در زمینه شستشوی فرش های دست بافت به این مهم واقف بوده و برای احترام به حقوق مصرف کننده نیز  این خدمات را با کیفیت بسیار بالا و همچنین قیمت اتحادیه ارائه می دهد.

قالیشویی در محل غرب تهران
قالیشویی در محل غرب تهران

هزینه قالیشویی و خدمات دیگر تک شور در شعبه ی قالیشویی غرب تهران

قیمت قالیشویی غرب تهران به مواردی مانند نوع شستشوی فرش ( معمولی یا اعلاشوئی) ، همین طورمتراژ فرش و همچنین نوع فرش ( فرش ماشینی یا فرش دست بافت) بستگی دارد. لازم به ذکر است که هم خدمات شستشوی معمولی و هم اعلاشوئی درقالیشویی غرب تهران و دیگر شعب قالیشویی تک شور به طور تخصصی ارائه میگردد. از جمله خدمات دیگر قالیشویی غرب تهران میتوان به مواردی همچون شستن انواع موکت، پادری، مبل شویی، شستشوی خوشخواب اشاره کرد. شما میتوانید با تماس با مرکز پاسخگویی قالیشویی تک شور شعبه ی غرب تهران از این خدمات بهره مند گردید.

مزایایی دیگر برای استفاده از خدمات قالیشویی غرب تهران شعبه تک شور:

  • هنگام ثبت سفارش برای شما ضمانت نامه کتبی صادر می شود.
  • قالیشویی تک شور نهایت محافظت از کالاهای شما را اعمال خواهد کرد. برای مراقبت بیشتر و جلوگیری از شکستن فرش، سفارش ها به شکل لوله شده تحویل گرفته شده و به همین شکل نیز تحویل داده خواهند شد.

  • مبالغی که در ازای خدمات تخصصی تک شور در قالیشویی غرب تهران گرفته می شود، بسیار مناسب و منطبق با نرخ اتحادیه قالیشویی تهران است.
  • کارمندان و کارشناسان قالیشویی تک به شکلی گزینش شده و تخصصی انتخاب و استخدام شده اند تا بهترین خدمات را به مشتریان عزیز ارائه کنند.
  • سفارش های مشتریان عزیز در زمانی مشخص تعیین شده و تحویل داده می شود.
  • امکان ارائه بخشی از خدمات قالیشویی غرب تهران در منزل یا محل کار شما وجود دارد.
  • برای بهبود عملکرد قالیشویی غرب تهران قالیشویی تک آماده شنیدن نظرات، پیشنهادات و انقادات سازنده شماست.
مطالعه ادامه مطلب!  قالیشویی جنوب تهران | 02155417480 | قالیشویی تک‌شور جنوب

ثبت سفارش در قالی شویی غرب تهران

حتما شما هم می خواهید سفارش خود را در بهترین قالیشویی تهران ثبت کنید. ثبت سفارش در قالیشویی غرب تهران هم به صورت آنلاین و هم به صورت تلفنی انجام می شود. بعد از تماس و ثبت سفارش در قالیشویی تک شور کارشناسان ما هماهنگی های لازم برای تحویل گرفتن سفارش ها در محل کار یا منزل تان را انجام خواهند داد.

محل قالیشویی غرب تهران

اگر چه نیازی نیست برای تحویل فرش خود به قالی شویی تک شور شعبه غرب مراجعه کنید، لوکیشن قالیشویی غرب تهران در گوگل مپ را برای شما در این قسمت قرار دادیم.

در هر یک از نقاط غرب تهران که زندگی می کنید، با یک تماس کارشناسان قالی شویی تک شور برای تحویل قالی شما آماده اند. هم چنین پس از شستشو فرش شما را لول و درب منزل تحویل می دهیم.

مبل شویی در قالیشویی غرب تهران

مبل شویی در قالیشویی غرب تهران یکی دیگر از خدمات ارائه شده در قالیشویی تک شور می باشد. امروزه به دلیل استفاده ی بسیار از مبلمان چه در منزل و چه در محل کار، باعث گردیده تا مبلمان همانند دیگر لوازم منزل نیاز به شستشوی سالیانه و یا حتی بیشتر داشته باشند.

بانوان عزیز امروزه به دلیل مشغله ی زیاد شاید نتوانند که شستشوی مبلمان را خودشان انجام دهند و چه بسا انجام این کار به اتلاف وقت و یا حتی صرف هزینه بسیار بیانجامد.

حتی در بسیاری موارد چون به صورت غیر اصولی شستشو انجام می شود منجر به آسیب به بافت مبلمان می گردد. پس در این موارد استفاده از یک قالیشویی ارزان و معتبر که در نزدیکی محل شماست می تواند به شما برای شستشوی مبل کمک رساند.

اگر در غرب تهران و در محله صادقیه یا آریاشهر زندگی می کنید، پیشنهاد می کنیم از خدمات قالیشویی آریاشهر تهران استفاده کنید.

قالیشویی تک شور این نوید را به شما می دهد که به عنوان یک مبل شویی ارزان غرب تهران و همچنین داشتن دانش لازم در زمینه شستشوی انواع مبلمان و همچنین استفاده از نیروی استاد کار ماهر می تواند به شما در زمینه شستشوی مبلمان کمک کند.

اگر ساکن هر یک از مناطق غربی تهران هستید تنها با تماس با قالیشویی غرب تهران  شعبه تک شور می توانید از خدمات مبل شویی در قالیشویی ارزان غرب تهران استفاده نمایید . نیروهای ما با حضور در محل زندگی شما و با استفاده از دستگاه های پیشرفته اقدام به شستشوی مبلمان شما به صورت اصولی می نمایند.

قالیشویی  غرب تهران
قالیشویی غرب تهران

مناطق تحت پوشش در قالیشویی غرب تهران

 غرب تهران منطقه بسیار گسترده ای است. شعبه غرب قالیشویی تک شور، تمامی نقاط زیر را تحت پوشش قرار داده است. در هر کدام از این نقاط ساکن باشید، تنها به اندازه یک تماس تلفنی یا آنلاین با خدمات فاصله دارید.

  • باکری
  • جاده مخصوص
  • حکیم
  • جناح
  • خیابان آزادی
  • دهکده المپیک
  • شهرک راه آهن
  • زیبادشت بالا
  • فکوری
  • همت
  • اشرفی اصفهانی
  • جنت آباد
  • باشگاه نفت
  • شهرک دانشگاه
  • شهرک غزالی
  • ایرانپارس
  • آزادشهر
  • آزادی
  • یافت آباد
  • پونک
  • فرحزاد
  • گلاب
  • آریاشهر
  • مرزداران
  • سیمون بولیوار
  • کیهان
  • سازمان برنامه
  • کاشانی
  • سردار جنگل
  • ستاری
  • طرشت
  • چیتگر
  • تهرانسر
  • حصارک
  • شهرک آزمایش
  • استاد معین
  • فرودگاه مهر آباد
  • نعمت آباد
  • شادمان
  • شاهین شمالی
  • چیتگر شمالی
  • شهرک فرهنگیان
  • ویلاشهر
  • شهرک گلستان
  • ستارخان
  • شهرک دانشگاه

سوالات متداول قالیشویی غرب تهران تک شور

بیشترین سوالاتی که مشتریان در زمینه شستشوی انواع مو کت وفرش، قالیچه و… ونیزهم چنین شستشوی انواع مبلمان اداری و منزل از قالیشویی غرب تهران می پرسند را در این بخش گردآوری کردیم. در صورتی که سوال شما در این بخش وجود ندارد با ما تماس بگیرید یا زیر همین مطلب کامنت کنید. بخش پشتیبانی قالیشویی غرب تهران به گرمی پاسخگوی شما است.

نمونه رضایت مشتریان در شعبه قالیشویی غرب تهران

لطف همه ی مشتریان تک شور در سالیان متمادی شامل حال ما گردیده و چه بسا با صدای شیرین خود این دلگرمی را روز افزون تر می نمایید سپاس بیکران از شما عزیزان .

قالیشویی غرب تهران
قالیشویی غرب تهران
قالیشویی غرب تهران

هزینه قالیشویی در قالیشویی غرب تهران چگونه است؟

✅هزینه درقالیشویی غرب تهران به مواردی مانند نوع شستشوی فرش ( معمولی یا اعلاشوئی) ، همین طورمتراژ فرش و همچنین نوع فرش ( فرش ماشینی یا فرش دست بافت) بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت های میتوانید با شماره 02144151366 تماس حاصل فرمایید.

ثبت سفارش در قالی شویی غرب تهران به چه صورت انجام می شود؟

✅ ثبت سفارش در قالیشویی غرب تهران هم به صورت آنلاین و هم به صورت تلفنی انجام می شود. بعد از تماس و ثبت سفارش در قالیشویی تک شورشعبه غرب تهران کارشناسان ما هماهنگی های لازم را برای تحویل گرفتن سفارش شما در منزلتان یا حتی محل کار انجام خواهند داد.

قالیشویی غرب تهران تک شور مجوز دارد؟

بله! قالیشویی تک شور عضو رسمی اتحادیه قالیشویی تهران است. تمامی خدمات قالیشویی، مبل شویی در محل، شستشوی انواع فرش دستباف، شستشوی فرش ماشینی، شستشوی خوشخواب در محل و… با نرخ منصفانه ارائه می شود.

مناطق تحت پوشش قالیشویی غرب تهران کجاها می باشد؟

✅تمامی مناطق غرب تهران اعم از سردار جنگل، شاهین، ستاری، تهرانسر،چیتگر، ستارخان، آریاشهر، طرشت، باکری، دهکده المپیک، شهران، جنت آباد، مرزداران، اشرفی، کاشانی و … شامل ارائه ی خدمات قالیشویی غرب تهران میگردند. برای مشاوره رایگان قالی شویی با تک شور تماس بگیرید.

آیا در قالیشویی غرب تهران خدمات خشکشویی خوشخواب هم انجام می شود؟

بله در شعبه غرب تهران قالی شویی تک شور کلیه خدمات خشکشویی خوشخواب، فرش، موکت و مبل شویی در محل ارائه می گردد.

آیا در قالیشویی غرب تهران خدمات مبل شویی انجام می شود؟

بله. در کلیه محله های غربی تهران خدمات شستشوی فرش و موکت در منزل انجام می شود. هم چنین مبل شویی، رفع لکه مبل، شستشوی خوشخواب در محل و اعلاشویی از دیگر خدمات قالی شویی تک شور است.

22 دیدگاه

  • سلام ما شهرک غربیم برای شستن فرش تو محل (همون خشکشویی فرش ) باید با کدوم شعبه قالیشویی شما تماس بگیرم؟ شمال یا غرب؟

  • خشکشویی مبل در محل برای شعبه قالیشویی غرب شما چقدر طول میکشه. رنگ مبل ما روشن هست و مقداری لکه افتاده روش. آیا واااقعا از بین میره؟ ممنونم

  • سلام من شهرک غربم. این که سریع کار رو تموم میکنین واقعا ارزشمنده! دلم نیومد کامنت نذارم. مرسی از خدمات خوب

    • سلام ممنون از پیامتون.
      رضایت شما عزیزان دلگرمی ماست.
      حتما پیامتون به قالیشویی غرب تهران ارجاع داده می شود.🧡

  • ما کوچمون جای پارک نداره هیچ کدوم از قالیشویی ها نمیان داخل کوچه برای بردن فرش شما تو قالیشویی غرب تهران چه خدماتی داید برای امثال من؟

    • قالیشویی غرب تهران کلیه خدمات حمل نقل فرش را تا قالیشویی به عهده می گیرد با ما تماس بگیرید. ( لول میبریم ولول میاریم.😅)

  • سلام منزل ما منطقه فرحزاد هست. یعنی میشه گفت یه جورایی بین سعادت آباد و شهرک غرب . الان برای خدمات قالیشویی کدوم شعبه نزدیک تر به ما هست؟ و اینکه آیا شستشوی خوشخواب در محل هم دارین؟ سپاس

    • سلام برای منطقه فرحزاد با هر دوشعبه قالیشویی غرب تهران و قالیشویی شمال تهران تماس بگیرید پاسخگو هستند.

  • ما یه فرش دستباف داریم چند ساله لوله کردیم گذاشتیم تو انباری منتها چون قدیمیه میخوایم که تو همین خونه شستشوش انجام بشه شما خدمات در منزل هم دارید تو قالیشویی غرب تهران؟

    • بله
      اصلا یکی از خدمات پر طرفدار در قالیشویی غرب تهران، شستشوی فرش و موکت در محل می باشد
      شما می توانید با تماس با تلفن 02144151366 از همکاران ما برای ثبت سفارش و دریافت مشاوره راهنمایی بگیرید.

  • سلام. تخفیف که گذاشتین برای شعبه قالیشویی غربتون هم هست؟ و آیا تخفیف روی خشکشویی مبل هم هست؟

    • سلام وقت به خیر بله این تخفیف برای کلیه ی شعب و همچنین بر روی تمامی خدمات ارائه می گردد.

  • مبل شویی در محل برای شعب غربتون چقدر میشه قیمتش؟ و اینکه شما موکت شویی و قالیشویی در محل هم برای تمامی محله های غرب تهران ارائه میدین؟

    • سلام بله میتونین از خدمات هر شعبه ای از غرب تهران استفاده کنین. شعبه قالی شویی شهران هم خیلی وقت هست افتتاح شده. ارادتمند

  • شستشوی خوشخواب هم دارید تو قالیشویی غرب تهران ؟ ما محلمون شهرزیباست به اونجا هم خدمات میدید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *