شستن فرش برای عید

شستن فرش برای عید


4.8/5 - (22 امتیاز)

شستن فرش عید همیشه یک دغدغه اساسی برای مردم در روزهای آخر سال است. اسفند یک ماه بسیار مهم برای مردم کشور ما محسوب می شود، چرا که در آستانه سال نو قرار خواهیم داشت و شستن فرش عید و تمیز کردن خانه یکی از کارهای واجب هر خانواده ای است. شستن فرش برای عید و دیگر وسایل خانه مثل موکت، گلیم، تابلو فرش و … برای هر خانه ای در ماه اسفند اولویت دارد. به همین ترتیب پیدا کردن یک قالیشویی مناسب هم به یک دغدغه جدی تبدیل می شود!

در سال های اخیر شرکت های بسیاری اقدام به فعالیت در حوزه قالیشویی فعالیت کرده اند. بنابراین انتخاب بهترین قالی شویی تهران برای بسیاری از مردم سردرگم کننده است.

هر کجای تهران که باشید، کارشناسان قالی شویی تک شور برای خدمات رسانی به شما برای شستن فرش برای عید آماده هستند! با ما تماس بگیرید!

هزینه قالیشویی برای عید 1402

هزینه قالیشویی برای عید 1402 یا هر مناسبت دیگری درقالی شویی تک شور مطابق با نرخ اتحادیه است. تک شور با بیش از 10 سال سابقه کاری بهترین خدمات را در حوزه اعلاشویی فرش دستباف، مبل شویی، انواع خدمات قالیشویی و خشک شویی در محل، خدمات رفو فرش و ..غیره ارائه می کند. با توجه به ترافیک کاری در روزهای پایانی سال پیشنهاد می کنیم ثبت سفارش قالیشویی خود را موکول به روزهای پایانی سال نکنید. قیمت قالیشویی در تک شور منصفانه و منطبق بر نرخ اتحادیه است.

شستن فرش عید
شستن فرش عید

هم چنین در نظر داشته باشید که هزینه قالیشویی عید 1402 بستگی به نوع سفارش شما هم دارد. خدمات اعلاشوئی معمولا هزینه بیشتری نسبت به شستن معمول فرش دارد. برای شستن انواع موکت هم می توانید روی تک شور حساب باز کنید.

روش های مختلف شستن فرش عید

برای شستن فرش عید روش های مختلفی وجود دارد. در گذشته از روش های سنتی برای شستن فرش عید استفاده می شد. به این صورت که اعضای یک خانواده یا افرادی که شغلشان شستن فرش به شکل سنتی بود، فرش‌ها را در حیاط یا پشت بام پهن کرده و با استفاده از شلنگ و مواد شوینده به جان فرش می افتادند!

این روش معایب بسیار زیادی داشت. یکی از بزرگترین اشکالات شستن فرش عید به شکل سنتی، هدر رفتن مقدار بسیار زیادی آب است. برای شستن فرش و قالی عید به صورت سنتی، شلنگ آب تا ساعت ها باز می ماند و آب زیادی برای از بین بردن کف از فرش مصرف می شد. علاوه بر این فرش باید در فضای آزاد قرار می گرفت تا خشک می شد. فرش ها در این فاصله آلودگی های مختلفی را به خود جذب می کردند.

امروزه شستن فرش عید به شکل سنتی کاملا منسوخ شده است. شستن فرش به شکل سنتی نه تنها توان و انرژی زیادی از شما می گیرد و باعث آسیب رساندن به بدن شخص می شود، بلکه به خود فرش هم صدمه های زیاد وارد می کند. در یک قالیشویی حرفه ای از روش های مدرن برای شستن فرش های شما استفاده می شود.

شستن فرش برای عید
شستن فرش برای عید

بهترین زمان شستن فرش عید

اسفند ماه بسیار پرتکاپویی برای همه مردم است. موکول کردن کارها به لحظه آخر منجر به سردرگمی و بهم ریختگی بیشتر می شود. هرچند در قالیشویی تک شور همه سفارش ها در سریع ترین زمان انجام می شود، اما با توجه به ازدحام روزهای آخر سال و حجم بالای سفارشات، به شما پیشنهاد می کنیم سفارش تان را به روزهای آخر اسفند موکول نکنید.

مطالعه ادامه مطلب!  قالیشویی قالیشویی قلهک تهران

بهترین زمان شستن فرش عید هفته آخر بهمن ماه و هفته اول اسفندماه است. در این زمان شما در سریع ترین زمان ممکن سفارش تان را تحویل خواهید گرفت و خیالتان بابت شست و شوی به موقع فرش ها راحت خواهد بود.

مزایای شستن فرش عید در قالیشویی تک شور

تک شور بیش از ده سال مشغول به فعالیت است. در قالیشویی تک شور از دستگاه های مکانیزه و تمام اتوماتیک برای شستن فرش عید استفاده می شود. با استفاده از این دستگاه‎ها، در مصرف آب صرفه جویی بسیار زیادی می شود. علاوه بر این خشک کردن فرش هم با استفاده از دستگاه‌های مجهز و به‌روز صورت می گیرد، بنابراین شرایط جوی و آب و هوا بر خشک شدن فرش تاثیری نخواهد داشت.

شستن فرش عید در قالیشویی تک شور مزایای بسیار دیگری نیز برای شما خواهد داشت که در ادامه به خلاصه ای از آن ها اشاره می کنیم:

  • در مجموعه ما شستن انواع فرش های دستبافت و ماشینی به شکل تخصصی انجام می شود.
  • در قالیشویی تک شور از مواد شوینده خارجی و درجه یک برای شست و شو استفاده می شود.
  • برای راحتی خاطر بیشتر مشتریان، در قالیشویی تک شور بعد از ثبت سفارش و صدور فاکتور، یک ضمانت نامه رسمی نیز به مشتری اعطا می شود.
  • فعالیت قالی‌شویی تک‌شور به صورت رسمی و قانونی و زیر نظر اتحادیه قالیشویان تهران است.
  • علاوه بر شستن فرش عید شما می توانید دیگر وسایل منزل یا محل کار مثل مبلمان، موکت، گلیم، تابلو فرش و … را نیز با خیال راحت به قالیشویی تک شور بسپارید.
  • برای راحتی بیشتر مشتریان ما سفارش ها را درب منزل یا محل کار از شما تحویل گرفته و درب منزل هم به شما تحویل خواهیم داد.
  • در نگهداری فرش ها نهایت دقت و وسواس اعمال می شود. به همین دلیل برای جلوگیری از شکسته شدن فرش، به شکل لوله شده از شما تحویل گرفته شده و به همین شکل نیز به شما تحویل داده خواهد شد.
شستن فرش عید
شستن فرش عید
  • علاوه بر شستن فرش عید خدمات دیگری مثل رفوگری برای قسمت های سوخته، پوسیده، بیدزده و … فرش انجام می شود.
  • اگر فرش های شما نیاز به ریشه بافی داشته باشند، خدمات تخصصی ترمیم ریشه در قالیشویی تک شور برای شما انجام خواهد شد.
  • برخی فرش های دستبافت ممکن است در اثر شست و شوی نامناسب دچار تداخل رنگ شده باشند. در این حالت احتیاج به خدمات تخصصی «قلم زنی» به معنی اصلاح و تغییر رنگ هستند. این خدمات توسط کارشناسان حرفه ای در قالیشویی تک شور انجام می شود.
  • لکه هایی که با روش های رایج شستشو از بین نمی روند، توسط کارشناسان ما در تک شور به شکل تخصصی پاک می شوند.
  • تمام تلاش ما و همکاران مان در تک شور این است که سفارش های شما در سریع ترین زمان ممکن انجام و تحویل داده شود. 

تمیز کردن فرش قبل از عید

همان طور که خدمتتان توضیح دادیم، تمیز کردن و شستن فرش عید قبل از عید هم به شما و هم به همکاران ما در قالیشویی تک شور کمک بسیار زیادی می کند.

ممکن است این نگرانی را داشته باشید که اگر یک ماه قبل از عید فرش هایتان را تمیز کنید، در این فاصله مجددا دچار آلودگی های مختلف شده و احتیاج به تمیز کردن داشته باشند. برای رفع این مشکل به شما پبشنهاد می کنیم از رواندازهای مخصوص فرش استفاده کنید تا احتمال کثیف شدن مجدد فرش‌ها به صفر برسد.

مطالعه ادامه مطلب!  قالیشویی سراج تهران | 02166534594

شستشوی قالی عید

ممکن است علاوه بر شستن فرش عید احتیاج به شست و شوی وسایل دیگری مثل مبلمان، گلیم، تابلوفرش، موکت و … داشته باشید. در قالیشویی تک شور علاوه بر فرش، موکت، مبل، گلیم و قالی نیز به روش تخصصی شسته می شوند. برخی از خدمات ما مثل تمیز کردن مبلمان، می تواند در هر مکانی که درخواست شما باشد انجام شود.

علاوه بر این ممکن است فرش های شما دچار آسیب های مختلفی شده باشند که نیاز به ترمیم آن ها باشد. قالی شویی تک شور علاوه بر شستن فرش عید انواع خدمات ترمیم فرش و قالی نیز توسط کارشناسان مجرب انجام می شود.

نرخ شستشوی فرش در عید 1402

طی یک دهه تجربه حرفه ای در حوزه قالیشویی، همیشه سعی کرده ایم در ازای بهترین خدمات، منصفانه ترین هزینه را دریافت کنیم. قیمت گذاری در قالیشویی تک شور مطابق با نرخی است که اتحادیه قالیشویان تهران اعلام کرده است.

با این حال برای نرخ شستشوی فرش در عید 1402 نمی توان یک مبلغ مشخص اعلام کرد. چرا که هزینه هر سفارشی با توجه ابعاد و اندازه فرش، حجم و مقدار آلودگی آن متفاوت است. به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم برای برآورد دقیق هزینه شستن فرش عید و اطلاع از خدمات قالیشویی با کارشناسان ما در قالیشویی تک شور تماس بگیرید. همکاران ما راهنمایی های لازم را خدمت شما ارائه کرده و هماهنگی های لازم جهت تحویل گرفتن سفارشات را انجام خواهند داد.

ثبت سفارش برای شستن فرش عید

برای اینکه تمام مردم در هر نقطه ای از شهر تهران بتوانند به راحتی از خدمات ما استفاده کنند، قالیشویی تک شور اقدام به تاسیس شعبات مختلف در شهر تهران کرده است. بنابراین شما در هر منطقه ای از تهران که ساکن باشید، تنها به اندازه یک تماس تلفنی با خدمات ما فاصله دارید.

✅ شماره تلفن تماس شعبه شرق تهران:

02166534594

✅ قالیشویی تک شور این نوید را به اهالی غرب تهران ( ساکنین محله های جنت آباد، شهران، کاشانی، یافت آباد، پونک، فرحزاد….) میدهد که برای شستشوی فرش عید میتوانند از خدمات قالیشویی غرب تهران شعبه تک شور بهره مند گردند. شماره تلفن تماس شعبه غرب تهران:

02144151366

✅ اگر شما در هریک از بخش های شمالی تهران شامل تجریش، زعفرانیه، قیطریه، پاسداران، الهیه، جردن و … زندگی میکنید نگران نباشید می توانید از خدمات قالیشویی شمال تهران شعبه تک شور استفاده کنید.

شماره تلفن تماس شعبه شمال تهران:

02122176291

✅ شماره تلفن تماس شعبه جنوب تهران:

02155417480

✅همچنین ساکنین محله های زرتشت، امیر آباد، عباس آباد، یوسف آباد، تخت طاووس، تخت جمشید، سهرودی،لاله زار، فاطمی، آرژانتین و دیگر محله های مرکزی تهران میتوانند از قالیشویی مرکز تهران شعبه ی تک شور بهره مند گردند.

شماره تلفن تماس شعبه مرکز تهران:

02144151366

هزینه ی شستشوی فرش در عید 1402

نرخ شستشوی فرش در سال 1402 بر اساس نرخ تاییده و مصوب شده توسط اتحادیه می باشد. این نرخ با توجه به ابعاد و اندازه فرش و نوع فرش متفاوت میباشد . ما منصفانه ترین هزینه را دریافت کنیم.

بهترین کارخانه قالیشویی برای شستن فرش عید کجاست!؟

قالی شویی تک شور یکی از معتبرترین ها در حوزه شستشوی انواع فرش، فرش ماشینی، فرش دستباف، اعلاشویی، مبل شویی و شستن انواع موکت است! برای تمیزی فرش های خود قبل از نوروز روی ما حساب باز کنید.

شماره تماس های قالیشویی تک شور در مناطق مرکزی تهران چیست؟

قالیشویی تک شور در تمام مناطق تهران شعبه دارد و شما برای سهولت کار میتوانید با تلفن 02144151366 جهت ارتباط با شعبه ی مرکزی قالیشویی تک شور ارتباط برقرار کنید. پشتیبانان قالیشویی تک شور به گرمی پاسخگوی شما عزیزان هستند.

9 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *