شستشوی موکت در منزل

شستشوی موکت در منزل


5/5 - (3 امتیاز)

شستشوی موکت در منزل یکی از پر درخواست ترین مشتریان تک شور است. برخلاف گذشته که بسیاری از منازل مجهز به حیاط یا فضای آزاد بودند و می توانستند فرش و موکت را در آنجا بشورند، امروزه با وجود زندگی آپارتمان نشینی شستن موکت در منزل کار آسانی نیست. در این گونه موارد افراد می توانند با استفاده از خدمات قالیشویی ها این کار را آسان کنند. یکی از خدمات قالیشویی تک شور در سراسر نقاط تهران خشکشویی موکت در منزل است.

قیمت شستشوی موکت در منزل

قیمت شستشوی موکت در منزل به عواملی از جمله متراژ موکت و نوع شستشوی موکت ( اعلاشویی و معمولی ) به جنس  و نوع موکت ( موکت‌های نمدی، کبریتی، پرز بلند و موکت پرز کوتاه، طرح فرش، چمن مصنوعی، طرح دار و… ) و تراکم آن  و مقدار مواد شوینده و همین طور لکه گیری موکت بستگی دارد. شما می توانید درخواست شستشوی موکت را به صورت تلفنی ثبت کنید یا از قالیشویی آنلاین ما ثبت سفارش کنید.

علاوه بر موارد ذکر شده قالیشویی تک شور خدمات دیگری از جمله از بین بردن انواع لک بر روی موکت ( که البته به رنگ موکت هم بستگی دارد) و همچنین پرزگیری موکت  نیز ارایه می دهد. شما میتوانید برای اطلاع از قیمت شستشوی موکت در منزل با قالیشویی تک شور تماس بگیرید پشتیبانان ما به صورت  24 ساعته و به گرمی پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.  

شستشوی موکت در منزل
شستشوی موکت در منزل

خشکشویی موکت در منزل تهران

خشکشویی موکت در منزل یکی از تخصص های قالیشویی تک شور است. استفاده از شیوه سنتی و قدیمی خشکشویی موکت در منزل در دوران گذشته بسیار دردسر ساز بوده است زیرا که تنها در صورت وجود نور مستقیم خورشید این امر میسر می شده است. علاوه بر آن استفاده از سطح شیبدار برای خروج آب باقی مانده بر روی موکت بسیار مهم بوده است که موکت پس از شستشو بوی نا نگیرد.

 همه ی این دلایل باعث شده است که شیوه ی سنتی و دردسرهایش به دست فراموشی سپرده شود و مردم از قالیشویی هایی که تخصص عالی در شستشوی موکت در منزل دارند کمک بگیرند.

قالیشویی تک شور با استفاده از دستگاه پیشرفته خشکشویی موکت در منزل این کار را برای شما عزیزان آسان نموده است .

شستشوی موکت در منزل تهران

شستشوی موکت در منزل تهران چطور انجام می شود؟ موکت ها بدلیل اینکه یک نوع پوشش و محافظ صوتی و حرارتی برای کف خانه ها هستند و  بدلیل استفاده های طولانی مدت از آنها  درنتیجه میزان صدمه دیدن و نشستن گرد و غبار روی آنها زیاد است،  بخصوص در مکان های پرتردد خانه، مثل ورودی حمام یا سرویس بهداشتی و ورودی خانه و …

درنتیجه موکت ها بیشترین میزان آلودگی را بر کف خانه را ایجاد میکند. پس لازم چند ماه یک بار موکت های منزل غبار روبی و شسته شوند. البته این کار ممکن است در منزل کار دشواری باشد. حتی در بسیاری از موارد بعضی از موکت ها به زمین چسبیده اند و نمیتوان آنها را جدا کرد پس لازم است که حتما در خانه شسته شوند.

علاوه بر آن در بسیاری از نقاط تهران به دلیل آلودگی هوا امکان خشک کردن موکت در بیرون از ساختمان وجود ندارد. بنابراین تمایل مردم بیشتر به شستن و خشکشویی موکت در منزل است.

قالیشویی تک شور شستشوی موکت در منزل تهران را برای مشتریان عزیز آسان کرده است. شما میتوانید با یک تماس از خدمات ما بهره مند گردید.

شستشوی موکت در غرب تهران

شستشوی موکت درغرب تهران توسط قالیشویی تک شور چگونه انجام می شود؟  قبل از شستشوی موکت در منزل بهتر است که مشتریان موکت را برای شستشو توسط قالیشویی آماده کنند. مثلا میتوانند با جاروبرقی تمام گرد و غبار و آلودگی موکت را بگیرند. سپس کارشناسان ما در محل حاضر شده و با استفاده از دستگاه های پیشرفته اقدام به شستشوی موکت در منزل و همچنین خشکشویی موکت در منزل می کنند.

مطالعه ادامه مطلب!  شستشوی خوشخواب در منزل

 اگر در هریک از نواحی صادقیه تهران، آریاشهر، بلوار فردوس، ستارخان، جنت آباد، شهران، آیت الله کاشانی، زیباشهر، پونک و.. سکونت دارید برای خشک شویی موکت روی خدمات تک شور حساب باز کنید.

لازم به ذکر است قالیشویی تک شور برای شستشوی موکت در غرب تهران به تمامی نواحی غرب تهران  خدمات ارائه میدهد. علاوه بر آن خدمات قالیشویی غرب تهران تنها منحصر به شستن موکت در منزل نیست. شستشوی انواع فرش ماشینی و دستباف، اعلاشویی، مبل شویی و رفو نیز انجام می شود.

شستشوی موکت در غرب تهران
شستشوی موکت در غرب تهران

شستشوی موکت در مرکز تهران

ساکنین محترم مرکز تهران از جمله میدان ولی عصر، خیابان آزادی، خوش، نواب، انقلاب، کارگر، فاطمی و… می توانند از خدمات قالی شویی مرکز تهران شعبه تک شور استفاده کنند. در شعبه مرکزی قالی شویی تک شور علاوه بر خدمات شستشوی موکت، شستشوی انواع فرش ماشینی و دستباف نیز انجام می شود. اگر نیاز به اعلاشویی دارید می توانید روی خدمات ما حساب باز کنید. شستشوی موکت در مرکز تهران همانند دیگر شعب قالیشویی تک شور بصورت تخصصی ارائه میگردد. توجه به مزیت هایی از جمله :

  • شستشو در حضور مشتری
  • و همین طور شستشوی موکت در کمترین زمان ممکن
  • و عدم جا به جایی وسایل سنگین از روی موکت
  • جلوگیری از چروک شدن موکت و یا تا کردن موکت

و صرفه جویی در زمان به دلیل عدم جا به جایی موکت های چسبیده باعث شده تا مشتریان خدماتی متفاوت برای شستشوی موکت در منزل در شعبه ی مرکز تهران دریافت کنند. اگر ساکن انقلاب، زرتشت، ولیعصر، جمهوری، فاطمی، کارگر شمالی، کارگر جنوبی و… هستید، روی خدمات قالیشویی مرکز تهران حساب باز کنید.

شستشوی موکت در مرکز تهران
شستشوی موکت در مرکز تهران

شستشوی موکت در شمال تهران

 خبر خوب برای آن دسته از مشتریان ساکن در مناطق شمالی تهران که نگران جابجایی و یا کندن موکت خود برای شستشوی موکت در منزل هستند، این است که قالیشویی تک شور شستشوی موکت در شمال تهران را نیز انجام می دهد. اگر در شمال شهر تهران زندگی می کنید شستن موکت های های خود را به تیم حرفه ای ما بسپارید.

تمامی ساکنین اهل قیطریه، الهیه، ولنجک، جردن، زعفرانیه، ملاصدرا، آجودانیه، جردن، نیاوران، تجریش، اختیاریه، پاسداران، محمودیه، فرشته، اقدسیه، میرداماد و … میتوانند از خدمات شستشوی موکت در منزل و همچنین خشکشویی موکت در منزل قالیشویی تک شور استفاده کنند.

برای استفاده از خدمات قالیشویی شمال تهران با شعبه نزدیک به منزل خود تماس بگیرید. در قالیشویی شمال تهران خدمات مبل شویی، شستشوی خوشخواب، موکت شویی، اعلاشویی و رفو فرش دستباف نیز انجام می شود.

شستشوی موکت در شمال تهران
شستشوی موکت در شمال تهران

شستشوی موکت در جنوب تهران

شستشوی موکت در جنوب تهران همانند دیگر مناطق شامل خدمات سرویس دهی قالیشویی تک شور می شوند. شما می توانید با یک تماس از تمانی خدمات شستشوی موکت در منزل شعبه ی جنوب تهران بهرمند گردید.

 قالیشویی تک شور با استفاده از مواد عالی و شامپوهای مخصوص شستشوی موکت و همین طور استفاده از تجهیزات به روز خشکشویی موکت در منزل، شستن موکت را برای شما آسان کرده است.

لازم به ذکر است تمامی مناطق شوش، راه آهن، مولوی، هاشمی، جوادیه، نعمت آباد، بلوار اباذر، فلاح، مهرآباد، شهرری، خزانه، بازار تهران، شمشیری، جوادیه و … تحت پوشش شعبه ی جنوب تهران می شوند. اگر ساکن هر یک از این مناطق هستید می توانید برای دریافت خدمات روی قالیشویی جنوب تهران حساب باز کنید.

شستشوی موکت در جنوب تهران
شستشوی موکت در جنوب تهران

شستشوی موکت در شرق تهران

نحوه ی ارائه خدمات برای شستشوی موکت در شرق تهران به چه صورت می باشد؟ قالیشویی تک شور شعبه ی شرق تهران آماده ارائه هر گونه خدمات در زمینه ی شستشوی موکت در منزل و خشکشویی موکت در منزل نیزمی باشد. شما میتوانید برای اطلاع از شرایط و قیمت و نحوه ی خدمات در این شعبه با مرکز تماس قالیشویی تک شوردر شرق تهران تماس حاصل نمایید. خدمات مشاوره قالیشویی ما رایگان است. در شعبه شرق (همانند دیگر شعب قالی شویی تک شور) شستشوی انواع فرش ماشینی و دستباف نیز انجام می شود.

شستشوی موکت در شرق تهران
شستشوی موکت در شرق تهران

قالیشویی شستشوی موکت

پیدا کردن قالیشویی شستشوی موکت در شهر تهران که خدمات خوب ارائه کند، شاید کار آسانی نباشد! اینکه خدمات چگونه ارائه می شود ؟ و یا اصلا چه تضمینی برای شستشوی موکت در منزل وجود دارد؟  شاید دغدغه بسیاری از مشتریان می باشد.

مطالعه ادامه مطلب!  قالیشویی مخبری تهران | 02144151366

قالیشویی تک شور با بیش از یک دهه سابقه ی درخشان و با استفاده از نیروهای متخصص و با تجربه و همین طور استفاده از به روز ترین و مدرن ترین دستگاه های شستشوی موکت در منزل و خشکشویی موکت در منزل می تواند به شما این اطمینان را بدهد که کار را به دست اهلش سپرده اید.

 علاوه بر آن قالیشویی تک شور به همراه فاکتور نیز ضمانت نامه ی کتبی به مشتری تحویل می دهد. اینها همگی دلایل خوبی می تواند باشد تا شما روی قالیشویی تک شور حساب باز کنید. بهترین خدمات قالیشویی و خشک شویی را از ما دریافت کنید.

دستگاه شستشوی موکت

در یک قالیشویی شستشوی موکت حرفه ای از دستگاه های حرفه ای نیز استفاده می شود. استفاده از دستگاه شستشوی موکت حرفه ای یکی از پارامترهایی است که در جلب رضایت مشتری قطعا موثر است. درواقع یکی از نکات مهمی که برای شستشوی موکت در منزل باید به آن توجه کرد، نحوه ی شستن موکت و استفاده از تجهیزات خوب است. اینکه از چه مواد و از چه تجهیزاتی برای شستشو و خشکشویی موکت در منزل استفاده می شود بسیارمهم است تا به موکت آسیبی وارد نشود.

حتی نحوه ی خشک کردن موکت هم خیلی اهمیت دارد زیرا رطوبت باقی مانده و یا خیس ماندن موکت بعد از شستشوی آن باعث می شود موکت زرد شود و یا حتی بو بگیرد یا حتی لک های باقی مانده بر روی آن به خوبی پاک نشوند. همه ی این دلایل نشان می دهد که استفاده از دستگاه ها و تجهیزات خوب باعث رفع این مشکلات می گردد.

هزینه قالیشویی

قالیشویی تک شور با چندین سال سابقه در امرشستشوی موکت در منزل وهمچنین استفاده از به روزترین تکنولوژی ها و دستگاه های پیشرفته شستشوی موکت در منزل میتواند به شما کمک کند.

شستشوی موکت در منزل با دستگاه

شستشوی موکت در منزل با دستگاه در تک شور چگونه انجام می شود؟ باید گفت که قالیشویی تک شور با استفاده از مجهزترین و به روزترین دستگاه های شستشوی موکت و خشکشویی موکت در منزل این نوید را به شما می دهد که موکتی کاملا براق و تمیز و لطیف داشته باشید.

شستشوی موکت در منزل با دستگاه یکی دیگر از خدمات قالیشویی تک شور است. علاوه بر آن خدمات خشکشویی فرش در منزل نیز توسط قالیشویی تک شور در تمامی شعب قابل انجام می باشد که این کار بدون نیاز به داشتن فضای آزاد جهت خشک کردن فرش صورت می پذیرد.  برای استفاده از خدمات قالیشوی در محل اصلا نیازی نیست فرش یا قالی خود را جابه جا کنید. تنها لوازم خود را از روی آن ها بردارید.

شماره مرکز شستشوی موکت در تهران را می خواهم.!

قالی شویی تک شور در تمامی نقاط تهران شعبه دارد. با توجه به محل زندگی خود می توانید با شعبه مربوطه برای دریافت خدمات شستشوی موکت، خشکشویی خوشخواب در محل، اعلاشویی و رفو فرش تماس بگیرید.

قالی شویی و موکت شویی شعبه شمال تهران  :  02122176291

قالی شویی و موکت شویی شعبه غرب تهران    :  02144151366

قالی شویی و موکت شویی شعبه جنوب تهران  :  02155417480

قالی شویی و موکت شویی شعبه شرق تهران     :  02166534594

قالی شویی و موکت شویی شعبه مرکز تهران     :  02144151366

با مدیریت آقای زارع :  09122270931

هزینه موکت شویی در تهران چقدر است؟

هزینه شستشوی موکت در تهران با توجه به متراژ موکت شما، نوع آن و نوع شستشویی که نیاز دارید (اعلاشویی یا شستشوی معمولی) تعیین می شود. برای اطلاع از هزینه قالیشویی با ما تماس بگیرید. مشاوره قالی شویی، مبل شویی، خشکشویی خوشخواب در محل، رفو فرش و .. ما رایگان است.

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *